Jij hebt daar msn voor nodig?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
TS weet nog niet dat een computer ook werk kan verrichten als er niemand achter zit?
- Downloaden?
- Servertje?
- Mediacenter?
etc.
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
Dan heb ik het over die mensen die bijv zetten: tot 21:00/22:00 uur werken
Dan denk ik van, zet je PC dan uit ofzo![]()
Scheelt ook eens energie als ze de PC eens uitzetten
Klacht: ZIE TT
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
helemaal mee eens. En zelfs als je aan het downloaden bent. Als je niet achter je PC zit en je draait MSN is dat zinloos.
*Meldtquote:Mensen die zinloos op msn blijven
Dat dus. Waarom ik het ook doe? Because I can!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef boyv het volgende:
[..]
Zet je tijdens momenten dat je even niet kunt bellen (tijdens autorijden en douchen?) ook altijd je telefoon uit? zoooo zinloos om je telefoon aan te hebben als je toch niet kunt opnemen.
waar je je al niet druk om kunt maken zeg
Hypocriet stuk strontquote:Op maandag 21 juli 2008 14:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Meldt
Who cares? Zoals hierboven al is gezegd kan een PC ook werk verrichten zónder dat er iemand achter zit... Dat MSN dan aan blijft staan is pure gemakzucht. Het kost toch geen geld om MSN langer aan te laten staan? En een groen icoontje zit andere mensen uit mijn lijst toch niet in de weg ofzo?
Waar maak je je dan druk om?
Edit: Geldt overigens niet voor mensen die in hun naam zetten wat ze aan het doen zijn. (slapen, eten, werken, whatever). Die moeten wel dood.
Dat is netzo klotequote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef dasWausmaus het volgende:
Mee eens, zinloze mensen die hun msn aan laten staan en dan gaan maffen. Helemaal nu je ook tegen iemand aan kan zwammen die niet online is, dan krijgt die het te lezen als die inlogt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is netzo kloteIemand vroeg wat aan mij dus ik uitleggen enzo, gaat ze ineens offline. Dus ik zeg; godverdomme kankerhoer
![]()
Volgende dag weer het gebruikelijke "jaaa en mijn opa is gestorven aan kanker weet je wel wat je zegt joh"
whehe
Combinatie van beiden.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Downloaden jullie allemaal honderden GB's per dag dat jullie PC de hele dag aan moet staan? Of hebben jullie een kutverbinding in combinatie met public torrents?Fail.
Complete TV Series zijn nogal grootquote:Op maandag 21 juli 2008 15:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Downloaden jullie allemaal honderden GB's per dag dat jullie PC de hele dag aan moet staan? Of hebben jullie een kutverbinding in combinatie met public torrents?Fail.
Klassebak!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Picchia het volgende:
Ik weiger uit principe om energie te besparen. Er is daarom geen reden om mijn computer ooit uit te doen.
Dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
![]()
Leg jij maar eens uit waar volgens jou de hypocrisie in zit dan...
Wauw.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef am1b het volgende:
Ik ben dus een van die mensen die hun msn _NOOIT_ uit hebben staan. Ik vind het gewoon lachen als ik terugkom van werk/school/uitgaan/whatever om achter de pc te gaan zitten en de berichtjes lezen die zijn binnengekomen. Voorbeeld: ik was 3 dagen weg naar een camping. Ik heb mijn msn gewoon AAN laten staan, heerlijk toch. PC moest toch aanblijven vanwege slome torrents etc. Als je terugkomt heb je wat om te lezen. En ja, ik stond gewoon op afwezig. "In Eerbeek, vrijdag terug!" :p
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef am1b het volgende:
Ik ben dus een van die mensen die hun msn _NOOIT_ uit hebben staan. Ik vind het gewoon lachen als ik terugkom van werk/school/uitgaan/whatever om achter de pc te gaan zitten en de berichtjes lezen die zijn binnengekomen. Voorbeeld: ik was 3 dagen weg naar een camping. Ik heb mijn msn gewoon AAN laten staan, heerlijk toch. PC moest toch aanblijven vanwege slome torrents etc. Als je terugkomt heb je wat om te lezen. En ja, ik stond gewoon op afwezig. "In Eerbeek, vrijdag terug!" :p
Bij mij zetten ze in persoonlijk bericht wel 'slaapt' oidquote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef L.no het volgende:
*Eens met TS.
Ik heb mensen op msn die nooit offline gaan. Als ze slapen zijn staan ze vaak op afwezig.
Je hebt inderdaad goed begrepen dat ik uit gemakzucht alles, inclusief MSN, gewoon aan laat staan. Aangezien ik permanent op Afwezig sta (ook als ik er wél ben) hoef ik m'n status ook nooit te veranderen... Het zou pas hypocriet zijn als ik het andere mensen ook kwalijk zou nemen dat ze hun MSN 'onnodig' aan laten staan...quote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat ga ik je eens haarfijn uitleggen.
Uit jouw tekst begrijp ik dat jij je msn en zooi altijd aan laat staan uit gemakszucht en weetikveel wat, maar als je eenmaal als afwezigheidsreden zet: werken/eten etc, dan mag je doodgaan?
Excuse me als ik je verkeerd begrepen heb, tot die tijd: hypocriet stuk stront
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |