Heerlijke droogkloot is het zo af en toequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef lordofwar23 het volgende:
Interviewer: "En wat gaan jullie allemaal doen deze week?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Dat zou je aan de trainer moeten vragen. Maar ik denk dat we gaan trainen."
In zijn tijd bij Bolton Wanderers was het een prima verdediger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef ericajax het volgende:
Alsjeblieft geen Ben Haim zeg, irriteer me al dood aan hem als ik hem bij CFC zie..
Die filmpjes staan toch ook op jutube. aangezien ik met me firefox om de een of andere manier de filmpjes van ajax site zelf niet kan zienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel het meest tenenkrommende interview ooit. Die 'journalist'
. Lekker lopende interview, duidelijke vragen, overtuigend gesteld.
Urby en Vermeer weten er ook niet echt mee om te gaan. Wel uiterst vermakelijk om te kijken.
Yup, klopt. Geen idee hoe snel ze geplaatst worden alleen. Heb precies hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die filmpjes staan toch ook op jutube. aangezien ik met me firefox om de een of andere manier de filmpjes van ajax site zelf niet kan zien
Die kan zo samen met Cvitanich on-stage moppen gaan tappen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef lordofwar23 het volgende:
Interviewer: "En wat gaan jullie allemaal doen deze week?"
Klaas-Jan Huntelaar: "Dat zou je aan de trainer moeten vragen. Maar ik denk dat we gaan trainen."
Dat ik vanmorgen keek stonden de nieuwste daar dus nog niet op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die Ajax.tv filmpjes staan ook op ajax.aegon.nl hè, heb je geen IE voor nodig daar.
Jawel hoor, stonden gewoon onder dat Aissati filmpje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat ik vanmorgen keek stonden de nieuwste daar dus nog niet op.
Laatste bij mij is die van Noordwijk, maar goed. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Jawel hoor, stonden gewoon onder dat Aissati filmpje.
Vette sitequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die Ajax.tv filmpjes staan ook op ajax.aegon.nl hè, heb je geen IE voor nodig daar.
Inderdaad, ben blij dat Urby het nog een beetje gezellig houdt. Verder verschrikkelijk slecht, die interviewer.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die interviewer geniet van de stiltes volgens mij. Urby doet nog zijn best het interview een beetje op gang te houden door vragen aan de interviewer te stellen.
Die verslaggever heeft wel een saaie stem zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |