abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 09:49:23 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60239302
Die te lui zijn om hun eigen huis werk te doen en dit Fok! laat doen

kunstacademie en het nut ervan
Onderzoek over het nut van een kunstacademie
nut van een kunstacademie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 juli 2008 @ 09:50:56 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60239327
Ja maar , ja maar .... anders gaat ze niet over ....
  maandag 21 juli 2008 @ 09:53:33 #3
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60239364
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:50 schreef N.icka het volgende:
Ja maar , ja maar .... anders gaat ze niet over ....
Ja, maar ze heeft twee jaar de tijd gehad om zo'n opdracht uit te werken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60239451
En het nut staat gelijk aan nul. Daar is geen 'onderzoek' voor nodig.
pi_60239621
Mensen die de kunstacademie doen

Veelal van die aparte types die een atelier gaan beginnen waar geen hond iets koopt Om vervolgens een WW aan te vragen en depressief opgenomen te worden in een inrichting op hun 40ste.

Veelal zijn deze mensen te herkennen aan lelijke kleding en een ragebol op de kop. Rijdend in een Multipla.
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 10:16:04 #6
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60239736
[KNE]-Mod
  maandag 21 juli 2008 @ 10:20:03 #7
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_60239789
Lui van de kunstacademie die wordt aangeleerd om een kunstje te doen en achteraf doen alsof ze talent hebben. als je echt talent had gehad dan had je geen onderwijzing nodig.
  maandag 21 juli 2008 @ 10:24:21 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_60239857
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef RSie het volgende:
Lui van de kunstacademie die wordt aangeleerd om een kunstje te doen en achteraf doen alsof ze talent hebben. als je echt talent had gehad dan had je geen onderwijzing nodig.
Te simpel redeneren is ook een kunst!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_60240056
Ohja boetseren te de eifeltoren van een stuk stront is het meteen: Vooruitstrevend en een 10 waard.
Doe ik zoiets thuis ben ik een psychopaat.
U MAD?
pi_60240633
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja boetseren te de eifeltoren van een stuk stront is het meteen: Vooruitstrevend en een 10 waard.
  maandag 21 juli 2008 @ 11:34:49 #11
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_60241178
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Het ging ze niet om die poepeiffeltoren ,maar om die lampenkappen van mensenhuid.
En die smoes dat je ze van een bejaarde man die Duits sprak had gekocht kwam niet echt over omdat je onder de poep zat.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_60244921
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef RSie het volgende:

dit is nou juist de reden waarom ik dit onderzoek wil doen. heb je de kunstacademie nodig om kunstenaar te worden of is het genoeg als je talent hebt. jullie reacties hebben nieuwe richting van mijn onderzoek geopent. ik ga nu kijken naar de mensen, de wereld tegen het nut van een kunstacademie aan kjiken.
aan jullie reacties te lezen vinden jullie het niets. veel mensen uit mijn klas hebben voor de kunstacademie gekozen omdat ze dan konden doen wat ze leuk vinden. ik neem aan dat jullie ook een studie doen omdat jullie meer willen leren over het geen wat jullie leuk vinden?
pi_60245144
Ach het zal vast helpen bij het ontwikkelen van je talenten, het verkrijgen van nieuwe inzichten en door te doen leert men ook verschillende technieken etc. Maar wat er tegenwoordig rondloopt op zo'n academie is schrikbarend. Werkschuw alto tuig, van die boomknuffelaars en zoals gewoonlijk bij deze mensen zijn zij zo speciaal en passen ze niet in de huidige maatschappij. Maarja, ook Van Gogh ook een leermeester.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 21 juli 2008 @ 14:34:19 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60245175
quote:
Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die de kunstacademie doen

Veelal van die aparte types die een atelier gaan beginnen waar geen hond iets koopt Om vervolgens een WW aan te vragen en depressief opgenomen te worden in een inrichting op hun 40ste.

Veelal zijn deze mensen te herkennen aan lelijke kleding en een ragebol op de kop. Rijdend in een Multipla.
pi_60245207
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ach het zal vast helpen bij het ontwikkelen van je talenten, het verkrijgen van nieuwe inzichten en door te doen leert men ook verschillende technieken etc. Maar wat er tegenwoordig rondloopt op zo'n academie is schrikbarend. Werkschuw alto tuig, van die boomknuffelaars en zoals gewoonlijk bij deze mensen zijn zij zo speciaal en passen ze niet in de huidige maatschappij. Maarja, ook Van Gogh ook een leermeester.
Inderdaad.

Een vriend van me had een vriendin die op de kunstacademie van Eindhoven zat. Hij hij daar ooit bij is gekomen ik snap er geen reet van. Dat meisje zei echt niks, en wanneer ze wat zei was het negatief.
Totdat ze in zichzelf begon te snijden, toen was het ineens gillen geblazen. En toen had die gast het ook met d'r gehad.

Kunstacademie is een school voor manus depressieven, gestoorden en apart gepeupelte. En indien mensen tegenargumenten hebben dat dit niet zo is hoor ik ze graag. Met beargumentatie a.u.b.
U MAD?
pi_60245351
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

manus depressieven
Is dat net zoiets als manusje van alles?

wel creatief bedacht, +3 dus.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_60245486
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over. maar ik wil alles een x gezien hebben dus ben ik gestart met een vooropleiding. de mensen die hier aan meededen waren echt heel gaaf. de mensen bij mij ook school nu ook. niet iedereen ziet er uit als een freak al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen. ik zit op een kleinschalige school in amsterdam, daar ken ik niemand die in zijn polsen snijdt of manisdepressief is. voor een kunstacademie moet je inderdaad apart zijn, maar ziek en gestoord zijn 'we' echt niet.
pi_60245519
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef mvanderlist het volgende:
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over. maar ik wil alles een x gezien hebben dus ben ik gestart met een vooropleiding. de mensen die hier aan meededen waren echt heel gaaf. de mensen bij mij ook school nu ook. niet iedereen ziet er uit als een freak al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen. ik zit op een kleinschalige school in amsterdam, daar ken ik niemand die in zijn polsen snijdt of manisdepressief is. voor een kunstacademie moet je inderdaad apart zijn, maar ziek en gestoord zijn 'we' echt niet.
Uit pure interesse:

Geven ze daar ook lessen Nederlands? Zinsbouw etc.
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 14:54:30 #19
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60245547
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uit pure interesse:

Hij wil ook alles een keer gezien hebben. Dan heeft ie nog aardig wat opleidingen te gaan.
  maandag 21 juli 2008 @ 14:57:24 #20
158452 IQM
I am the one
pi_60245591
quote:
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over.
Dan herken je het dus wel.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_60245622
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Uit pure interesse:

Ga jij er dan ook heen?
pi_60245661
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:54 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hij wil ook alles een keer gezien hebben. Dan heeft ie nog aardig wat opleidingen te gaan.
De kunstacademie een opleiding noemen

Net als mensen die LOI een opleiding noemen

Nee even serieus. Kunstenaars ik haat ze.
Ja ik ben ook wel eens naar een museum geweest ( ). Puur uit interesse. Als ik dan voorbij liep aan een schilderij waar 6 bollen op geschilderd stonden en ik zoiets had van , dan nog waren er van die interessanterikken met leesbril op die er eens aandachtig met hun neus tegen gedrukt gingen staan. Die mensen zien ook compositie in elk schilderij. . Verschrikkelijk. Ga op feesten en partijen ook nooit in discussie met iemand die van kunst houdt, je komt er niet meer vanaf..... Echt een hel.

Is toch een tijd terug geweest dat ze een aantal kinderen een expositieruimte hadden laten inrichten met hun creaties en dat er allemaal van die kunsttypes zo supergeinteresseerd naar zaten te kijken en over te discussieren alsof het de nieuwe kunststroom 3e generatie was
En toen dat onthuld werd gingen ze echt zo doen van: Ja maar dat wisten we wel enzo

Om nog maar te zwijgen van mensen die zelf kunst maken. Wanneer ik zoiets zou schilderen zou het rommel zijn, maar nee omdat het meneer K. Appel is is een doek ineens 50.000 euro waard, terwijl hij gewoon wat rood/geel en blauw met een bezem over een plaat heeft lopen rolleren. Bullshit.

Kunst noem ik een van Gogh en dat soort meuk. Schilderijen vol van details, waar wij stervelingen van kunnen dromen. En niet van dat kinderlijke geklieder.
U MAD?
pi_60245669
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:59 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ga jij er dan ook heen?
Nee jij ?
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 15:02:02 #24
92279 N.icka
Windforce 11
pi_60245670
quote:
Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef mvanderlist het volgende:
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over. maar ik wil alles een x gezien hebben dus ben ik gestart met een vooropleiding..
Je dacht negatief over een opleiding en je gaat het daarna toch doen
pi_60245695
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee jij ?
Mijn Nederlands is niet echt beroerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')