Ja, maar ze heeft twee jaar de tijd gehad om zo'n opdracht uit te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:50 schreef N.icka het volgende:
Ja maar , ja maar .... anders gaat ze niet over ....
Te simpel redeneren is ook een kunst!quote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef RSie het volgende:
Lui van de kunstacademie die wordt aangeleerd om een kunstje te doen en achteraf doen alsof ze talent hebben. als je echt talent had gehad dan had je geen onderwijzing nodig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja boetseren te de eifeltoren van een stuk stront is het meteen: Vooruitstrevend en een 10 waard.
Doe ik zoiets thuis ben ik een psychopaat.
Het ging ze niet om die poepeiffeltoren ,maar om die lampenkappen van mensenhuid.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja boetseren te de eifeltoren van een stuk stront is het meteen: Vooruitstrevend en een 10 waard.
Doe ik zoiets thuis ben ik een psychopaat.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef RSie het volgende:
Lui van de kunstacademie die wordt aangeleerd om een kunstje te doen en achteraf doen alsof ze talent hebben. als je echt talent had gehad dan had je geen onderwijzing nodig.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die de kunstacademie doen
Veelal van die aparte types die een atelier gaan beginnen waar geen hond iets kooptOm vervolgens een WW aan te vragen en depressief opgenomen te worden in een inrichting op hun 40ste.
Veelal zijn deze mensen te herkennen aan lelijke kleding en een ragebol op de kop. Rijdend in een Multipla.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ach het zal vast helpen bij het ontwikkelen van je talenten, het verkrijgen van nieuwe inzichten en door te doen leert men ook verschillende technieken etc. Maar wat er tegenwoordig rondloopt op zo'n academie is schrikbarend. Werkschuw alto tuig, van die boomknuffelaars en zoals gewoonlijk bij deze mensen zijn zij zo speciaal en passen ze niet in de huidige maatschappij. Maarja, ook Van Gogh ook een leermeester.
Is dat net zoiets als manusje van alles?quote:
Uit pure interesse:quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef mvanderlist het volgende:
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over. maar ik wil alles een x gezien hebben dus ben ik gestart met een vooropleiding. de mensen die hier aan meededen waren echt heel gaaf. de mensen bij mij ook school nu ook. niet iedereen ziet er uit als een freak al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen. ik zit op een kleinschalige school in amsterdam, daar ken ik niemand die in zijn polsen snijdt of manisdepressief is. voor een kunstacademie moet je inderdaad apart zijn, maar ziek en gestoord zijn 'we' echt niet.
Hij wil ook alles een keer gezien hebben. Dan heeft ie nog aardig wat opleidingen te gaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit pure interesse:
Geven ze daar ook lessen Nederlands? Zinsbouw etc.
Dan herken je het dus wel.quote:jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over.
Ga jij er dan ook heen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uit pure interesse:
Geven ze daar ook lessen Nederlands? Zinsbouw etc.
De kunstacademie een opleiding noemenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij wil ook alles een keer gezien hebben. Dan heeft ie nog aardig wat opleidingen te gaan.
Je dacht negatief over een opleiding en je gaat het daarna toch doenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef mvanderlist het volgende:
jullie beeld over een kunstacademie herken ik niet. voordat ik naar deze school ging, dacht ik er ook negatief over. maar ik wil alles een x gezien hebben dus ben ik gestart met een vooropleiding..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |