quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is PATAT, VERDOEME !!!11)!!!!
Dat had je al een keer gevraagd dus verwacht er geen (zinnige) reactie op.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:14 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, waarom deed Juup eigenlijk mee aan de verkiezingen terwijl men al van plan was hem op een andere manier mod te laten worden?
Het is dan ook wel een beetje jammer dat je hier gaat zitten klagen over users op een ander nerdforum.quote:
Sssst, Juicyhill is lief.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een beetje jammer dat je hier gaat zitten klagen over users op een ander nerdforum.
Was jij ook niet die gast die hier op het forum ging zitten huilen dat je gebanned was op GS ?
Scheit toch es een end op, als je precies had gelezen wat ik vooral ook in het begin heb gezegd, weet je dat het niet alleen om vroeger ging. Het hoofdpunt, waar ik vooral bij ananas over heb gehad, is dat de groep die zonodig deze verkiezingen wilden, juist zorgden voor het gebagger in KLB. Dat heb ik in een groot aantal posts duidelijk en zonder gebash gedaan. Toen ik in die posts vervolgens werd afgezeken als toevallige passant en zure excrew, ben ik maar op hetzelfde gebied doorgegaan als waar de rest van het topic ook mee bezig was.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Gek zeg, dat jij die reacties krijgt, dat komt natuurlijk omdat jij ook echt het voorbeeld bent van een vastgeroeste oldbie. (die status meet je jezelf zo graag aan)![]()
Het enige argument waar jij telkens op terug bleef komen is dat vroeger alles beter was.
Doet dit je zelf ook niet aan een verbitterde bejaarde denken ?
[..]
Het staat na hertelling weer gelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn de stemmen nog niet geteld?
het ging niet om het anders moeten... lees nog eens alles goed na: mods waren minder aanwezig, groep klaagt dat als ze er zijn hun topics opeens wel snel worden gesloten en dat ze als ze er niet zijn het laten verbaggeren. IK heb toen inderdaad gezegd dat ALS het zo is dat het anders moet, dat ze dan OOK eens naar zichzelf moeten gaan kijken en eens moeten inzien dat als ze minder bagger willen, dat ze zelf eens wat minder bagger moeten produceren. In die hele verkiezing kwam dit niet naar voren. het was allemaal de schuld van anderen... ondertussen vlogen de patat-beelden ons om de oren van diezelfde mensen... Als je dan nog niet snapt welk punt IK dus maakte en alleen maar gaat lopen mekkeren over infantiele dingetjes... laat dan maar... En blijkbaar zijn het geen open deuren, des te meer omdat jij telkens van het punt afwijkt en zelf de open deuren zoekt. Het enige goede aan je bovenstaande post is trouwens dat je mij verbetert op een grote spelfut, voor de rest hoop ik dat je eens goed gaat lezen wat mensen bedoelen in lpaats van alleen maar hetgene op te zoeken waarop je lekker stevig kan ageren...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je bent wel geobsedeerd door schijt he ? Laat ik het inkoppertje maar achterwege laten.
Je trapt toch gewoon open deuren in ? Net als alle andere jankzakken. Staat er iemand op uit de groep die jij (spreek dus voor jezelf) zo bagger vindt, en aangeeft dat het anders moet, ga je nog huilen.
Neehee, er heeft nog niemand gewonnen.quote:
Is mij nu ook duidelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Neehee, er heeft nog niemand gewonnen.
Ga maar weer dood.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
Ik ben terug bitchez , blijkbaar waren de mods bang dat jullie daadwerkelijk als mod gingen voordragen
ik heb jou ook gemistquote:
quote:
Je bent terug op een Nederlands forum, was je dat vergeten?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
Ik ben terug bitchez , blijkbaar waren de mods bang dat jullie daadwerkelijk als mod gingen voordragen
Ik dacht dat het Limburgs Frituur Forum wasquote:Op maandag 21 juli 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent terug op een Nederlands forum, was je dat vergeten?
Slechte start.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Limburgs Frituur Forum was
Hallo postmortum. Welkom terug.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
wie ben jij nu weer?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was het niet gezellig bij Yvonne van Hertum?
tss ik moet nog 11 pagina's van gisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef murp het volgende:
effe alles weer doorgelezen, wat een geklaag
niet als je 151 posts per pagina hebquote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
tss ik moet nog 11 pagina's van gisteren
wie maakt de poll hoelang juup blijft ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
@Juup
Nerds die overal tegen zijn
Word je het modden al zat? Niet eens opruimen
ze hebben speciaal voor hem , het defensieforum opgerichtquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef Emimich het volgende:
Ach, als mentaal uitgedaagde personen als bob-b maandenlang mod kunnen blijven door simpelweg inactief te zijn dan kan iedereen het!
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude openquote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik geef Juup niet al te lang... Zijn er al veel klachten? Waar kan ik aansluiten?
BOSWACHTER FOR MOD 2008 GO!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude open
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes topic
1 plaatje om aan te geven dat de opgebouwde druk vrijkomt is voldoende.
quote:
Nieuw record of niet?quote:
Opzich is daar niks mis mee, als het alleen maar bagger zou zijn. Maar ja, geef hem een weekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |