Totdat JDx met z'n laddertje zatte harses je huis voorbij komt strompelen naar z'n bedquote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef Rekkie het volgende:
Zondag dus lekker rustig in de buurt
En mooi weer, dus BBQ
Daarom gaan we ook BBQ'en bij mijn ouders en span ik een draadje over het fietspad, zodat ik de volgende ochtend fijn bloedvlekken kan spotten en kapotte voortanden kan tellenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Totdat JDx met z'n laddertje zatte harses je huis voorbij komt strompelen naar z'n bed
Ik blij dat ik in Emmermeer woonquote:Op maandag 21 juli 2008 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook BBQ'en bij mijn ouders en span ik een draadje over het fietspad, zodat ik de volgende ochtend fijn bloedvlekken kan spotten en kapotte voortanden kan tellen
Ik heb ook totaal niets met wielrennen...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind de Gouden Pijl doorgaans beduidend minder gezellig als C'est la vie, maar dat komt ook deels omdat ik he-le-maal nix met wielrennen heb. Goede TTen dat is nou net de reden dat ik een keer een weekend heb overgeslagen qua stappen. Valt zeker steeds tegen de laatste tijd.
Niet meer in de Bras of Zwetser..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:42 schreef Catch22- het volgende:
waar zijn die sletten ???
Die staan allemaal buiten te roken, de nicotineverslaafdenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niet meer in de Bras of Zwetser..
Want daar is het niveau van vrouwelijk schoon zwaar gedaald
Ist zo? Ga te weinig uit in Emmen om dat te weten.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Niet meer in de Bras of Zwetser..
Want daar is het niveau van vrouwelijk schoon zwaar gedaald
Groningen is ook veel beter stappen in alle opzichten...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ist zo? Ga te weinig uit in Emmen om dat te weten.
Liever naar Groningen met mijn eigen sletje (schatje). Leuker uitgaan, leukere vrouwen
Misschien is dat wel een gat in de markt, om een nachtdienst te beginnenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Groningen is ook veel beter stappen in alle opzichten...
Alleen mis ik een nachtbus/nachttrein naar Emmen
De tijd van doorhalen heb ik wel gehad, ben soms net een 50er met m'n pas 20 jaar...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef Catch22- het volgende:
doorhalen joh
Ik heb er altijd een slaapplek dus dat is niet echt iets waar ik me zorgen over maak
En dan gewoon 10eypo PP, gok als je om 4 & bijv 5 uur rijd dat dat wel op prijs gesteld gaat wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een gat in de markt, om een nachtdienst te beginnen
Is mij eigenlijk altijd 't gevalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef JDx het volgende:
Veel vrienden zijn ook nog op vakantie, denk dat Gouden Pijl ook vetter gaat worden dit jaar
Ik denk het niet, bij mijn vriendengroep staat c'est la vie altijd garant voor wat interessante momenten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:31 schreef JDx het volgende:
Veel vrienden zijn ook nog op vakantie, denk dat Gouden Pijl ook vetter gaat worden dit jaar
Moah, bij Gouden pijl vorig jaar wist een dronken kameraad het te presteren een glas bier bij de breedste kale man in het publiek in de nek te gooien, terwijl hij eigenlijk mikte op z'n broertjequote:Op woensdag 23 juli 2008 10:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, bij mijn vriendengroep staat c'est la vie altijd garant voor wat interessante momenten.
Jij en beroemdquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Moah, bij Gouden pijl vorig jaar wist een dronken kameraad het te presteren een glas bier bij de breedste kale man in het publiek in de nek te gooien, terwijl hij eigenlijk mikte op z'n broertje![]()
En zelf wist ik het te presteren om iemand wijs te maken dat ik vrij beroemd ben, waarna ik een handtekening op haar arm mocht zetten met benzinestift...
Ze geloofde iig wel dat ik in het voorprogramma stond van Toppers in concertquote:
Wheheh, was ze dronken ofzoquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ze geloofde iig wel dat ik in het voorprogramma stond van Toppers in concert![]()
En dat ik binnenkort de studio inging met Frans Bauer
Och, ik doe daar niet zo moeilijk over, je duurste kleren hoor je niet aan te doen naar zoeen bierdrinkfestijn...quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:10 schreef don-diablo het volgende:
Zo was er in mijn vriendengroep iemand die bier over iemand heen gooide in een dronken bui. Vervolgens werd de ander boos en gooide weer bier over hem heen. Ik voelde me net weer een jaar of 6 terwijl ik in de buurt speelde met andere kinderen en we gooiden water ballonnen naar elkaar.(Ik werd zelf niet nat van het bier gelukkig
)
Ze komen je halenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:56 schreef JDx het volgende:
Waddafackkkk waar komen al die vieze dikke vliegende mieren vandaan, ze zitten overal, op werk en vooral ook veel thuis in de tuin en komen door alle kieren, help!!!!!!!!!!
Ol dirty bastardquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:22 schreef JDx het volgende:
Ik heb net een heel nest opgezogen met de stofzuiger, toen stofzuiger aan laten staan oplossing bedenken... vuurkorf aan, stofzuiger uit, zak erop
En niet vergeten zo gezellig altijd.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:32 schreef Rekkie het volgende:
Wat een levendige stad/dorp/plaats is het ook hè, dat Emmen
Niet gelukt, of wel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:29 schreef JDx het volgende:
Cest la Vie moet ik zondag rustig aan doen.... godver... echt zin om flink gek te gaan haha, maarjah, volgende ochtend werken...
Haha, dat is gewoon zon vooroordeel, ik was hardstikke nuchterquote:Op maandag 28 juli 2008 22:48 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kwam je nog tegen en volgens mij was je aardig zat
Werd er nog geknokt trouwens? Ik vond t aardig rustig
Surequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha, dat is gewoon zon vooroordeel, ik was hardstikke nuchter
Rondweg precies hetzelfde....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:10 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme, laat ze die stoplichten bij de holdert eens maken
Sta daar elke keer (maakt niet uit op welk tijdstip) 2 minuten voor rood licht te wachten terwijl er in de wijde omgeving geen auto te zien is
Het komt omdat het stoplicht voor afslaand verkeer richting de holdert (vanuit richting brandweer) godverdomme constant op groen springtBen sochtends om half6 al een stuk of 5x door rood gejakkerd daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |