Moet je vandaag wat doen dan ???quote:Op maandag 21 juli 2008 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
en isa, jij en hobje hebben een reden om niet te slapen, ik niet
Dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je vandaag wat doen dan ???
Werken ook ??
dan is het wel ellendig.
om 12uur werken tot 21 en ach ik doe het zelf hequote:Op maandag 21 juli 2008 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Moet je vandaag wat doen dan ???
Werken ook ??
dan is het wel ellendig.
enne boekje lezen of iets ?quote:Op maandag 21 juli 2008 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
om 12uur werken tot 21 en ach ik doe het zelf he
Thanksquote:Op maandag 21 juli 2008 03:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga slapen. Trusten MeMo en werkze Isa en Hobbel.
als ik in mn bed lig dan val ik ook wel in slaap heb alleen grote moeite met het naar bed gaan (ik snap mezelf ook nietquote:
Slaap lekker meisquote:Op maandag 21 juli 2008 03:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik in mn bed lig dan val ik ook wel in slaap heb alleen grote moeite met het naar bed gaan (ik snap mezelf ook niet) maar ga nu toch echt mn bed in
wat een geweldig script johquote:Op maandag 21 juli 2008 04:16 schreef Isabeau het volgende:
Sorry dat ik er even niet was, ik was een film aan het schrijven(zie openingspost...)
Ja, het mag!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
n gezellig huisje, hoelang zal zij daar alleen wonen?
e op tragische wijze in het ziekenhuis belandt na verstikking in een rijstkorrel
YPPY als de lijm tussen de regulars, kan zij de vrede bewaren met foto's van haar oogappel?
Ja! Je let niet eens op! Lees het scriptquote:
Slaap jij wel eens 8 uur dan???quote:Op maandag 21 juli 2008 09:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar dit was mijn laatste nachtje en dan slaap ik meestal niet zo langWant als ik 8 uur ga slapen dan slaap ik vannacht weer niet. En ik wil ook kiinan vihreä tee!
quote:
Tof. Dealquote:Op maandag 21 juli 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
Fleshwound als de nutteloze toevoeging die wraak neemt na telkens over het hoofd te worden gezien
quote:Op maandag 21 juli 2008 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
die OP
IsaIk zal trachten mijn rol met verve te vervullen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
concurrentie
![]()
Morguh!
Script
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noes
*kras kras*
Hebben ze je rekening al geplunderd?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat dus.
En zo de UPC klantenservice medewerkers uitmaken voor een stelletje Ziggo's.
Het is nog niet afgeschreven, maar inmiddels ben ik er wel achter wat allemaal teveel is betaald.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef AKnynke het volgende:
[url=http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X4024&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X4024]http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X4024&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X4024[/url]
oh, en hier ben ik erg blij mee, aangezien ik dit weekend ga beachvolleyballen in Scheveningen!
Ik snap nooit dat daar geld aan te verdienen is...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Vork het volgende:
De buren van Moblo hebben hun tuin vol met pallets en hout liggen. Zou haar buurman een thuiswerkende palletsorteerder zijn?
Misschien ben ik er nog om te juichen. Anders Lein en Liejannuh welquote:Op maandag 21 juli 2008 11:18 schreef AKnynke het volgende:
fuck it, geen plaatje, geen url..maar het wordt het weekend mooi weer, 24-25 graden in Scheveningen, en daar ga ik nu juist beachvolleyballen!![]()
![]()
Wat ga ik dit weekend in Scheveningen doen dan? Juichen voor Nynke?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog om te juichen. Anders Lein en Liejannuh wel
Je herkent me toch niet, ik ga incognito op dit soort weekenden. Strakke zonnebril, raar hoedje op dat vooral vloekt met m'n shirtje...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien ben ik er nog om te juichen. Anders Lein en Liejannuh wel
ehh, veel. Ik val daar echt niet meer op. Plus, ik denk dat er minstens 500 man komt volleyballen daar dit weekend. Vol dus. en, ik wil helemaal geen gejuich!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
Lang, blond. Hoeveel van die dames lopen er nu op een volleybalveld rond?
geen supporters! Word ik alleen maar zenuwachtig van!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef Vork het volgende:
Wat wil je dan? Boe-geroep en spandoeken met "Rot op en neem je Epo mee" er op?
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef Vork het volgende:
Wat wil je dan? Boe-geroep en spandoeken met "Rot op en neem je Epo mee" er op?
Ik wil niet stikken in een rijstkorrelquote:Op maandag 21 juli 2008 04:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me evenAls iemand een andere rol wil dan mag je dat doorgeven hoor
Hier ligt de voortuin ook vol met palletsquote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef Vork het volgende:
De buren van Moblo hebben hun tuin vol met pallets en hout liggen. Zou haar buurman een thuiswerkende palletsorteerder zijn?
Direct laten storneren door je bank als het een automatische incasso is (waar het gezien je tekst op lijkt).quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Hebben ze geld nodig? Mijn vader kreeg ook een verkeerd afgeschreven rekening.
Nynke doet geen epo, daar is ze way te slim voorquote:
Jij je zin.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil niet stikken in een rijstkorrel
Ik wil de prinses zijn![]()
Wat ook handig kan zijn als je al een tijdje staat te volleyballenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Nynke doet geen epo, daar is ze way te slim voorPlus epo doet niks voor je spieren, het verhoogt je HB gehalte zodat je meer zuurstof in je bloed kan hebben
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Alsof je op vakantie gaat, Vork, maar dan naar héél veel landen tegelijk in een kleine bedompte ruimte
Nou, ik wilde er een woest aantrekkelijke dokter inschrijven en jij leek me wel de beste hunkmagneetquote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
isa ik vind je gemeen![]()
waarom moet ik nu weer stikken
zodat jij voor me kan zorgen in het ziekenhuis?
Zal ik de sleutel onder de gans-van-iteejer leggen of denk je dat je herrie genoeg kan maken om mij uit bed te krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Leintjeuh het volgende:heej je bent al wakker, of ben je nog wakker? Ik spring zo de trein in jouw kant op
ben er rond half 4 ofzo
Bedompt doet het als woord gewoon beter in films. Daarbij hoeven woorden niet bij de werkelijkheid te passen. Denk maar aan het woord systeem. De zuster verpleegkundige zegt "Ik ga het systeem vervangen" Ik:quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef Vork het volgende:
Klein? Dat magazijn is gigantisch. Maargoed, nu ben ik toch echt weg, anders mis ik de bus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
O ik dacht namelijk dat je me dood wou hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er een woest aantrekkelijke dokter inschrijven en jij leek me wel de beste hunkmagneet
zonde!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef YPPY het volgende:
Het is rotweer. En dan is werken zonder werk nog vervelender. Ga zo de verjaardagsslingers knippen, heb ik iets te doen.
Werken zonder werk....dat klinkt als mijn baan!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef YPPY het volgende:
Het is rotweer. En dan is werken zonder werk nog vervelender. Ga zo de verjaardagsslingers knippen, heb ik iets te doen.
Mond-op-mond-beademing!!!! Door De Hunk!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik dacht namelijk dat je me dood wou hebben
ik denk altijd dat je van neerschieten en stikken doodgaat..
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:43 schreef AKnynke het volgende:
worden jullie ook zo neerslachtig van al die regen? bah bah bah bah
Mond op mond beademing omdat ze zich verslikt in een rijstkorrel?!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mond-op-mond-beademing!!!! Door De Hunk!
Ik heb niet eens een rolquote:Op maandag 21 juli 2008 12:58 schreef Isabeau het volgende:
Karrel, ik heb je toegevoegd aan onze filmMaar zoveel geld krijg je er niet voor hoor
Je moet scriptwijzigingen wel bijhouden.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Liejannuh het volgende:
Mond op mond beademing omdat ze zich verslikt in een rijstkorrel?!
Daarnet trouwens maar 1 regenbui over me heen gehad tijdens het hardlopen.
oquote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb niet eesn een rol
Jammer hoor. Ik had toch het pispaaltje kunnen zijn
Ow, shit! Sorry! Gelezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet scriptwijzigingen wel bijhouden.
Het was lekker en gezellig!quote:Was het lekker? Het hardlopen en de regenbui?
Kijk jij nooit medische series!?!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ow, shit! Sorry! Gelezen.
Maar dan nog steeds; mond op mond bedeming na verstikking door obstructie van de luchtpijp?
Het was lekker en gezellig!Woensdag weer voetballen.
Valt nog mee. Mijn digitale decoder geeft geen beeld meer op mijn 30 jaar oude tv. En ik kon gister ook al geen dvd's meer kijken!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
huhhhh ik ben een technisch misbaksel
eerst zit de xbox goed aangesloten op m'n tv,
doet m'n dvd speler het niet.
heb ik m'n decoder + dvd speler werkend gekregen
doet m'n xbox het niet meer
nou
Uh... nee!quote:
Voetballen in de blubber is best tof.quote:Hopenlijk woensdag niet in de blubber hehe.
Nou, moet je voor de lol eens naar het Vlaamse "Spoed" oid kijken. Dan is mond-op-mond-beademing bij een poederkwast in de keel nog serieuze shit!quote:
Je wilt gewoon anderen laten vallenquote:Voetballen in de blubber is best tof.In de regen ook. Beetje slidings maken enzo.
Mijn broer kan het vast heel makkelijk oplossen. Maar ik snap er ook geen ruk van.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp niet hoe de status quo zomaar kan veranderen, Liejn...het dééd het toch allemaal gewoon??
Wat dan? Ik ben benieuwd?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
o
ik had dan wel een heel andere rol voor je in gedachten
M'n papa is aan het helpenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Valt nog mee. Mijn digitale decoder geeft geen beeld meer op mijn 30 jaar oude tv. En ik kon gister ook al geen dvd's meer kijken!
Vanavond of morgen mijn broer maar weer eens uitnodigen!
Maakt jouw situatie niet minder irritant. Geen broertje die je kan helpen?
Dus je hebt een tv op je kamer, xbox, dvdspeler, dolby surround ding, decoder...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
M'n papa is aan het helpen
Nu hem nog overtuigen dat m'n 5.1 surround ding er ook op moet
* Bluezz slaat Isa knockoutquote:Op maandag 21 juli 2008 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga nog even verder slapen(ik vind het stiekem leuk als mensen steeds slaap lekker tegen me zeggen, alsof het een magische bezwering betreft die ooit gewoon uitkomt
)
Dat heb ik ook hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 13:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dus je hebt een tv op je kamer, xbox, dvdspeler, dolby surround ding, decoder...
Men, luxe student word je straks!
echt? Ik heb m'n cd-speler staan die ik op de middelbare school gekocht heb van m'n zuurverdiende spaargeld. Verder een erg kleine TV, die in m'n eerste jaar als student op afbetaling bij m'n ouders gekocht heb, want 100 euro kon ik niet in een keer missen. Daarnaast 3 jaar geleden van m'n huisgenoten een dvd-speler gekregen. Naast m'n laptop is dat alle electronica die ik bezit.quote:
quote:
Macbook Pro, iMac eerste generatie Intel, Mac mini g4 en ik had een iBook g4.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oeeeeeh ik heb een powerboek g4 ( nou ja nog 14 uur stofzuigen) en een imac g3 (indigooo)
welke heb jij
welk spul?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
Te oud spul voor mij om nog wat zinnigs ermee te doen.
Hey, ook wakker?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:54 schreef MissHobje het volgende:![]()
Goede morgen/middag ofzo
Ik ontwijk net bruut uit een coma omdat oxxio het zo nodig vond om ff 10 keer te gaan bellen, hufters!![]()
Owee als ze nog een keer bellen, na mijn verzoek om mij uit het systeem te halendan zijn ze de pineut
quote:Voor uw eerste factuur betaalt u:
* een eenmalig deel van de maand én
* één gehele maand vooruit
De abonnementskosten worden altijd vooruit betaald. U koopt namelijk uw belminuten in voor de komende maand.
Uw eerste factuur wijkt af van de volgende facturen die u zult ontvangen. Dit komt omdat de ingangsdatum van uw abonnement afwijkt van de datum waarop uw belminuten ingaan. De ingangsdatum van uw belbundel is afhankelijk van de factuurperiode
* U heeft een abonnement bij Telfort aangevraagd van 200 minuten.
* Uw abonnement gaat in op 1 mei 2008. (De datum 1 mei 2008 is dus niet de datum waarop u al de volledige bundel van 200 minuten ontvangt)
* De datum 1 mei 2008 bepaalt de factuurperiode waarin u bent ingedeeld, bijvoorbeeld 8 mei 2008.
* Op 8 mei 2008 ontvangt u wel de volledige belbundel van 200 minuten.
Ingangsdatum abonnement: 1 mei 2008
Factuurperiode: 8 mei 2008
Eenmalig deel: periode van 1 mei tot 8 mei 2008.
Omdat dit geen volledige maand is, ontvangt u slechts 45 belminuten (45 minuten = 7 dagen). Het is belangrijk dat u in de periode van 1 mei tot 8 mei 2008 niet meer dan 45 minuten belt. Indien u meer belt dan vallen de kosten voor deze gesprekken niet meer binnen de belbundel. U betaalt dan een ander tarief.
Één maand vooruit: periode van 8 mei tot 8 juni.
Dit is een gehele maand. U ontvangt hiervoor de volledige belbundel van 200 minuten.
Thenx. Mijn CAO is een beetje moeilijk. Ik weet nooit onder welke CAO ik val, omdat ik in twee CAO''s ingedeeld kan worden, maar dan weet ik het ongeveer.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef beunkster het volgende:
Karrel, voor 1.600 - 1.700 moet je 2.178 - 2.365 vragen.
Overigens is dat als er geen CAO van toepassing is. Als er een CAO van toepassing is, dan moet je ff zelf checken op www.raet.nl, daar kun je een proforma berekening maken. Zowel bruto-netto alsook netto-bruto. Fantastisch voor dit soort dingen!
Ja ook wakker idd.. kan nog wel ff door pitten had ik het idee maar moet ff naar de apotheek zo en eerst doggie walken ohh en mijn chef ff bellen, moest ik doen als ik wakker was voor rooster ( hebben ze weer eens veranderd nouja prima dusquote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ook wakker?Ik vind het altijd leuk om helemaal boos te worden op dat soort instanties, hoe ze het in hun botte kop halen om mensen overdag te bellen, dat er ook mensen 's nachts werken en overdag slapen en dat ik hun toch ook niet 's nachts wakker bel.
(ongevraagd mensen bellen voor je werk
had je maar een vak moeten leren)
Dan is het prima tochm, je moet het ook vooral leuk vinden.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Poging nummer 10 maar nu ben ik 100% vasthoudend
Ja ik heb nog een ander promo baantje (8 euro/uur) verdiend slechter (hier gemiddeld 12 euro/uur)
maar 1. het is gemakkelijker 2. deze vind ik echt niet meer leuk
Wow ja, was al 1,5 uur niks gepost... wowquote:Op maandag 21 juli 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iedereen een leven of zo
Daar val ik ook onder!quote:Each fall, a diverse and talented group of about 35 students from around the world enrolls in the programme of study leading to a Master in Peace and Conflict Studies.
nee, helaas nietquote:Op maandag 21 juli 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met een lijstje of gewoon alles wat los en vast zit meenemen?quote:Op maandag 21 juli 2008 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga geloof ik naar de Ikea
ik zou het niet doenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga geloof ik naar de Ikea
Allemaal lieverdquote:Op maandag 21 juli 2008 18:08 schreef golfer het volgende:
Weer thuis.
Wat een briljante OP, Isa.
Vraag mij alleen af welke favoriete hobby je bij mij bedoelt, die sportieve, het eten of het neuken?
Mooi zo. Dat is goed nieuws.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Enne, de rekening van het energiebedrijf heb ik gestorneerdenne, de meterstanden klopten voor geen meter!! Het hele bedrag was trouwens gasrekening
voor elektra kreeg ik geld terug.
Iedereen behalve jij.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of gewoon naturelquote:Op maandag 21 juli 2008 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Iedereen behalve jij.![]()
Wij zijn gezellig naar Le Souk in Groningen geweest voor griesmeel om deze week samen met mijn mama zelf pasta te maken.En natuurlijk nog meer lekkers meegenomen maar ik heb me redelijk ingehouden omdat we volgend weekend vast nog een keer met mijn ouders de stad in gaan om lekkere dingen te kopen.
![]()
Ik wil mijn ouders ook risotto voorzetten als ze hier zijn want volgens mij hebben ze dat nog nooit gehad. Ik zit alleen nog te twijfelen over wat voor risotto. Bert is tot nu toe geen fan van de paddestoelenvarianten die ik gemaakt heb en van de pompoenrisotto werd hij ook niet echt blij.
Ben jij mijn mannelijke alter ego?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Pfff wat een legendarisch kloteweer vandaagIk kwam als een verzopen kat thuis
![]()
Storneren; ik had er nog nooit van gehoord trouwensIk en financiën gaan zowieso slecht samen. Ik moet het meer hebben van communicatie & marketing. Ik zou niet eens weten wat mijn banksaldo is.
Waarschijnlijk werkt Isa's ziekenhuis met het SAP programmaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:13 schreef kaasplankje het volgende:
Storneren; ik had er nog nooit van gehoord trouwens.
* Bluezz zet de tegenaanval in met een nog meer vastzittender deuntjequote:Op maandag 21 juli 2008 12:49 schreef borisz het volgende:
Ik bied ook direct mijn excuses aan voor iedereen die nu een nummer in zijn kop heeft zitten![]()
Dus gatenkaas kunnen we van jou niet verwachten zekerquote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Hmmm, dat is interessantmannelijk ben ik iig wél
Ach best leuk om mee te werkenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt Isa's ziekenhuis met het SAP programma![]()
Komt van het duits, wegpleuren betekend het
Pfff ik ben net mijn regenjack en fietsschoenen uit aan het hangen en moet eigenlijk meer denken aan "Le Rustique"quote:Op maandag 21 juli 2008 19:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus gatenkaas kunnen we van jou niet verwachten zeker![]()
Nouja, als je vrouwen die zeiknat geregeld zijn tijdens het fietsen die ook nog eens een financieel drama zijn omdat het nou eenmaal niet zo interessant is, dan kan het interessant zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm, dat is interessantmannelijk ben ik iig wél
Je bedoelt het wegingsschema?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef beunkster het volgende:
D_H, mag ik je een paar vragen stellen over het olie- en energiewereldje?
Liejannuh, kun je mij vertellen waar ik de opbouw van de CPI kan vinden?
Ik zoek dus informatie waarmee ik kan achterhalen in welke mate welke zaken invloed hebben (voorbeeld: benzineprijzen, gas- en elektraprijzen, medicijnen/gezondheidszorg, et cetera).
Ik zoek een beetje een middenweg tussen naturel en dus veilig maar saai en experimenteel met kans op catastrofe.quote:
there goes my hard-onquote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, als je vrouwen die zeiknat geregeld zijn tijdens het fietsen die ook nog eens een financieel drama zijn omdat het nou eenmaal niet zo interessant is, dan kan het interessant zijn.
Geen probleem Beunk. Stuur maar een pbquote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef beunkster het volgende:
D_H, mag ik je een paar vragen stellen over het olie- en energiewereldje?
AH bij mijn moederquote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Over olie gesproken; mijn olijfolie is op, extra vierge. wat gebruiken jullie altijd? Ik wil een goeie maar dan niet een hele dure, want ik gebruik het nogal vaak.
Sorry!quote:
Wat lief!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef KrnKje het volgende:
Ik check 'm bij MiMu wat de olijfolie betreft
Kreeg vande vraag of ik stiekem een massagecursus gevolgd heb of dat het een verborgen talent is... Hij zei laatst dat hij tegen n vriend had gezegd dat ik niet zo goed kon masseren... Tsja, als je het om 11 uur 's avonds vraagt als ik slaperig ben of na een dag sporten als ík er ook aan toe ben...
Vandaag dus massageolie gehaald, lekker muziekje op, tafel uitgeklapt, stoelkussens erop, handdoeken erover heen en een ruim half uur gemasseerd... Zie je weldat ik het kan!
gelukkig gemaakt... check!
voor nu ?? Shri lankaquote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
De mogelijke vakanties
Egypte
Sri Lanka
Syrie
Wat denken jullie?
Geen twijfel over mogelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
Nog een last minute tip van Lianne
http://www.summum.nl/packagedetails.asp?packagecode=NE1&dmPar=Programma+voor+Nepal+17+dagen
Dát dus, of Syrië, maar Sri Lanka lijkt me ook wel wat. Mooie site ook, van Djoserquote:Op maandag 21 juli 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
Nog een last minute tip van Lianne
http://www.summum.nl/packagedetails.asp?packagecode=NE1&dmPar=Programma+voor+Nepal+17+dagen
Gisteren een kleinquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
Lees mijn correctie op Nepal. Reis gaat niet door.
Ik had een lijstjequote:Op maandag 21 juli 2008 17:30 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Met een lijstje of gewoon alles wat los en vast zit meenemen?
Hier staat nu een roux af te koelen voor kroketten
Gelukkig woon ik in de plaats waar je de meeste visa moet halenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ze weten het allemaal goed te verkopen! Dat is duidelijk.
Ik zou dus gewoon even bellen en kijken wat allemaal nog geregeld kan worden. Als je een visum moet halen, dan kan dat best wel eens een praktisch probleem zijn bijvoorbeeld.
En dat allemaal deze week regelenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Vergeet ook eventuele inentingen niet. Die kunnen ook best prijzig zijn.
Egypte vind ik in de catogorië Portugal/Kreta. Leuk maar niet super uniekquote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef Den_Haag het volgende:
De mogelijke vakanties
Egypte
Sri Lanka
Syrie
Wat denken jullie?
een visum regelen op zo'n korte termijn kan ook best lastig zijn hoor, ik kom er soms wel 4x op een dag voor mijn werk.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En dat allemaal deze week regelen
leuk die last minutes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Jaarlijkse ruzie?![]()
Wij hebben meer een maandelijkse ruzie, een wekelijks meningsverschil en een dagelijks akkefietje.Maar wij vinden elkaar ook wel lief hoor.
Ja, voor verschillende bedrijven, bij de visumdienst in de stad staat de telefoon van 's morgens vroeg tot 's avonds laat roodgloeiend. Ze behandelen daar ong. 200 paspoorten per dagquote:Op maandag 21 juli 2008 21:26 schreef KrnKje het volgende:
[..]Zitten erg op 1 lijn
En da's vast een voordeel van 't zelfde geslacht
4 keer per dag een visum aanvragen?
Ik zou zeggen: ga naar de plek waar de lekkerste appeltaart te vinden is. Of naar Florence, voor de heeeerlijke warme chocolademelk.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ypz, als ex-travelmod verwacht ik van jou ook input voor Den Haags vakantie!
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Doe dan eens een foto van de schoenen Principessa!
Ik weet trouwens nog wel een tentje voor goede appeltaart in Essouiaria in Marokko.
Echt zo grappig, ik had sportschoenen nodig omdat ik m'n enkel had verstuikt. Wou niet teveel geld uitgeven aan die ondingen. Goedkoopste gehaald.. Ik dacht, ze zijn wel grappig voor er bij, beetje opvallend, maar achquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
Ach, wat is oorlog. Spanje zat 30 jaar geleden nog onder een dictator. Valt allemaal wel meeHet is natuurlijk ook een verschol of je zon/zee/strand wil of wat van de omgeving zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baskenland is geen fijne plek om op vakantie te gaan bijv.![]()
Heel Spanje zat onder die dictatorquote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een verschol of je zon/zee/strand wil of wat van de omgeving zien
Baskenland is geen fijne plek om op vakantie te gaan bijv.
Toen ik er was was het kutweer en heerste er een "dreigende stemming".quote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef DarkElf het volgende:
Baskenland is fantastisch hoor
Fantastische omgeving, mooie kust, zalig eten...
aha... nou dat ken ik wel uit Ierland (londonderry op dé oranjemars dag van t jaar... dus veel militairen etc en San Sebastian (basken protest jaren terug dus ook veel politie etc) bijvoobeeld maar toch is t een hele fijne plek waar ik graag ben......quote:Op maandag 21 juli 2008 22:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen ik er was was het kutweer en heerste er een "dreigende stemming".
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik verveel mij weer eens
Ik moet toch echt een hobby gaan zoekenIn vrienden heb ik niet echt zin
Je mag wel helpen m'n kamer op te ruimenquote:
Denk dat me lijstje voor morgen al druk genoeg is.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je mag wel helpen m'n kamer op te ruimen
Of helpen te bedenken welke kleur ik m'n plankje moet maken/kopen
of helpen m'n armbanden houders af te maken (nog zagen en verven.. ik begin overal aan maar maak nooit iets af)
Dat is inderdaad goed nieuws!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws: Radovan Karadzic is eindelijk gearresteerd.
Ik lees net het. Zeker goed nieuws.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Zeer goed nieuws jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
Dat mag wel een klein beetje op jouw leeftijd. Je hebt die oorlog natuurlijk ook niet echt bewust meegemaakt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben natuurlijk weer de enige die hem niet kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |