Een maand geleden begon ik met roken (jaja) en op school kom je op deze manier ook eens in aanraking met andere mensen. Zo ook een jongen uit de 5e; ik vond hem erg leuk en het was wederzijds. We hadden een paar keer afgesproken en gezoend, maar we gingen vooral onder schooltijd vaak met elkaar om. We konden goed met elkaar praten en lachen en ik was voor het eerst echt verliefd. Maar daarna op school zei hij niks meer tegen mij en het leek wel alsof hij me negeerde. Ik dacht: wtf. Ik vroeg hem of er iets was en hij zei dat we misschien niet meer moeten afspreken. Terwijl we daarvoor zo gelukkig waren...
Ik vroeg waarom en hij: “Ja, ik weet niet... we passen niet bij elkaar en bla bla”
Hij wilde niks zeggen en een paar dagen later zag ik hem al klooien met een wijf uit zijn klas. Ik werd boos en voelde me zo leeg.
Op internet leerde ik een jongen kennen en eerst was hij gewoon een goede vriend. Toen vertelde ik hem vertelde over het eindfeest op school en ik vroeg of hij meewilde. Hij zei ja en op de dag van het eindfeest ontmoette ik hem voor het eerst. Hij was veel knapper in het echt en hij had een bos rozen meegenomen.
Het feest was fokking leuk en ik begon hem ook steeds leuker te vinden. Ik stelde hem voor aan mijn vrienden en we gingen allemaal boven drinken. Uiteindelijk hadden we gezoend. En toen kwam die andere gast rellen: "Wtf doe je? Wie de fok is dit?" Er kwamen allemaal sensatiezoekers eromheen staan.
Het was net als in een film, alleen werd er niemand in elkaar geslagen. Ik ging met die jongen van internet naar buiten en ik vertelde hem over die andere gast.
Na het schoolfeest had ik die andere niet meer gezien. Hij sms'te me dat het hem speet en dat hij van me hield en hij dom was geweest enzo. Hij zei ook dat zijn ouders gingen scheiden omdat zijn vader zoveel dronk en dat hij daarom opeens zo raar deed. Ik wil hem vergeven, maar ik weet niet of ik hem terugwil. Ik hou nog steeds van hem, maar ik ben namelijk ook verliefd op die andere jongen (we chatten elke dag tot laat in de nacht) maar die woont ook nog in Nijmegen.
Godverdomme, wat moet ik doen?