ja doei daar is al genoeg over gezegdquote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist! plaats em nog een keer wil je?
Voor 5 euro verkoop ik zequote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
en dan zet ik die van jou hier neerquote:
op 30 augustus krijg je meer dan genoeg gelegenheid om plaatjes van hem te schietenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik zal het vanavond wel eens met een fokker besprekenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:43 schreef HutteFlutte het volgende:
Er is maar 1 manier om erachter te komen of Nuno gelijk heeft!
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 30 augustus krijg je meer dan genoeg gelegenheid om plaatjes van hem te schieten
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:44 schreef HutteFlutte het volgende:
O kut dacht dat we al op 298 stonden.
tuurlijk wel, nemen we hem s middag gewoon mee om zwemkleding te passen in de bijenkorfquote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...
al ik dat verdomde kabeltje niet de hele tijd vergeet had ik wel een recente voor jequote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...
volgens mij moet ik dat nog aan het middag programma toevoegen dat we wellicht zelf moeten zorgen voor usb kabels op 30 augquote:Op maandag 21 juli 2008 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al ik dat verdomde kabeltje niet de hele tijd vergeet had ik wel een recente voor je
En anders ga je even bij Sam langs die heeft ze vast nog wel![]()
En @ Ka hier je kan het ook gewoon laten een keer
DEALquote:Op maandag 21 juli 2008 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, nemen we hem s middag gewoon mee om zwemkleding te passen in de bijenkorf
en hou het daar ook bij wil jequote:
Ik voel me toch geroepen hier wat op te zeggen. Niet om iemand aan te vallen, maar om te verklaren.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Je weet mijn mening. Ik vind een relatie na 1 date erg snelDat noem ik nog geen relatie (in mijn ogen), dat noem ik gewoon daten. Leuk vinden. Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom minder blij ben voor jullie. Is gewoon een opvatting. Als jullie 't er lekker beiden mee eens zijn en het zo zien dan is dat het belangrijkste en moet je je verder van niemand aantrekken.
Wil niet zeggen dat je er geen opmerkingen over kan verwachten, gezien je vroegere versnellingsfactor
Hmm dan mag ik de foto's goedkeurenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie voor mezelf dan meer een taak achter dan voor de lens
heb ik hier zelf ook nog wat over te zeggenquote:
Dat vecht je dan maar met meneer O uit voor de schermen daar ga ik niet overquote:Op maandag 21 juli 2008 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb ik hier zelf ook nog wat over te zeggen
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik voel me toch geroepen hier wat op te zeggen. Niet om iemand aan te vallen, maar om te verklaren.
Bij mij is in 28 jaar de vonk nog nooit zo overgesprongen. Dat betekent dat ik graag in het diepe spring, om hier het maximale van te maken.Het voelt gewoon goed.
Iedereen gaat zwemkleding passen, ik ook hoor!quote:Op maandag 21 juli 2008 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb ik hier zelf ook nog wat over te zeggen
Dat wil ik weleens zienquote:Op maandag 21 juli 2008 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iedereen gaat zwemkleding passen, ik ook hoor!![]()
daarom ik ook ACHTER de cameraquote:Op maandag 21 juli 2008 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wil ik weleens zien![]()
Nou ja niet van iedereen dan een paar mogen wat mij betreft wel hun kleding aanhouden
bedoelde eigenlijk niet eens jouquote:
zit nu in de treinquote:Op maandag 21 juli 2008 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
iedereen is naar de Kermis ?
Veel plezier Stroek en pak er eenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:40 schreef HutteFlutte het volgende:
http://www.gay.nl/jan19800
Ik zou eerder zeggen dat ie 40 was. Zo stijlloos.
jij bent er toch nogquote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef MisterO het volgende:
Heeeeeeeeeerlijk rustig, alles nichten zijn weg
Scherpquote:
zeg het maar , waar heb je het altijd al eens over willen hebben, wat houd je bezig, wat heb je altijd willen wetenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Scherp![]()
we zijn hier met zn tweeen, lekker cosy.. Waar zullen we het over hebben?
Kijk eens wie nu op de spotlight staatquote:Op maandag 21 juli 2008 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zit jij echt de hele dag G nl te doorzoeken
Ok, heb jij ook flirt tactieken? en hoe pas je die toe?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zeg het maar , waar heb je het altijd al eens over willen hebben, wat houd je bezig, wat heb je altijd willen weten
Flirt tactieken mmm ik ben nogal direct als ik iemand leuk vind dan ga ik er gewoon heen en praat met hem. Oogcontact make is wel het belangrijkste, daar kun je alles uit halenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, heb jij ook flirt tactieken? en hoe pas je die toe?
Ok, de 2e is wel herkenbaar jaquote:Op maandag 21 juli 2008 19:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Flirt tactieken mmm ik ben nogal direct als ik iemand leuk vind dan ga ik er gewoon heen en praat met hem. Oogcontact make is wel het belangrijkste, daar kun je alles uit halen
En ja ik loop weleens een paar keer langs iemand om hem uit te dagen, meestal komen ze dan wel naar mij toe
ht maakt een beetje uit welk type het is (de veroveraar of de veroverde) welke tactiek je moet toepassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |