ja doei daar is al genoeg over gezegdquote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de foto gemist! plaats em nog een keer wil je?
Voor 5 euro verkoop ik zequote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
en dan zet ik die van jou hier neerquote:
op 30 augustus krijg je meer dan genoeg gelegenheid om plaatjes van hem te schietenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik zal het vanavond wel eens met een fokker besprekenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:43 schreef HutteFlutte het volgende:
Er is maar 1 manier om erachter te komen of Nuno gelijk heeft!
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op 30 augustus krijg je meer dan genoeg gelegenheid om plaatjes van hem te schieten
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:44 schreef HutteFlutte het volgende:
O kut dacht dat we al op 298 stonden.
tuurlijk wel, nemen we hem s middag gewoon mee om zwemkleding te passen in de bijenkorfquote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...
al ik dat verdomde kabeltje niet de hele tijd vergeet had ik wel een recente voor jequote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in strakke korte broekjes hoor! tenzij...
volgens mij moet ik dat nog aan het middag programma toevoegen dat we wellicht zelf moeten zorgen voor usb kabels op 30 augquote:Op maandag 21 juli 2008 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
al ik dat verdomde kabeltje niet de hele tijd vergeet had ik wel een recente voor je
En anders ga je even bij Sam langs die heeft ze vast nog wel![]()
En @ Ka hier je kan het ook gewoon laten een keer
DEALquote:Op maandag 21 juli 2008 16:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, nemen we hem s middag gewoon mee om zwemkleding te passen in de bijenkorf
en hou het daar ook bij wil jequote:
Ik voel me toch geroepen hier wat op te zeggen. Niet om iemand aan te vallen, maar om te verklaren.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:10 schreef Ang3l het volgende:
Je weet mijn mening. Ik vind een relatie na 1 date erg snelDat noem ik nog geen relatie (in mijn ogen), dat noem ik gewoon daten. Leuk vinden. Maar dat wil niet zeggen dat ik daarom minder blij ben voor jullie. Is gewoon een opvatting. Als jullie 't er lekker beiden mee eens zijn en het zo zien dan is dat het belangrijkste en moet je je verder van niemand aantrekken.
Wil niet zeggen dat je er geen opmerkingen over kan verwachten, gezien je vroegere versnellingsfactor
Hmm dan mag ik de foto's goedkeurenquote:Op maandag 21 juli 2008 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie voor mezelf dan meer een taak achter dan voor de lens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |