Dta je sowieso lelijke kleren hebt, dat kan toch niet als homo zijndequote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef error het volgende:
[..]
Ja, een energiedrankje ga ik wel even drinken voordat ik wegga, denk ik.
Nu krijg ik allemaal lelijke kleren aangereikt, onder het motto dat andere homowtjes me niet mogen stelen. Dat is dan wel weer liev
O nee, ab-so-luut nietquote:Op maandag 21 juli 2008 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vind je ook meer een botsauto type
Maar hij hangt bij Loetje aan de kapstok, alwaar ze blijkbaar de beste biefstuk van Amsterdam hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ik jullie een regenvrije dag toewens wil niet zeggen dat ik echt week geworden ben
Dat zou je denken, ja...quote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dta je sowieso lelijke kleren hebt, dat kan toch niet als homo zijnde
deal, als het droog is, er er staat geen wachtrij van een uur gaan we samen in een adrenaline dingquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, ab-so-luut niet
Doe maar de booster maxx en zo
Waaaat? Was ik zo dichtbij je zaterdag?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan moet ik als ik thuis ben schuin oversteken
Ik was in Nijmegen, dus neequote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaat? Was ik zo dichtbij je zaterdag?
Compagnon van mijn ex woont trouwens ook schuin tegenover Loetje.
Moet denken aan Enrique Tommy Hilfiger reclamequote:
daarom hebben ze ook ander vermaak zoals die Cranes die altijd nog eerst even moeten schudden, waardoor de prijs er altijd net voor het bakje uitvaltquote:Op maandag 21 juli 2008 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Booster. Ik heb eigenlijk best wel hele erge hoogtevrees. No kidding
.
Geen idee welke je bedoelt, maar het zal welquote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Moet denken aan Enrique Tommy Hilfiger reclame
www.youtube.com/watch?v=mGORc-Z1umIquote:Op maandag 21 juli 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee welke je bedoelt, maar het zal wel![]()
Zin in vanavond?
Ja, ga je daar een uur in de regen staan wachten.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is het nu net even droog. Maar als ik nu naar het station ga ben ik maar een uur te vroeg
.
Ik ook, dus ik verafschuw de minuten die je boven hangt waarbij de treuzelkutten onderin in moeten stappen en te lang duren... maar ik hou van de minuten dat je door de lucht vliegt. Zeldfe als met andere dingen. Het over de kop gaan vind ik helemaal niet eng, het snel hoog en laag ook niet. Wel het langzaam d ehoogte in of andersom.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Booster. Ik heb eigenlijk best wel hele erge hoogtevrees. No kidding
.
Ja, zoiets heb ik dus ook. Als ik eenmaal over "the point of no return" heen ben dan gaat het op zich welquote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik verafschuw de minuten die je boven hangt waarbij de treuzelkutten onderin in moeten stappen en te lang duren... maar ik hou van de minuten dat je door de lucht vliegt. Zeldfe als met andere dingen. Het over de kop gaan vind ik helemaal niet eng, het snel hoog en laag ook niet. Wel het langzaam d ehoogte in of andersom.
Achtbanen, idem. Die val? Leuk. De optakeling? Hel.
VS wordt opeens intressanterquote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Stroekie het volgende:
@ Sam
volgens mij moet jij je vakantie voor volgend jaar even omgooien
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Vegas___.html?p=3,1
Ok, dit wordt een grensverleggende dag voor jouquote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
(Ik vind stiekem reuzenraden ook eigenlijk best eng)
Ik nietquote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef m3nster het volgende:
Vorig jaar was roze maandag kut weer, dit jaar weer, gaan er nou echt mensen daarheen om nat te regenen en in overvolle kroegen te staan?
Ik passeer ook.quote:
je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef m3nster het volgende:
Vorig jaar was roze maandag kut weer, dit jaar weer, gaan er nou echt mensen daarheen om nat te regenen en in overvolle kroegen te staan?
stuur ons eens een paar broodnodige straaltjesquote:Op maandag 21 juli 2008 14:36 schreef MisterO het volgende:
Hier schijnt de zon al een paar uur.. maar hier= niet Tilburg
Vooruit een paar dan, ik wil ze zelf ook wel houden hequote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur ons eens een paar broodnodige straaltjes
jij hebt een speelkamaraad gevonden ?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:42 schreef m3nster het volgende:
Laat het maar lekker regenen! Ik vier me eigen feestje thuis wel (A)
Mariah Carey sleept je doorheenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik word er niet vrolijk van, van dit weer
Ben jij zo'n zuursloot die anderen het plezier niet gunt, ook al heeft ie er zelf geen last van?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:42 schreef m3nster het volgende:
Laat het maar lekker regenen! Ik vier me eigen feestje thuis wel (A)
Sorry dat ik het moet zeggen maar Nuno op de pics die je ooit had geplaatst zag je nou niet bepaald modieus uitquote:Op maandag 21 juli 2008 13:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dta je sowieso lelijke kleren hebt, dat kan toch niet als homo zijnde
Jij vond die blauwe zwembroek van hem niet hip ?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen maar Nuno op de pics die je ooit had geplaatst zag je nou niet bepaald modieus uit.
ik wou al zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij vond die blauwe zwembroek van hem niet hip ?
Inhoud welquote:
Thanksquote:Op maandag 21 juli 2008 16:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Inhoud wel, ik ga ook zo vandoor
beterschap
.
Ik heb de foto gemist! plaats em nog een keer wil je?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen maar Nuno op de pics die je ooit had geplaatst zag je nou niet bepaald modieus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |