Ik weet het.. het is zwaar, 3 weken zonder mij. Nog een weekje engel, hou vol!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen zon in mijn leven!
(ja,... het is zo'n dag *LOL* )
Het is eerder dat dit de laatste week zonder jou is wat me somber stemtquote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het.. het is zwaar, 3 weken zonder mij. Nog een weekje engel, hou vol!
Dus ik kan nog best wat langer wegblijven?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is eerder dat dit de laatste week zonder jou is wat me somber stemt
En W is ook al terug. En alle visjes zijn dood.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ik kan nog best wat langer wegblijven?
Dan ebn ik zelf wegquote:Op maandag 21 juli 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
Half augustus ok?
Mja. Nogal.quote:
Woeker alsjeblieft die worshippers niet aan. straks staat het Heilig Dagblad er weer vol meequote:Op maandag 21 juli 2008 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Nogal.
Da's al het 3e jaar op een rij.
God probeert ons toch iets te zeggen vrees ik.
maar het jaar daarvoor was dan ook weer iets te veel van het goedequote:Op maandag 21 juli 2008 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Da's al het 3e jaar op een rij.
Ja eerst verzengende hitte, maar daardoor werd het alleen maar gekker en ranzigerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het jaar daarvoor was dan ook weer iets te veel van het goede
Nee. Ik heb je nodig voor mijn humeur.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het een teken dat ik maar thuis moet blijven?
dan kan de politie vandaag de duimstok dus wel thuislatenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eerst verzengende hitte, maar daardoor werd het alleen maar gekker en ranzigerDus dan nu maar kou en zondvloeden
nee die signalen moet je gewoon negerenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het een teken dat ik maar thuis moet blijven?
Hier sluiten de collega's al weddenschappen af over welke staat ik morgen op mijn werk verschijn en of ik wel thuis geweest benquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat plant men eigenlijk om terug te gaan? Ang3l, ga je het trekken tot de eerste trein weer? (whehe, ik zei "trekken"
![]()
![]()
)
Zo laat ga ik iig niet wegquote:Op maandag 21 juli 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier sluiten de collega's al weddenschappen af over welke staat ik morgen op mijn werk verschijn en of ik wel thuis geweest ben
ik ook niet, maar ik laat nooit na om mijn collega's extra op stang te jagen, dus wat extra olie op het vuur en het spel vrolijk meespelenquote:
Nou, als het de hele dag zo'n weer is ben ik aan 't eind van de avond koud en verkleumd en nat.... dus tenzij het dan nog ergens super leuk is en ik me er kan opwarmen denk ik wel dat ik de laatste trein zelfs nog haal.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat plant men eigenlijk om terug te gaan? Ang3l, ga je het trekken tot de eerste trein weer? (whehe, ik zei "trekken"
![]()
![]()
)
en speekselquote:Op maandag 21 juli 2008 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan kunnen ze relaties wisselen.
*belt roomservice en bestelt kippensoep*quote:
spijkerbroek, overhemd, spencer...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wat doe je daarna aan? We missen nog mensen in het S&W topic...
Ah ok ff kijken of ik een FOK voorspelling kan makenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan kunnen ze relaties wisselen.
Ik denk eerder dat andere groepen gaan mengen met elkaar. Wisselingen in een groep gebeuren tijdens normale meetings al.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah ok ff kijken of ik een FOK voorspelling kan maken![]()
Ang3l en Caz lijkt me wel wat
Erik en Cairon?
TMM en nog een onbekend iemand...
Ang3l vanavond opletten of je de mysterieuze jongen uit Eindhoven terug kunt vinden van de vorige keer! grote kans dat hij er ook zal zijn aangezien heel homo Nederland erheen gaatquote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat andere groepen gaan mengen met elkaar. Wisselingen in een groep gebeuren tijdens normale meetings al.
Ik weet niet eens zeker of ie homo wasquote:Op maandag 21 juli 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ang3l vanavond opletten of je de mysterieuze jongen uit Eindhoven terug kunt vinden van de vorige keer! grote kans dat hij er ook zal zijn aangezien heel homo Nederland erheen gaat
Maar ja, als heel homo Nederland gaat, dan is het ook wel lastig om iemand te zoekenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ang3l vanavond opletten of je de mysterieuze jongen uit Eindhoven terug kunt vinden van de vorige keer! grote kans dat hij er ook zal zijn aangezien heel homo Nederland erheen gaat
Grote kans dat er dan in ieder geval iets gebeurt.quote:
I seem to have that effect on straight menquote:
- 1quote:Op maandag 21 juli 2008 12:32 schreef MisterO het volgende:
Een St.Bernard met een vaatje cognacquote:Op maandag 21 juli 2008 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar ja een hond ruikt ook aan hem.
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jahaaa
-2
jij bent er volgend jaar gewoon bij als je de entousiaste verhalen van Sam gehoord hebt![]()
ik kan wel wat TLC gebruikenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*belt roomservice en bestelt kippensoep*
*kruipt er daarna bij* En ik ben chagrijnig....
Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regenjack aan
plu mee
en gewoon trein naar Tilburg pakken
Vroom en Dreesman zal van voorgaande jaren toch wel geleerd hebben een een grote voorraad direct vooraan in de winkel in de aanbieding hebben staan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!
haha, er zijn inderdaad grenzen..quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!
+1quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk hoor, alleen om daarvoor 3 uur te reizen vind ik een beetje overdreven... heb daar ook geen tijd voorquote:
Netjes, maar waarheid.....?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Mail van de Berlage
Geachte SvM,
Ik vind dit erg vervelend om te horen. Dat is zeker niet de stijl van Grand Café Berlage en zijn medewerkers. Ik hoop ook niet dat dit zich al eens eerder heeft voorgedaan.
Degene die u afgelopen nacht zo heeft aangesproken had gisteravond zijn laatste avond bij Berlage. Kennelijk heeft hij op het eind van deze dienst teveel gedronken en is zich te buiten gegaan aan lomp gedrag. Dat is wat ons betreft absoluut niet acceptabel en ik zal hem daar ook zeker op aan spreken. Verdere sancties staan mij niet ter beschikking, aangezien hij nu niet meer bij ons werkt.
Wel bied ik u hierbij onze welgemeende excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
LH
mede-eigenaar Berlage
ze hadden je toch op z'n mist een free meal kunnen aanbieden ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Mail van de Berlage
Geachte SvM,
Ik vind dit erg vervelend om te horen. Dat is zeker niet de stijl van Grand Café Berlage en zijn medewerkers. Ik hoop ook niet dat dit zich al eens eerder heeft voorgedaan.
Degene die u afgelopen nacht zo heeft aangesproken had gisteravond zijn laatste avond bij Berlage. Kennelijk heeft hij op het eind van deze dienst teveel gedronken en is zich te buiten gegaan aan lomp gedrag. Dat is wat ons betreft absoluut niet acceptabel en ik zal hem daar ook zeker op aan spreken. Verdere sancties staan mij niet ter beschikking, aangezien hij nu niet meer bij ons werkt.
Wel bied ik u hierbij onze welgemeende excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
LH
mede-eigenaar Berlage
Geen idee. maar vind 't al wat dat ze reagerenquote:
Ik dacht dat het meer dan 1 persoon betrof, maar een beetje karig is het wel.quote:
Veel pl(u)zierquote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef Cazman het volgende:
I loop richting stad. koop ergens een plu. Loop meteen door naar het station en ga onderweg naar Tilburg. Tot straks bitches!!!
tot straks onder 1 van de luifelsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef Cazman het volgende:
I loop richting stad. koop ergens een plu. Loop meteen door naar het station en ga onderweg naar Tilburg. Tot straks bitches!!!
Je woont niet centraal vandaar:N. Ben trouwens uitgenodigd voor open huis om appartement te bezichtigen, 2 metro haltes van de Koopgootquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk hoor, alleen om daarvoor 3 uur te reizen vind ik een beetje overdreven... heb daar ook geen tijd voor
jullie laten me alleen hier, ziek en alleenquote:
is het niet veiliger om eerst de fiets te stallen en pas dan die plu te kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook even straks ergens een plu scoren en dan het grote "Erik met een plu op de fiets" avontuur beleven.
Je hebt Angel nogquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jullie laten me alleen hier, ziek en alleen
Ik ga onderweg naar het station een plu halen.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is het niet veiliger om eerst de fiets te stallen en pas dan die plu te kopen?
nee hoor, tot 18.00 uur zal ik proberen (geestelijke) bijstand te verlenenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jullie laten me alleen hier, ziek en alleen
zo'n grote modeshow is het ook weer niet, het is tenslotte maar Brabantquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef samjustme het volgende:
Ik ben vooral bang dat mijn kleding en haar eraan gaat grr. Ik zie dan straks echt niet uit snik!
en die kleding raakt toch wel door de war als jij met hoge snelheid in de zweefmolen zitquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef samjustme het volgende:
Ik ben vooral bang dat mijn kleding en haar eraan gaat grr. Ik zie dan straks echt niet uit snik!
Ja, daar draait het immers om, waarom denk je anders dat ze naar een kermis gaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het trouwens een enorm bezwaar als ik helemaal niet zo'n kermisattractieganger ben?
Och, het gaat tenslotte niet om de kermis... toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het trouwens een enorm bezwaar als ik helemaal niet zo'n kermisattractieganger ben?
Algehele vermoiedheid, overgeven etc. Weet het niet zo.. buikgriep of zoquote:Op maandag 21 juli 2008 13:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je hebt Angel nog. Wat heb je? Verkoudheid?
Wat?! gaan we niet voor de Booster?!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:22 schreef error het volgende:
[..]
Och, het gaat tenslotte niet om de kermis... toch?
Volgens mij gaat het daar helemaal niet om. Ik hou ook niet van Kermis, maar die ene keer dat ik er was op rose maandag vond ik het heel leuk. Gewoon gaan dus en genietenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
gewoon met hem meegaanquote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef error het volgende:
mijn vriendje wil ook per se naar Tilbabwe. moet ik me nu zorgen maken?
nee hoor, want dat is toch slechts bijzaakquote:Op maandag 21 juli 2008 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
"reikt een beschuitje met rookvlees aan"quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Algehele vermoiedheid, overgeven etc. Weet het niet zo.. buikgriep of zo
jullie hebben gewoon samengespannen om op die manier SAJ alsnog naar Tilburg te krijgenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ex heeft m'n plu in een Amsterdams restaurant laten hangen
SAJ, ga's ff halen of zo!
Omdat ik jullie een regenvrije dag toewens wil niet zeggen dat ik echt week geworden benquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Mijn ex heeft m'n plu in een Amsterdams restaurant laten hangen
SAJ, ga's ff halen of zo!
die verhalen neem ik wel voor mijn rekeningquote:Op maandag 21 juli 2008 13:32 schreef MisterO het volgende:
Ik verwacht nu wel leuke verhalen en foto's van de kermis, dat begrijpen jullie wel he
Ja, een energiedrankje ga ik wel even drinken voordat ik wegga, denk ik.quote:
naar de kermis gaan is toch al een adrenaline-ding?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, want dat is toch slechts bijzaak![]()
al vind ik van mezelf wel dat ik elk jaar minimaal 1 adrenaline ding gedan moet hebben
Het wordt waarschijnlijk ook nog een hele waterige reportagequote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die verhalen neem ik wel voor mijn rekening
foto's is een heel ander verhaal, daarvoor heeft mijn telefoon nog te veel geheimen voor me
adrenaline is toch ook een hormoon ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:35 schreef error het volgende:
[..]
naar de kermis gaan is toch al een adrenaline-ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |