Ik weet het.. het is zwaar, 3 weken zonder mij. Nog een weekje engel, hou vol!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen zon in mijn leven!
(ja,... het is zo'n dag *LOL* )
Het is eerder dat dit de laatste week zonder jou is wat me somber stemtquote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het.. het is zwaar, 3 weken zonder mij. Nog een weekje engel, hou vol!
Dus ik kan nog best wat langer wegblijven?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is eerder dat dit de laatste week zonder jou is wat me somber stemt
En W is ook al terug. En alle visjes zijn dood.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus ik kan nog best wat langer wegblijven?
Dan ebn ik zelf wegquote:Op maandag 21 juli 2008 11:47 schreef DR34M3R het volgende:
Half augustus ok?
Mja. Nogal.quote:
Woeker alsjeblieft die worshippers niet aan. straks staat het Heilig Dagblad er weer vol meequote:Op maandag 21 juli 2008 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Nogal.
Da's al het 3e jaar op een rij.
God probeert ons toch iets te zeggen vrees ik.
maar het jaar daarvoor was dan ook weer iets te veel van het goedequote:Op maandag 21 juli 2008 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Da's al het 3e jaar op een rij.
Ja eerst verzengende hitte, maar daardoor werd het alleen maar gekker en ranzigerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het jaar daarvoor was dan ook weer iets te veel van het goede
Nee. Ik heb je nodig voor mijn humeur.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het een teken dat ik maar thuis moet blijven?
dan kan de politie vandaag de duimstok dus wel thuislatenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja eerst verzengende hitte, maar daardoor werd het alleen maar gekker en ranzigerDus dan nu maar kou en zondvloeden
nee die signalen moet je gewoon negerenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien is het een teken dat ik maar thuis moet blijven?
Hier sluiten de collega's al weddenschappen af over welke staat ik morgen op mijn werk verschijn en of ik wel thuis geweest benquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat plant men eigenlijk om terug te gaan? Ang3l, ga je het trekken tot de eerste trein weer? (whehe, ik zei "trekken"
![]()
![]()
)
Zo laat ga ik iig niet wegquote:Op maandag 21 juli 2008 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier sluiten de collega's al weddenschappen af over welke staat ik morgen op mijn werk verschijn en of ik wel thuis geweest ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |