Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regenjack aan
plu mee
en gewoon trein naar Tilburg pakken
Vroom en Dreesman zal van voorgaande jaren toch wel geleerd hebben een een grote voorraad direct vooraan in de winkel in de aanbieding hebben staan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!
haha, er zijn inderdaad grenzen..quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Moet nog een plu kopen ergens. ik ga niet lopen met een regenjack. Dat weiger ik!!
+1quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk hoor, alleen om daarvoor 3 uur te reizen vind ik een beetje overdreven... heb daar ook geen tijd voorquote:
Netjes, maar waarheid.....?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Mail van de Berlage
Geachte SvM,
Ik vind dit erg vervelend om te horen. Dat is zeker niet de stijl van Grand Café Berlage en zijn medewerkers. Ik hoop ook niet dat dit zich al eens eerder heeft voorgedaan.
Degene die u afgelopen nacht zo heeft aangesproken had gisteravond zijn laatste avond bij Berlage. Kennelijk heeft hij op het eind van deze dienst teveel gedronken en is zich te buiten gegaan aan lomp gedrag. Dat is wat ons betreft absoluut niet acceptabel en ik zal hem daar ook zeker op aan spreken. Verdere sancties staan mij niet ter beschikking, aangezien hij nu niet meer bij ons werkt.
Wel bied ik u hierbij onze welgemeende excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
LH
mede-eigenaar Berlage
ze hadden je toch op z'n mist een free meal kunnen aanbieden ?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Mail van de Berlage
Geachte SvM,
Ik vind dit erg vervelend om te horen. Dat is zeker niet de stijl van Grand Café Berlage en zijn medewerkers. Ik hoop ook niet dat dit zich al eens eerder heeft voorgedaan.
Degene die u afgelopen nacht zo heeft aangesproken had gisteravond zijn laatste avond bij Berlage. Kennelijk heeft hij op het eind van deze dienst teveel gedronken en is zich te buiten gegaan aan lomp gedrag. Dat is wat ons betreft absoluut niet acceptabel en ik zal hem daar ook zeker op aan spreken. Verdere sancties staan mij niet ter beschikking, aangezien hij nu niet meer bij ons werkt.
Wel bied ik u hierbij onze welgemeende excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
LH
mede-eigenaar Berlage
Geen idee. maar vind 't al wat dat ze reagerenquote:
Ik dacht dat het meer dan 1 persoon betrof, maar een beetje karig is het wel.quote:
Veel pl(u)zierquote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef Cazman het volgende:
I loop richting stad. koop ergens een plu. Loop meteen door naar het station en ga onderweg naar Tilburg. Tot straks bitches!!!
tot straks onder 1 van de luifelsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:11 schreef Cazman het volgende:
I loop richting stad. koop ergens een plu. Loop meteen door naar het station en ga onderweg naar Tilburg. Tot straks bitches!!!
Je woont niet centraal vandaar:N. Ben trouwens uitgenodigd voor open huis om appartement te bezichtigen, 2 metro haltes van de Koopgootquote:Op maandag 21 juli 2008 13:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk hoor, alleen om daarvoor 3 uur te reizen vind ik een beetje overdreven... heb daar ook geen tijd voor
jullie laten me alleen hier, ziek en alleenquote:
is het niet veiliger om eerst de fiets te stallen en pas dan die plu te kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook even straks ergens een plu scoren en dan het grote "Erik met een plu op de fiets" avontuur beleven.
Je hebt Angel nogquote:Op maandag 21 juli 2008 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jullie laten me alleen hier, ziek en alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |