Ik gebruik VLC, dat grijs begint direct te jeuken.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Ik gebruik overigens trouwens dit programma ipv WMP/Winamp:
[ afbeelding ]
Werkt perfect en vreet nauwelijks CPU etc.
Klopt, alleen nu weet ik niet eens wie er iets gaat doorvertellen.....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ook dan dragen mensen maskers hoor en worden dingen die je bespreekt gewoon doorverteld.
Ohhhh was het maar waarquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
In mijn gedachten is dit PeterNB:
[ afbeelding ]
En dan die stem erbij
Dankjequote:Op zondag 20 juli 2008 23:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe maar dan, kijk eens!
[ afbeelding ]
Ja.............dawissikwel, maar even jou testen of jij het ook wist !!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL, bijna. PspScripts zijn net zoiets als PS Actions.
Pffff wat een opluchtingquote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ohhhh was het maar waar
En je weet hoe het bij de uitdeling van God was he: de mensen met de mooie stemmen
kregen een afschuwelijk lichaam !
Is mijn Windows theme (classic), als het goed is gebruikt het programma gewoon de theme die jij actief hebtquote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gebruik VLC, dat grijs begint direct te jeuken.
Heel knap, ik durfde er niet aan te beginnen, NZ lurkt dus stevig mee.....quote:
Mooi zo, goed om te lezen dat het beter gaat.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Ik zal hem bewaren voor a.s. vrijdagHad eerst nogal last van CH (ClusterHoofdpijn) daarom kon ik ff minder drinken maar nu gaat het weer iets beter en dus kan er wel een biertje in vrijdag
Verzin jij maar wat, voor mij is het zo bedtijd dus veel tijd heb ik niet meerquote:Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
Waar gaan we het vanavond over hebben?
VLC... die gebruik ik omdat je zo makkelijk ondertitels kan toevoegen.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gebruik VLC, dat grijs begint direct te jeuken.
Liefquote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo, goed om te lezen dat het beter gaat.![]()
en hersyncen, als je de toetscombo's even weet.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
VLC... die gebruik ik omdat je zo makkelijk ondertitels kan toevoegen.
Ik heb zelf destijds spuiten meegekregen van de huisarts tegen mn clusterhoofdpijn. Alleen daar werd ik helemaal raar in mn hoofd van (en ben normaal al niet zo helderquote:Op zondag 20 juli 2008 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Ben ook blij hoor al is het nog niet helemaal weg dus soms nog wel angst dat er een aanval komt maar tis iig niet meer zo zwaar als het was (gelukkig) maar ga wel ff langs de huisarts om dit te bespreken, gebruik namelijk nog geen medicatie hiervoor en die zijn er wel al werkt het niet altijd helaas
Wist niet dat je ook CH hadquote:Op zondag 20 juli 2008 23:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik heb zelf destijds spuiten meegekregen van de huisarts tegen mn clusterhoofdpijn. Alleen daar werd ik helemaal raar in mn hoofd van (en ben normaal al niet zo helder). Ik gebruik nu alleen nog maar Ibu's (ook in bruiszakjes) als ik het voel aankomen. Helpt niet altijd, maar verlicht wel wat. Een collega die heeft van die zuurstofdingen thuis. Wel heel gedoe, maar voor hem werkt het wel erg goed
Appeltaart bakkenquote:
Koop een Wii en ga daarmee spelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat doe ik al maanden.
Kom met iets leuks jaaaaa
Tja dat is net de ellende van die zooi, medicijnen tegen clusterhoofdpijn zijn heel zwaar, als je het niet verdraagt dan is het medicijn zwaarder dan de kwaal, een maagzweer omdat je hoofdpijn hebt is ook zo wat, ik ken iemand die dat ook heeft namelijk....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Ben ook blij hoor al is het nog niet helemaal weg dus soms nog wel angst dat er een aanval komt maar tis iig niet meer zo zwaar als het was (gelukkig) maar ga wel ff langs de huisarts om dit te bespreken, gebruik namelijk nog geen medicatie hiervoor en die zijn er wel al werkt het niet altijd helaas
Naar de maandagmorgenmarkt, lappen stof kopen en een jurkje in elkaar zetten?quote:
quote:
Ik hoor het ook helemaal niet te hebben, is een mannendingquote:Op zondag 20 juli 2008 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook CH had![]()
Zoveel mensen hebben dat niet namelijk dus wel fijn om een "medestander" te hebben, Ibu schijnt trouwens niet echt te helpen alleen zuurstof idd en Imigran/Imitrex injecties
Pijn is kut, waar dan ook. Helpt morfine ook nietquote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En clusterhoofdpijn, men ik heb 1 keer gezien dat het doorbrak, die kennis wilde wel tegen de muur opklimmen van de pijn....what to do, what to do......
Watje + 1quote:Op zondag 20 juli 2008 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Naar de maandagmorgenmarkt, lappen stof kopen en een jurkje in elkaar zetten?
Doe ik ook altijd op maandag als ik mij verveel
Nog een verslaving erbij, CH kan echt maanden aanhouden.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pijn is kut, waar dan ook. Helpt morfine ook niet
Lekker zacht ofzoquote:
Was om jou te helpen, jij kon het niet meer volgen las ikquote:Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel knap, ik durfde er niet aan te beginnen, NZ lurkt dus stevig mee.....![]()
Wel heel mooi.
Ja, wrs wel, maar voordat ze dat voorschrijven........quote:Op zondag 20 juli 2008 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pijn is kut, waar dan ook. Helpt morfine ook niet
Goh, jij kent ook al iemand, wel toevallig zeg HB ook al maargoed, bijwerkingen zijn nadelig en ik heb ook een vaste baan dat maakt het nog lastiger want dan moet ik 200% draaien en dat gaat natuurlijk niet met die bijwerkingen al heeft zo'n aanval ook gelijk een nadelig effect op mijn prestaties....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja dat is net de ellende van die zooi, medicijnen tegen clusterhoofdpijn zijn heel zwaar, als je het niet verdraagt dan is het medicijn zwaarder dan de kwaal, een maagzweer omdat je hoofdpijn hebt is ook zo wat, ik ken iemand die dat ook heeft namelijk....![]()
Ik kan het nog redelijk "onder controle" houden, maar trek me wel ff terug en ga heen en weer "dansen" en wachten tot het over is wat natuurlijk lang duurt (soms anderhalf uur)quote:En clusterhoofdpijn, men ik heb 1 keer gezien dat het doorbrak, die kennis wilde wel tegen de muur opklimmen van de pijn....what to do, what to do......
Het is vrij duidelijk hoor, vanaf september moeten er nieuwe dames bij want ik zie nu nog teveel single points of failure.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Was om jou te helpen, jij kon het niet meer volgen las ik![]()
Ik lees overigens pas sinds kort (weer) af en toe mee, ben dus niet helemaal op de hoogte van alle lovestories en andere connections hier![]()
Dr kan vast nog veel meer bij![]()
Ow en Tipsch gaat er ook nog 'mee spelen' geloof ik
Je weet alles, want je bent bijdehandquote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik lees overigens pas sinds kort (weer) af en toe mee, ben dus niet helemaal op de hoogte van alle lovestories en andere connections hier![]()
Je vergat idd jezelf weer eensquote:Dr kan vast nog veel meer bij![]()
Zelfs morfine schijnt niet te helpen, is weleens voorgeschreven maar pakt net niet die pijn die CH activeert, dat is zoiets ingewikkelds waarom er dus nog steeds onderzoek naar gedaan wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, wrs wel, maar voordat ze dat voorschrijven........![]()
De ellende is om de balans te vinden redelijk pijnvrij te zijn en ook niet rond te lopen als een complete zombie, tenminste dat had ik er van begrepen.....
Tofquote:
NZquote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
NZ knalt erin das haar gavequote:Op zondag 20 juli 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet alles, want je bent bijdehand
[..]
Je vergat idd jezelf weer eens
Mijn dank is heel groot!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
NIKS mis met appeltaarten.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mijn dank is heel groot!![]()
![]()
Zeg zelf, het is ook best een beetje raar, wie met wie en waarom wel/niet, iemand die een hij/zij is, koopgoten en appels, appeltaarten en pubers.....![]()
![]()
Het is echt een mooi begin, maar ik mis gewoon nog wel wat lijntjes. Iedereen zal er aan moeten geloven.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:52 schreef nachtzuster het volgende:
Wees blij met die lijntjesquote:Op zondag 20 juli 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is echt een mooi begin, maar ik mis gewoon nog wel wat lijntjes. Iedereen zal er aan moeten geloven.
Pfff, lastig zeg, maar ik ben blij dat het met jou beter gaat, het is niet leuk om te zien laat staan mee te maken, ik wist ook even niet hoe ik het had, duurde gelukkig geen anderhalf uur maar tjonge, wat kan een mens pijn hebben van het ene moment op het andere........quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zelfs morfine schijnt niet te helpen, is weleens voorgeschreven maar pakt net niet die pijn die CH activeert, dat is zoiets ingewikkelds waarom er dus nog steeds onderzoek naar gedaan wordt.
Het is ook moeilijk om uit te leggen wat de pijn is, vele denken dat het een soort migraine is maar CH is een heel ander soort pijn, meer borend zegmaar en heftiger, ik zeg altijd maar ter vergelijking alsof er een kies zonder verdoving wordt getrokken maar dan in je hoofdquote:Op maandag 21 juli 2008 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, lastig zeg, maar ik ben blij dat het met jou beter gaat, het is niet leuk om te zien laat staan mee te maken, ik wist ook even niet hoe ik het had, duurde gelukkig geen anderhalf uur maar tjonge, wat kan een mens pijn hebben van het ene moment op het andere........
Heeeeeeeeeeey conjo ga je lekker!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
borsthaar ?
DEMENTOR-EDIT: Oh en jij mag me gewoon peter noemen hoor !![]()
Ik denk ook niet dat je je er een voorstelling van kan maken, ik niet in elk geval, lijkt me echt niet leuk, net wat Peter zegt, pijn is k*t.........quote:Op maandag 21 juli 2008 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om uit te leggen wat de pijn is, vele denken dat het een soort migraine is maar CH is een heel ander soort pijn, meer borend zegmaar en heftiger, ik zeg altijd maar ter vergelijking alsof er een kies zonder verdoving wordt getrokken maar dan in je hoofdDat dekt wel een beetje de lading (bij een pittige aanval dan he, geen tussenaanval om het zo maar te noemen)
Dus in jouw fobo hoeven we niet zoiets te verwachten?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je je er een voorstelling van kan maken, ik niet in elk geval, lijkt me echt niet leuk, net wat Peter zegt, pijn is k*t.........
Hoe gek het ook klinkt maar zelfs CH went, mits het nog draagbaar is en niet chronish wordt want dat kan óók nog, wat gelukkig zelden voorkomt....quote:Op maandag 21 juli 2008 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je je er een voorstelling van kan maken, ik niet in elk geval, lijkt me echt niet leuk, net wat Peter zegt, pijn is k*t.........
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan lekkerder.......ik mis het zachte lichaam van Dementor naast me...
Excuse me? Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan lekkerder.......ik mis het zachte lichaam van Dementor naast me...
Kutquote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Excuse me? Wat heb ik allemaal gemist?
Dit is meer in het kader van: pijn is fijnquote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus in jouw fobo hoeven we niet zoiets te verwachten?![]()
[ afbeelding ]
He die komt uit mijn Foboquote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cheers!quote:
Jij hoorde niets te zienquote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leugens.
Jij draagt toch alleen wit leer?
Die smaakt erg lekkerquote:
Echt maar ééntje Bong? Meestal neem je er toch 3?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die smaakt erg lekker
Vandaag nog eentje genomen thuis bij mn vader
Hahaha, nou die zonnebril van je maakt ook wel nederig ja.quote:
Héé maar ff serieus he? Als je een wind laat kan ie alle kanten op gaan. Best lulligquote:
Nee, en ik ga mijn giecheltje ook niet op i-net posten dus die blijft mooi leeg.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bah, wat een moodkiller nu weerquote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé maar ff serieus he? Als je een wind laat kan ie alle kanten op gaan. Best lullig
Die mn vader maakt staat bijna voor 3 haha, nee neem meestal 2 biertjes en dus een IC (Irish Coffee), kan ik nog gewoon fatsoenlijk opstaan om 06:00 als de werkdag weer begint....quote:Op maandag 21 juli 2008 00:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt maar ééntje Bong? Meestal neem je er toch 3?
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nou die zonnebril van je maakt ook wel nederig ja.
En dat went?!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt maar zelfs CH went, mits het nog draagbaar is en niet chronish wordt want dat kan óók nog, wat gelukkig zelden voorkomt....
Alleen het nadeel is als het op mn werk gebeurd, thuis is nog niet zo'n ramp alhoewel ik helemaal stuk ben na zo'n zware aanval maargoed, de volgende dag ben ik gelukkig weer helemaal fris en uitgerust
O ja, werkdag, goed dat je het even zegt Bongquote:Op maandag 21 juli 2008 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die mn vader maakt staat bijna voor 3 haha, nee neem meestal 2 biertjes en dus een IC (Irish Coffee), kan ik nog gewoon fatsoenlijk opstaan om 06:00 als de werkdag weer begint....
Sorryquote:
Truste bongquote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, voordat dit topic opslot zit wil ik 1 ieder een rustige welterusten wensen en tot morgen!![]()
bye bye
Trusten Bong!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, voordat dit topic opslot zit wil ik 1 ieder een rustige welterusten wensen en tot morgen!![]()
bye bye
Nog ff een snelle RE: ja dankje, is niet makkelijk maar gelukkig weet ik een manier die werkt bij mijquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat went?!![]()
Knap dat je er zo mee om gaat......
MOet het perse een rustige welterusten zijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
bye bye
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Een middagje New York met HoneyBunny.
Bezint eer gij begint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |