He die komt uit mijn Foboquote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus in jouw fobo hoeven we niet zoiets te verwachten?![]()
[ afbeelding ]
Cheers!quote:
Jij hoorde niets te zienquote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leugens.
Jij draagt toch alleen wit leer?
Die smaakt erg lekkerquote:
Echt maar ééntje Bong? Meestal neem je er toch 3?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die smaakt erg lekker
Vandaag nog eentje genomen thuis bij mn vader
Hahaha, nou die zonnebril van je maakt ook wel nederig ja.quote:
Héé maar ff serieus he? Als je een wind laat kan ie alle kanten op gaan. Best lulligquote:
Nee, en ik ga mijn giecheltje ook niet op i-net posten dus die blijft mooi leeg.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus in jouw fobo hoeven we niet zoiets te verwachten?![]()
[ afbeelding ]
Bah, wat een moodkiller nu weerquote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé maar ff serieus he? Als je een wind laat kan ie alle kanten op gaan. Best lullig
Die mn vader maakt staat bijna voor 3 haha, nee neem meestal 2 biertjes en dus een IC (Irish Coffee), kan ik nog gewoon fatsoenlijk opstaan om 06:00 als de werkdag weer begint....quote:Op maandag 21 juli 2008 00:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt maar ééntje Bong? Meestal neem je er toch 3?
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nou die zonnebril van je maakt ook wel nederig ja.
En dat went?!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt maar zelfs CH went, mits het nog draagbaar is en niet chronish wordt want dat kan óók nog, wat gelukkig zelden voorkomt....
Alleen het nadeel is als het op mn werk gebeurd, thuis is nog niet zo'n ramp alhoewel ik helemaal stuk ben na zo'n zware aanval maargoed, de volgende dag ben ik gelukkig weer helemaal fris en uitgerust
O ja, werkdag, goed dat je het even zegt Bongquote:Op maandag 21 juli 2008 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die mn vader maakt staat bijna voor 3 haha, nee neem meestal 2 biertjes en dus een IC (Irish Coffee), kan ik nog gewoon fatsoenlijk opstaan om 06:00 als de werkdag weer begint....
Sorryquote:
Truste bongquote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, voordat dit topic opslot zit wil ik 1 ieder een rustige welterusten wensen en tot morgen!![]()
bye bye
Trusten Bong!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, voordat dit topic opslot zit wil ik 1 ieder een rustige welterusten wensen en tot morgen!![]()
bye bye
Nog ff een snelle RE: ja dankje, is niet makkelijk maar gelukkig weet ik een manier die werkt bij mijquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dat went?!![]()
Knap dat je er zo mee om gaat......
MOet het perse een rustige welterusten zijn?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
bye bye
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Een middagje New York met HoneyBunny.
Bezint eer gij begint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |