Nou dan, dat was het wel waard toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat is van "ooooohhhhhhhhhh......." enzo...
Ze ziet me ook maar eens in de 10 jaar in pak ofzo
En ja Dementor: ik haat het
Jaaahh en dat wil ik zo graag vertellenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat je in het dagelijks leven doet he.
Ach ook dan dragen mensen maskers hoor en worden dingen die je bespreekt gewoon doorverteld.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, maar bij vergaderingen zie je tegen wie je spreekt, nu niet.....
Ja natuurlijk ! Ik schrijf ook wel es een .pspScript met Pyhton.......quote:Op zondag 20 juli 2008 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Python scripts voor Paint Shop Pro geschreven.
En nu weet je precíes waarover ik het heb
En dit is een forumquote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ook dan dragen mensen maskers hoor en worden dingen die je bespreekt gewoon doorverteld.
Dat ligt eraan.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ! Ik schrijf ook wel es een .pspScript met Pyhton.......![]()
(Klonk dat geloofwaardig ?)
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat ie toch niet dood van?Of heb je echt heel erg hard je best gedaan op dit taartje?
En dat is in dit geval maar beter ook............je had het nummer nietquote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, maar bij vergaderingen zie je tegen wie je spreekt, nu niet.....
Geef google maar de schuld.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heeeeel erg hoor Tipsch
is ook echt niet een plaatje van Google van iemand die zn taartje had verbrand
In mijn gedachten is dit PeterNB:quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat is in dit geval maar beter ook............je had het nummer niet
eens meer durven draaien
Godver de godver.. Ik wilde het beter doenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heeeeel erg hoor Tipsch
is ook echt niet een plaatje van Google van iemand die zn taartje had verbrand
LOL, bijna. PspScripts zijn net zoiets als PS Actions.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ! Ik schrijf ook wel es een .pspScript met Pyhton.......![]()
(Klonk dat geloofwaardig ?)
2 minuten nadat we bij Mams-Place terug arriveerden had ik al weer een comfortabelequote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Draag je op dit moment nog een pak?
Dan geloof ik je!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
2 minuten nadat we bij Mams-Place terug arriveerden had ik al weer een comfortabele
motorbroek en slobbershirt aan
quote:
Die duikt op en onder. TOP is ze zekerquote:Op zondag 20 juli 2008 23:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Heeft nachzus die gemaakt? Dan heeft ze zichzelf er knap buiten weten te houden. Ik had toch echt een lijntje verwacht met haar.
Doe maar dan, kijk eens!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nuchter nog wel, dan vind ik het dubbelknapMaargoed, tis ook weer niet zo dat ik bezopen ga bellen he
Alleen net ff die boost om het te doen, en daar helpt een kleine dosis bier goed bij, dan kan ik ook makkelijker praten etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |