sjeeminee...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat? Wat heb ik gemist?
broeikaseffect hè!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee ik zie net dat die pinguïn steeds verandert!
offtopic..quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee ik zie net dat die pinguïn steeds verandert!
ow shitquote:
tenenkaas....quote:Op zondag 20 juli 2008 22:38 schreef bixister het volgende:
en melonovy, wat bracht de tenenlezende kennis voor interessants te berde!
Volgens mij is het gezichtsbedrog, Melo, want bij de andere voet lopen de teentjes van groot naar klein. Ik denk dat ze die ene teen wat omhoog had getild, waardoor hij langer lijkt dan die teen ernaast.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:36 schreef melonovy het volgende:
Dus, die ene teen is korter dan die andere Sugar? Of zag ik het verkeerd?
Yoram heeft dat ook en ik heb eens gevraagd aan een tenenlezende kennis wat dat betekend...
Ik heb vanmiddag welgeteld één ijsbeer gezien. Een vrouwtje. Het verblijf is nu gedeeltelijk klaar. Ze zijn nog bezig met het kraamverblijf van de vrouwtjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Kreeg net dit plaatje toegestuurd
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik, alleen wij hebben een geribbeld aanrecht, dus kan hij geen vacuum zuigenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef Memmel het volgende:
Maar hebben jullie ook zuignapjes onder je snijbonenmolen dan?
Jaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
Ynske, was je op de Parade dan?! wij ook vanmiddag even, enorme modderbende.![]()
maar wel leuk.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Als ik op zuignap google kom ik ook dildo's tegen op zuignappen. Is dat zodat ie niet van je nachtkastje valt?
oa... en om hem op het raam van je wagen te plakken, volgens de collega's van Peetquote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Als ik op zuignap google kom ik ook dildo's tegen op zuignappen. Is dat zodat ie niet van je nachtkastje valt?
Wat goedquote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef snoopy het volgende:
We zijn er, verhuizing is helemaal goed gegaanWe zijn nu de kamertjes van M&L aan het inrichten en morgen worden ze gebracht door opa en oma. Verder is het keigaaf en ben ik keimoe
Oops, nee da's de andere kant van de medaille. En je manneke is inderdaad snel gegroeid.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Rocka was het maar waar, ik zit me stierlijk te vervelen op kantoor helaas.
Dank je wel, hij is zo lief en leuk ook. En al zo groot, wat gaat die babytijd hard
Yep die is hetquote:Op maandag 21 juli 2008 11:21 schreef Jelief het volgende:
Troel! gevonden, het is de magic mat van tommee tippee gevonden bij het rietje in de rubriek voeding en verzorging.
En besteldquote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Yep die is hetWij hebben 'm ook en het is echt een handig ding! Linde kan nu al helemaal alleen haar in stukjes gesneden boterhammetje eten zonder dat het bord alle kanten op gaat.
Wat zij zegtquote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef Lishe het volgende:
Heb je knopen gehakt Bar? Ik hoop dat je eigen huis ook rust voor jezelf meebrengt! (En heul veul geluk!)
Eigenlijk best wel heel goed!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi wat een leuke post van je phluphy. Hoe is het met jou eigenlijk?
Da's shit Bar.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
knopen waren al doorgehakt hoor ten tijde van dat berichtje in hoe gaat het met de moeders
en dat het hier een compleet drama is... dat ga ik jullie besparen, maar geloof mij het zit echt niet goed hier
Nee niet onthoofd... Het scherm is naar de klo***. Oftewel, het scherm toont een continu abstract kunstwerkje. Heel lelijk. Ik kan niet eens de foto's er af halen. Dus het zal een flinke klapper geweest zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef Lishe het volgende:
Ik moet er wel om lachen eigenlijk Rockabella....
Als een boer met kiespijn, dat dan weer wel.Ik mag over een week of 2 naar de kaakchirurg. En ik vind het heeeeeel eng. Is meteen ook het laatste wat ik erover typ.
Maar je mobiel is dus onthoofd?
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel goed!![]()
Nieuwe huis, nieuwe baan, alles toppie. We worden sociaal steeds aktiever en ons huwelijk is nog beter dan het al was.Dutchie zou ons "gediplomeerde levenskunstenaars" noemen, denk ik.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:56 schreef phluphy het volgende:
Van ontwerp
[ afbeelding ]
naar bouwfase
[ afbeelding ]
en nu eindelijk verhuisd.![]()
[ afbeelding ]
Heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
Ik ook!quote:
Ja hoi, er ligt vast wel ergens een mes daar waarmee je mijn ogen uit kan stekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef snoopy het volgende:
Ik krijg een iPhone voor mijn verjaardag
En hier een foto van onze keuken waar ik zo blij mee ben![]()
[ afbeelding ]
Die kan je aan je pols doen toch om te voorkomen dat ie wegrijdt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef Webkim het volgende:
WAAR is toch die sliert voor die aan de duwstang van de Bugaboo bungelt? Ik vraag het me al maanden af, erger me eraan, maar durf -em er niet af te knippen voor het geval -ie toch ergens goed voor is.
Neeeeee! Echt? Neeeeee!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Koosje het volgende:
Dat is om 'm vast te binden wanneer je hem dubbel vouwt voor te transporteren.
Als het goed is zit er ook ergens een haakje om het weer vast te maken.
Ik moet dus helaas werkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef Troel het volgende:
Overigens, gaan er nu vanmiddag nog meer mensen naar de Parade?
Best handigquote:
Heb jij hem dan ook echt met je verjaardag? Die van mij is vorige week besteld en vermoedelijk moet ik er nog 5 weken op wachten...quote:
Ja, ik vind hem echt prachtigquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat is je milde straf voor het hebben van zo'n prachtige keuken !
dat ga ik zaterdag doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef PM-girl het volgende:
Lishe, daar kom je nu mee! Ik heb vanmorgen mijn rondje gedaan!![]()
![]()
Nouja, zometeen mijn geld maar op de kermis uitgeven dan
Dus.quote:Beste Kim,
Bedankt voor je e-mail.
De band die je beschrijft is de polsband die je, zoals staat beschreven op pagina 1 van de gebruiksaanwijzing, altijd om je pols zou moeten hebben. Dit is om ongelukken te voorkomen in het geval dat de Bugaboo Cameleon per ongeluk wegrijdt, de rem niet goed gebruikt wordt of stuk is.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Neem contact met me op als je nog meer vragen hebt.
Met vriendelijke groeten,
Suzanne K.
Weet je wel hoe rete irritant het is als je een manual schrijft en mensen keer op keer vragen stellen die beantwoord worden in dat dingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:01 schreef k_i_m het volgende:
"Zoals staat beschreven op pagina 1 van de gebruiksaanwijzing"
Ligt het nou aan mij, of is dat onaardig?.
Ja, ik herken het wel. Ik zou zoiets ook alleen toepassen bij mijn gebruikers (quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wel hoe rete irritant het is als je een manual schrijft en mensen keer op keer vragen stellen die beantwoord worden in dat ding
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef p_iglet het volgende:
hihi en is er ook maar 1 iemand die dat ding altijd gebruikt?
ik betwijfel het
en verder staat er nog wel in wat het is en hoe je hem moet gebruiken, maar het is niet de taak van zo'n miep om jou daar op te wijzen, ze hoeft alleen maar even de vraag te beantwoordenquote:- Gebruik altijd de aan de duwstang bevestigde polsband.
daar zijn toch die typegeiten voor en niet diegene die een manual schrijven? Je moet ze wel bezig houden in de barre tijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je wel hoe rete irritant het is als je een manual schrijft en mensen keer op keer vragen stellen die beantwoord worden in dat ding
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Belana het volgende:
woeiiii snoopy wat een mooie keuken
kan ik een keer van je kookkunsten komen genieten?
Een smart phone die logisch te bedienen is, was toch wel redelijk revolutionair. Multi touch werkt gewoon extreem goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:58 schreef Koosje het volgende:
Zo'n iPhone he.. wat is daar nu zo bijzonder aan?
Ik ben echt Apple-fan in hart en nieren, maar dat ding snap ik nog niet zo. Misschien kijk ik wel niet goed.
Nee hoor Bar, het geluk kan je misschien even minder goed vinden, maar dat komt best weer in orde, als je je niet te zeer verstopt voor het geluk!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef _Bar_ het volgende:
Ja maar zoiets hoort er nu gewoon eenmaal bij denk ik maar, praat er nu wel heel makkelijk over hoor, maar heb menig traantje gelaten, menig bedenkingen gehad, menig keer me om willen draaien, en het moeilijk gehad.
een vriend van me zei me dat het lijkt alsof ik voor het pech geboren ben... en misschien heeft hij ergens wel gelijk
oe ! leuk! dan ben ik meteen brutaal en zeg ik dat Lois en ik dan wel uit ons werk vandaan een keer komen eten bij jequote:
Je dacht toch niet dat jij zonder Lois had mogen komen hè!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
oe ! leuk! dan ben ik meteen brutaal en zeg ik dat Lois en ik dan wel uit ons werk vandaan een keer komen eten bij je![]()
Lekker hoor, dat jullie er nou eindelijk wonen! dat moet een hele opluchting zijn
Als je flippin' bitches gaat maken in die prachtkeuken van je wil ik ook best een dagje een uitzondering makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat jij zonder Lois had mogen komen hè!![]()
Als ik een beetje op orde ben gaan we afspreken
Multi touch, daar had ik dus overheen gekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een smart phone die logisch te bedienen is, was toch wel redelijk revolutionair. Multi touch werkt gewoon extreem goed.
Daarom krijgt een vriendin van mij op kantoor altijd te horen als ze belt naar de ict-helpdesk: 'RTFM!!'quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze dat altijd te horen krijgt kunnen ze de volgende keer beter PEBKAC of ID ten T error roepen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:34 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Daarom krijgt een vriendin van mij op kantoor altijd te horen als ze belt naar de ict-helpdesk: 'RTFM!!'![]()
hahahaquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze dat altijd te horen krijgt kunnen ze de volgende keer beter PEBKAC of ID ten T error roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ik heb een laptop en een zwarte EEEquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Syrena het volgende:Jaloers op jullie! Zomaar nieuwe gadgets kopen
Ik wil een roze Asus EEE. Maar ja, ik heb al een laptop. En het is gewoon onzin, want ik wil 'm omdat ie klein en schattig en ROZE is
Duuuus.
In de winkel zeiden ze dat dat veel langer duurde. Daarom heb ik dat kabeltje maar gekocht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
kweet nietik gebruik er blue tooth voor, vind ik handiger
quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop en een zwarte EEE![]()
De 4 Gig variant, en ik draai er nog steeds de bijgeleverde xandros linux distro op. Wel met de kde desktop.
wie wel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
In de winkel zeiden ze dat dat veel langer duurde. Daarom heb ik dat kabeltje maar gekocht.
maar aan jou heb ik dus ook al niks.
Amen. Doe mij ook maar een wijntje.quote:
In je telefoon massa opslag aanvinkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:35 schreef Moonah het volgende:
Succes met je nieuwe vriendin PM...
Zeg dames, over gadgets en telefoons gesproken... Ik heb gisteren een kabeltje voor 30 euro (:o !!) gekocht om de foto's van mijn telefoon op mijn computer te zetten. Maar het werkt niet.
Ik heb een programmaatje moeten downloaden, hij maakt op zich ook wel verbinding, maar hij zegt telkens dat er geen nieuwe foto's/video's gevonden zijn.
Iemand raad?
maar nu moet je niet meteen gaan denken dat snoopy een dutch dyke is hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:39 schreef Memmel het volgende:
Ahhh....bij mij valt het flippin bitch gebeuren nu ook. Zo dan.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 06:43 schreef Belana het volgende:
[..]
maar nu moet je niet meteen gaan denken dat snoopy een dutch dyke is hoor
Ik heb een roze laptop.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:28 schreef Syrena het volgende:Jaloers op jullie! Zomaar nieuwe gadgets kopen
Ik wil een roze Asus EEE. Maar ja, ik heb al een laptop. En het is gewoon onzin, want ik wil 'm omdat ie klein en schattig en ROZE is
Duuuus.
En dan pas bij het stukje over de kussens met een slome "Oooooh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Weet er iemand hier een bedrijf in Amsterdam dat chemische reiniging van banken doet?
Ik wil onze bank graag laten reinigen, zodat hij helemaal schoon is, maar het zijn geen losse kussen ofzo, dus er moet een bedrijf aan te pas komen. Iemand een idee?
Tnx voor je tip.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:02 schreef Rottdog het volgende:
[..]
In je telefoon massa opslag aanvinken
Een EEE? Klinkt als een eng onderzoek.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:19 schreef bixister het volgende:
ik heb echt geen idee wat een EEE is. en misschien maar beter ook, want ik wordt er vast alleen maar hebberig van vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |