sjeeminee...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:00 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat? Wat heb ik gemist?
broeikaseffect hè!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee ik zie net dat die pinguïn steeds verandert!
offtopic..quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee ik zie net dat die pinguïn steeds verandert!
ow shitquote:
tenenkaas....quote:Op zondag 20 juli 2008 22:38 schreef bixister het volgende:
en melonovy, wat bracht de tenenlezende kennis voor interessants te berde!
Volgens mij is het gezichtsbedrog, Melo, want bij de andere voet lopen de teentjes van groot naar klein. Ik denk dat ze die ene teen wat omhoog had getild, waardoor hij langer lijkt dan die teen ernaast.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:36 schreef melonovy het volgende:
Dus, die ene teen is korter dan die andere Sugar? Of zag ik het verkeerd?
Yoram heeft dat ook en ik heb eens gevraagd aan een tenenlezende kennis wat dat betekend...
Ik heb vanmiddag welgeteld één ijsbeer gezien. Een vrouwtje. Het verblijf is nu gedeeltelijk klaar. Ze zijn nog bezig met het kraamverblijf van de vrouwtjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Kreeg net dit plaatje toegestuurd
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik, alleen wij hebben een geribbeld aanrecht, dus kan hij geen vacuum zuigenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef Memmel het volgende:
Maar hebben jullie ook zuignapjes onder je snijbonenmolen dan?
Jaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
Ynske, was je op de Parade dan?! wij ook vanmiddag even, enorme modderbende.![]()
maar wel leuk.
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Als ik op zuignap google kom ik ook dildo's tegen op zuignappen. Is dat zodat ie niet van je nachtkastje valt?
oa... en om hem op het raam van je wagen te plakken, volgens de collega's van Peetquote:Op maandag 21 juli 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
Als ik op zuignap google kom ik ook dildo's tegen op zuignappen. Is dat zodat ie niet van je nachtkastje valt?
Wat goedquote:Op maandag 21 juli 2008 09:58 schreef snoopy het volgende:
We zijn er, verhuizing is helemaal goed gegaanWe zijn nu de kamertjes van M&L aan het inrichten en morgen worden ze gebracht door opa en oma. Verder is het keigaaf en ben ik keimoe
Oops, nee da's de andere kant van de medaille. En je manneke is inderdaad snel gegroeid.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Rocka was het maar waar, ik zit me stierlijk te vervelen op kantoor helaas.
Dank je wel, hij is zo lief en leuk ook. En al zo groot, wat gaat die babytijd hard
Yep die is hetquote:Op maandag 21 juli 2008 11:21 schreef Jelief het volgende:
Troel! gevonden, het is de magic mat van tommee tippee gevonden bij het rietje in de rubriek voeding en verzorging.
En besteldquote:Op maandag 21 juli 2008 11:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Yep die is hetWij hebben 'm ook en het is echt een handig ding! Linde kan nu al helemaal alleen haar in stukjes gesneden boterhammetje eten zonder dat het bord alle kanten op gaat.
Wat zij zegtquote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef Lishe het volgende:
Heb je knopen gehakt Bar? Ik hoop dat je eigen huis ook rust voor jezelf meebrengt! (En heul veul geluk!)
Eigenlijk best wel heel goed!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi wat een leuke post van je phluphy. Hoe is het met jou eigenlijk?
Da's shit Bar.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:08 schreef _Bar_ het volgende:
knopen waren al doorgehakt hoor ten tijde van dat berichtje in hoe gaat het met de moeders
en dat het hier een compleet drama is... dat ga ik jullie besparen, maar geloof mij het zit echt niet goed hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |