Je zei het-verboden-woord. Administratie. Dat heb ik mezelf ook opgelegd in mijn vakantie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
De google-ads onder deze pagina zijn echt hilarisch.
En vandaag was ik menselijk en heb ik iets fantastisch ontdekt.
En Aoristus is wijs, lief en van mijn planeet en dat wist ik al, maar vind ik extra leuk om te zien in praktijk
Morgen mijn grote valkuil, hetgeen ik nog steeds niet onder de knie heb en waar ik hopeloos kinderachtig van word. Mijn administratie. Als kind was ik een cijfer goochelaar, nu ben ik er bang voor.
Onzin natuurlijk, inzake mind over matter.
Was ik maar autistisch, dan kon ik me er gewoon achter verschuilen
Umm.. Dat was je toch ook?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:08 schreef SHE het volgende:
Was ik maar autistisch, dan kon ik me er gewoon achter verschuilen
Eigenlijk ben ik voorstander van complete anarchie, maar ik kan niet tegen de chaos. Derhalve leg ik mij neer bij deze verplichting, die ik (serieus) tot in elke vezel van mijn wezen verafschuw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je zei het-verboden-woord. Administratie. Dat heb ik mezelf ook opgelegd in mijn vakantie.
Welke? Watte?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:20 schreef MLI het volgende:
Vandaag telefoon gehad, ik ben doorgestuurd naar een andere instelling. Daar naartoe gebeld, die gaan maandag de aanmeldingen bespreken om te zien wie er tijd voor heeft en dan word ik gebeld voor een afspraak.
Nu snap ik het niet meer hoor. Als SHE de boel zit voor te liegen, mag ze dat rustig zeggen.quote:
Maar sommige autisten snappen de grap nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef SHE het volgende:
@ BT: Sommige autisten zijn ook grappig. Of vinden zichzelf hilarisch.
Wat voor instelling eigenlijk en wat hebben ze te bieden?quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:20 schreef MLI het volgende:
Vandaag telefoon gehad, ik ben doorgestuurd naar een andere instelling. Daar naartoe gebeld, die gaan maandag de aanmeldingen bespreken om te zien wie er tijd voor heeft en dan word ik gebeld voor een afspraak.
Vorige week gesprek gehad met sociaal werker, die heeft besproken in het team of ze bij het Centrum Geestelijke Gezondheid in hun instelling geen lichte stoornissen behandelen. De uitslag: MLI gaat naar een ander CGG in de buurt, daar heb ik dus naartoe gebeld. Ze gaan maandag de nieuwe aanmeldingen bespreken en dan kijken ze wie tijd heeft om met mij aan de slag te gaan. Dinsdag bellen ze me voor een afspraak.quote:
Dat is dus mijn vraag.... Wat gaat een diagnose nu met me doen? Trouwens een diagnose nu zou een heleboel dingen die ik nu vermoed, een plekje kunnen geven. Dus misschien toch wel goed voor me. Maar heeft het nog implicaties, bijvoorbeeld op m'n werk...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:34 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik zou het alleen doen als je weet dat de diagnose niet je hele leven om ver gaat gooien. Ik vermoed dat mijn vader ook Asperger heeft, maar het zou voor zijn leven echt geen verbetering zijn als hij een diagnose kreeg.
Dat ligt geheel aan jouw eigen instelling denk ik, en die klinkt positief. Ik denk dat het verkeerd zou kunnen gaan bij iemand die zijn/haar hele leven lang heeft geprobeerd zich zo normaal mogelijk te gedragen, carriere heeft opgebouwd, eigen huis, partner, kinderen, en die dan ineens op zijn/haar 40e of 50e door middel van een diagnose er ruw aan herinnerd wordt dat hij/zij "anders" is. Ja maar hoe dan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:13 schreef wendytje het volgende:
[..]
Dat is dus mijn vraag.... Wat gaat een diagnose nu met me doen? Trouwens een diagnose nu zou een heleboel dingen die ik nu vermoed, een plekje kunnen geven. Dus misschien toch wel goed voor me. Maar heeft het nog implicaties, bijvoorbeeld op m'n werk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |