Precies, gewoon paar biertjes of eens een whiskey'tje of Jägermeistertje, niks overdreven, gewoon gezellig.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn echte echte zuip periodes heb ik achter me gelaten en drink nu al ongeveer 1,5 jaar af en toe een wijntje om wat losser te komen..maar verder hoeft het van mij ook niet
Preciesquote:Op zondag 20 juli 2008 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies, gewoon paar biertjes of eens een whiskey'tje of Jägermeistertje, niks overdreven, gewoon gezellig.
Kan het gewoon niet maken... als jullie nou even wat in Nederland plannen...quote:Op zondag 20 juli 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
En precies al die lieve knuffelmensen die hier nu zijn gaan niet mee naar Londen
Cue wel gelukkig![]()
dat dusquote:Op zondag 20 juli 2008 15:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet maken... als jullie nou even wat in Nederland plannen...
quote:
quote:
Ik ben een lief knuffelmensquote:Op zondag 20 juli 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
En precies al die lieve knuffelmensen die hier nu zijn gaan niet mee naar Londen
Cue wel gelukkig![]()
Niet wanhopigquote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef Milou__ het volgende:
Waarom zijn jullie zo erg aan het knuffelen?Wanhopig ofzo
Jaquote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef Milou__ het volgende:
Waarom zijn jullie zo erg aan het knuffelen?Wanhopig ofzo
knuffelen in rl is veel fijnerquote:Op zondag 20 juli 2008 15:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet wanhopigWe houden gewoon van knuffelen
ja maar dat kan nou eenmaal nietquote:
Zeker wetenquote:
quote:Spam-records
135 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
134 posts - Teardrop-nl - Stage SC # 239 met zn tween gaan we door tot het eind!
120 posts - Kuno_van_Dijk - Stage SC # 237 Inspiratie nodig voor mijn stageverslag!
116 posts - Californium - Stage SC #574 .............................. (ja, stilte)
111 posts - Zosk - Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg!
Was jij er vannacht ook bijquote:
quote:Top 10 Posters
1 PieterBas - 10845
2 Piles - 9713
3 Deansensitized - 8796
4 ReMcOrE - 7399
5 Yesse - 7042
6 Kuno_van_Dijk - 6480
7 Roycoooooo - 6304
8 Luctor.et.Emergo - 5818
9 Houniet - 5081
10 Californium - 5000
waarbijquote:
Ik heb vaag gedroomd vannachtquote:
quote:
O over mijquote:
quote:
quote:
Nee, of je moet die ene zijn (quote:
ik eet geen kipquote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Piles het volgende:
Krijgen jullie ook altijd zo'n honger van dat nieuwe reclamespotje: "Kip, het meest mishandelde stukje vlees, kip"
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, of je moet die ene zijn () maar het lijkt mij stug, omdat ik niet weet hoe jij eruit ziet
!
vertel dan nouquote:Op zondag 20 juli 2008 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja sorry!
Piles weet wat ik gedroomd heb.
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal geen vlees, of alleen geen kip?
Zondequote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef Californium het volgende:
Geen vlees.. Alleen soms wat vis voor de vitaminen en omdat ik geen noten lust en die vleesvervangers uitkots
Vleesquote:
Salades...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
BBQ dan ook niks voor jou?
Beetje extreemquote:
quote:
ik weet het... ik verveel mequote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
vertel nou![]()
please, please prettyplease
Dat blijktquote:
quote:
Ook lekker allemaalquote:Op zondag 20 juli 2008 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Salades...Stokbrood
Groente
En visspiezen en zalm in aluminiumfolie
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan lachen, want ik weet waar het over gaat![]()
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
Hier in D. verveel je je nooitquote:
Tja, kan gebeuren..quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou oké.
Ik liep dus vannacht door de stad heen en ik zag daar drie dames staan, zij waren flyers aan het uitdelen van [19-07-2008] Love Parade 2008 Dortmund Een feest dus. Ik liep naar die vrouwen toe, logisch want ze waren knap
.
Toen ik bij hun was kreeg ik flyers van dat feest en een sec. later stond ik met hun alle drie te knuffelen? Vet vaag hoor. En toen werd ik wakker
.
Eentje was echt mooi..
Dus.
Niet doorvertellen he [ afbeelding ].
Nja, dan moeten we er maar een BBQ meet van makenquote:
Goed planquote:Op zondag 20 juli 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, dan moeten we er maar een BBQ meet van maken
quote:
Met heel veel stokbrood en kruidenboterquote:Op zondag 20 juli 2008 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nja, dan moeten we er maar een BBQ meet van maken
Dus je kreeg een flyer op de dag van de loveparade zelfquote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou oké.
Ik liep dus vannacht door de stad heen en ik zag daar drie dames staan, zij waren flyers aan het uitdelen van [19-07-2008] Love Parade 2008 Dortmund Een feest dus. Ik liep naar die vrouwen toe, logisch want ze waren knap
.
Toen ik bij hun was kreeg ik flyers van dat feest en een sec. later stond ik met hun alle drie te knuffelen? Vet vaag hoor. En toen werd ik wakker
.
Eentje was echt mooi..
Dus.
Niet doorvertellen he [ afbeelding ].
jazekerquote:
En Tzaziki, en zalm en vleesch en kip en salades en satésaus en en en....quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Met heel veel stokbrood en kruidenboteren champignons
Lekker stinkenquote:
tzazikiquote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En Tzaziki, en zalm en vleesch en kip en salades en satésaus en en en....
knoflookquote:
colaquote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bier en Jack Daniels en Jägermeister. Met cola, dus ja, uiteraardquote:
Uiteraard nietquote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef Californium het volgende:
en laten we de bier en e zoete witte wijn (en de cola voor piles) niet vergeten
Weer een mooie race gezienquote:
zodra er een trein rijdt, en vis is en salades en genoeg stokbrood en mooi weer is.. Ik ookquote:
Bier + cola, dat is iets voor Duitsers...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bier en Jack Daniels en Jägermeister. Met cola, dus ja, uiteraard
Zuid Frankrijk misschienquote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
zodra er een trein rijdt, en vis is en salades en genoeg stokbrood en mooi weer is.. Ik ook
quote:
Althans, stokbrood en mooi weer in overvloed.quote:
Daarom man, ik snap er echt geen reet vanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus je kreeg een flyer op de dag van de loveparade zelf![]()
Gisteren nog op bij de griekquote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee gek, voor de Jack en Jägerquote:Op zondag 20 juli 2008 16:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bier + cola, dat is iets voor Duitsers...
Ja, vaag maar leukquote:Op zondag 20 juli 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
leuke droom.... Dus vandaar het knuffelen
Nou zegquote:Op zondag 20 juli 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
ik ben wel eens in D geweest... Daar verveel je je nog erger dan in deze D
En wijn, me dunkt...quote:Op zondag 20 juli 2008 16:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Althans, stokbrood en mooi weer in overvloed.
Vrijdag nog aan de Chateau Migraine gezeten...quote:
Wel leuk jahquote:Op zondag 20 juli 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, vaag maar leuk.
[..]
Nou zeg!
Soms wel gezellig hier, maargoed.
Ik kom vaak in Didam, om te voetballen.
Dat snap ik ook welquote:
Oooo grieks.... Zorbaquote:
Kan je nu ook krijgen bij de Lidl, van Veltins, met cola inderdaad. Of met energydrank... dit weekend gehad, wel apart spul... opzich nog wel drinkbaar ook, juist wegens zijn apartheid... kom los door het bier, en word hyper van de energydrankquote:Op zondag 20 juli 2008 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.. maar zag ooit Duitser bier met cola vermengen..
Was toen in een pizzeria.. en ik had echt iets van... Wat ben jij nu aan het doen, rare lui die Duitsers..quote:Op zondag 20 juli 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je nu ook krijgen bij de Lidl, van Veltins, met cola inderdaad. Of met energydrank... dit weekend gehad, wel apart spul... opzich nog wel drinkbaar ook, juist wegens zijn apartheid... kom los door het bier, en word hyper van de energydrank
Smakelijkquote:
Ach, dat zijn ze per defenitie al wel eigenlijk. Maar wel een cool volkquote:Op zondag 20 juli 2008 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was toen in een pizzeria.. en ik had echt iets van... Wat ben jij nu aan het doen, rare lui die Duitsers..
De Griek in Arnhem, Rhodosquote:Op zondag 20 juli 2008 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Oooo grieks.... Zorbawelke griek heb jij gegeten
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrijdag nog aan de Chateau Migraine gezeten...
Ik had gisterenochtend een beetje hoofdpijn... tijdens het sporten werd het snel.. Witte wijn, de witte motorquote:
quote:
Achja, shit happens toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had gisterenochtend een beetje hoofdpijn... tijdens het sporten werd het snel.. Witte wijn, de witte motor
Was een leuk feestje hoor, dus het was de koppijn wel waardquote:
quote:
Dat scheelt al een heel eindquote:Op zondag 20 juli 2008 17:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was een leuk feestje hoor, dus het was de koppijn wel waard
Was alleen minder dat ik eerder naar huis moest, omdat ik anders een x aantal kilometers naar huis moest lopen...quote:
Uhm vind het niet erg om te lopen... maar het was geen 20km wandelen waard... zeker niet omdat ik ook nog door de Schilderswijk moest lopenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:25 schreef Deansensitized het volgende:
Och, ook niet erg toch? Een keer na afloop van een 'date' 25 km moeten lopen wegens geen bussen
Het is niet bepaald een wijk waar je graag door heen loopt.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ken die wijk niet, maar zo te horen is dat niet bevorderlijk voor je gezondheid
Zelfs ik ken die wijk, van naam. Beetje net als Kanaleneiland zeg maar toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een wijk waar je graag door heen loopt.
Den Haagquote:Op zondag 20 juli 2008 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, kom er nooit, zou het niet weten... klinkt als Amsterdam?
Of zoals Vogelaer zegt... Prachtwijken..quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfs ik ken die wijk, van naam. Beetje net als Kanaleneiland zeg maar toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:40 schreef PieterBas het volgende:Al die 'leuke' arbeiderswijken van vroegah zijn veranderd in allochtonenwijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook niet, maar daarom ken ik ze nog welquote:![]()
Wij hebben al in de buurt een Klein Polen.. Het aantal Nederlandse kentekens zijn daar op 1 hand te tellenquote:Op zondag 20 juli 2008 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Al die 'leuke' arbeiderswijken van vroegah zijn veranderd in allochtonenwijken
[..]
Ik ook niet, maar daarom ken ik ze nog wel
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders val ik even opnieuw in slaap tot uh 4 min geleden
* is soms ook blij dat hij op een Zeeuws eiland woontquote:Op zondag 20 juli 2008 17:47 schreef PieterBas het volgende:
Wij hebben al in de buurt een Klein Polen.. Het aantal Nederlandse kentekens zijn daar op 1 hand te tellen
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders val ik even opnieuw in slaap tot uh 4 min geleden
Ik dacht, ik reageer ook een keer blij als jij er bentquote:
Ik ben ook al de hele dag gaar hoorquote:Sorry.. en ben nog steeds moe
Nou zegquote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:wel lief hoor haha.. maar geloofwaardig?
Iets te laat gemaakt gisteren?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:wel lief hoor haha.. maar geloofwaardig?
ja maar.. ja maar.. dit is wel heel extreem voor mijn doen hoor
Nou uh iets van uur of 3/4 gewoon.. maar slaap ook gewoon tot 12/1 uur. Niks anders dan andere dagen, dus opzich zou ik mijn dagen slaap wel halenquote:
Jah je had het dan net wat anders moeten brengenquote:
Lekker vroeg naar bed vanavondquote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou uh iets van uur of 3/4 gewoon.. maar slaap ook gewoon tot 12/1 uur. Niks anders dan andere dagen, dus opzich zou ik mijn dagen slaap wel halen
Blijkbaar is het toch niet voldoende geweest.
Gaat prima hoor, alleen flink te zweten omdat het mega warm is in mijn kamer... Want na regen komt zonneschijn... en hier schijnt het zonnetje opeens megafel..quote:Op zondag 20 juli 2008 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat lukt dus niet meer he PB
en hoest met jou dan?
Oh, hoe dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah je had het dan net wat anders moeten brengen
Zomer in je kamerquote:Op zondag 20 juli 2008 18:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, alleen flink te zweten omdat het mega warm is in mijn kamer... Want na regen komt zonneschijn... en hier schijnt het zonnetje opeens megafel..![]()
Toch nog zomer in Nederland
Gewoon 'ja' zeggen was voldoendequote:
quote:
Ik zal nog even een bakkie pakken danquote:
Maar vind het echt leuk dat je er bentquote:
Altijd op de zondagavond hčquote:Sorry dat ik er niet veel ben, maar m'n internet verbinding ligt eruit en ik zit weer op de buren, maar die valt weg op het moment dat ik mijn laptop iets verplaats (en waar ik dus wel verbinding heb is niet echt een geweldige positie)
Deel gelijk ff rond, blijft de rest ook wakkerquote:
Nee, totaal niet eigenlijkquote:
Ze hebben ook ijsjes bij de snackbar toch? Die lust ik welquote:Op zondag 20 juli 2008 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan eet ik wel alleen![]()
nadeel is dat ik het dus ook zelf moet halen
Helaas, niks meer overquote:lasagne
die is 1 straat verder op dus is goed! moet je alleen wel hier heen komen om het op te etenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan mag jij mooi even naar de snackbar rennen![]()
Geeft niet, al teveel pastagedoe op de laatste dagen
Uhm... straks Top Gear kijken, maar verder zal ik wel online zijnquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
die is 1 straat verder op dus is goed! moet je alleen wel hier heen komen om het op te eten
vrolijkheid ten topquote:
ja erg hequote:Op zondag 20 juli 2008 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]jij woont ver weg ..
jij moet gewoon hierheen komen en dan op je weg naar m'n kamertje even langs de snackbar wippen
Ik ben ook vrolijkquote:
en jij als eerste, naar een plek dat gewoon simpel bereikbaar isquote:Op zondag 20 juli 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Het wordt tijd dat we allemaal verhuizen volgens mij
Dat is heel goed van je danquote:
Liever vandaag dan morgenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en jij als eerste, naar een plek dat gewoon simpel bereikbaar is
wat houd je op dit moment dan tegen?quote:
School denk ik, en de gedachte dat ik over een jaar toch op mezelf gaquote:Op zondag 20 juli 2008 19:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat houd je op dit moment dan tegen?
Heb ook wel een reden tot vrolijk te zijn.. het zonnetje schijnt hier tenminstequote:
mijnes ookquote:
De stap valt wel mee.. gewoon doenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
School denk ik, en de gedachte dat ik over een jaar toch op mezelf ga
En het is een grote stap
Maar nu heb je het dus heeeel warm, lijkt me ook niet ideaalquote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ook wel een reden tot vrolijk te zijn.. het zonnetje schijnt hier tenminste
Mijnes ook, alleen beetje ver wegquote:
Heb er wel zin in, maar eerst maar werk hebbenquote:De stap valt wel mee.. gewoon doenLeuk huis uitzoeken en dan is het toaal niet eng meer
Lekker sauna'tje op zijn tijd kan geen kwaadquote:Op zondag 20 juli 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu heb je het dus heeeel warm, lijkt me ook niet ideaal
Precies, eerst even afstuderen, werk zoeken en dan het huis uitquote:Op zondag 20 juli 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
Heb er wel zin in, maar eerst maar werk hebben
Eet smakelijk alvastquote:Op zondag 20 juli 2008 19:29 schreef Cuegirllie het volgende:
ja tijd om aan te kleden en naar de snackbar te gaan...
tot strax dan maar
Dat is bij mij in de buurtquote:Op zondag 20 juli 2008 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij krijgen in augustus hier een eerste jaars uit rijswijk ofzo.. wordt lachen, jong guppie
Net te laat hč, anders had je met Cue naar de snackbar gekundquote:Op zondag 20 juli 2008 19:50 schreef Houniet het volgende:
Ik heb honger maar ik weet niet wat ik wil eten.
Zo, jij kijkt aardig doorquote:Op zondag 20 juli 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Ik schiet eindelijk weer eens op met Friends![]()
Morgen de bruiloft van Chandler en Monica
Oh ja, hoe is het daar mee eigenlijk?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:01 schreef PieterBas het volgende:
Zo, even bezig geweest met mijn kloontje op een ander forum.. Tot nu toe gaat alles nog goed
Nou straks komt Top Gear en Nu we er toch zijn in Zweden, dus genoeg op TVquote:Op zondag 20 juli 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Tegenwoordig 2 a 3 per dag als er niks op tv is
En als ik klaar ben begin ik weer opnieuw
Ja straksquote:Op zondag 20 juli 2008 20:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou straks komt Top Gear en Nu we er toch zijn in Zweden, dus genoeg op TV
Ze hebben nog niks door, ik heb zelfs een uitnodiging gehad om lid te worden van Facebookquote:
Goed bezigquote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks door, ik heb zelfs een uitnodiging gehad om lid te worden van Facebook
Hallo en gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:05 schreef Milou__ het volgende:
Hey!
Was ik weer.
Had ik trouwens al verteld dat ik aangenomen ben op mn voglende stage adres!
Van november tot april loop ik stage bij schouwburg de Ampion
Geweldigquote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
Ze hebben nog niks door, ik heb zelfs een uitnodiging gehad om lid te worden van Facebook
quote:
Nee, had je nog niet verteldquote:Had ik trouwens al verteld dat ik aangenomen ben op mn voglende stage adres!
Van november tot april loop ik stage bij schouwburg de Ampion
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ze me door hebbenquote:
Je bent er nooit!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Cuueeee![]()
Jou heb ik lang niet meer gesproken hier
Aan je reactie te zien, ben je er niet zo blij meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
haha.. dat welquote:Op zondag 20 juli 2008 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien, ben je er niet zo blij mee
Heel onverwachts met een fokkerquote:
Aha...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha.. dat wel
maar ik moet nog wel even aan het idee wennen dat het al dinsdag al is
Nu willen we ook weten wie natuurlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Heel onverwachts met een fokker
Gaan gezellig uit eten hieren nee, niet de snackbar
![]()
quote:
Gezellig hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel onverwachts met een fokker
Gaan gezellig uit eten hieren nee, niet de snackbar
![]()
Dat hoop ik ook jaquote:
Dank jequote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
Ik had niet anders verwacht
En kan je geen ongelijk geven
Halloquote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:Ik ben weer terug van weekendje Hamburg
Heejquote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:Ik ben weer terug van weekendje Hamburg
Al blijven sommige mensen het ontkennen. Het is gewoon zoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Dank je![]()
ach ik heb altijd al gezegd; fok is 1 grote datingsite
Maar nu moet ik dus met een foto zien te komen... en een eigen foto kan ik niet gebruiken, want ze weten hoe ik er uit (van andere foto's dan wel)quote:
En dan in SEX zeggen, wat je met je nieuwe vriendin heb gedaan... daarna in KLB lopen klagen omdat ze het uitgemaakt heeft en een onwijze slettenbak isquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
Al blijven sommige mensen het ontkennen. Het is gewoon zo
Haha idd.. maar als je ergens veel mensen kan ontmoeten, dan is het hier welquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
Al blijven sommige mensen het ontkennen. Het is gewoon zo
Dat is wel zoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha idd.. maar als je ergens veel mensen kan ontmoeten, dan is het hier wel
Ja gezellig hoorquote:
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Sommige mensen lijken altijd op vakantie te zijn
Net als hier dusquote:Op zondag 20 juli 2008 20:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja gezellig hoorAlleen wel erg regenachtig.
Ik kijk ook, maar blijf gewoon hierquote:Op zondag 20 juli 2008 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er weer vandoor.. Zometeen Top Gear kijken en Nu we er toch zijn
Wat hebben we weer een heerlijke zomerquote:Op zondag 20 juli 2008 20:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja gezellig hoorAlleen wel erg regenachtig.
Ben gewoon jaloersquote:Dat valt ook wel weer mee
Alles goed verder?
Zou kunnen, hij heeft dan stage, maar omdat het van vrijdagavond tot zondagavond is zou het kunnenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:08 schreef PieterBas het volgende:
Als het in het in weekend is, zou ik eventueel ook wel kunnen..
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:14 schreef PieterBas het volgende:
Kom ik wel brak aan op kantoor.. (maar dat kan het wel waard zijn)
We ontvoeren ze gewoonquote:Op zondag 20 juli 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze niet mee gaan, slaan we ze gewoon keihard
Je was wel een beetje stil vandaag hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef Yesse het volgende:
Zo de zondag ook weer door gekomen!
Zolang we maar wat lol met aan ze belevenquote:
doorgekomen? we zitetn pas op de helftquote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef Yesse het volgende:
Zo de zondag ook weer door gekomen!
Als ze meegaan komt dat wel goed denk ikquote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Zolang we maar wat lol met aan ze beleven
Ah, vandaarquote:
Ik ga over een uur al naar bed dus mijn dag is bijna voorbijquote:Op zondag 20 juli 2008 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
doorgekomen? we zitetn pas op de helft
Das niet te laatquote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga over een uur al naar bed dus mijn dag is bijna voorbij
Vannacht half 5 in bed omdat ik een uur lang iedereen thuis moest brengenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet te laat
Maar het was vannacht nogal laat zag ik, en vanochtend weer vroeger zeker?
Zo laatquote:Op zondag 20 juli 2008 22:01 schreef Yesse het volgende:
Vannacht half 5 in bed omdat ik een uur lang iedereen thuis moest brengen![]()
Daarom ben ik 's ochtends zo moe. Ik maak het te laatquote:Maar half 11 is niet vroeg om naar bed te gaan, das normaal....
Toen liep ik nog op het zebrapad in Rotterdamquote:Op zondag 20 juli 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo laat
Ik dacht half 3 ofzo, toen je die tvp plaatste
[..]
Dan moet je dat niet doenquote:Daarom ben ik 's ochtends zo moe. Ik maak het te laat
Heyquote:
Heb je tegenwoordig ook mobiel internet?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
Toen liep ik nog op het zebrapad in Rotterdam
Kan het toch niet latenquote:Dan moet je dat niet doen
Wel opletten!!!! Zie berichtje vorige topic ofzo...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Heb je tegenwoordig ook mobiel internet?
[..]
Moet je het wel latenquote:Kan het toch niet laten
Nieuwe telefoon toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:11 schreef Yesse het volgende:
Wel opletten!!!! Zie berichtje vorige topic ofzo...Gisteren iig.
Ik moet al zoveel (af)leren sinds ik hier zit, mag ik 1 ding blijven doenquote:Moet je het wel laten
Maar die chick isquote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Houniet
Wat een allejezus trippende UI heb je momenteel kerel
Over een uurtje is ie weer weg hoorquote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef eer-ik het volgende:
Wat een allejezus trippende UI heb je momenteel kerel
Heldquote:
Ik geloof dat ie wel goed in mijn cache staat.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar die chick is. Hij moet even goed in je cache staan, dan is ie' goed
.
Hahaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik wil dat je meegaat, ga je vast niet mee
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik geloof dat ie wel goed in mijn cache staat.
Maar hij is gewoon trippend
Wie is die chick dan?
Ja de G900quote:Op zondag 20 juli 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon toch?
Heb ik wel gezien, niet gelezen
[..]
Ik moet al zoveel (af)leren sinds ik hier zit, mag ik 1 ding blijven doen![]()
Ik vind 'm ook wel koning, alleen wat trippendquote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind me nieuwe UI wel vet, maar de oude is er ook nog.
Nu weg.
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
Ja de G900![]()
Gelijk maar even onbeperkt internet Blox genomen. Ook maar goed ook want ik heb alleen nog maar op internet gezeten
![]()
Ben alles aan 't ontdekken enzo
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik nu een nieuwe onderzoekje ga doen...
Hoe lang het duurt voordat ik een reactie heb op een datingsite
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef PieterBas het volgende:
Nou, ik denk dat ik daar even mee stop.. kreeg net een mailtje dat een vriendin van mij is overleden...
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef PieterBas het volgende:
Nou, ik denk dat ik daar even mee stop.. kreeg net een mailtje dat een vriendin van mij is overleden...
Wow, heftigquote:Op zondag 20 juli 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
Dank je
Ze lag al bijna een jaar in het ziekenhuis... Mijn vrolijkheid is ook meteen helemaal weg...
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
Deze kwam ik tegen voor Piles
http://www.airliners.nl/Schiphol/cockpitshots.htm
Veel plezierquote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
nou.. ik ben er weer vandoor.. ga film kijken bij vrienden
Het klinkt misschien hard, maar misschien is het wel beter zo.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Wow, heftig
Ken het helaas uit eigen ervaring. Al is het hier beter afgelopen.
Als het niet meer goed kan aflopen is dat soms zo jaquote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het klinkt misschien hard, maar misschien is het wel beter zo.
Dat is niet hard, dat is juist heel medelevendquote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het klinkt misschien hard, maar misschien is het wel beter zo.
Wordt maandag en dinsdag denk wel een emotionele trainingquote:Op zondag 20 juli 2008 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het niet meer goed kan aflopen is dat soms zo ja
Dat zal wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wordt maandag en dinsdag denk wel een emotionele training
Ja, het is (even) kut ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |