Ga maar weer het hockeyveld opquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:55 schreef FilthyMcNasty het volgende:
[..]
Wow die vind ik echt vet!
En mensen met felgekleurde sneakers moeten echt afgeschoten worden, die dingen zijn echt afgrijselijk. Snap niet hoe het ooit zo'n hype heeft kunnen worden.
Waarom bij PYS? en niet gewoon hier in de winkel kopen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Net deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
besteld bij pickyourshoes.com
Deze bestelling heb ik met paypal betaald maar ze vroegen niet echt om een adres maar via paypal staat er mijn thuis adres dus zal het daar heen gestuurd worden?
Klopt ja heb ze idd ook voor goedkoper zien staan maar wilde ze ff passen in een winkel .quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef thaWarhead het volgende:
Ouch, ik was slechts 35 euro kwijt. Heeft op veel plekken voor een eurootje of 70 gelegen. Maar goed, zolang jij er maar blij mee bent, dan is het een goede aankoop.
Kan ik dit vermijden?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:05 schreef thaWarhead het volgende:
Ja. Samen met een mooi briefje van de douane, of je even wilt bijlappen.
Hoe duur zijn ze hier in de winkel dan? nu betaal ik 150 euro en als de douane ze pakt 200.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:07 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Waarom bij PYS? en niet gewoon hier in de winkel kopen.
Als je straks gepakt wordt door de duane (and you will) Ben je evenveel zoniet meer kwijt.
Je dorp heeft geen bushalte? Maar verder wat Cloud zegt, het is afwachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
En ik woon in een dorp met 2 winkels waar je nikes kan halen en dat zijn dan bij beide winkels ongeveer 2 paar die hetzelfde zijn bij die winkels.
genoeg zaken in jouw buurt, Shuries, Strak in Nijmegen, Shoepimp in Apeldoorn etc..quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok, bedankt voor de info. Hopen dat het financieel meevalt.
En anders heb ik het met 2 nachtdiensten ook wel weer terugverdient dus zo'n heel groot probleem is het niet.
En we hebben hier wel een bushalte en een treinstation enzo en Almelo, Enschede en Zwolle liggen dichtbij, maar dan moet je daar weer tijd voor maken, en ik hoef er dan alleen heen voor schoenen en dan moet ik ook nog eens de goeie zaak vinden.
Waar ik er nu al wel wat van ken via Lacebag (site van jou?) wat in ieder geval een mooie site is met goeie info!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |