De laatste dagen heb ik dat ja, voor het eerst. Daarvoor had ik er geen last van.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
Ja heb ik ook, irritant is dat...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
Rijd je wel door alle checkpoints heen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog steeds mijn track niet valideren
Ja, je finish dus gewoon niet, want dat telt pas als je door alle checkpoints bent gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn maar 2 checkpoints waar je doorheen rijdt, die kan je niet missen.
Ik heb gewoon zo'n groene startblok en een rode finishblok, geen multistart.
-edit-
Op een bepaald punt heb ik wel meerdere checkpoints naast elkaar gezet, afhankelijk van hoe je de schans neemt rij je dan door zo'n checkpoint. Dus dan ga je niet door die andere, ligt het daaraan?
Kom maar met goede banen danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef e-wok het volgende:
Waarom staan er alleen maar nadeobanen op de fokserver? Niks aan toch...
Dan moet ik mijn hele baan wijzigenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:56 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ja, je finish dus gewoon niet, want dat telt pas als je door alle checkpoints bent gegaan.
kijk maar op tmx..veel banen downloaden en kijken of er iets van je smaak bij zit. Ik wil je wel een reeks van mijn banen sturen, maar je kunt ook ff op tmx kijkenquote:
Hoe moet de TM dan 'weten' welk checkpoint WEL en welk checkpoint NIET telt in je track? Een checkpoint is een checkpoint.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn hele baan wijzigen
Uhm. Wat heeft dat met rtackmania te maken?quote:
Ze tellen allemaal gewoon, alleen rij je door eentje en een tegenstander die de schans verkeerd neemt rijdt door een andere.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hoe moet de TM dan 'weten' welk checkpoint WEL en welk checkpoint NIET telt in je track? Een checkpoint is een checkpoint.
Dan nogmaals de vraag; hoe moet TM weten dat je 'klaar' bent met je rondje? Een checkpoint wat je NIET hebt gepasseerd betekent dat je niet klaar bent met de track. Je hebt geen mogelijkheid om checkpoints te 'groeperen' ofzo, dus ieder checkpoint moet gepasseerd worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze tellen allemaal gewoon, alleen rij je door eentje en een tegenstander die de schans verkeerd neemt rijdt door een andere.
Beide aanbieders hebben verklaard het spel nooit online gespeeld/geregistreerd te hebben.quote:Op zondag 7 september 2008 12:47 schreef e-wok het volgende:
united nieuw kost 35 euro, dan weet je iig zeker dat je geen geklooi hebt met serienummers.
lees: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=7&t=1991
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 7 september 2008 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beide aanbieders hebben verklaard het spel nooit online gespeeld/geregistreerd te hebben.
Ik heb ook nog stapels dvd's in de kast liggen die ik nog niet gezien heb of cd's die ik nog nooit uit het cellofaam heb gehaald.quote:Op zondag 7 september 2008 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lijkt me vreemd dat ie het nooit gespeeld hebt. Waarom heeft ie het dan gekocht?
Maar ik hoef het toch niet persé online te spelen? En trouwens, kan ik ze op meerdere pc's installeren of geldt dit slechts voor 1 pc?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:45 schreef e-wok het volgende:
wat heb je aan sunrise als je united koopt, de sunrise servers zijn vrijwel leeg. Het enige dat je nog aan sunrise hebt is het online registreren van je serienummer, zodat je op (united) forever meer coppers per dag krijgt. Je moet ze idd beide online registreren, maar dat gebeurt bij het inloggen in het spel.
Dat zou mooi zijn. Had trouwens ook Sunrise voor een prikkie over genomen en geinstalleerd en mijn zoontje er achter gezet. De eerst solo race die ik aanzette voor hem, had ie direct goudquote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef Bouncer_Bone het volgende:
@EdvandeBerg: ik geloof dat je je serial 3x kunt gebruiken, maar ik weet niet precies hoe het daarmee zit. Ik heb dit spel al in ieder geval 2x in totaal geïnstalleerd op 2 verschillende computers
Oh ik ben die hele server vergetenquote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Kick..
Nog steeds veel mensen die actief zijn?
Ik lees net dat FOK! Mania gehost werd door Santax, ik heb daar weleens gespeeld met [Gal]Sjakie
Ik ben Resurrection trouwens, misschien dat sommigen mij hier kennen?
@EdvandeBerg: ik geloof dat je je serial 3x kunt gebruiken, maar ik weet niet precies hoe het daarmee zit. Ik heb dit spel al in ieder geval 2x in totaal geïnstalleerd op 2 verschillende computers
En je zoontje is 5? Nicequote:Op maandag 22 september 2008 08:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Had trouwens ook Sunrise voor een prikkie over genomen en geinstalleerd en mijn zoontje er achter gezet. De eerst solo race die ik aanzette voor hem, had ie direct goud
Kan misschien in de zomervakantie zijn geweestquote:Op maandag 22 september 2008 08:17 schreef santax het volgende:
[..]
Oh ik ben die hele server vergeten
Die zal inmiddels wel ge-reboot zijn![]()
En wij hebben volgens mij nogeens tot diep in de ochtend zitten slap te lullen, jij had die absurde ranking toch he?
Ja, hij gaat echt bijzonder goed. Was van plan om het eens te filmen, geinig om te zien.quote:Op maandag 22 september 2008 23:03 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
En je zoontje is 5? Nice
[..]
Nations of United?quote:Op maandag 1 december 2008 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
nu na een maand of 4 niet meer gespeeld te hebben weer flink aan het racen gegaanop welke servers zitten de Fok!kers?
Nations, ik zit ook wel eens op die FiX serversquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:04 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Nations of United?
Ik zat vaak te spelen op de FiX servers
maar het is toch ook trackmania nations forever ofniet?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef PhoenixNLx het volgende:
erg leuke game... heb ooit es trackmania nations gespeeld... maar nu forever geinstalleerd... valt me op dat ze medespelers best slecht zijn, sta altijd wel 1, 2 of 3
zonder forever...quote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar het is toch ook trackmania nations forever ofniet?
kijk hier eens dan want daar staat wel zoiets uitgelegdquote:
maar hij is toch officieel gratis?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef disjfa het volgende:
De game is uitgekomen met een adviesprijs van 30 euro dus haal gewoon. Het is het waard.
Krijg je er ook nog een mooie trackmania 3d bril bij
heb jij die bril?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef disjfa het volgende:
De game is uitgekomen met een adviesprijs van 30 euro dus haal gewoon. Het is het waard.
Mwa, die bril is wel geinig, maar ik race zonder die bril beter dan metquote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
heb jij die bril?lijkt me wel grappig maar ik vroeg me af ofdat het ook echt goed zou werken.
Lees anders een keer wat de mensen aanbiedenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:47 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
maar hij is toch officieel gratis?
Ik weet niet meer precies waar je tijden en medals worden opgeslagen, maar sla de mappen 'Scores' en 'Profiles' dan even ergens op (externe harde schijf, USB-stick). En anders de hele TM map als je er niet zeker van bent. Wanneer je het hebt geherïnstalleerd, moet je de bestanden dan vervangen door degene die je hebt opgeslagen.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand enig idee om de songs te rippen van de sunrise of united cd's of installs?
Iets anders; mijn mobo ga ik vernieuwen; van onboard i965 naar nVidia (p5n-mx). Hoe neem ik de scores van Sunrise mee?
Ik heb Sunrise voor 6 euro 2ehands en United voor 12,50 euro op Marktplaats gescoord.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef disjfa het volgende:
Dude. Het meerendeel van het plezier in deze game is lekker online racen. Wat die je offlinequote:Op woensdag 3 december 2008 17:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar ze worden bij mij voorlopig alleen offline gespeeld.
inderdaad! andere landen inmaken!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dude. Het meerendeel van het plezier in deze game is lekker online racen. Wat die je offline
Mijn zoontje van 5 speelt Trackmania. Die hoeft nog niet zonodig online.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dude. Het meerendeel van het plezier in deze game is lekker online racen. Wat die je offline
Jawel want dan kan ik kijken hoe hard die mij inmaaktquote:Op donderdag 4 december 2008 09:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 5 speelt Trackmania. Die hoeft nog niet zonodig online.
Wat n schatje.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mijn zoontje van 5 speelt Trackmania. Die hoeft nog niet zonodig online.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TMNF heeft alleen stadium, United heeft nog 6 andere omgevingen + wat andere opties als puzzle, solo ladder etc. Ook kun je met United een custom skin gebruiken..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef Forno het volgende:
Ik snap geen reet van dat hele nations/united gedoe. Online maakt het toch geen bal uit?
Kun je die 6 andere omgevingen ook online spelen? Zo ja, telt dat mee in de rankings?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 03:48 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
TMNF heeft alleen stadium, United heeft nog 6 andere omgevingen + wat andere opties als puzzle, solo ladder etc. Ook kun je met United een custom skin gebruiken..
Nations is in principe een uitgebreide demo van United (met dus slechts 1 omgeving ipv 7, en minder opties)
ps Die andere omgevingen hebben dus totaal andere bouwstenen voor de tracks, andere handling van de wagens etc.
Ja, ook gewoon online. Moet er wel even bij zeggen dat er lang zoveel spelers niet zijn op die andere omgevingen als in Stadium. En je kunt er inderdaad ook gewoon punten halen voor de ladder (Nations en United gebruiken zelfde ladder).quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Forno het volgende:
[..]
Kun je die 6 andere omgevingen ook online spelen? Zo ja, telt dat mee in de rankings?
Dat van die skins is leuk, maar boeit me niet zo.
Na een paar maanden inactief te zijn geweest ben ik inmiddels weer begonnen.. ik ben іпғ-я´Resurrectionquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:12 schreef NoMercy285 het volgende:
Maargoed, zijn er nog Fokkers die het veel online spelen? Mijn username is (~PELICANS~) NoMercy, speel meestal nadeo tracks (nieuwe of oude).. soms ook gewoon lekker speed, of een server met zo'n cup.
Kies tegenstanders? Ik weet niet meer hoe dat was, maar ik ben inmiddels zo ver dat ik ook de Nadeo tijden kan zien en tegen ze kan racen.. best een leuke uitdaging moet ik zeggenquote:Waarom zie je in solo-mode niet de tijden van alle medailles tegelijk? Als je de gouden medaille als "challenger" heb gekozen en je wilt weten welke tijd je moet halen om zilver te krijgen moet je de race stoppen en opnieuw starten.. onhandig. Dat was in de vorige versies niet zo, dacht ik.
Punten verliezenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef Forno het volgende:
Je verliest trouwens ook rap punten als je laag in een race eindigd (vooral op een server met veel lager geplaatste spelers).
Heeft iemand daar een tip voor? Kun je die schade op enige wijze beperken?
Klopt, top 10 bestaat dan ook uitsluitend uit TMU spelers.quote:Trouwens kunnen TMU spelers dubbele punten halen voor de ladder op non-stadium omgevingen volgens mij.
ik wil dat ook wel weten waar je goede mini tracks hebtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:22 schreef e-wok het volgende:
bone, wat zijn tegenwoordig goeie miniservers (à la F07 / mTz, zoals ik ze altijd maakte zeg maar)
bvd
ps: ik heb je invite ontvangen en geaccepteerd.
Ik heb de gouden medaillequote:Op zondag 1 maart 2009 13:01 schreef e-wok het volgende:
rest mij nog mijn nieuwe track even onder de aandacht te brengen:
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=959426#auto
Er zijn heul veul extra auto's om mee te racen.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:23 schreef Pacmaniac het volgende:
Leuke game . Heb alle delen nu geinstalleerd inclusief een of andere expansion waardoor je 1716 extra levels hebt en een tractor om te racen
Goed idee, heb ook nog wel wat leipe banenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:32 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind het jammer dat er weinig servers zijn met echt unieke banen. Ik heb er zelf 113 gemaakt (ja ik weet het, vorige zomervakantie zaten we even zonder internet (4 weken). Kunnen we nergens een servertje van FOK opzetten?
Snif/quote:Op zondag 19 april 2009 14:01 schreef e-wok het volgende:
Dat is al zo vaak geprobeerd, wordt toch niks
e-sports is dood.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:14 schreef Unstoppable het volgende:
Yup, still active ^^
Slecht nieuws: Organisatie die achter ESWC zat is falliet.
Goed nieuws: WCG heeft Trackmania toegevoegd aan hun 2009 line-up.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef santax het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik nog een server in duitsland heb staan waar ik nu niets mee doe. Dus heb er maar even een dedicated trackmania server van gemaakt. Hij is te vinden bij nederland-limburg- FOK mania
Maar hij loopt pas 5 minuten, moet nog even uitzoeken hoe ik andere banen enzo erop kan laten draaien
Ja wel eens van gehoord. Heb al hulp gehad van iemand anders, nu nog wat poorten gedoe.quote:Op maandag 27 april 2009 23:10 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=http(...)rver+TMNF+2008-12-05
Google ken je?![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef ScarFace- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die coppers?
ja okay dat gebeurt idd ook, maar mensen met een lage(re) rating krijgen dan wel gewoon LPs wanneer ze goed presteren tussen mensen met een hogere rang.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef e-wok het volgende:
jawel, mensen met een hogere rang die op servers spelen omdat ze dat leuk vinden (en dus geen punten krijgen)
T is gratis?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:16 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
leuk spel
heb het laatst gekocht via steam
Trackmania Nations Forever is gratis. Het is een uitgebreide demo voor Trackmania United (Forever).quote:
Dat had ik ook toen ik hem had gekocht. Zo weinig extra`squote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Forno het volgende:
Ik heb het spel laatst gekocht via internet, kon het nergens in de winkel vinden. Maar eigenlijk alleen voor de coppers in stadium. Waarbij ik mezelf eigenlijk de vraag stel, waarom?! De overige 6 omgevingen vind ik niets, en die coppers heb je ook niet nodig.
Dan ben je 3 jaar te laat begonnenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:08 schreef Forno het volgende:
Alvast stevig oefenen! Al haal ik het niveau van de toppers nog lang niet.
Shaders uitzetten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef Siniti het volgende:
Ik heb echt een tiefeslage framerate en ik weet niet waarom.
Uhuquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is dus Shader Quality op PC0 zetten?
Toch wel een relatief domme vraagquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:24 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Speel nog af en toe, ik probeer alle Nadeo tijden te verbreken.
Het online gedeelte is toch juist ver weg het leukst van dit spelquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef afro het volgende:
heb eindelijk NationsXD
dus nu kan je bij de banen mijn naam zien als je solo probeerd wel met ruk tijden maar het is zo gedoe om telkens officeel te rijden.
This file can only be downloaded by becoming a Premium memberquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ontdekte deze game vandaag. Gaaf, heel gaaf, ik heb het bijna de hele dag zitten spelen.
Ik heb zojuist trouwens ook een toch niet al te makkelijke eigen track gemaakt, voor de liefhebbers.
Ben er erg tevreden over.![]()
sorry.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ontdekte deze game vandaag. Gaaf, heel gaaf, ik heb het bijna de hele dag zitten spelen.
Ik heb zojuist trouwens ook een toch niet al te makkelijke eigen track gemaakt, voor de liefhebbers.
Ben er erg tevreden over.![]()
Zie bovenstaande post.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
This file can only be downloaded by becoming a Premium member
There are no more download slots available for free users right now. If you don't want to become a premium member, you might want to try again later.
En ik heb zelf ook een mapje gemaakt!
http://www.megaupload.com/?d=G6M0075V
1:27.51 jeweetsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
sorry.![]()
nogmaals dezelfde map, nu op TMX: http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1946473#auto
dude, ik bedoel...echt... TUURLIJKquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, spelen mensen dit nog?
Ik ga ze proberen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef mwaterl het volgende:
Woehoe! Een TMNF topic, geniaal! Ik speel TMN(F) echt al jaren en het blijft een fantastisch spel met oneindig veel mogelijkheden! Probeer eens wat tracks van me en laat weten wat je ervan vind!
Hier mijn nieuwste tmnf-tracks
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=1498639
En hier nog wat oude tmn-tracks
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=661327
(hier zitten ook hele slechte tussen, maar ook een zooi goeie, probeer maar als je je verveelt!)
Leuk! Ben benieuwd hoe je ze vind (en ja, sommigen heb ik in 2006 gemaakt en die zijn vrij kut xD)quote:Op maandag 9 november 2009 22:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ga ze proberen.![]()
Ik ben ook weer als een gek aan het bouwen de laatste tijd... heb er vandaag ook weer eentje afgerond.
Geef mij maar fullspeed of Nascar Rounds.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Unstoppable het volgende:
Nog mensen die mee gaan doen aan DutchTM 1on1 Tech Toernooi?
http://dutchtm.nl/toernooien/6/dutchtm_1on1_tech_toernooi
Precies, echte mannen rijden techquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef mwaterl het volgende:
Doe mij maar Fullspeed + remmen gebruiken voor driften enzo. Veel meer uitdaging
Nee, ik ben meer van het bouwen. Ik heb nu samen met jumperjack wat tracks ingestuurd voor de Des Bois competitiequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Unstoppable het volgende:
Na ruim een half jaar niet gespeeld te hebben lijkt me dit de ideale gelegenheid om me weer eens met anderen te metenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:21 schreef Unstoppable het volgende:
Toch nog een DE-er die meedoetquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef Horatio het volgende:
[..]
Na ruim een half jaar niet gespeeld te hebben lijkt me dit de ideale gelegenheid om me weer eens met anderen te metenHeb me net ingeschreven
Nou... de eerste vind ik leuk... op zich netjes ontworpen. De 2e is ronduit irritant, die walls zijn nauwelijks te doen imho... de 3e... tja... het idee is leuk, maar bijvoorbeeld die nauwe doorgang na de eerste loop slaat werkelijk nergens op...quote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoe je ze vind (en ja, sommigen heb ik in 2006 gemaakt en die zijn vrij kut xD)
Hm, hoelang speel je al?quote:Op woensdag 11 november 2009 04:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nou... de eerste vind ik leuk... op zich netjes ontworpen. De 2e is ronduit irritant, die walls zijn nauwelijks te doen imho... de 3e... tja... het idee is leuk, maar bijvoorbeeld die nauwe doorgang na de eerste loop slaat werkelijk nergens op...
Maar goed, dat is mijn mening.
Na 2 banen heb ik wel weer genoeg gestuiterd, ik heb mn tijden er op gezet (djoszee).quote:Op woensdag 11 november 2009 05:00 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik heb inmiddels ook weer wat nieuwe tracks gemaakt...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Das heul niet waarquote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef mwaterl het volgende:
Ja ik was te lui om cams d'r bij te doen xD
Een beetje coureur rijd gewoon altijd met cam 3!
Serieus, dat werkt het best!
alsof mijn banen niet degelijk zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef e-wok het volgende:
[..]
Na 2 banen heb ik wel weer genoeg gestuiterd, ik heb mn tijden er op gezet (djoszee).
Ik kan je aanraden om veel banen te spelen, zo leer je meer over de physics van het spel en hoe een degelijke baan er uit ziet. Probeer op tmx eens een paar authors te zoeken die banen maken die jij leuk vind en speel deze. Misschien kun je beginnen bij de banen van de tmn-exchange. Deze banen bevatten minder blokken en zo kun je de basis goed leren. Misschien kun je hier wat mee (een paar van de banen op tmx-nations met de meeste awards)
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=13624#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=14089#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=76923#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=167693#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=40331#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=8518#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=328657#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=29822#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=3377#auto
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=708299#auto
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om tot in de details uit te leggen wat ik denk dat beter kan aan je banen, je hebt het spel gewoon nog niet genoeg gespeeld om echt goede ideeën te krijgen. Ik kan je wel aanraden om inderdaad camera's in wallrides en loopings te zetten.
succes
Nou, nee. Niet echt. Paar leuke ideetjes maar slecht uitgewerkt. Probeer gewoon eerst eens een track te maken rond 1 idee. En niet alles ineen willen stoppen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alsof mijn banen niet degelijk zijn.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, nee. Niet echt. Paar leuke ideetjes maar slecht uitgewerkt. Probeer gewoon eerst eens een track te maken rond 1 idee. En niet alles ineen willen stoppen.
Oh en boost vlak voor langzame bochten =.
Dies best leukquote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1994961#auto
zoiets?![]()
Leuke baanquote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
zoiets?![]()
Je komt er vanzelf welquote:Ik mag dan misschien ontzettende kuttracks maken, maar geef toe, ze zijn wel origineel.
Deze heeft me net een award opgeleverd!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets?![]()
quote:Funny shorttrack where it all comes down to the last corner -_-
Moest even de weg zoeken, maar wel leuk baantjequote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef e-wok het volgende:
En dan nu graag een nieuwe fir3fly baan, al dan niet met fir3fly-kutstuk (c).
Dit is mijn laatste werkje,
http://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1985468#auto
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef e-wok het volgende:
[..]
Leuke baan
Nu kan ik je wat tips geven waar je wat mee kunt:
- probeer te leren hoe de mediatracker werkt, zo kun je camera's plaatsen maar ook een intro en een outro voor je track maken. Dit geeft een baan wat extra's, zodat het leuker is om em vaker te spelen.
- upload bij tmx niet alleen een plaatje, maar zet in je author comments ook waar de baan over gaat en wat voor soort baan het is
- probeer te varieëren in het gebruik van scenery. Je gebruikt nu alleen maar witte gebouwen en dat is nogal eentonig.
Een bekend 'filosoof' zei ooit:
[..]
Je komt er vanzelf wel
---
En dan nu graag een nieuwe fir3fly baan, al dan niet met fir3fly-kutstuk (c).
Dit is mijn laatste werkje,
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef e-wok het volgende:
[..]
Een bekend 'filosoof' zei ooit:
[..]
Ik zal eens kijken, heb de editor van Forever nog niet echt doorgepluist moet ik zeggen.quote:En dan nu graag een nieuwe fir3fly baan, al dan niet met fir3fly-kutstuk (c).
Ik zal em straks eens proberen.quote:Dit is mijn laatste werkje,
Laat maar, heb het al gevonden.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:02 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Hoe doe je die custom zooi eigenlijk? Ik bedoel, in het begin is er een bord met jouw username erop... hoe doe je dat?![]()
Eh jaquote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef 8108139dpths het volgende:
Deze heeft me net een award opgeleverd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet het niet.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:04 schreef e-wok het volgende:
[..]
Eh jaIk zag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een beetje laat...![]()
Nee ik bedoel je track werkt niet, er staat ergens een checkpoint die je niet kunt halen ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef e-wok het volgende:
[..]
update naar tmn forever, plaats de track in c documents trackmania
Ik kwam vandaag op LOLMAPS nog een map van je tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:18 schreef e-wok het volgende:
bekijk anders mijn replay even
of de gps
dat heet blockmixen:quote:Op zondag 15 november 2009 12:26 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik zie op LOLMAPS trouwens veel banen waarbij blocks gewoon dwars door elkaar geplaatst zijn (2 of meer blocks op één en dezelfde plek, daarmee de meest onmogelijke banen creeerend)... dit kan normaal gesproken niet in de track editor... hoe doen ze dit?![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 08:03 schreef NanKing het volgende:
Altijd over dit topic heen gekeken. Ik ben al een flinke tijd echt TM verslaafd.
Nick = Arcade-NanKing, zit dus in de Arcade clan en ben ook admin op de Arcade lol + mini server. Leuke en gezellige (Duitse) mini server
Ik speel de laatste tijd niet meer om punten ofzoot en blijf rond de 20.000 en 25.000 en 6000+LP hangen. Toen ik nog wel veel speelde op 8000 servers was ik op mijn top rond de 1000ste.
Screenshotje van mijn hippe auto
[ afbeelding ]
Als je dan toch wat wilt veranderen, pas dan iig de camera aan. Je hebt een noobfoutje gemaakt, waarbij de camera niet automatisch goed terug springt. Een lege trigger na een looping / wallride / whatever is genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 01:17 schreef Fir3fly het volgende:
Maakt niet uit, in essentie is er weinig veranderd.
Heb je op de juiste subsite van TMX gezocht? Probeer eens bij Nations Exchange te zoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef Weebel2 het volgende:
@Djoszee
Nee ik moet zeggen, het is nogal veranderd (Nations) niet meer zoveel aan dan' vroeger' , jammer genoeg..
Ik was mijn banen aan het zoeken op die site maar kon ze niet vinden, heb je enig idee waarom? Ben ik gekickt omdat ik te lang niet heb gespeeld ofzo? Ik kan totaal niks vinden, ook mijn account niet, dat was geloof ik gewoon Weebel toch?
Anyway, ik speel het wel een beetje maar niet meer zoveel... het is gewoon minder leuk!
Tja, tis ook jammer dat de fok server niet meer bestaat, daar was het altijd vetquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef e-wok het volgende:
idd, je moet de nations exchange hebben... Wat ik jammer vind is dat er weinig servers zijn waar veel nederlanders rondhangen en het gezellig is, dat vond ik juist het leuke aan tm. Ik heb 3 pagina's vol me favoriete servers, maar ze zijn vrijwel altijd leeg. Toen O&C nog bestond was het leuk, net als mTz daarvoor... Nu vind ik TM niks meer aan, ik kom wel weer terug als TM:2 uit komt
TM:2? Ja, er komt een nieuwe trackmania
Tja, servers veranderen. Er zijn altijd wel wat (mini)tech servers in nederland waar altijd wel een groepje mensen rondrijden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:23 schreef e-wok het volgende:
idd, je moet de nations exchange hebben... Wat ik jammer vind is dat er weinig servers zijn waar veel nederlanders rondhangen en het gezellig is, dat vond ik juist het leuke aan tm. Ik heb 3 pagina's vol me favoriete servers, maar ze zijn vrijwel altijd leeg. Toen O&C nog bestond was het leuk, net als mTz daarvoor... Nu vind ik TM niks meer aan, ik kom wel weer terug als TM:2 uit komt
TM:2? Ja, er komt een nieuwe trackmania
Of speelde die niet TM? Ik weet het niet meerquote:
Daar is dus die Fokker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Na drie jaar 'rust' heb ik ook weer 'ns naar het spel gekeken, en ben er weer verslingerd aan geraakt, voor zolang dat duurtIk speel de laatste tijd vooral Nascar, paar leuke 80k servers gevonden waar ik nog een tijdje wat punten kan krijgen
Cos Fun racing is wel een goede server, meestal rond de 150 mensen daarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb 2 banen gemaakt, en welke servers zijn er het beste om te spelen? Sommige banen
He, ik ken jou min of meer nog van de Fok! server!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:25 schreef Beavis het volgende:
Even een tvp.
Onlangs heb ik TM maar weer eens geïnstalleerd en ik vermaak me weer prima.
Ingame heet ik trouwens Oldbie
Hoi Wouzquote:Op zondag 28 februari 2010 11:41 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Daar is dus die Fokker!
Leuke servers die nascar servers he.
Kan je de tracks van GanjaRider zeer aanbevelenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:14 schreef Antal het volgende:
tvp voor het toernooitje..
Ik heb het laatst gedownload voor een lanparty. Paar leuke uurtjes gehad ! Online is het altijd wat moeilijker zoeken naar de leuke tracks. Meestal zijn die zo onmogelijk dat je geen enkele fout mag maken wat erg frustreert
Ach tis meer voor ons eigen gebruikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:36 schreef e-wok het volgende:
Jawel, dat was oldbie...Hij heeft een korte ban, omdat hij een doodsverwensing richting een indonesisch-nederlands moslimhatend politiek persoon op fok heeft gepost. (zie hierboven: beavis)
Hij zal zsm reageren. Ik heb ook nog wel wat oude mappacks, ik deed immers het serverbeheer. Wat wil je hebben dan?
Ik kan je trouwens wel meedelen dat er simpelweg teveel servers zijn, dus geef je weinig kans dat je server bezocht wordt
Je loopt achter, mijn ban was al bijna 2 weken geledenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:36 schreef e-wok het volgende:
Jawel, dat was oldbie...Hij heeft een korte ban, omdat hij een doodsverwensing richting een indonesisch-nederlands moslimhatend politiek persoon op fok heeft gepost. (zie hierboven: beavis)
Hij zal zsm reageren. Ik heb ook nog wel wat oude mappacks, ik deed immers het serverbeheer. Wat wil je hebben dan?
Ik kan je trouwens wel meedelen dat er simpelweg teveel servers zijn, dus geef je weinig kans dat je server bezocht wordt
*meld zich*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:36 schreef Beavis het volgende:
Zat net in een server met zo'n 160 anderen.
Vind ik echt niks. Veel te massaal. Je kan tijden van anderen niet in de gaten houden....te veel zooi op mijn monitor met andere karretjes. Nee, dat was niet geslaagd.
Wie is goost?
Mja het viel me jaren geleden ook al op, en misschien dat ik het toen gevraagd heb, maar das al weer zo lang geleden, wordt ook iedere dag ouder hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Als je mijn sig had gelezen wist je ook wel waarom ik voor ZA rij
Nou ja, dat zal mij voorlopig niet lukken, maar ben toch een aantal keer in de top 10 gekomen, blij dat ik wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:46 schreef e-wok het volgende:
als je op 'o' drukt, kun je de auto's van je tegenstanders uit zetten. Ik vind het altijd machtig als je op een server met 100+ mensen zit en dan eerste wordt
Nooit gehad, zo goed ben ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:46 schreef e-wok het volgende:
als je op 'o' drukt, kun je de auto's van je tegenstanders uit zetten. Ik vind het altijd machtig als je op een server met 100+ mensen zit en dan eerste wordt
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef Beavis het volgende:
Kijk bij servers voor de grap eens in Flevoland
Ik heb alle Ganja Rider banen erop gezet en verder een zooi die ik in tmx forum heb gevonden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:01 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Leuke baantjes. ff 2 n1 baan recs achtergelaten
Heb ook ff gespeeld, en gestemdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:17 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb alle Ganja Rider banen erop gezet en verder een zooi die ik in tmx forum heb gevonden.
Lang niet allemaal zelf gereden. Als mensen stemmen wat ze wel of niet leuk vinden kan ik de kut banen er wel uit filteren
als je banen op tmx-forever staan dan moet je even de ID's van je banen opgeven. Dan kan ik ze er zo op zettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ook ff gespeeld, en gestemd
Zou je mijn banen er ook op kunnen zetten
Gewone united maps werken gewoon he.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Beavis het volgende:
[..]
als je banen op tmx-forever staan dan moet je even de ID's van je banen opgeven. Dan kan ik ze er zo op zetten.
Mijn eigen banen staan op tmx-united.
De Fok! tag was toch lichtblauw met wit? Die vind ik veel mooierquote:Op zondag 7 maart 2010 00:40 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk dat 't weer een beetje lijkt te gaan leven op Fok
Gaarn er nu ook weer mensen met de Fok-tag rijden?
[ afbeelding ]
weer eens als vanouds geraced op een timeattack server. Nu nog meer fs tracks tmn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:08 schreef Beavis het volgende:
Kijk bij servers voor de grap eens in Flevoland
Show off, met je rankquote:Op zondag 7 maart 2010 00:40 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk dat 't weer een beetje lijkt te gaan leven op Fok
Gaarn er nu ook weer mensen met de Fok-tag rijden?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |