De laatste dagen heb ik dat ja, voor het eerst. Daarvoor had ik er geen last van.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
Ja heb ik ook, irritant is dat...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
Rijd je wel door alle checkpoints heen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog steeds mijn track niet valideren
Ja, je finish dus gewoon niet, want dat telt pas als je door alle checkpoints bent gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn maar 2 checkpoints waar je doorheen rijdt, die kan je niet missen.
Ik heb gewoon zo'n groene startblok en een rode finishblok, geen multistart.
-edit-
Op een bepaald punt heb ik wel meerdere checkpoints naast elkaar gezet, afhankelijk van hoe je de schans neemt rij je dan door zo'n checkpoint. Dus dan ga je niet door die andere, ligt het daaraan?
Kom maar met goede banen danquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef e-wok het volgende:
Waarom staan er alleen maar nadeobanen op de fokserver? Niks aan toch...
Dan moet ik mijn hele baan wijzigenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:56 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ja, je finish dus gewoon niet, want dat telt pas als je door alle checkpoints bent gegaan.
kijk maar op tmx..veel banen downloaden en kijken of er iets van je smaak bij zit. Ik wil je wel een reeks van mijn banen sturen, maar je kunt ook ff op tmx kijkenquote:
Hoe moet de TM dan 'weten' welk checkpoint WEL en welk checkpoint NIET telt in je track? Een checkpoint is een checkpoint.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn hele baan wijzigen
Uhm. Wat heeft dat met rtackmania te maken?quote:
Ze tellen allemaal gewoon, alleen rij je door eentje en een tegenstander die de schans verkeerd neemt rijdt door een andere.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Hoe moet de TM dan 'weten' welk checkpoint WEL en welk checkpoint NIET telt in je track? Een checkpoint is een checkpoint.
Dan nogmaals de vraag; hoe moet TM weten dat je 'klaar' bent met je rondje? Een checkpoint wat je NIET hebt gepasseerd betekent dat je niet klaar bent met de track. Je hebt geen mogelijkheid om checkpoints te 'groeperen' ofzo, dus ieder checkpoint moet gepasseerd worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze tellen allemaal gewoon, alleen rij je door eentje en een tegenstander die de schans verkeerd neemt rijdt door een andere.
Beide aanbieders hebben verklaard het spel nooit online gespeeld/geregistreerd te hebben.quote:Op zondag 7 september 2008 12:47 schreef e-wok het volgende:
united nieuw kost 35 euro, dan weet je iig zeker dat je geen geklooi hebt met serienummers.
lees: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=7&t=1991
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 7 september 2008 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Beide aanbieders hebben verklaard het spel nooit online gespeeld/geregistreerd te hebben.
Ik heb ook nog stapels dvd's in de kast liggen die ik nog niet gezien heb of cd's die ik nog nooit uit het cellofaam heb gehaald.quote:Op zondag 7 september 2008 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Lijkt me vreemd dat ie het nooit gespeeld hebt. Waarom heeft ie het dan gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |