abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60224543
Zo'n twee jaar geleden lanceerde Nadeo de gratis game Trackmania Nations, de game sloeg meteen aan bij het grote publiek en werd inmiddels zo'n 30 miljoen keer gedownload, met vier miljoen online spelers tot gevolg.

Ontwikkelaar Nadeo vond dat het tijd was voor een update en lanceerde daarom Trackmania Nations Forever. Deze biedt een volledige solo mode, 65 nieuwe tracks en een geüpdate track- en video-editor. Het spel is bovendien compatibel met het onlangs uitgebrachte Trackmania United Forever.

Features:
- A completely free game.
- A captivating solo mode with 65 brand new tracks.
- Solo and team based multiplayer modes. Join millions of players online on the TrackMania servers.
- One complete TrackMania environment: Stadium ‘’Forever’’.
- An in-game editor to create your own tracks, video studio to realize your own movies and a paint shop to customize your vehicles.
- Official ladders for solo and multiplayer.
- Compatible with TrackMania United Forever (profile and multiplayer servers).

Systeemeisen:
Processor: Pentium IV 1.6GHz / AthlonXP 1600+
Graphics: 3D accelerator 16 MB DirectX 9.0c
RAM-geheugen: 256MB (512MB voor Vista)
Harde schijf: 1.5GB vrije schijfruimte
Software: Windows 2000/XP/XP-x64/Vista met DirectX 9.0c

Downloaden:
Spel:
http://www.worthdownloading.com/download.php?gid=3261&id=14655
http://www.trackmania.com/en/index.php?lang=en&rub=downloads_info&id=17

Tracks:
http://tmnforever.tm-exchange.com/

Cars:
http://www.trackmania-carpark.com/

Vorig deeltje:
[PC] Trackmania Nations Forever #26

Game on

[ Bericht 0% gewijzigd door DeHovenier op 20-07-2008 15:11:58 ]
Children of the night. What music they make.
pi_60224579
FIPO!

Hoe kan ik mijn gemaakte track valideren? Ik druk op het vlaggetje en rij de track, maar als ik door de finish ben gebeurt er niks? Mijn tijden bij de checkpoints krijg ik ook niet te zien
pi_60225421
Handige site om auto's te downen: http://www.trackmania-carpark.com

Alleen ik kan mijn gedownloade auto niet ingame selecteren
pi_60229372
Lollerscore

pi_60259773
Kan iemand me een server aanraden met leuke speed-tech tracks? Zit nu meestal wat in me eentje in time-attack leuke tech tracks te oefenen
pi_60275122
Geen id, ik kijk altijd bij de 'recommeded' servers, en kies er dan 1tje uit die geen Nadeotracks hebben.
pi_60312585
TVP

Hele tijd dit spel gespeeld maar ben mijn wachtwoord kwijt en had geen mailadres opgegeven. Gisteren dus maar de betaalde versie gekocht omdat ik toch opnieuw moet beginnen. Wel chill om nu ook eens met andere auto's te racen. Krijg je nog meer dat 'stunts' gevoel als je met een trage auto een tijd wil zetten op een snel track
pi_60317476
Ik bedacht me trouwens dat ik nog een server in duitsland heb staan waar ik nu niets mee doe. Dus heb er maar even een dedicated trackmania server van gemaakt. Hij is te vinden bij nederland-limburg- FOK mania

Maar hij loopt pas 5 minuten, moet nog even uitzoeken hoe ik andere banen enzo erop kan laten draaien
  vrijdag 25 juli 2008 @ 11:31:07 #9
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_60337918
Mijn zoontje van net 5 speelt dit spel dus, en nu had hij opeens allemaal extra banen?!

Ik geloof dat in een van de minder moeilijkere kleuren wit of groen, opeens bij de middelste kolom de slotjes weg waren en er nieuwe banen stonden.

Is dat na het behalen van een bepaald aantal medailles?

In de wereldranglijst zit ie trouwens ongeveer op de helft
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_60345839
Je kunt andere banen inderdaad vrijspelen

Nieuw servertje is nog best popu ook gisteren tot een uur of 1900 de hele tijd 20 mensen en nu weer. Gisterenavond was het wel wat rustiger.
pi_60345909
Ik kan nog steeds mijn track niet valideren
pi_60348485
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
.
pi_60349871
Zijn er eigenlijk wel mensen hier die het aktief spelen? Anders is het misschien leuk om eens een wedstrijdje te organiseren ofzo (ik zuig zwaar). Soort van fok-ladder ofzo, gewoon voor de lol.
pi_60353573
Ik speel het wel redelijk actief. Vaak zo nu en dan in solo wat leuke tracks rijden en soms later in de nacht nog wat online. Is het misschien leuks als we allemaal zo nu en dan eens een track + TMX link posten van een track die we leuk vinden/de moeite waard is?
pi_60362804
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Jammer dat het spel nog steeds regelmatig weigert een connectie te maken met de server... Dus blijf ik maar bij offline racen...
De laatste dagen heb ik dat ja, voor het eerst. Daarvoor had ik er geen last van.
pi_60364328
Zoho, even alles opnieuw geinstalleerd en mijn server is nu 100% dedicated aan trackmania lol.
Als je de eerste records wil komen rijden kan dat in:

Netherlands - Limburg - FOK! Mania

Fokkers die willen meehelpen met operatortaken maak ik graag een accountje aan
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:49:14 #17
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_60447236
Spel gister gedownload en geinstalleerd en manmanman, wat is DAT spel verslavend zeg heerlijk crossen over die banen en lekker online spelen.

Ik hou dit topic even in de gaten !
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:31:42 #18
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_60449011
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ja heb ik ook, irritant is dat...
Ik heb er een topic over gemaakt op het tm-forum, maar verrekte weinig reactie erop
http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=10&t=16951&

(tvp)
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:32:43 #19
108725 e-wok
pi_60449027
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan nog steeds mijn track niet valideren
Rijd je wel door alle checkpoints heen?
Heb je een multilapstart en misschien verkeerd ingestelt?
Heb je meerdere start-blokken geplaatst?
pi_60454610
Er zijn maar 2 checkpoints waar je doorheen rijdt, die kan je niet missen.
Ik heb gewoon zo'n groene startblok en een rode finishblok, geen multistart.

-edit-
Op een bepaald punt heb ik wel meerdere checkpoints naast elkaar gezet, afhankelijk van hoe je de schans neemt rij je dan door zo'n checkpoint. Dus dan ga je niet door die andere, ligt het daaraan?

[ Bericht 41% gewijzigd door DeHovenier op 30-07-2008 22:37:02 ]
pi_60454777
Kom ff spelen dan mensen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60455330
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn maar 2 checkpoints waar je doorheen rijdt, die kan je niet missen.
Ik heb gewoon zo'n groene startblok en een rode finishblok, geen multistart.

-edit-
Op een bepaald punt heb ik wel meerdere checkpoints naast elkaar gezet, afhankelijk van hoe je de schans neemt rij je dan door zo'n checkpoint. Dus dan ga je niet door die andere, ligt het daaraan?
Ja, je finish dus gewoon niet, want dat telt pas als je door alle checkpoints bent gegaan.
  maandag 4 augustus 2008 @ 12:04:01 #23
108725 e-wok
pi_60546332
Waarom staan er alleen maar nadeobanen op de fokserver? Niks aan toch...
pi_60547049
Mijn computer is dit nu aan het downloaden. Ik wil dit spel wel eens spelen.
pi_60560650
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 12:04 schreef e-wok het volgende:
Waarom staan er alleen maar nadeobanen op de fokserver? Niks aan toch...
Kom maar met goede banen dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')