Sterker nog, het is gewoon ziekelijk dat hij mensen wil wijsmaken dat ze goed werkende middelen tegen verschrikkelijke ziektes niet moeten gebruiken. Aan de andere kant gok ik eerder dat mijn onderschrift hier weer eens van toepassing is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sodeju zegAandikken en overdrijven is ook een vak he? Dodelijke injectie...
Helemaal mee eens jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sterker nog, het is gewoon ziekelijk dat hij mensen wil wijsmaken dat ze goed werkende middelen tegen verschrikkelijke ziektes niet moeten gebruiken. Aan de andere kant gok ik eerder dat mijn onderschrift hier weer eens van toepassing is.
deze is eigenlijk ook wel toepasselijk:quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Grootschaligheid van toedienen.
Hoezo kan het niet .. iets is dodelijk of niet ?! Dat is larie.
De ene persoon die gaat binnen 5 minuten dood bij minieme inname pinda's of noten. En ander sterft na korte tijd wespenprik. En weer ander overlijd aan voorvocht. Dus waarom zou vaccinaties dan ook niet kunnen?
ADHDquote:Op zondag 20 juli 2008 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wederom zo overduidelijk dat het een verzinsel is van BigPharma. Men is geheel niet ziek. Wat is dit nu voor kutgedoe.Onze kinderen zijn echt NIET zo veel drukker als 5 jaar geleden. ADHD is bullshit.
Kijk eens in de postgeschiedenis van TS zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:37 schreef rood_verzet het volgende:
Waar gaat dit topic in hemelsnaam nog over? Klaarblijkelijk denken sommige mensen hier dat AD(H)D verzonnen is door de farmaceutische industrie, maar dit is een idiote conspiracy theorie
Dat is ook een optie ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk eens in de postgeschiedenis van TS zou ik zeggen.
Zou ik wel even een kop koffie bij nemen, al die conspiracies op een lege maag kan niet goed zijn.quote:
Wie zie jij beweren dat de farmaceutische industrie brandschoon is?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef STING het volgende:
Ik denk dat het naief is om te denken dat de farmaceutische industrie er niets aan doet om het gebruik van haar producten te stimuleren.
De meeste mensen hier zijn echt niet blind voor de tekortkomingen van welke grote industrie sector dan ook, en die tekortkomingen zijn er ook echt wel, waar ik de streep trek is bij mensen die middels wat vaag knip en plakwerk losstaande incidenten achter elkaar aan rijgen en vervolgens concluderen dat er een groepje mannen is die willens en wetens de hele wereld vergiftigen met zoetstoffen, homoseksuelen uitroeien dmv fake medicatie, wolkenkrabbers opblazen met plasmabommen/mini nukes etc etc.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:10 schreef STING het volgende:
Altijd leuk, de mensen die heilig in conspiracies geloven en de mensen die heilig NIET in conspiracies geloven. Lang leve zwart-wit.
Ik denk dat het naief is om te denken dat de farmaceutische industrie er niets aan doet om het gebruik van haar producten te stimuleren. Als je eens wist hoeveel geld in deze branch wordt omgezet.
Er zullen inderdaad dingen zijn die sommige effecten versterken/triggeren, maar dat is altijd al zo geweest. Zo werden veel kunstenaars in het oude Egypte niet echt oud, omdat ze met koper poeder en ijzeroxide die muurschilderingen maakten in de piramides, en dat is nou niet echt gezond. Het is hetzelfde met het tegengaan van geluidshinder in een PC, je maakt de voeding stiller, en dan hoor je de CPU koeler, die maak je stiller, en dan is de VGA koeler het luidruchtigste enz enz, totdat die "stille" voeding weer het luidruchtigste is, en zo blijf je aan de gang.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:40 schreef STING het volgende:
Ik ben zo te zien iets te snel geweest met m'n opmerking over conspiracists en non-conspiracists, had even wat beter het topic moeten doorlezen. Ben gewend dat in een dergelijk topic het meer daar een welles-nietes spelletje over is, excuus.
Ik denk dat er inderdaad wel degelijk kinderen baat hebben bij ADHD medicatie, echter denk ik dat deze stempel veel te snel wordt gegeven, in situaties waar ouders "last" hebben van hun drukke kind of de huisarts die snel een probleem "opgelost" wil hebben.
Over voeding. Ik sluit niet uit dat in hedendaagse voeding de oorzaak kan liggen voor de toename van moderne ziektes, zoals allergiën en ook hyperactiviteit.
Nee niet dodelijk dan snijden ze in hun eigen vingers. Chronische allergiën dat is wat ze willen. Door pure rotzooi in te enten bewerkstelligen ze dat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wie zie jij beweren dat de farmaceutische industrie brandschoon is?
Lambiekje daarentegen meent dat vrijwel alle medicijnen onzinnig zijn, ziektes worden verzonnen, ons dagelijks voedsel vergif is, inentingen bedoeld zijn om zoveel mogelijk doden te veroorzaken, enz.
Lambiekje, ik stel voor dat jij gewoon geen medicijnen neemt, des te sneller houdt deze onzin op.quote:
Kom je even met de microbiologische onderbouwing?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee niet dodelijk dan snijden ze in hun eigen vingers. Chronische allergiën dat is wat ze willen. Door pure rotzooi in te enten bewerkstelligen ze dat.
Ons ras zwak maken, dat altijd en iedereen hun producten moeten kopen. Think about it. It's all about the money.
Zie boven.quote:Nee het aantal mineralen en vitamines zijn langzamerhand weggedna'd. Holle rotzooi eten we. En om toch aan onze vitamines te komen moeten we rotzooi van de apotheker met lelijke bijwerkingen. Win-win voor bigpharma. Dat is precies het snode plannetje van de Codex Alimentarius. Monsanto en BigPharma, twee handen op één buik.
Het wordt erg vermoeiend om continu dat standaardriedeltje over onwetendheid te horen van iemand die nog niet eens basale genetische kennis bezit. Waarom zijn wij 'blind'? Dat zijn we niet, wij zijn in tegenstelling tot jou wél in staat om de zaak inhoudelijk te doorgronden en beoordelen. Daarom delen we jouw absurdistische hersenspinsels niet.quote:Waarom is men zo verdomde blind om de dots te connecten.?! Die Wir haben es nicht gewusst-mentaliteit hier. Wat een onwetendheid.
Weggedna'd? Je bedoelt dat ze ons genetisch stiekum aan het manipuleren zijn? Joh, dat konden ze bij de X-files niet eens bedenken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee niet dodelijk dan snijden ze in hun eigen vingers. Chronische allergiën dat is wat ze willen. Door pure rotzooi in te enten bewerkstelligen ze dat.
Ons ras zwak maken, dat altijd en iedereen hun producten moeten kopen. Think about it. It's all about the money.
Nee de grootschaligheid van medicijnen ben ik tegen. Verkapte Parkinson medicijnen herintroduceren voor fake-aandoeningen als ADD, ADHD, RLS, HSDD. Alles uit de kokers van GSK en Bayer.
Nee het aantal mineralen en vitamines zijn langzamerhand weggedna'd. Holle rotzooi eten we. En om toch aan onze vitamines te komen moeten we rotzooi van de apotheker met lelijke bijwerkingen. Win-win voor bigpharma. Dat is precies het snode plannetje van de Codex Alimentarius. Monsanto en BigPharma, twee handen op één buik.
Waarom is men zo verdomde blind om de dots te connecten.?! Die Wir haben es nicht gewusst-mentaliteit hier. Wat een onwetendheid.
Dat een medicijn wel geschikt kan zijn voor een andere aandoening blijft een lastig concept hequote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...
Nee de grootschaligheid van medicijnen ben ik tegen. Verkapte Parkinson medicijnen herintroduceren voor fake-aandoeningen als ADD, ADHD, RLS, HSDD. Alles uit de kokers van GSK en Bayer.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |