Als het te erge ingrepen zijn. JAquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Lokale groenteboer, groenten afdeling van de supermarkt etc. Dan heb je al een stuk meer controle over wat er in je maaltijd gaat. Of zitten die ook al in een groots complot?
[..]
Pardon? Stel jij hier nu voor om mensen boven een bepaalde leeftijd niet meer (medisch) te helpen?
[..]
quote:onzin
Met kasplant achtige scenario's wordt het idd lastiger ja, maar als er gewoon een vooruitzicht is op herstel? Dat kan je gewoon als moord door niet handelen zienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het te erge ingrepen zijn. JA
Tenminste als je verder gaat als kasplant.
[..]
Waarom? Omdat het de kwaliteit van leven van mensen met een bepaalde aandoening verhoogt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Lambiekje het volgende:
Is melk drinken niet gewoon het probleem van ADHD kinderen. Waarom idiote middelen als Ritalin.
[..]
Fijn, zijn we daar over uit.quote:
Dat lijkt mij een andere (maar zeker nuttige) discussie.quote:Daar heb ik het niet over ... ik heb het erover dat er zo veel medische gedoe wordt gedaan dat als een 80plusser in het ziekenhuis beland. Dat moet gewoon anders. Waarom zo idioot lang rekken...
Klachten had de mens ook al een paar honderd jaar geleden. Alleen ging men toen al snel dood bij het eerste zuchtje tegenwind.quote:Ouder worden heeft niets met kwaliteit DNA te maken. We hebben alleen maar klachten, allergies en weet ik veel. We zijn gewoon een kreupel diersoort.
Nou, dat is ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat kan je gewoon als moord door niet handelen zien
Klopt, het was ook wat kort door de bocht. Komen nog veel aspecten qua praktische haalbaarheid en zo bij kijken. Maar iddquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, dat is ook weer overdreven.
Zou jij het leven van een 80 jarige met 2 jaar verlengen als de kosten in de miljoenen lopen? Ik zou zeggen van niet.
Daarnaast is de discussie "gaan we voor levenskwaliteit of levenskwantiteit" geen onzinnige discussie, integendeel. Het is wel een heel lastige discussie, want niemand wil vroeg dood... maar ook niemand wil een vervelend einde...
Hoe dan ook: hier niet aan de orde.
Zoals al vaker gezegd en ook al bewezen door de wetenschap: ADHD word je mee geboren en ontstaat niet ergens in je jeugd omdat je verkeerd voedsel naar binnen krijgt. oftewel:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:50 schreef Lambiekje het volgende:
Is melk drinken niet gewoon het probleem van ADHD kinderen. Waarom idiote middelen als Ritalin.
[..]
true, maar het is wel een feit dat het nu veels te snel wordt voorgeschreven, en dat is niet eens omdat de farmacie zo loopt te pushen maar omdat de behandelaars een beetje lui en ongetraind zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Sora het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd en ook al bewezen door de wetenschap: ADHD word je mee geboren en ontstaat niet ergens in je jeugd omdat je verkeerd voedsel naar binnen krijgt. oftewel:
[ afbeelding ]
Dat wel, maar waarom zit dan nog altijd slechts 2% van de jongeren aan die medicatie volgens al eerder genoemde gegevens? Er word zo hard gebrult dat het te snel word voorgeschreven maar als je dan even gaat rekenen zie je dat het nog aardig overeenkomt met het natuurlijke percentage adhd'rs. Maar volgens de conspiracy nuts kloppen dat soort gegevens natuurlijk niet en zijn die gemanipuleerd door big pharmaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:09 schreef Re het volgende:
[..]
true, maar het is wel een feit dat het nu veels te snel wordt voorgeschreven, en dat is niet eens omdat de farmacie zo loopt te pushen maar omdat de behandelaars een beetje lui en ongetraind zijn.
ik werk voor de big pharma trouwensquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:32 schreef Sora het volgende:
[..]
Dat wel, maar waarom zit dan nog altijd slechts 2% van de jongeren aan die medicatie volgens al eerder genoemde gegevens? Er word zo hard gebrult dat het te snel word voorgeschreven maar als je dan even gaat rekenen zie je dat het nog aardig overeenkomt met het natuurlijke percentage adhd'rs. Maar volgens de conspiracy nuts kloppen dat soort gegevens natuurlijk niet en zijn die gemanipuleerd door big pharma![]()
![]()
Oequote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:37 schreef Re het volgende:
[..]
ik werk voor de big pharma trouwensen ja het wordt gewoon te vaak en te snel voorgeschreven omdat men te snel een diagnose adhd stelt... dus ja las je adhd krijgt krijg je medicatie daarvoor...
Tjsa er zit zeker wat in. Door dit soort samenzweringsmalloten maar te laten leuteren zorg je ervoor dat het hele idee van misstanden in de farmaceutische industrie uberhaupt niet meer serieus genomen wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oe
* ATuin-hek vraagt zich af hoe lang het duurt voor de "de mods zitten ook in het complot!" post's komen.
och tegen conspiracy gasten valt niet op te discussieren, dus laat mij maar in het grote boze complot zitten en alle kinderen aan het vergif wensenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oe
* ATuin-hek vraagt zich af hoe lang het duurt voor de "de mods zitten ook in het complot!" post's komen.
Kloptquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Re het volgende:
[..]
och tegen conspiracy gasten valt niet op te discussieren, dus laat mij maar in het grote boze complot zitten en alle kinderen aan het vergif wensen
het bericht zelf is wel interessant natuurlijk maar ja de TS heeft het weer gekaapt dus dan is bij voorbaat de discussie al biased...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
KloptIs het dan mss een idee om dit draadje naar BNW te trappen?
Kom op zeg !!! het is JUIST voedsel gerelateerd. Dit is precies wat ik al dacht van een medicijnlobbiest. Treurig heel heel treurig.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:05 schreef Sora het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd en ook al bewezen door de wetenschap: ADHD word je mee geboren en ontstaat niet ergens in je jeugd omdat je verkeerd voedsel naar binnen krijgt. oftewel:
[ afbeelding ]
Kom maar op met de relevante wetenschappelijke publicaties om die claim te onderbouwen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kom op zeg !!! het is JUIST voedsel gerelateerd. Dit is precies wat ik al dacht van een medicijnlobbiest. Treurig heel heel treurig.
Dat is ook heel fout wat er in NL speelt. Dissidente kant van zaken mag niet behandeld worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:23 schreef Re het volgende:
[..]
het bericht zelf is wel interessant natuurlijk maar ja de TS heeft het weer gekaapt dus dan is bij voorbaat de discussie al biased...
Hoevaak hebben we jou nou al niet gevraagd om eens een poging te wagen om inhoudelijk te discussiėren? Het probleem is dat je deze verzoeken even zo vaak negeert.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is ook heel fout wat er in NL speelt. Dissidente kant van zaken mag niet behandeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |