Hehe, nee op juist dit soort momenten moet ik die extra winst pakken.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er ook goed mee bezig, af en toe een keertje zondigen mag best, anders wordt het zo krampachtig en dat houd je juist niet vol.![]()
Goed bezig Dementor!
Nou ja zeg, daar schijnt de zon wel.quote:
Hier ook. Maar het waait weer heel hard.quote:
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
Wat zullen we vanavond eens gaan bestellen?![]()
Ik denk een...
[ afbeelding ]
Nee ik mag niet afdwalen van het pad der verlichting.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?
Tuurlijk, het is toch zondag.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?
Het weer is om gek van te worden. De zon schijnt hier nu ook maar niet meer in mij tuin.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Hier ook. Maar het waait weer heel hard.
Grrr software die het na een uurtje of twee intensief gebruik niet meer goed doet
Oooh, bedoelt HIJ dat met zondag, ik ben niet zo bijbelvast.quote:
Ik weet niet of het extra winst is, je wordt tenslotte ook niet dik van af en toe een keer iets verkeerds eten, het probleem is meestal structureel meer eten dan je verbruikt, dus wat jij doet, veel fietsen icm opletten wat je eet is de meest verstandige manier om af te vallen, dan help je je stofwisseling iig niet naar de vaantjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe, nee op juist dit soort momenten moet ik die extra winst pakken.
Maar toch bedankt voor het advies.
Bleh wat klinkt dat toch weer verstandig.
Ach, ik zit scripts in een programma te schrijven. Maar na een tijdje runt dat programma die scripts niet goed meer. En dat heb je met je duffe hoofd dan niet door, je denkt dat je zelf iets fout hebt gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het weer is om gek van te worden. De zon schijnt hier nu ook maar niet meer in mij tuin.![]()
What's wrong met welke software?
Yep, ik snap er dus niks van maar dat weet je hè? Ik ben een digibeet en ben al blij dat ik af en toe iets kan doen in Taakbeheer.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
Ach, ik zit scripts in een programma te schrijven. Maar na een tijdje runt dat programma die scripts niet goed meer. En dat heb je met je duffe hoofd dan niet door, je denkt dat je zelf iets fout hebt gedaan.
Duidelijk toch
* Dementor keeps a watchful eyequote:Op zondag 20 juli 2008 20:00 schreef blomst het volgende:
Wat een rust hier, iedereen druk?
ik heb gepakt, en morgenvroeg vertrekken we
Duitse wespen zijn kut...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:10 schreef CarOnline het volgende:
Kutzomert6!!
Het regent steeds en ik ben net geprikt door een wesp
Auw
Ja.quote:
Vertel, waar ga je heen, vliegen of per auto en hoe lang blijf je weg?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:00 schreef blomst het volgende:
Wat een rust hier, iedereen druk?
ik heb gepakt, en morgenvroeg vertrekken we
Londen, 4 dagen, bus/ferryquote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, waar ga je heen, vliegen of per auto en hoe lang blijf je weg?
Arme CarO, wel uitzuigen hè, dan doet het minder pijn. En idd, tot nu toe sucks de zomer.
Ik kan er niet bij, tis mn elleboogquote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, waar ga je heen, vliegen of per auto en hoe lang blijf je weg?
Arme CarO, wel uitzuigen hè, dan doet het minder pijn. En idd, tot nu toe sucks de zomer.
Geeft dat niet veel herriequote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja.
Mn hele levn is kut. Het enige handige is dat ik op 15 meter van het sppoor woon![]()
Ik ben zwaar jaloerss, ik wil ook naar lohondenquote:
Nee. Ze rijden niet meer sinds een paar wekenquote:
Oh ja, dat is waar ook. Dan heb je niet zo heel veel te pakken toch?quote:
Stel je niet zo aan joh. Je hebt net een mooi nieuw huis voor een prikkie.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben zwaar jaloerss, ik wil ook naar lohonden![]()
Ben al zó lagn niet meer geweest! Ik heb echt heimwee.
Ja, dat is dan balen....quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Ze rijden niet meer sinds een paar weken![]()
Ik zeit och dat ik altijd pech heb!
Ach naar terschelling zit je langer op de bootquote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Dan heb je niet zo heel veel te pakken toch?Anyhood, veel plezier, hopelijk staat er morgen minder wind, dit ivm zeeziekte.
Niet alleen een mooi huis, ook een dooie wespquote:Op zondag 20 juli 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh. Je hebt net een mooi nieuw huis voor een prikkie.
Nou dan zal ik je ff inseinen als ik met de trein wilquote:Op zondag 20 juli 2008 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan balen....![]()
Maar ik wil je wel naar het volgende spoor rijden
pech pech, je weet nu dat je niet allergisch bent voor wespensteken.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee. Ze rijden niet meer sinds een paar weken![]()
Ik zeit och dat ik altijd pech heb!
Ja das ook weer zoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
pech pech, je weet nu dat je niet allergisch bent voor wespensteken.![]()
zo zie je maar weer vaak zit een positieve kant aan
Daarom ben ik nu al klaar met pakkenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Dan heb je niet zo heel veel te pakken toch?Anyhood, veel plezier, hopelijk staat er morgen minder wind, dit ivm zeeziekte.
Aha, je hebt 'm doodgemept, das mooi.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:23 schreef CarOnline het volgende:
Niet alleen een mooi huis, ook een dooie wesp
Ben compleet verward door al die icoontjes....quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan zal ik je ff inseinen als ik met de trein wil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, dat merk je pas de 2e keer, als je nog nooit bent gestoken en je bent allergisch reageer je de 2e keer veel heftiger omdat je lichaam het dan herkent als zijnde niet goed voor je, trust me on this one.......quote:Op zondag 20 juli 2008 20:24 schreef blomst het volgende:
[..]
pech pech, je weet nu dat je niet allergisch bent voor wespensteken.![]()
zo zie je maar weer vaak zit een positieve kant aan
Oh zo kom je dus aan die username!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, je hebt 'm doodgemept, das mooi.Een wesp kan nl meerdere keren steken, dit itt een bij, die streft na iemand gestoken te hebben. Blijven ook kutbeesten hoor, ik kom echt niet in de buurt van de bijenkasten van mijn
.
pakken we de tunnelquote:Op zondag 20 juli 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vannacht windkracht 8, morgen lekkere deining.....![]()
Aggosquote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben compleet verward door al die icoontjes....
Oh fijn, enn ik ben al zo allergisch aangelegdquote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, dat merk je pas de 2e keer, als je nog nooit bent gestoken en je bent allergisch reageer je de 2e keer veel heftiger omdat je lichaam het dan herkent als zijnde niet goed voor je, trust me on this one.......
Op een kleine boot wordt ik altijd wel zeeziek maar heb al een keer bij flinke wind, kracht 8, op het kanaal gedobberd in zo'n grote ferry, geen centje pijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef blomst het volgende:
[..]
pakken we de tunnel![]()
onee, vind ik nog enger dan de boot
Gewoon met de boot joh, golfhoogte van een meter of drie-vier. Lekker, echt!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef blomst het volgende:
[..]
pakken we de tunnel![]()
Do you love honey?quote:
Het idee, ik ben zo claustrofobisch als een deur, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef blomst het volgende:
pakken we de tunnel![]()
dankje stelt me gerust.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op een kleine boot wordt ik altijd wel zeeziek maar heb al een keer bij flinke wind, kracht 8, op het kanaal gedobberd in zo'n grote ferry, geen centje pijn.
Dat lijkt mij een redelijk open deur....quote:Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje stelt me gerust.![]()
als ze dan ook maar alles dicht doen voor dat we vertrekken.
Dan heb je vast wel allerfree oid in huis? Even zo'n uitzuigsetje van de apotheek halen, aspivenin heet het.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh fijn, enn ik ben al zo allergisch aangelegd
Slecht jaar voor honing en die arme bijtjes , het is echt dramatisch. Opbrengst honing van vorig jaar was na het voorjaar en het fruit 600 kilo. Nu krapjes een 200 klio.quote:
Ja, ik weet het.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Slecht jaar voor honing en die arme bijtjes , het is echt dramatisch. Opbrengst honing van vorig jaar was na het voorjaar en het fruit 600 kilo. Nu krapjes een 200 klio.
Na die ongelukken hebben ze daar vast wel wat op gevonden, de regels zijn nu zo scherp dat wegvaren als de deuren niet gesloten zijn bijna niet meer kan. Gaat goed komen, echt, als jij maar niet in de stress schiet, wat ik toen heb gezien is dat mensen die zich druk gingen maken het eerst ziek werden, ik dacht op een gegeven moment: okay, het waait, de stewards en ander personeel zijn ontspannen, de bar is gewoon open, dus, het zal wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef blomst het volgende:
[..]
dankje stelt me gerust.![]()
als ze dan ook maar alles dicht doen voor dat we vertrekken.
Ja die moet je koesterenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
ff vraagje: wat vinden jullie van een din die bij je logeert omdat het feest int durp is en die afgesproken heeft met mij dat we het niet laat maken omdat mijn kop niet naar feesten staat................ die vervolgens niet mee naar huis wil en 4 uur na mijn thuiskomst met 2 getrouwde kerels in haar kielzog, mijn gordijnern voor mijn raam opendoen door het bovenraampje en vervolgens schreeuwen dat ik haar er in moet laten??????? En dat ik vervolgens uit bed stap en haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
Ik snap um niet zo goedquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
ff vraagje: wat vinden jullie van een din die bij je logeert omdat het feest int durp is en die afgesproken heeft met mij dat we het niet laat maken omdat mijn kop niet naar feesten staat................ die vervolgens niet mee naar huis wil en 4 uur na mijn thuiskomst met 2 getrouwde kerels in haar kielzog, mijn gordijnern voor mijn raam opendoen door het bovenraampje en vervolgens schreeuwen dat ik haar er in moet laten??????? En dat ik vervolgens uit bed stap en haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
whehe dit verwacht je niet als je 't topic aanklikt, goed verhaalquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
Ja meteenop internet gekeken wat er kan gebeuren enzo.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel allerfree oid in huis? Even zo'n uitzuigsetje van de apotheek halen, aspivenin heet het.
Goed uitzuigen en een allerfree pakken, vaak ben je dan nog op tijd.
Goed in de gaten houden dat als je tong begint te prikkelen de volgende keer dat je (HOPELIJK NIET NATUURLIJK!) wordt gestoken, dat is een teken dat je lichaam heel heftig aan het reageren is, dan moet je asap naar de eerste hulp voor een adrenaline injectie.
![]()
* kahaarin herinnert zich een steek in de arm waarbij die 2 keer zo dik werd en bijna niet meer krom kon.....*
Dus, lijkt me dat ze niet erg met jou bezig was en helemaal niet met hoe het eigenlijk hoort, puntje 1, afspraak=afspraak, puntje 2, samen uit=samen thuis, puntje 3, 2 getrouwde kerels wtf?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
Ik vind het een half verhaal, doe es de hele story vertellenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
Vriendinnen, dat lees je tochquote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Blondestoot het volgende:
wat is nou eigenlijk het topic hier??
Had ze een spijkerbroek aan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
Inderdaad, en kalm blijven, duidelijk vertellen wat er is en zo mogelijk vertellen door welk insect je bent geprikt.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja meteenop internet gekeken wat er kan gebeuren enzo.
En ook dat als ik benauwd werd dat ie me meteen naar t ziekenhuis hier moest brengen.
Maar meer dan een stekende pijn steeds heb ik er niet aan overgehouden. Wel vervelend, mar dat gaat wel weg.
Weet je wie zn schuld het was??????quote:Op zondag 20 juli 2008 20:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus, lijkt me dat ze niet erg met jou bezig was en helemaal niet met hoe het eigenlijk hoort, puntje 1, afspraak=afspraak, puntje 2, samen uit=samen thuis, puntje 3, 2 getrouwde kerels wtf?
En waar haalt ze het lef vandaan om na 4 uur briesend terug te komen en om, erger nog, dronken achter het stuur te gaan zitten.
Jullie hadden een afspraak dat het niet te laat werd begrijp ik uit je verhaal? Dat zal ook z'n reden wel hebben, doet ze dit vaker?
Oh en last but not least, het ligt niet aan jou zo te lezen....![]()
Wat je maar wilt, gooi er een onderwerp in en we reageren wel hoor.quote:
Ja dat is mooiiii, ik zie ut. Die heeft iets met kwartjes die niet vallen of zoquote:Op zondag 20 juli 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
NMNS, kun je even naar het commode-topic komen? Er is daar iemand die op een post van jou van gisteren reageert.
ach ik zie het wel, ben gelukkig niet zo snel ziek, en anders kan ik altijd de bar nog induikenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Na die ongelukken hebben ze daar vast wel wat op gevonden, de regels zijn nu zo scherp dat wegvaren als de deuren niet gesloten zijn bijna niet meer kan. Gaat goed komen, echt, als jij maar niet in de stress schiet, wat ik toen heb gezien is dat mensen die zich druk gingen maken het eerst ziek werden, ik dacht op een gegeven moment: okay, het waait, de stewards en ander personeel zijn ontspannen, de bar is gewoon open, dus, het zal wel.
Ook goedquote:Op zondag 20 juli 2008 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja dat is mooiiii, ik zie ut. Die heeft iets met kwartjes die niet vallen of zoIk geef haar nog geen cent
Haar schuld, het betreft een vriendin, naar mijn bescheiden mening mag je best wat rekening houden met degene waar je bij logeert, je komt zeker niet 4 uur later zat aankakken en bezopen rijden?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weet je wie zn schuld het was??????
Juustum! Het zal zn schuld eens niet wezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |