Tsja, als je een oproep plaatst op je Hyves en je mag tig keer stemmen, gaat het hard hè?quote:
Hehe, nee op juist dit soort momenten moet ik die extra winst pakken.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er ook goed mee bezig, af en toe een keertje zondigen mag best, anders wordt het zo krampachtig en dat houd je juist niet vol.![]()
Goed bezig Dementor!
Nou ja zeg, daar schijnt de zon wel.quote:
Hier ook. Maar het waait weer heel hard.quote:
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?quote:Op zondag 20 juli 2008 17:34 schreef Gert het volgende:
Wat zullen we vanavond eens gaan bestellen?![]()
Ik denk een...
[ afbeelding ]
Nee ik mag niet afdwalen van het pad der verlichting.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?
Tuurlijk, het is toch zondag.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, wat denk je ervan D-tor, toch maar een keer zondigen?
Het weer is om gek van te worden. De zon schijnt hier nu ook maar niet meer in mij tuin.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:35 schreef Disana het volgende:
Hier ook. Maar het waait weer heel hard.
Grrr software die het na een uurtje of twee intensief gebruik niet meer goed doet
Oooh, bedoelt HIJ dat met zondag, ik ben niet zo bijbelvast.quote:
Ik weet niet of het extra winst is, je wordt tenslotte ook niet dik van af en toe een keer iets verkeerds eten, het probleem is meestal structureel meer eten dan je verbruikt, dus wat jij doet, veel fietsen icm opletten wat je eet is de meest verstandige manier om af te vallen, dan help je je stofwisseling iig niet naar de vaantjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe, nee op juist dit soort momenten moet ik die extra winst pakken.
Maar toch bedankt voor het advies.
Bleh wat klinkt dat toch weer verstandig.
Ach, ik zit scripts in een programma te schrijven. Maar na een tijdje runt dat programma die scripts niet goed meer. En dat heb je met je duffe hoofd dan niet door, je denkt dat je zelf iets fout hebt gedaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het weer is om gek van te worden. De zon schijnt hier nu ook maar niet meer in mij tuin.![]()
What's wrong met welke software?
Yep, ik snap er dus niks van maar dat weet je hè? Ik ben een digibeet en ben al blij dat ik af en toe iets kan doen in Taakbeheer.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
Ach, ik zit scripts in een programma te schrijven. Maar na een tijdje runt dat programma die scripts niet goed meer. En dat heb je met je duffe hoofd dan niet door, je denkt dat je zelf iets fout hebt gedaan.
Duidelijk toch
* Dementor keeps a watchful eyequote:Op zondag 20 juli 2008 20:00 schreef blomst het volgende:
Wat een rust hier, iedereen druk?
ik heb gepakt, en morgenvroeg vertrekken we
Duitse wespen zijn kut...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:10 schreef CarOnline het volgende:
Kutzomert6!!
Het regent steeds en ik ben net geprikt door een wesp
Auw
Ja.quote:
Vertel, waar ga je heen, vliegen of per auto en hoe lang blijf je weg?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:00 schreef blomst het volgende:
Wat een rust hier, iedereen druk?
ik heb gepakt, en morgenvroeg vertrekken we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |