abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 20:34:08 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_60231556
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:

Oh zo kom je dus aan die username!
Do you love honey?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60231582
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Do you love honey?
Ja.

† In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 20:35:32 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_60231586
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef blomst het volgende:

pakken we de tunnel
onee, vind ik nog enger dan de boot
Het idee, ik ben zo claustrofobisch als een deur, moet er niet aan denken.
― Mark Twain
pi_60231610
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Op een kleine boot wordt ik altijd wel zeeziek maar heb al een keer bij flinke wind, kracht 8, op het kanaal gedobberd in zo'n grote ferry, geen centje pijn.
dankje stelt me gerust.
als ze dan ook maar alles dicht doen voor dat we vertrekken.
Goedemorgen :W
pi_60231650
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef blomst het volgende:

[..]

dankje stelt me gerust.
Dat lijkt mij een redelijk open deur....
  zondag 20 juli 2008 @ 20:38:23 #206
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60231652
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:32 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh fijn, enn ik ben al zo allergisch aangelegd
Dan heb je vast wel allerfree oid in huis? Even zo'n uitzuigsetje van de apotheek halen, aspivenin heet het.
Goed uitzuigen en een allerfree pakken, vaak ben je dan nog op tijd.
Goed in de gaten houden dat als je tong begint te prikkelen de volgende keer dat je (HOPELIJK NIET NATUURLIJK! ) wordt gestoken, dat is een teken dat je lichaam heel heftig aan het reageren is, dan moet je asap naar de eerste hulp voor een adrenaline injectie.

* kahaarin herinnert zich een steek in de arm waarbij die 2 keer zo dik werd en bijna niet meer krom kon..... *
be nice or go away
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 20:38:41 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_60231657
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:

Ja.

Slecht jaar voor honing en die arme bijtjes , het is echt dramatisch. Opbrengst honing van vorig jaar was na het voorjaar en het fruit 600 kilo. Nu krapjes een 200 klio.
― Mark Twain
pi_60231720
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Slecht jaar voor honing en die arme bijtjes , het is echt dramatisch. Opbrengst honing van vorig jaar was na het voorjaar en het fruit 600 kilo. Nu krapjes een 200 klio.
Ja, ik weet het.
Ik ben gek op linde honing.
  zondag 20 juli 2008 @ 20:42:21 #209
145755 kahaarin
pi_60231741
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef blomst het volgende:

[..]

dankje stelt me gerust.
Na die ongelukken hebben ze daar vast wel wat op gevonden, de regels zijn nu zo scherp dat wegvaren als de deuren niet gesloten zijn bijna niet meer kan. Gaat goed komen, echt, als jij maar niet in de stress schiet, wat ik toen heb gezien is dat mensen die zich druk gingen maken het eerst ziek werden, ik dacht op een gegeven moment: okay, het waait, de stewards en ander personeel zijn ontspannen, de bar is gewoon open, dus, het zal wel.
be nice or go away
  zondag 20 juli 2008 @ 20:42:24 #210
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_60231742
ff vraagje: wat vinden jullie van een din die bij je logeert omdat het feest int durp is en die afgesproken heeft met mij dat we het niet laat maken omdat mijn kop niet naar feesten staat................ die vervolgens niet mee naar huis wil en 4 uur na mijn thuiskomst met 2 getrouwde kerels in haar kielzog, mijn gordijnern voor mijn raam opendoen door het bovenraampje en vervolgens schreeuwen dat ik haar er in moet laten??????? En dat ik vervolgens uit bed stap en haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
el relajar agradable en fuengirola
pi_60231781
wat is nou eigenlijk het topic hier??
Wie ben jezelf?!!
  zondag 20 juli 2008 @ 20:44:43 #212
16245 CarOnline
met lange O
pi_60231791
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef loisie het volgende:
ff vraagje: wat vinden jullie van een din die bij je logeert omdat het feest int durp is en die afgesproken heeft met mij dat we het niet laat maken omdat mijn kop niet naar feesten staat................ die vervolgens niet mee naar huis wil en 4 uur na mijn thuiskomst met 2 getrouwde kerels in haar kielzog, mijn gordijnern voor mijn raam opendoen door het bovenraampje en vervolgens schreeuwen dat ik haar er in moet laten??????? En dat ik vervolgens uit bed stap en haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
Ja die moet je koesteren
Screw them.
We're going home.
pi_60231793
quote:
Ik snap um niet zo goed
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60231821
Rijdt die fles bier nou weg ???
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60231824
quote:
whehe dit verwacht je niet als je 't topic aanklikt, goed verhaal
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 20 juli 2008 @ 20:47:07 #216
16245 CarOnline
met lange O
pi_60231843
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan heb je vast wel allerfree oid in huis? Even zo'n uitzuigsetje van de apotheek halen, aspivenin heet het.
Goed uitzuigen en een allerfree pakken, vaak ben je dan nog op tijd.
Goed in de gaten houden dat als je tong begint te prikkelen de volgende keer dat je (HOPELIJK NIET NATUURLIJK! ) wordt gestoken, dat is een teken dat je lichaam heel heftig aan het reageren is, dan moet je asap naar de eerste hulp voor een adrenaline injectie.

* kahaarin herinnert zich een steek in de arm waarbij die 2 keer zo dik werd en bijna niet meer krom kon..... *
Ja meteenop internet gekeken wat er kan gebeuren enzo.
En ook dat als ik benauwd werd dat ie me meteen naar t ziekenhuis hier moest brengen.

Maar meer dan een stekende pijn steeds heb ik er niet aan overgehouden. Wel vervelend, mar dat gaat wel weg.
Screw them.
We're going home.
  zondag 20 juli 2008 @ 20:49:08 #217
145755 kahaarin
pi_60231875
quote:
Dus, lijkt me dat ze niet erg met jou bezig was en helemaal niet met hoe het eigenlijk hoort, puntje 1, afspraak=afspraak, puntje 2, samen uit=samen thuis, puntje 3, 2 getrouwde kerels wtf?

En waar haalt ze het lef vandaan om na 4 uur briesend terug te komen en om, erger nog, dronken achter het stuur te gaan zitten.

Jullie hadden een afspraak dat het niet te laat werd begrijp ik uit je verhaal? Dat zal ook z'n reden wel hebben, doet ze dit vaker?

Oh en last but not least, het ligt niet aan jou zo te lezen....
be nice or go away
pi_60231882
quote:
haar er in laat en zij briesend door het huis loopt, haar slaapzak en kussen pakt, een volle fles bier in de gang achterlaat met de dop eraf en wegrijdt naar een stad 20 kim verderop met een straalbezopen kop?
Ik vind het een half verhaal, doe es de hele story vertellen
pi_60231886
NMNS, kun je even naar het commode-topic komen? Er is daar iemand die op een post van jou van gisteren reageert.
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_60231899
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Blondestoot het volgende:
Vriendinnen, dat lees je toch
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 20:51:36 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_60231922
quote:
Had ze een spijkerbroek aan?
― Mark Twain
  zondag 20 juli 2008 @ 20:51:59 #222
145755 kahaarin
pi_60231931
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja meteenop internet gekeken wat er kan gebeuren enzo.
En ook dat als ik benauwd werd dat ie me meteen naar t ziekenhuis hier moest brengen.

Maar meer dan een stekende pijn steeds heb ik er niet aan overgehouden. Wel vervelend, mar dat gaat wel weg.
Inderdaad, en kalm blijven, duidelijk vertellen wat er is en zo mogelijk vertellen door welk insect je bent geprikt.

Pijn gaat wel weer weg idd, heb je een cold-pack in huis? Of een lading ijsklontjes, goed koelen wil ook nog wel eens helpen tegen de pijn en de zwelling. Beterschap iig.
be nice or go away
  zondag 20 juli 2008 @ 20:52:06 #223
168951 STAP01
body and brain
pi_60231936
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:49 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dus, lijkt me dat ze niet erg met jou bezig was en helemaal niet met hoe het eigenlijk hoort, puntje 1, afspraak=afspraak, puntje 2, samen uit=samen thuis, puntje 3, 2 getrouwde kerels wtf?

En waar haalt ze het lef vandaan om na 4 uur briesend terug te komen en om, erger nog, dronken achter het stuur te gaan zitten.

Jullie hadden een afspraak dat het niet te laat werd begrijp ik uit je verhaal? Dat zal ook z'n reden wel hebben, doet ze dit vaker?

Oh en last but not least, het ligt niet aan jou zo te lezen....
Weet je wie zn schuld het was??????
Juustum! Het zal zn schuld eens niet wezen!
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † zondag 20 juli 2008 @ 20:52:53 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_60231956
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Blondestoot het volgende:
Wat je maar wilt, gooi er een onderwerp in en we reageren wel hoor.
― Mark Twain
pi_60231963
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
NMNS, kun je even naar het commode-topic komen? Er is daar iemand die op een post van jou van gisteren reageert.
Ja dat is mooiiii, ik zie ut. Die heeft iets met kwartjes die niet vallen of zo Ik geef haar nog geen cent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')