Rond de 16quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:49 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Wat doet eigenlijk de P/E op de S&P 500 als je de huidige koers neemt op de winsten van 2007?
Weet niet precies, maar boven de 20quote:En wat als je corrigeert voor alle afschrijvingen bij financials?
Ga je het huis zelf bewaken? Want de kans dat je het heel lang niet verhuurd krijgt is groot met het huidige aanbod, en als zo'n huis een paar maanden leegstaat dan is het niks meer waard want helemaal gestript (deuren, kozijnen, wasbakken, etc etc) of er wonen zwervers in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:23 schreef misteriks het volgende:
US panden zijn, hoe je het draait of keert ,hyperintressant. Je kan een pand met 5 slaapkamers, 3 badkamers, zwembad and so on momenteel kopen voor minder dan 100k dollar; huuropbrengst 7 a 800 euro per maand. Oorspronkelijke waarde rond de 350000 dollar. Ik zie echt niet in waar ik er op deze manier ooit er ga op verliezen.
"Beleggen voor Dummies"?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef JordyAalst het volgende:
Ik heb een vraagje,
Wil binnenkort eens gaan kijken of het beleggen iets voor mij is, voordat ik dat wil gaan doen wil ik me eerst eens gaan verdiepen in het beleggen. Heeft iemand links/ titels van boeken voor mij? Liefst niet te ingewikkeld, ben namelijk nog maar een mug op het gebied van beleggen en wil eerst een beetje wegwijs worden in de beleggingswereld
Dat is natuurlijk de 1 miljoen euro vraag, en niemand kan je daar een antwoord op geven dat veel beter is dan een blinde gok.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat denken jullie, is de dip van 15 Juli zomervakantie het laagste wat we dit jaar aanraken? Dat zijwaarts gedoe wordt ik gek van, en voor de rest kan ik ook weinig andere zekerheidjes vinden
Bedankt! Had het boek al gezien in de winkel, maar je had er zoveel boeken over beleggen dat ik niet wist welke ik moest kopen. Zal deze eens gaan proberen.quote:
Je kunt het beste gewoon al die boeken even doorbladeren om te kijken wat er ongeveer in staat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:23 schreef JordyAalst het volgende:
[..]
Bedankt! Had het boek al gezien in de winkel, maar je had er zoveel boeken over beleggen dat ik niet wist welke ik moest kopen. Zal deze eens gaan proberen.
Kijk eens hier: http://www.iex.nl/university/default.aspquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef JordyAalst het volgende:
Ik heb een vraagje,
Wil binnenkort eens gaan kijken of het beleggen iets voor mij is, voordat ik dat wil gaan doen wil ik me eerst eens gaan verdiepen in het beleggen. Heeft iemand links/ titels van boeken voor mij? Liefst niet te ingewikkeld, ben namelijk nog maar een mug op het gebied van beleggen en wil eerst een beetje wegwijs worden in de beleggingswereld
Wat tegengewicht tegen Middelkoop wellicht.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef JimmyJames het volgende:
Net op rtlz "grondstoffenbubbel is geknapt". Beetje erg voorbarig, lijkt mij.
Je kunt dat nu inderdaad onmogelijk concluderen, met een correctie van minder dan 30% en minder dan 2 maanden na de piek.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef JimmyJames het volgende:
Net op rtlz "grondstoffenbubbel is geknapt". Beetje erg voorbarig, lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |