abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60218731
Tering die gasten kunnen totaal niet rijden
Allemaal beuken ,de bocht uit vliegen, maar vooral ik heb er last van. Noobs blijven om je heen vliegen en ketsen.
1 grote botauto-mode

Ergste van alles, elke noob kiest de Ford GT 06' omdat ze anders niet kunnen winnen Ik met mn GT-R ben vrij zeldzaam.

Klacht: Steeds overal dezelfde en beste auto's
Klacht2: Botsauto-simulatie
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60218767
Oplossing:

Scheren is voor schapen!
pi_60218836
Forza 2 een echte sim noemen Hou toch op

Microsoft bende

En ja, k heb et gespeeld.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_60218888
Klagen over een veredelde beta-versie van GT-5, en dan forza durven af te zeiken.

wie noemt FM2 hier trouwens een race-sim?
Scheren is voor schapen!
pi_60219059
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klagen over een veredelde beta-versie van GT-5, en dan forza durven af te zeiken.

wie noemt FM2 hier trouwens een race-sim?
Als ik een andere racegame wil, zoek ik wel een sim, geen arcade
[/quote]
  zondag 20 juli 2008 @ 10:12:32 #6
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_60220957
Prologue zuigt sowiezo, 6 circuits en de minst vette ook nog.....
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_60221765
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef Sjibble het volgende:

Microsoft bende

Alsof GT5:Prologue een echte sim is
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60222680
De beste Grand Turismo is nog altijd de 2de versie
pi_60223022
quote:
Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef Sjibble het volgende:

Microsoft bende

Gran Turismo is ook geen sim .!

Ga maar even rFactor, GTR2, race07, Live for speed, nkpro of iets dergelijks spelen.

Forza2 is meer een sim dan GT5 Prologue imho..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60223592
quote:
Op zondag 20 juli 2008 12:27 schreef Teunebeun het volgende:
De beste Grand Turismo is nog altijd de 2de versie
Omdat?
pi_60223650
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:19 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Omdat?
Dit spel heeft het beste race gevoel. Oké de graphics zijn wat minder maar de plaatjes in het koop menu zijn gewoon geweldig. Geluid is ook goed.
pi_60224808
idd, ging ook ff GT2 spelen.
Nostalgie Dat was gewoon echt vet . Besturing zoog wel. Deze is nu beter.
Maar bij deze prologue zuigt de muziek wel zeg... c'mon.

En ja, GT5 is bedoeld als simulator Ga eens verder zoeken jij/jullie..
[/quote]
pi_60224856
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
Forza 2 is ook bedoeld als simulator.

pi_60224915
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Forza 2 is ook bedoeld als simulator.
Toch doet de GT5 het beter vind ik.

GT5 heb ik over de 10 uur gespeeld, en Forza 2 2 uur, maar dat lijkt me ook wel genoeg voor een indruk.

Het rijden ging wel erg makkelijk, ook volgens de lijntjes etc.

GT5 doet vooral aan realistische auto's, en ook van binnen. Exact nagemaakt, zelfs de tellers.
Kan forza daar aan tippen? En ze komen binnenkort met een schademodel die weer dik een niveau hoger ligt als bij de Forza 2... Kan ik je nou al zeggen.
[/quote]
pi_60225137
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Sjibble het volgende:
GT5 doet vooral aan realistische auto's, en ook van binnen. Exact nagemaakt, zelfs de tellers.
Kan forza daar aan tippen? En ze komen binnenkort met een schademodel die weer dik een niveau hoger ligt als bij de Forza 2... Kan ik je nou al zeggen.
Dat is dan ook het enige wat GT5 Prologue in uitblinkt, de modellen van de auto's. Maar maakt dat de game een realistische racesim? Qua physics is het een baggergame, de auto's lijken wel stuiterballen als je tegen elkaar botst. En dat schademodel gaat nog wel even duren, Polyphony kennende.

En ik snap niet wat je tegen Forza 2 hebt, het is grafisch wat outdated, maar het is een prima game. Als je het te makkelijk vindt kan je de hulpmiddelen ook uitzetten natuurlijk

Als je een echte sim op de consoles wilt spelen dan moet je toch echt een X360 aanschaffen, in november komt Race Pro uit namelijk (van Simbin). De racegames van Simbin zijn realistischer dan GT5 en Forza 2 bij elkaar.

pi_60225841
Stuiterballen heb je alleen in online, zodat je verder niet tegen elkaar stuitert.
Ik heb met GT5 alle hulpmiddelen uit. Soms realisme op standaard mocht het onmogelijk te behalen zijn.

Maar ik ga er geen xbox360 voor aanschaffen. Vind ik iets te Heb al de ps3 gekocht voor 400 en nog een xbox erbij vind ik verspilling.

Uiteindelijk als je klaar bent met graphics en models ligt de game nog alleen in de codering, de bugs dus.

Je vindt het niet realistisch, maar toch zijn er maar 5 op de wereld die het geflikt hebben om met de F2007 het record van Suzuka te verbreken.. van de duizenden.. En het scheelde 300ms.
[/quote]
pi_60226227
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Sjibble het volgende:
Stuiterballen heb je alleen in online, zodat je verder niet tegen elkaar stuitert.
Ook offline.
quote:
Ik heb met GT5 alle hulpmiddelen uit. Soms realisme op standaard mocht het onmogelijk te behalen zijn.
Kan dus ook in Forza 2.
quote:
Maar ik ga er geen xbox360 voor aanschaffen. Vind ik iets te Heb al de ps3 gekocht voor 400 en nog een xbox erbij vind ik verspilling.
Tja, had je misschien beter meteen de Xbox 360 kunnen kopen in plaats van de PS3
quote:
Uiteindelijk als je klaar bent met graphics en models ligt de game nog alleen in de codering, de bugs dus.
Snap niet echt wat je hiermee probeert te zeggen Ik vind in ieder geval dat GT5 Prologue teveel aandacht heeft besteeds aan de graphics van de auto's zelf, en daardoor te weinig aan de graphics van de tracks/omgevingen en de physics.
quote:
Je vindt het niet realistisch, maar toch zijn er maar 5 op de wereld die het geflikt hebben om met de F2007 het record van Suzuka te verbreken.. van de duizenden.. En het scheelde 300ms.
Zoals ik al zei, de racegames van Simbin gaan nog een paar stappen verder qua realisme.

pi_60232772
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
idd, ging ook ff GT2 spelen.
Nostalgie Dat was gewoon echt vet . Besturing zoog wel. Deze is nu beter.
Maar bij deze prologue zuigt de muziek wel zeg... c'mon.

Ach ja, was DTM3 ook niet 'the ultimate driving simulator'? Hij was arcade as hell. GT5 zal dat ook zijn.

De physics zijn gewoon nooit goed op een console, dit komt omdat ze weten dat 90% geen stuurtje heeft en het met gamepad moet doen.

Dit terwijl racesim makers voor pc weten dat er een hardcore groep is voor de pc die wel de benodigde hardware heeft. Ik denk dat de eerste multiplatform simulatie de Ferrari game van Blimey! gaat worden. (nee, niet Ferrari challenge). Blimey zorgde voor de physics bij GT Legends en GTR2.
http://www.blimeygames.com/site/main.php
pi_60236182
Nou er zijn toch wel genoeg die een stuurtje kopen, en die hebben er ook geen spijt van.
Je voelt ook precies de force feedback die je moet hebben op de wegen in de game.

Waarom zou een hardcore gamer perse een computer moeten hebben?

Zoveel games worden simulaties genoemd, maar zoals eerder gezegd, is elke game zogenaamd wel arcade...
[/quote]
pi_60236560
quote:
Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Nou er zijn toch wel genoeg die een stuurtje kopen, en die hebben er ook geen spijt van.
Je voelt ook precies de force feedback die je moet hebben op de wegen in de game.

Waarom zou een hardcore gamer perse een computer moeten hebben?

Zoveel games worden simulaties genoemd, maar zoals eerder gezegd, is elke game zogenaamd wel arcade...
Voel je de gewichtsverplaatsing bij het remmen? Dat vind ik wel minimaal wat je moet kunnen voelen. Bij de DTM serie zat dit er niet in Ik heb geen PS3, heb het alleen in de winkel gespeeld, maar met heel veel games voel je geen verplaatsuing van het gewicht. In GTR2 met name met de Power n Glory mod en als je de Force feedback goed instelt in de .plr heb je een -geweldig- gevoel over de auto. Je voelt exact dat ie gaat oversturen bij het aanremmen, of dat ie gaat ondersturen. Natuurlijk heb ik in de .plr wel ingesteld dat ik alleen feedback van de voorwielen wil ontvangen + gewicht verplaatsing. En natuurlijk helpt een goed stuur er ook bij.

En dat mag ook wel als je stuur ¤300 kostte. Nee geen G25 ..

en tsja, de hardcore racesimmer zit gewoon op de pc. Dat is erg simpel.

De beste simulaties zijn er nog steeds puur voor de pc. LFS, nKpro, iRacing, GTR2.
De beste stuurtjes zijn ook beschikbaar voor de pc... Alleen ben je dan wel 600+ euro's kwijt
Op de pc kan je veel meer instellen wat het stuur betreft
Op de pc kan je makkelijker modden, wat een belangrijk onderdeel van het simracen is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Glijdt_licht op 21-07-2008 00:52:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')