Als ik een andere racegame wil, zoek ik wel een sim, geen arcadequote:Op zondag 20 juli 2008 01:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Klagen over een veredelde beta-versie van GT-5, en dan forza durven af te zeiken.
wie noemt FM2 hier trouwens een race-sim?
Alsof GT5:Prologue een echte sim isquote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef Sjibble het volgende:
Forza 2 een echte sim noemenHou toch op
Microsoft bende
En ja, k heb et gespeeld.
Gran Turismo is ook geen simquote:Op zondag 20 juli 2008 01:46 schreef Sjibble het volgende:
Forza 2 een echte sim noemenHou toch op
Microsoft bende
En ja, k heb et gespeeld.
Omdat?quote:Op zondag 20 juli 2008 12:27 schreef Teunebeun het volgende:
De beste Grand Turismo is nog altijd de 2de versie
Dit spel heeft het beste race gevoel. Oké de graphics zijn wat minder maar de plaatjes in het koop menu zijn gewoon geweldig. Geluid is ook goed.quote:
Forza 2 is ook bedoeld als simulator.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
En ja, GT5 is bedoeld als simulatorGa eens verder zoeken jij/jullie..
Toch doet de GT5 het beter vind ik.quote:
Dat is dan ook het enige wat GT5 Prologue in uitblinkt, de modellen van de auto's. Maar maakt dat de game een realistische racesim? Qua physics is het een baggergame, de auto's lijken wel stuiterballen als je tegen elkaar botst. En dat schademodel gaat nog wel even duren, Polyphony kennende.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef Sjibble het volgende:
GT5 doet vooral aan realistische auto's, en ook van binnen. Exact nagemaakt, zelfs de tellers.
Kan forza daar aan tippen?En ze komen binnenkort met een schademodel die weer dik een niveau hoger ligt als bij de Forza 2... Kan ik je nou al zeggen.
Ook offline.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Sjibble het volgende:
Stuiterballen heb je alleen in online, zodat je verder niet tegen elkaar stuitert.
Kan dus ook in Forza 2.quote:Ik heb met GT5 alle hulpmiddelen uit. Soms realisme op standaard mocht het onmogelijk te behalen zijn.
Tja, had je misschien beter meteen de Xbox 360 kunnen kopen in plaats van de PS3quote:Maar ik ga er geen xbox360 voor aanschaffen. Vind ik iets teHeb al de ps3 gekocht voor 400 en nog een xbox erbij vind ik verspilling.
Snap niet echt wat je hiermee probeert te zeggenquote:Uiteindelijk als je klaar bent met graphics en models ligt de game nog alleen in de codering, de bugs dus.
Zoals ik al zei, de racegames van Simbin gaan nog een paar stappen verder qua realisme.quote:Je vindt het niet realistisch, maar toch zijn er maar 5 op de wereld die het geflikt hebben om met de F2007 het record van Suzuka te verbreken.. van de duizenden.. En het scheelde 300ms.
Ach ja, was DTM3 ook niet 'the ultimate driving simulator'? Hij was arcade as hell. GT5 zal dat ook zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Sjibble het volgende:
idd, ging ook ff GT2 spelen.
NostalgieDat was gewoon echt vet
. Besturing zoog wel. Deze is nu beter.
Maar bij deze prologue zuigt de muziek wel zeg... c'mon.
En ja, GT5 is bedoeld als simulatorGa eens verder zoeken jij/jullie..
Voel je de gewichtsverplaatsing bij het remmen? Dat vind ik wel minimaal wat je moet kunnen voelen. Bij de DTM serie zat dit er niet in Ik heb geen PS3, heb het alleen in de winkel gespeeld, maar met heel veel games voel je geen verplaatsuing van het gewicht. In GTR2 met name met de Power n Glory mod en als je de Force feedback goed instelt in de .plr heb je een -geweldig- gevoel over de auto. Je voelt exact dat ie gaat oversturen bij het aanremmen, of dat ie gaat ondersturen. Natuurlijk heb ik in de .plr wel ingesteld dat ik alleen feedback van de voorwielen wil ontvangen + gewicht verplaatsing. En natuurlijk helpt een goed stuur er ook bij.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Nou er zijn toch wel genoeg die een stuurtje kopen, en die hebben er ook geen spijt van.
Je voelt ook precies de force feedback die je moet hebben op de wegen in de game.
Waarom zou een hardcore gamer perse een computer moeten hebben?
Zoveel games worden simulaties genoemd, maar zoals eerder gezegd, is elke game zogenaamd wel arcade...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |