abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 17:33:13 #26
108648 cattie
lieve moeder
pi_60248481
Moeilijke en zware keuzes Evenstar.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:42:59 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_60251006
aaaah Ive in dat grote bed

evenstar wat moeilijk zo'n beslissing, ik zou het denk ik nog even aankijken, aangezien het toch pas over 1,5 a 2 jaar is begrijp ik? Tegen die tijd kan er ook alweer zo veel gebeurt zijn denk ik dan.
Ik zou een voorkeur voor thuis hebben denk ik, maar dan moet het wel veilig zijn.
stormy waters...
sailin'
pi_60251083
A gossie, die Ive

Jeetje Evenstar, wat een moeilijke keuzes! Dikke voor allebei!

Gisteravond was het weer gezellig met naar bed brengen. Ik denk dat mevrouw wel 10x uit bed gekomen is, en steeds maar weer teruggelegd. Uiteindelijk gezegd dat het de laatste keer was dat ze uit bed mocht komen en toen is ze ook netjes gaan slapen. Vanmorgen was ze alleen wel om 5.45 uur wakker en wilde ze nie tmeer in haar eigen bed liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:52:17 #29
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60251279
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:42 schreef Belana het volgende:
aaaah Ive in dat grote bed

evenstar wat moeilijk zo'n beslissing, ik zou het denk ik nog even aankijken, aangezien het toch pas over 1,5 a 2 jaar is begrijp ik? Tegen die tijd kan er ook alweer zo veel gebeurt zijn denk ik dan.
Ik zou een voorkeur voor thuis hebben denk ik, maar dan moet het wel veilig zijn.
Nee wordt dan voor haar 4 jaar gedaan wel. zodat ze op school dadelijk zo min mogelijk problemen heeft van haar allergieen.
Dan wordt het als ze 3 is aanmelden en dan is er een wachtlijst als het goed is van paar maandjes.
Laatse bloedtest is er dus ook weer de allergie test gedaan, en daar kwamen er weer twee bij. Dus het vermindert ook niet eens, maar wordt erger van dingen die ze hooguit van kruimels binnen krijgt.
Daarbij in zoektocht naar scholen en telefoontje met de schooldinges, mag ze dus wel geweigerd worden en medische school zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
Met alle respect als het niet anders kan, maar wil haar toch zoveel mogelijk een normale jeugd meegeven ipv het etiketje speciaal.
Speciaal is ze wel, maar is denk ik wel te begrijpen hoe ik het bedoel.

Schrik me alleen dat als je eventueel in zon ronald mc donald huis wilt blijven hoe hoog die kosten zijn , ergens logisch maar wordt voor mij niet te betalen
Liefste gewoon thuis ook, maar die risico's , een arts durft denk ik wle net even evrder te gaan als een ouder. Logisch ook.. moeilijk moeilijk..

Maar eens napluizen wat de mogelijkheden precies zijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_60253071
Afterburner, mijn dochter gaat binnenkort naar een meegroeibedje. Een 1 persoons vond ik toch wat te groot. Zo’n grote overstap. Heb wel lang getwijfeld.

Wij hebben een peuterdekbedje. Als dat toch te klein is, kan een 1 persoonsdekbed altijd nog.

Ive in het grote bed
Dat blauwe ding aan het hoofdeinde is dat een stuk matras? Van het 3 delige matras?

Evenstar wat een moeilijke beslissing zeg. Sterkte ermee.
  maandag 21 juli 2008 @ 21:25:12 #31
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60253581
Evenstar, wat moeilijk.... Heb je misschien vrienden of familie in de buurt van Utrecht wonen? Waar je eventueel zou kunnen logeren? Succes met het maken van, voor jullie, de juiste keuze.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 21 juli 2008 @ 22:01:10 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_60254485
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
(...)

Ive in het grote bed
Dat blauwe ding aan het hoofdeinde is dat een stuk matras? Van het 3 delige matras?

(...)
Ja, dat is een stukje matras. Het is de Vikare van IKEA. We hebben er nu een blauw hoeslaken omheen. (Wel handig, een zacht hoofdeind!) Ive is zo in de wolken met zijn nieuwe bedje, heel grappig om te zien!
pi_60255793
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:01 schreef cattie het volgende:

[..]

Ja, dat is een stukje matras. Het is de Vikare van IKEA. We hebben er nu een blauw hoeslaken omheen. (Wel handig, een zacht hoofdeind!) Ive is zo in de wolken met zijn nieuwe bedje, heel grappig om te zien!
Aha. Wij hebben dus ook de vikare. (via marktplaats) En bij ikea het 3 delig matras erbij gekocht.
Ik wil het bedje nog verven, hopelijk begin volgende week, zo snel mogelijk! Ben benieuwd of Kim er ook zo blij mee is.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:16:36 #34
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60261158
Die Ive in dat bed.

Verschrikkelijk zeg evenstar, dat je over zoiets moet beslissen. Ze krijgt nu dus weer nieuwe allergieen erbij? Dan kun je ook niet meer echt de hoop hebben dat het 'vanzelf' beter gaat. En op school is het zo moeilijk als ze bijna niks mag hebben. Kun je ook niet verwachten van een kind, dat ze zich daar altijd aan houdt. Maar een medische school, dat is psychisch ook een grote stap en ze is al zo vaak 'anders'.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60278146
Kim ging gisteren zonder morren slapen en nu ook weer! Ze is nu dus volledig speenloos!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:14:38 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_60278432
heej wat goed Ingrid! scheelt een hoop gedoe! Ezra taalt er ook niet meer naar, dus ik ken het gevoel
stormy waters...
sailin'
pi_60282119
Is echt een stuk makkelijker! Geen *plof* meer 's avonds of 's nachts en dan een pissed meisje.
Nu zegt ze wel dat de baby een speen krijgt ...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:52:07 #38
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60282428
Onze peuter is supereigenwijs. Vandaag was ze stout, dan moet ze even in de gang zitten van ons dat helpt over het algemeen erg goed. Na een minuutje haal ik haar er dan meestal weer vandaan. Vandaag besloot zij anders: "wil niet bij jullie zitten, blijf in gang". En daar ging mevrouw weer, terug naar de gang, ze bleef zitten op de trap. Het heeft wat overredingskracht gekost om haar weer mee naar de kamer te krijgen en haar toetje op te laten eten. Ik houd mijn hart vast, waar gaat dit heen...

Lekker Ingrid dat het zo goed gaat zonder speen!
Lekker douchen!
pi_60282432
wat goed zeg van kim en ezra. dat gaat ghier een gebed zonder eind worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_60283494
Kim en Ezra ook speenloos! Knap hoor! Randy taalt er ook niet meer naar. Eigenlijk vond ik het nog wel sneu ook want normaal gesproken als ik smorgens door de kier van de deur gluurde, zag ik dat hij er 1 in zijn mond had en met de andere in zijn hand speelde en zo langzaamaan wakker werd. Dat beeld mis ik gewoon, zag er altijd zo gemoedelijk uit! Maar toen Tinka gisteren een fopspeen van haarzelf aanbood, zei hij doodleuk: "Nee hoor Tinka, die hoef ik niet, die hoef ik nóóit meer"!

Hahahaha, Sjak! Waar ken ik dat toch van?!

Vanmiddag tijdens 'tukkietijd' hoorde ik Tinka door de babyfoon druk babbelen: het was duidelijk dat madam niet van plan was te gaan slapen. Even later hoor ik een muziekje die ik duidelijk herkende van haar loopauto... Had ik die nu toch te dicht bij het bedje laten staan? Weer even later hoor ik allerlei geluiden van haar fisher-price-huisje.... "Ojee, Houston, we've got a problem!", realiseerde ik me! Ik naar boven en já hoor, madam was uit haar ledikant geklommen en stond breed lachend achter haar huisje te spelen: "Heeej, ikke uit het bed!" Weer een vaardigheid erbij, lekker dan!
pi_60284029
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:52 schreef _evenstar_ het volgende:

Schrik me alleen dat als je eventueel in zon ronald mc donald huis wilt blijven hoe hoog die kosten zijn , ergens logisch maar wordt voor mij niet te betalen

Maar eens napluizen wat de mogelijkheden precies zijn.
Volgens mij wordt de eigen bijdrage die je moet doen voor verblijf in een RM-huis vergoed door je ziektenkostenverzekering (de aanvullende).

sterkte
Variety is the spice of life
pi_60284275
stel dat je kiest voor de opname evenstar, gaat het dan om die 3 mnd aan één stuk, of mag ze wel steeds tussendoor naar huis?
voor die eigen bijdrage is het dan misschien handig als de opname rond een jaarwisseling zou kunnen, dan heb je 2x recht op vergoeding waarschijnlijk; meestal gaan ze dan uit van kalenderjaren dacht ik.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:21:06 #43
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60356568
pff, ging max vorige week heel netjes de hele dag door af en toe op de wc zitten met brilverkleiner, zélfs een klein plasje gedaan, mama euforisch wil ie van de wc 'afklimmen' schuift de wcbrilverkleiner een stukje zodat het een héel hard geluid maakt. max hysterisch die wil dus voorlopig niet meer op de wc.

grmbl
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 26 juli 2008 @ 10:47:55 #44
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60357352
Oh jammer pinquit...

Zo was Noah nog niet zo heel lang zindelijk toen we op Schiphol kwamen, waar Noah moest poepen. Alleen de wc's trekken daar automatisch door, wat dus steeds vanzelf gebeurde terwijl Noah er nog op zat Kind helemaal panisch natuurlijk. Daarna hadden we door dat als je je hand over de sensor op de muur houdt dit niet gebeurt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 28 juli 2008 @ 15:59:03 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60397919
Om op het ziondelijke door te gaan.

Arwen is zo goed als dag en nacht droog. s nachts wel een luier maar dies droog.
Plasjes en zelfs de grote boodschap op het potje .
Zo trots op mijn kleine grote meid.
Hebben een stickervel gemaakt en met aantal stickers mag ze wat uitzoeken.
Ze doet het zo goed.
vandaag nog in de blote kont, morgen met onderbroekje aan. eens zien of hetzo goed blijft gaan

Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 28 juli 2008 @ 16:01:13 #46
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60397970
Sow dat is rap!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_60403187
Wat knap van Arwen. Snel zeg!

Kim heeft vandaag bijna de hele dag in de blote kont gelopen. Op een gegeven moment stiekem op de stoelkussen geplast. En 1x waren we binnen wat pakken en vloog ze ineens naar buiten en ging ze op de tegels plassen. Alleen zei ze dat ze poepie gedaan had. Maar ze voelde dus wel aan dat ze moest. En deed dat dus niet binnen.

Verder is het bedje geverfd en staat hij nu op haar kamer te wachten. Ze vond het vanmiddag heel interessant. Ben benieuwd hoe het zometeen gaat.
pi_60404760
Ze bleef meteen al niet liggen toen we weggingen. Ze vind het denk ik nog wel erg vreemd en misschien een beetje eng.
Dus ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen vanavond/vannacht.
Hoor nu wel wat zachte geluiden.Maar ze kan het bed dus zelf in en uitkomen. Dus hopelijk klimt ze er zo weer in als ze wel wil slapen.

Duimen jullie mee? Het ledikantje is opgeruimd, dus ze moet wel.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 08:52:55 #49
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60412421
en, is het gelukt? ben benieuwd. het lijkt me heel lastig voor je kleine kim!

Max weet wel al heel goed wat poepen en plassen is en wanneer ie moet.
gisteren op het dakterras in het badje wilde ie een luier want hij ging plassen. toen ie klaar was mocht de luier weer uit en dat ging een beetje de hele dag zo door
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60412442
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:52 schreef pinquit het volgende:
en, is het gelukt? ben benieuwd. het lijkt me heel lastig voor je kleine kim!

Max weet wel al heel goed wat poepen en plassen is en wanneer ie moet.
gisteren op het dakterras in het badje wilde ie een luier want hij ging plassen. toen ie klaar was mocht de luier weer uit en dat ging een beetje de hele dag zo door
hihi slimme Max

Amber wil niet meer op het potje plassen.. Alleen nog maar op de wc. De wc verkleiner hangt op de muur en ze kan 'm zelf op de wc zetten (ik heb er eentje die je onder de bril zet en dan zit ie vast), dan klimt ze via een krukje op de wc en ze trekt zelf door..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')