Ja, dat is een stukje matras. Het is de Vikare van IKEA. We hebben er nu een blauw hoeslaken omheen. (Wel handig, een zacht hoofdeind!) Ive is zo in de wolken met zijn nieuwe bedje, heel grappig om te zien!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
(...)
Ive in het grote bed![]()
Dat blauwe ding aan het hoofdeinde is dat een stuk matras? Van het 3 delige matras?
(...)
Aha. Wij hebben dus ook de vikare. (via marktplaats) En bij ikea het 3 delig matras erbij gekocht.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:01 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, dat is een stukje matras. Het is de Vikare van IKEA. We hebben er nu een blauw hoeslaken omheen. (Wel handig, een zacht hoofdeind!) Ive is zo in de wolken met zijn nieuwe bedje, heel grappig om te zien!
Volgens mij wordt de eigen bijdrage die je moet doen voor verblijf in een RM-huis vergoed door je ziektenkostenverzekering (de aanvullende).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Schrik me alleen dat als je eventueel in zon ronald mc donald huis wilt blijven hoe hoog die kosten zijn, ergens logisch maar wordt voor mij niet te betalen
![]()
Maar eens napluizen wat de mogelijkheden precies zijn.
hihi slimme Maxquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:52 schreef pinquit het volgende:
en, is het gelukt? ben benieuwd. het lijkt me heel lastig voor je kleine kim!
Max weet wel al heel goed wat poepen en plassen is en wanneer ie moet.
gisteren op het dakterras in het badje wilde ie een luier want hij ging plassen. toen ie klaar was mocht de luier weer uiten dat ging een beetje de hele dag zo door
![]()
Ze ging toch nog snel slapen! Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:52 schreef pinquit het volgende:
en, is het gelukt? ben benieuwd. het lijkt me heel lastig voor je kleine kim!
Amber kan alleen nog niet zelf het licht aandoen, daar moeten we nog even wat op verzinnen, maar het is idd super makkeliijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:50 schreef Igraine het volgende:
Handig is dat hè, als je kind zelf naar de wc kan.
Hier ook, ze zegt wel dat ze gaat plassen, maar ze gaat zelf op de wc zitten. En trekt zelf door. Een brilverkleiner hebben we eigenlijk nooit gebruikt en een krukje ook niet. Heel vaak gaat ze zitten en dan zet ze haar handen op de muur voor haar neer. Dan zegt ze: "Ik heb niet de bril vastgehouden hoor" omdat ze dan geen handjes wil wassen
Je druk-schakelaar vervangen voor eentje met een trektouwtjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber kan alleen nog niet zelf het licht aandoen, daar moeten we nog even wat op verzinnen, maar het is idd super makkeliijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |