abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:11:33 #251
173440 Jas_Verstoppen
Positive drinking
pi_60440531
Zojuist een OHRA rekening aangevraagd, mooie rente alleen jammer dat je maar max. 250 euro per maand kunt sparen.
Er zit een haar in mijn glas
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:13:42 #252
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60440580
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 10:54 schreef Freak187 het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd: Het is al een keer bijna gebeurt en toen moesten Deense banken als een speer bijspringen. Wellicht gaat het allemaal goed, maar het beleid dat in IJSland gevoerd wordt is dus niet echt betrouwbaar te noemen. En mocht er ooit aanspraak gemaakt worden op het garantiestelling dan gaan er wel een aantal mensen met de bilen bloot. de IJslandse banken hebben een buffer van een paar miljard, dat lijkt veel, maar als iedereen recht heeft op 20.000 euro is het binnen no-time verdampt en dan moet je maar hopen dat jij je geld terugziet.
Bijna zegt mij niets. Verder blijkt hier uit dat er een vangnet is mocht er iets fout gaan.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:32:55 #253
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60441034
Het heeft denk ik weinig zin om te blijven discusseren welke van die banken nu het veiligst of onveiligst is.

De meeste van die hoogrentende banken hebben een relatief slechte creditrating. Maar creditrating zegt ook niet alles, dat heeft het afgelopen jaar wel bewezen. Banken die relatief veilig leken konden zomaar instorten, assets die safe leken bleken bagger te zijn...

Daarnaast is het relevanter of het depositogarantiestelsel (NL en/of Ijsland) in staat is om een eventuele default van de bank op te vangen. Normalitair is dat wel het geval en is er niets aan de hand. Mocht dat niet het geval zijn dan praat je dus echt over een failure van een groot deel van het financieele systeem waarbij er meerdere banken tegelijkertijd omvallen. Hoe een dergelijke situatie dan zal uitpakken is echt puur koffiedik kijken.

Dus het beste advies is: leg niet al je eieren in één mandje.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_60441738
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef Fugie het volgende:

[..]

Bijna zegt mij niets. Verder blijkt hier uit dat er een vangnet is mocht er iets fout gaan.
HEhe.. okay wat jij wilt.

Maar goed je hebt dus recht op een IJslands vangnet, en datzelfde vangnet is met kunstgrepen in leven gehouden door Deense banken.
pi_60442443
Gewoon al dat geld op die IJslandse bank gooien man. En al gaat het mis dan boeken we met z'n alleen een cruise naar IJsland en gaan we ons geld terughalen
Facts don't care about your feelings
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:29:31 #256
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60443553
Zolang het aantal spaarders bllijft toenemen, komt het zeker helemaal goed! Pas als mensen weggaan bij die bank wordt het spannend...
censuur :O
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:48:01 #257
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60444051
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Zolang het aantal spaarders bllijft toenemen, komt het zeker helemaal goed! Pas als mensen weggaan bij die bank wordt het spannend...
Het zou weer een mooie fok!-actie zijn. Langzaam zetten alle users duizenden euro's bij IceSave of zo'n Turks bankje. En dan spreken we in zo'n topic af dat we allemaal dezelfde dag al ons geld weer weghalen. Misschien doet GeenStijl ook mee. Maar ik geloof dat ik zo'n grap iets te riskant vind voor mijn eigen geld.
pi_60444186
maar is gebeld naar icesave of ze me meer konden vertellen over de depositos, maar daar konden ze nog niks over zeggen. Standaard antwoord dat het zeer binnenkort op de website komt te staan.
pi_60445088
Zijn er nou mensen die een aanzienlijk bedrag bij Icesave hebben staan? Persoonlijk durf ik het niet echt aan om hier mijn geld neer te knallen, liever eerst even afwachten
pi_60445135
Pool, het zou inderdaad een goeie actie zijn, maar wat je al zegt: ik zou het niet met m'n eigen geld doen. Daarnaast weet ik niet of er echt zoveel Fok!kers zijn met voldoende middelen om indruk achter te laten
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:34:11 #261
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_60445330
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef McGilles het volgende:
Zijn er nou mensen die een aanzienlijk bedrag bij Icesave hebben staan? Persoonlijk durf ik het niet echt aan om hier mijn geld neer te knallen, liever eerst even afwachten
Ik heb er een aardig bedrag staan, durf het wel aan. Ze halen veel spaarders binnen en dat is goed nieuws. Bovendien zien de cijfers er van Landsbanki gezond uit en werkt het IJslandse garantiestelsel samen met de andere Scandinavische landen. Ze hebben weinig investeringen in de Amerikaanse huizenmarkt en hebben de eerste klappen al goed doorstaan. Volgens mij is het risico nihil dat de bank omvalt en dan heb je nog het garantiestelsel waar ik wel vertrouwen in heb.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:37:12 #262
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60445423
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:26 schreef iamredleader het volgende:
Pool, het zou inderdaad een goeie actie zijn, maar wat je al zegt: ik zou het niet met m'n eigen geld doen. Daarnaast weet ik niet of er echt zoveel Fok!kers zijn met voldoende middelen om indruk achter te laten
Nee, alleen als het de andere media haalt en er vervolgens paniek ontstaat bij medespaarders. Maar nee, niet met eigen geld. En sowieso niet, want ik gun die ijsmannen juist wel succes met hun dappere rente, in tegenstelling tot die logge Nederlandse instituten met hun plusrekeningen.
pi_60445503
En ook daar heb je groot gelijk

Ik zou tot 20.000 inderdaad geen zorgen hebben. Onder de Europese wetgeving is dat 100% gegarandeerd toch?.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:47:31 #264
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60445693
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:40 schreef iamredleader het volgende:

Ik zou tot 20.000 inderdaad geen zorgen hebben. Onder de Europese wetgeving is dat 100% gegarandeerd toch?.
Die Europese wetgeving vereist inderdaad garantie van de centrale bank tot 20.000 euro, maar ik weet niet of de ECB vervolgens ook zelf weer garantie biedt als de nationale centrale bank van een EU-land (laat staan een EER-land als IJsland) dreigt om te vallen. Europese wetgeving is natuurlijk niet direct ook een Europese garantie.
pi_60445696
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:40 schreef iamredleader het volgende:

Deze vraag is nou al 20.000 keer langs gekomen.
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef McGilles het volgende:
Mwah kheb er wel wat staan. Afwachten = geld verliezen. Mijn opa ging ook even afwachten met zijn geld... in 10 jaar was het gehalveerd
pi_60446011
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[..]

Mwah kheb er wel wat staan. Afwachten = geld verliezen. Mijn opa ging ook even afwachten met zijn geld... in 10 jaar was het gehalveerd
Ja, maar als je kijkt naar de SNS-bank met z'n 5%* rente (3% over laagste bedrag op rekening dat jaar + 2 % over totaal) dan ontloopt deze rente de rente van Icesave niet veel (of je moet een hoog startbedrag hebben).

Persoonlijk zet ik het liever vast bij de SNS-bank dan bij Icesave.
pi_60446070
Ik niet. Ik gun die vissers een goede economie
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juli 2008 @ 19:54:26 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60450920
In elk geval maar eens even dicht...

Liebchens... Persoonlijke vetes mogen jullie via PM/Mail/Postduif uitvechten. Het is me veel te warm om scheidsrechter te moeten spelen.

[ Bericht 68% gewijzigd door Sjeen op 30-07-2008 20:06:09 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 juli 2008 @ 20:56:52 #269
862 Arcee
Look closer
pi_60452482
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef SeLang het volgende:
Dus het beste advies is: leg niet al je eieren in één mandje.
En bak er af en toe 'es 1 of 2 met een beetje geraspte kaas erop.
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee hoor, 20.887 keer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:13:16 #270
194330 Cottleston-Pie
A Fish Can't Whistle
pi_60452816
DHB gaat volgende week naar 5,85% op 4 en 5 jaar vaste deposito's :-) : (en zelfs 6% als je tevreden bent met rentevergoeding na afloop van de termijn van 4 of 5 jaar)
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:25:33 #271
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60453094
DHB weet ik eigenlijk bar weinig van, en kom ik ook bar weinig van tegen... Hoe is die bank? Werkt het fijn? Hoe zijn de ervaringen?

(los hiervan is 4 jaar voor mij te lang helaas)
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:30:15 #272
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_60453200
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:12 schreef Arcee het volgende:
Een actuele yield-curve voor Staatsobligaties kon ik helaas niet vinden.
30 Juli 2008

surf naar www.bloomberg.com ----> market data ----> rates & bonds ---> Germany

rare vorm trouwens tegenwoordig

Normaal loopt hij meer als...

Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:33:34 #273
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_60453305
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:54 schreef Sjeen het volgende:
Liebchens...
Ik dacht even dat je ons wou adviseren om ons spaargeld in Liechtenstein te zetten. Maar dat doe ik sinds die CD-Rom niet meer hoor.
pi_60453572
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:30 schreef Sigmund_Freud het volgende:

[..]

30 Juli 2008

[ afbeelding ]

surf naar www.bloomberg.com ----> market data ----> rates & bonds ---> Germany

Oke, bedankt. Ik heb 'm toegevoegd voor de volgende OP. Deze is hier te vinden.
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:54:24 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60453778
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef RJD het volgende:

[..]

Voor compleetheid kun je ook Anadolu bank erbij zetten bij banken zonder voorwaarden: 5,1%
http://www.anadolubank.nl/retail_banking/?page=saving_accounts
Is wel een papieren rekening (geen internet) maar kan van pas komen als je wilt spreiden over meerdere rekeningen.
Mijn reisverslagen
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:00:28 #276
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_60453903
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef RJD het volgende:

[..]

Ik geloof dat het plaatje zichzelf niet elke keer 'update'
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juli 2008 @ 22:03:17 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60453988
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:33 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je ons wou adviseren om ons spaargeld in Liechtenstein te zetten. Maar dat doe ik sinds die CD-Rom niet meer hoor.
Geloof me... de laatste die goed advies kan geven over wat te doen met spaargeld, ben ik
*mompelt iets over vrouw zijn en geen gat in hand, maar gewoon geen hand...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 30 juli 2008 @ 22:44:03 #278
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60455005
Vorige week eerste storting bij ECB gedaan, ging helemaal goed, morgen maar eens een flinke som erop zetten.

Weet iemand hoe lang het doorgaans duurt om vanaf de ECB naar je tegenrekening te storten?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60455244
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Voor compleetheid kun je ook Anadolu bank erbij zetten bij banken zonder voorwaarden: 5,1%
http://www.anadolubank.nl/retail_banking/?page=saving_accounts
Is wel een papieren rekening (geen internet) maar kan van pas komen als je wilt spreiden over meerdere rekeningen.
Die staat bij de spaarrekeningen MET voorwaarden. De minimum inleg is namelijk 100 euro en misschien belangrijker, je kan slechts 2x per maand geld van de rekening halen. Deze voorwaarden gelden niet bij alle andere "normale" internetspaarrekeningen.
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:10:46 #280
78918 SeLang
Black swans matter
pi_60455651
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:53 schreef RJD het volgende:

[..]

Die staat bij de spaarrekeningen MET voorwaarden. De minimum inleg is namelijk 100 euro en misschien belangrijker, je kan slechts 2x per maand geld van de rekening halen. Deze voorwaarden gelden niet bij alle andere "normale" internetspaarrekeningen.
Okee
Maar wie haalt er nu 2x per maand geld van een spaarrekening. Het is toch geen betaalrekening?
Mijn reisverslagen
pi_60459952
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:54 schreef Sjeen het volgende:
In elk geval maar eens even dicht...

Liebchens... Persoonlijke vetes mogen jullie via PM/Mail/Postduif uitvechten. Het is me veel te warm om scheidsrechter te moeten spelen.
je bent op pagina 5 nog een handjevol posts vergeten

Maar om weer ontopic te gaan: de Duitse staatsobligaties stijgen nu al ruim een week. Er is veel liquiditeit in de markt, en als gevolg hiervan is er neerwaardse druk op depositotarieven. Met name de grotere banken en banken met liquiditeitstekorten proberen nu 6 maands deposito's te slijten aan hun klanten, om zo de balans tot over het jaarultimo mooi te houden.

Ik denk niet dat Icesave een superhoog depositotarief zal gaan hanteren. Wel een hoog tarief.
pi_60460566
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 08:17 schreef iamredleader het volgende:

[..]

je bent op pagina 5 nog een handjevol posts vergeten

Maar om weer ontopic te gaan: de Duitse staatsobligaties stijgen nu al ruim een week. Er is veel liquiditeit in de markt, en als gevolg hiervan is er neerwaardse druk op depositotarieven. Met name de grotere banken en banken met liquiditeitstekorten proberen nu 6 maands deposito's te slijten aan hun klanten, om zo de balans tot over het jaarultimo mooi te houden.

Ik denk niet dat Icesave een superhoog depositotarief zal gaan hanteren. Wel een hoog tarief.
definieer superhoog en hoog.

Ik schat dat de deposito tarieven 5.7 of 5.8% zullen zijn.
pi_60460574
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 22:44 schreef Mikkie het volgende:
Vorige week eerste storting bij ECB gedaan, ging helemaal goed, morgen maar eens een flinke som erop zetten.

Weet iemand hoe lang het doorgaans duurt om vanaf de ECB naar je tegenrekening te storten?
Er vanuit gaande dat je Credit Europe Bank bedoelt (de ECB doet niet aan spaarrekeningen ), bij mij duurde het een dag.
pi_60460802
quote:
Maar om weer ontopic te gaan: de Duitse staatsobligaties stijgen nu al ruim een week. Er is veel liquiditeit in de markt....
http://www.tijd.be/nieuws(...)pers.7888349-600.art
pi_60462656
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef 81Renrew het volgende:
definieer superhoog en hoog.

Ik schat dat de deposito tarieven 5.7 of 5.8% zullen zijn.
Definitie ga ik natuurlijk niet geven

Maar ik schat dat ze tegen de 5,5% gaan zitten voor 1 jaar vast, de IRS en EURIBOR tarieven zijn thans redelijk stabiel. Veel hoger en ze moeten op elk deposito toeleggen!
pi_60462827
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Definitie ga ik natuurlijk niet geven

Maar ik schat dat ze tegen de 5,5% gaan zitten voor 1 jaar vast, de IRS en EURIBOR tarieven zijn thans redelijk stabiel. Veel hoger en ze moeten op elk deposito toeleggen!
hebben ze iets met euribor te maken als ze het geld dat ze binnenkrijgen doorzetten naar zakelijke klanten voor bedrijfsfinancieringen die een hoger tarief betalen dan euribor?
pi_60465582
Sorry, 81Renrew, ik snap je zin niet helemaal. Kun je het svp nog een keer vragen?
pi_60466334
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:24 schreef iamredleader het volgende:
Sorry, 81Renrew, ik snap je zin niet helemaal. Kun je het svp nog een keer vragen?
Die vraag is wat onduidelijk inderdaad, ging me meer op het punt dat ik niet denk dat ze er op toe gaan leggen. zit op mijn werk dus moet af en toe het scherm weer wegklikken als ik met wat anders bezig ben, dan komen er soms van dat soort onzin stukken uit omdat ik het vergeet na te kijken

Icesave zet het spaargeld op de nederlandse markt door naar zakelijke klanten / bedrijfsfinancieringen, hiervoor werken ze met (neem ik aan) het euribor tarief plus een flinke opslag. Ik denk dus niet dat ze er snel op zullen toeleggen als ze op 5.7 of 5.8 gaan zitten met hun nieuwe deposito tarieven aangezien de vergoedingen die zij vragen aan hun bedrijfsfinancierings / zakelijke klanten hier nog wel een flink aantal basispunten boven zal zitten. Marge zal voor icesave wel lager worden op de depositos, hier krijgen ze wel meer zekerheid voor terug omdat het geld vaststaat. Er op toe leggen om die klanten binnen te halen of om bestaande klanten naar deposito om te zetten zal niet nodig zijn.

Daarnaast denk ik dat als ze met 5.5 komen dat het dan uberhaupt niet interessant is, hun vrij opneembare rekening is al 5.25. ik zou het niet een jaar lang vastzetten voor slechts 25 basispunten meer.
pi_60466501
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:04 schreef 81Renrew het volgende:
Die vraag is wat onduidelijk inderdaad, ging me meer op het punt dat ik niet denk dat ze er op toe gaan leggen. zit op mijn werk dus moet af en toe het scherm weer wegklikken als ik met wat anders bezig ben, dan komen er soms van dat soort onzin stukken uit omdat ik het vergeet na te kijken
Same here
quote:
Icesave zet het spaargeld op de nederlandse markt door naar zakelijke klanten / bedrijfsfinancieringen, hiervoor werken ze met (neem ik aan) het euribor tarief plus een flinke opslag. Ik denk dus niet dat ze er snel op zullen toeleggen als ze op 5.7 of 5.8 gaan zitten met hun nieuwe deposito tarieven aangezien de vergoedingen die zij vragen aan hun bedrijfsfinancierings / zakelijke klanten hier nog wel een flink aantal basispunten boven zal zitten. Marge zal voor icesave wel lager worden op de depositos, hier krijgen ze wel meer zekerheid voor terug omdat het geld vaststaat. Er op toe leggen om die klanten binnen te halen of om bestaande klanten naar deposito om te zetten zal niet nodig zijn.
Ik begrijp je punt, het hangt ook van de klanten af wat voor tarief ze hanteren. Vaak zal dit op basis van het 3-maands EURIBOR zijn met een zekere toeslag, bijvoorbeeld 50 basispunten (0,5% voor de onwetenden). Erg veel marge is dat dan niet, het huidige 3-maands EURIBOR is 4,963, dat ze 5,25% bieden zonder voorwaarden is al behoorlijk.
quote:
Daarnaast denk ik dat als ze met 5.5 komen dat het dan uberhaupt niet interessant is, hun vrij opneembare rekening is al 5.25. ik zou het niet een jaar lang vastzetten voor slechts 25 basispunten meer.
Daar heb je een goed punt, aan de andere kant denk ik dat ze die 5,25% niet eeuwig zullen volhouden. De "kleine lettertjes" hebben vast ergens een vermelding dat dat tarief ooit omlaag kan gaan, indien de bank dat wil. En dat zal ooit gebeuren.
pi_60466652
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 14:14 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Same here
[..]

Ik begrijp je punt, het hangt ook van de klanten af wat voor tarief ze hanteren. Vaak zal dit op basis van het 3-maands EURIBOR zijn met een zekere toeslag, bijvoorbeeld 50 basispunten (0,5% voor de onwetenden). Erg veel marge is dat dan niet, het huidige 3-maands EURIBOR is 4,963, dat ze 5,25% bieden zonder voorwaarden is al behoorlijk.
[..]

Daar heb je een goed punt, aan de andere kant denk ik dat ze die 5,25% niet eeuwig zullen volhouden. De "kleine lettertjes" hebben vast ergens een vermelding dat dat tarief ooit omlaag kan gaan, indien de bank dat wil. En dat zal ooit gebeuren.
ik denk dat je je vergist in wat voor een marge ze maken op die kredieten, dit zal een stuk hoger zijn dan 50bp. Zeker weten doe ik het uiteraard ook niet, maar ik denk zo'n 125 tot 150bp minstens boven euirbor.

Er is op de website vermeldt dat ze minstens 25bp boven de ecb rente blijven zitten tot (?).
pi_60466974
Ik denk dat 125 tot 150 basispunten veel te hoog is. Zeker voor grotere zakelijke relaties is 50 tot 100 basispunten al hoog zat
pi_60466978
Een tip voor de mensen die geld bij DSB hebben staan (deposito). Mocht je dep. willen opzeggen doe dit dan middels een aangetekende brief.. DSB raakt nog wel eens brieven 'kwijt' waardoor je alsnog je geld niet krijgt

Heb er zelf gewerkt en het kwam heel regelmatig voor dat ze dit soort brieven niet konden vinden
pi_60468993
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Zojuist een OHRA rekening aangevraagd, mooie rente alleen jammer dat je maar max. 250 euro per maand kunt sparen.
Die lijkt me ook interessant maar wat ik even niet kan terugvinden: kun je al direct beginnen met het storten van een groot bedrag en dan elke maand een inleg doen of begin je gewoon met je inleg?
Dan is die 7% wel leuk maar dat is dan vanaf max. 250,- in de eerste maand, en dan wat erbij komt elke maand.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  donderdag 31 juli 2008 @ 17:04:07 #294
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60470226
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat je Credit Europe Bank bedoelt (de ECB doet niet aan spaarrekeningen ), bij mij duurde het een dag.
Oops

CEB ja, tnx .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:12:44 #295
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60471321
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef iamredleader het volgende:

[..]
Mwah, ze lenen elke euro meerdere keren uit he, dus ze houden altijd geld over.
pi_60473181
Met ingang van vandaag en morgen zijn er weer een aantal rentewijzigingen. Deze heb ik verwerkt in de volgende OP. Hij is hier te vinden. Degene die het volgende topic opent mag de OP zonder problemen gebruiken.
pi_60474042
tvp, icesave ftw
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:52:43 #298
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60475716
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef RJD het volgende:
Met ingang van vandaag en morgen zijn er weer een aantal rentewijzigingen. Deze heb ik verwerkt in de volgende OP. Hij is hier te vinden. Degene die het volgende topic opent mag de OP zonder problemen gebruiken.
Ik zie dat je erg veel werk maakt van het up-to-date houden van de tarieven... Is het een optie om de tarieven in een plaatje te zetten, zodat de lijst in de OP zelf ook up-to-date blijft?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 juli 2008 @ 22:02:11 #299
862 Arcee
Look closer
pi_60475962
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zie dat je erg veel werk maakt van het up-to-date houden van de tarieven... Is het een optie om de tarieven in een plaatje te zetten, zodat de lijst in de OP zelf ook up-to-date blijft?
Het wachten is op deze feature: [FO][FEA] 48 uur edittijd na laatste edit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60477125
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Als ik het goed begrijp, dan maak ik uit de voorwaarden (art 9) op dat je alleen je maandelijkse overboeking kan inleggen. Je kan dus geen extra storting doen. Klopt dat? Ik zou nl. best direct wat meer op die rekening willen zetten.
I got soul, but I'm not a soldier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')