quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 11:27 schreef Geartsjuh het volgende:[..]
http://www.clubofbudapest.org/index.phpHet klinkt best ok hoor, zoals ik het nu lees. Het kijkt verder dan de religies van zijn leden, het gaat om een uniforme vreedzame denkwijze. Of je dan christen bent of boeddhist maakt dan niet uit natuurlijk. Ik ben me best voorstellen dat de Dalai Lama, voor zover ik bekend ben met zijn ideeën, hier veel voor voelt.
Dat is begrijpelijk. Als ik me er niet wat meer in verdiept had, zou ik er ook niets achter zoeken. De vraag is echter wat de invulling is van 'uniform' en 'vreedzaam'. Een totalitaire dictatuur waarin niemand vrij is en ieders leven tot in detail door een allesoverheersende overheeid beheerst wordt is immers ook 'uniform' en 'vreedzaam'. Maar ik denk niet dat je daar op zit te wachten. Je moet dus weten wat men bedoelt met de termen die gebruikt worden, aangezien dat in de praktijk niet is wat wij ervan verwachten met onze neiging om autoriteiten te vertrouwen.
quote:
Waar is de onderbouwing voor jouw claim dat zij een nwo willen opzetten en dat dit zich uiteindelijk tegen ons gaat keren? Ik zie de Kabbalah niet als inherent 'slecht' dus dat is geen argument voor mij.
Hehe de onderbouwing. Dat kost me een boekwerk. Maar ik zal het kort samen proberen te vatten. Als het je boeit kan ik je wel bronnen aangeven, maar verwacht niet dat ik je hier kan overtuigen ofzo, daar is het te complex en uitgebreid voor, moet je er zelf voor induiken om te zien dat er genoeg bewijs is voor de claims die ik maak. Het is alleen zo gigantisch complex dat ik nu eigenlijk niet eens weet waar ik moet beginnen. Ik ga er ook geen ladingen bronnen bijgeven nu.
Er is op dit moment een sterke drang naar 'duurzame ontwikkeling'. Dit zou nodig zijn wegens milieuproblematiek, hongersnoden, oorlogen, etcetera. Het huidige systeem is niet 'duurzaam', omdat het niet eerlijk is. Duurzame ontwikkeling is gedefinieerd volgens Agenda 21 van de Verenigde Naties, welke door volgens mij nu elke natie ondertekend is en geïmplementeerd wordt, met name via gemeenten.
De vraag is waar alle problemen vandaan komen. Men wil ons doen geloven dat dat een logisch gevolg is geweest van de 'oude orde' en de oude denkbeelden. Willen we dus een nieuwe wereld die beter in elkaar steekt, moeten we een nieuwe wereldorde hebben. Een beschrijving van dit idee 'van oud naar nieuw' kun je hier vinden:
http://gen.ecovillage.org(...)/wwc-budap-decla.pdfOok dit klinkt allemaal weer mooi. Men heeft het over 'in harmonie met de natuur leven' bijvoorbeeld, dus ook 'duurzame ontwikkeling'. Er zit echter een addertje onder het gras.
De reden waarom de wereld op dit moment zo'n bende is als deze mensen zeggen, is niet het gevolg van natuurlijke ontwikkelingen als gevolg van het oude systeem, maar is in de hand gewerkt door dezelfde mensen als die de NWO willen. Men creëert een crisis van oorlogen, religieuze spanningen, armoede, en eigenlijk tweedracht in het algemeen, om vervolgens uit de crisis, de chaos die uit wanneer de tweedracht in conflict met zichzelf komt, een nieuwe orde op te zetten. Dat is de orde die ze altijd al wilden, maar niet zomaar konden implementeren. Men wijs dus het oude systeem als schuldige aan terwijl ze zelf de schuldigen zijn, omdat het oude systeem prima zou werken als zij er zelf niet geweest waren.
We staan op het punt een enorme crisis in te duiken. De economie staat op springen. De oude economie is dus 'niet duurzaam', tijd voor een nieuwe economie die wel duurzaam is. Zo ook met onderwijs, dat is niet 'duurzaam'. Wat is 'duurzaam' nou eigenlijk?
Duurzaam wil zeggen dat menselijke activiteit geen of nauwelijks belasting heeft op de natuur, zodat de mens in harmonie met de natuur leeft in plaats van er een parasiet op is. Daardoor kan het menselijk leven langdurig voortbestaan. Het oude systeem en de oude spiritualiteit is niet duurzaam, dus tijd voor een nieuw systeem en een nieuwe spiritualiteit, gebaseerd op de kabbalah. In deze spiritualiteit gaan we ervan uit dat alle religies wegen naar dezelfde god zijn, dat ze allemaal in essentie hetzelfde leren, en dat het dus ook geen probleem is om ze allemaal samen te voegen en zo samen in harmonie te kunnen leven in plaats van in conflict. Het idee is dat fundamentalisme de bron is van alle religieuze conflicten. Fundamentalisme is dus niet duurzaam en moet verdwijnen. Dat kan echter niet zomaar, dus men creëert die crisis waarin fundamentalistische stromingen het probleem zijn. De grootste 2 daarvan zijn Islam en het Christelijk geloof, dus die 2 moeten of aanpassen, of verdwijnen wanneer ze niet in tune raken met de nieuwe wereld. Voor mij is dit sowieso een probleem, voor anderen misschien nu nog minder maar dat komt misschien nog wel.
Hoe zal duurzaamheid in de praktijk werken? Ik kan daar een paar voorbeelden van geven.
Onderwijs: hoog onderwijs leidt tot betere opleiding, beter werk en een hoger salaris. Hoger salaris leidt tot meer consumptie en dus meer belasting voor de natuur. Breed en hoog onderwijs is dus niet duurzaam. In plaats daarvan hebben we onderwijs nodig waardoor we onze verantwoordelijkheden tot de natuur, onze medemens en de overheid beseffen. We moeten ons ervan bewust raken dat we in een collectieve, geglobaliseerde wereld leven, en rekening dienen te houden met al onze medeburgers. Daarnaast dienen we te beseffen dat we de natuur niet mogen belasten, omdat alles 1 is, wij zijn niet hoger of beter dan een boom omdat we allemaal deel uitmaken van het collectieve bewustzijn wat 'god' heet', of Gaïa in sommige new age kringen. Op die manier moeten we accepteren dat we nergens anders recht op hebben dan onze basisvoorzieningen. Daarnaast dienen we onze verantwoordelijkheid naar de overheid te beseffen, omdat het de taak van de overheid is om voor ons te zorgen en zij dat succesvol zal doen. We moeten allemaal meewerken aan de new world order, er is geen andere mogelijkheid, het is onze verantwoordelijkheid.
Spiritualiteit: alles is 1. Tolerantie dient voorop te staan. Fundamentalisme mag niet omdat dat niet strookt met het tolerantieprincipe. Daarnaast zal via pseudowetenschap, quantum mechanica etc. het idee verspreid worden dat de kabbalah klopt (wordt al verspreid) en op basis van de kabbalah kan gededuceerd worden dat alle spiritualiteiten in principe hetzelfde zijn, dat we allemaal dezelfde god aanbidden. Afwijken van de nieuwe spiritualiteit is daarom verkeerd en dient uitgeroeid te worden.
Milieu en Economie: harmonie met de natuur. Je mag je in je basisbehoeften voldoen, daar heb je recht op. Al het andere is voor 'common good'. Privé bezit, 'private property', is niet duurzaam. Het idee is dat alles wat de aarde produceert voor iedereen bestemd is en dus ook eerlijk verdeeld dient te worden. Alle goederen, natuurlijk of geproduceerd, gaan dus ook (spoedig) echt herverdeeld worden, ook op basis van het eerlijkheidsprincipe. De verdeling zal gebeuren op basis van het 'noodzaak' principe. Dit wil zeggen dat noodzaak bepaalt of iemand recht heeft op een bepaald goed. Stel jij hebt een auto en ik niet, en jij hebt geld om een nieuwe auto te kopen en ik niet, heb ik recht op jouw auto, omdat jij toch al teveel bezit hebt en ik minder dan jou en dat is niet eerlijk. ik mag dus jouw auto confisqueren, en dit zal geen diefstal genoemd worden. Wanneer jij je auto niet af wil staan, mag ik hem in het geheim confisqueren. Het is dus de wet op zijn kop. Maar dit is duurzaam omdat het eerlijk is. Hetzelfde geldt voor huizen, als jij een groot huis hebt met meer kamers dan je nodig hebt, zullen anderen recht hebben om in jouw huis te wonen. Het huis staat echter wel op jouw naam, dus jij dient de rekeningen en de huur te betalen etc. Je hebt dus wel recht op privé eigendom, maar totaal geen zeggenschap erover, dat heeft de overheid. In Zuid Afrika zijn deze wetten al van kracht, in andere naties zijn ze al gevestigd maar nog niet geïmplementeerd omdat de juiste crisis waardoor grote nood ontstaan is nog niet gekomen is. Ik vermoed echter dat dat niet lang meer zal duren gezien de economische ontwikkelingen en de nabije crash van de economie.
Doordat de mens als parasiet voor de natuur beschouwd wordt, zal beweging in de natuur ook streng geregeuleerd worden. Menselijke activiteit dient te worden geminimaliseerd, en men dient aan te tonen dat men geen negatieve invloed heeft gehad op de natuur wanneer men zich erin heeft bevonden. Maw als jij de natuur in trekt moet jij aan kunnen tonen dat je geen mier hebt doodgetrapt of iets dergelijks. Je bent dus schuldig tot je bewezen onschuldig bent. Ik weet dat dit te gek voor woorden klinkt maar dit is wat de agenda's bevatten.
Kinderen en opvoeding: opvoeding van ouders wordt als niet-duurzaam beschouwd, omdat het kind vergiftigd zou worden met nationalistische en fundamentalistische ideeën. In plaats daarvan dienen kinderen dus door de staat opgevoed te worden met principes als globalisering, eenheid van religies en allerlei andere overheidsindoctrinatie. Kinderen zullen dus ook vroeger naar school moeten. Het krijgen van kinderen zal gereguleerd worden zoals in China, omdat men een stabiele en duurzame populatie wil. Alle bronnen die ik ooit ben tegengekomen hierover melden dat een stabiele populatie tussen de 500 miljoen en de 2,5 miljard ligt. Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om te geloven dat men serieus meer dan de helft van de wereldbevolking dood wil hebben, en ik zal het ook niet kunnen geloven totdat de crisis die eraan zit te komen dit effect zal hebben (wegens hongersnood, kernoorlog, pandemiën, etc.). Maar dat is dus wat men als duurzaam beschout. Geboortecijfer moet in evenwicht zijn met sterftecijfer dus dan krijg je een chinees bewind waarin de overheid bepaalt hoeveel kinderen je mag hebben.
Etcetera. Dit is een uitstekende video over de milieuaspecten en onderwijs, en wat de onderliggende problemen zijn van duurzame ontwikkeling:
Liberty or sustainable developmentDe nieuwe economische orde wordt in deze video, vanaf 54 minuten uitgelegd.
A new world orderEn de rol van de VN.
The UN and the occult agendaTegen het eind komt de link tussen Luciferianisme (kabbalisme) en de 'groene bewingen', extreem linkse milieu organisaties, zoals Findhorn naar voren. Het hele duurzame ontwikkeling idee komt hier ook weer uit voort. NGO's hebben via de VN invloed op internationaal beleid en maatschappelijke ontwikkelingen door verspreiding van new age ideeën etc. Het is een intrinsiek verweven web van organisaties, overheidsinstanties, geheime genootschappen, idealistische bewegingen, religieuze/spirituele groepen, welke in de basis dezelfde filosofie delen, Luciferianisme, en samenwerken om deze wereldwijd te implementeren, en dat alles centraal gecoördineerd vanuit Rome.
Dit zijn maar 3 bronnen maar ze vatten het redelijk samen. Ik verwacht niet dat dit je zal overtuigen ofzo, maar het is een opstapje als je echt geïnteresseerd bent.
De kabbalah speelt een sleutelrol in dit alles omdat het hele idee van duurzame ontwikkeling erop gebaseerd is. Het veheft alles in het universum tot goddelijk en gelijk. Wij dienen ook allemaal geïnitieerd te worden in de NWO via een 'Luciferische initiatie'. Via deze initiatie, een bewustzijnsverandering, beseffen we dat we allemaal 1 zijn en alles 1 is, het collectieve, universele bewustzijn, daardoor wat onze verantwoordelijkheden naar de planeet, onze medemens en de overheid is. Hierdoor zullen we mee willen werken aan de NWO omdat de principes ervan vanaf dat moment ook in ons bewustzijn geplant zijn, terwijl die principes tegen alles indruisen wat ons leven aangenaam en vrij kan maken, maar door de misleiding van de gecreëerde crisis gelovne we dat de NWO de enige mogelijke oplossing is. Het is globale slavernij waarin de slaven denken dat ze geen slaaf zijn, eigenlijk fascisme dus. De paus zal trouwens de representatief van de nieuwe wereld religie worden, en eventueel de heerser over de hele wereld, en dan zijn we weer terug in de middeleeuwen.
Bekijk in het licht hiervan de speech van Obama in Berlijn eens:
http://video.google.com/videoplay?docid=4037578030527035223De keywoorden zijn 'global citizenship', 'fairness', 'sustainability', 'responsability', 'save the planet', 'new world', 'take down walls', 'equality', 'shared sacrifice', etcetera. Als je die termen kan vertalen aan de hand van de agenda's van de globalisten en milieustrijders hoor je ineens een heel andere speech.
En deze speech van een lid van de world wisdom council:
http://video.google.com/videosearch?q=world+wisdom+council&sitesearch=#Ze mengt economie met een 'grotere bewustwoding'. i.e. een nieuwe economie met een nieuwe kabbalistische, Luciferiaanse mindset. Vrije markteconomie is volgens haar een bron van kwaad omdat het competetief is. In werkelijkheid kan vrije markteconomie, gebaseerd op eigen bezit van land en goederen, leiden tot een grotere en efficiëntere productie van goederen met een stijging van welvaart als gevolg. De reden dat we in het westen zo rijk zijn is juist om die redenen, dat we privébezit en vrije markt hebben, en dat is wat de WWC dus af wil schaffen.
Daarna noemt ze 'redistribution', dat is dus die herverdeling van welvaart. Deze mensen zien de rijkdom van de aarde als iets beperkts wat dus eerlijk verdeeld moet worden, niet als iets wat gecreëerd wordt zoals in een vrije markt.
Daarna komt ze bij de NGO's, dat zijn die ultra linkse milieubewegingen die bij de VN en overheden lobbyen.
Global citizenship, geleid door de VN wordt genoemd. De VN is spil in deze hele beweging en 1 van de ereleden van de WWC, Robert Muller, is dan ook assistent secretaris generaal van de VN geweest, speelt een grote rol binnen UNESCO en is openlijk Luciferiaan.
Daarna begint ze over de vrije markt en milieu. Ik vind ook dat we zuinig op het milieu moeten zijn, maar deze mensen trekken het tot in het extreme door, al blijkt dat niet uit deze speech. Ze brengt een goed verhaal over kwaliteit van leven ipv winst etc. Mee eens, maar niet op hun manier. Aan het einde noemt ze de 'Earth Charter'. Deze komt ook in die video liberty or sustainable development aan bod. Voorstanders ervan noemen dit de 'nieuwe geboden' voor de New world order. Ze hebben zelfs een ark gemaakt, zoals de ark waarin de stenen tafelen lagen, met de earth charter erin en nog wat andere boeken. Deze reist de wereld rond. Onlangs was ie nog in Amsterdam.
En deze speech:
http://video.google.com/videosearch?q=world+wisdom+council&sitesearch=#De eerste spreker start rond 15 min. en valt gelijk met de deur in huis.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 25-07-2008 18:34:17 ]