Bepaal je zelf in principe een beetje, maar over het algemeen zo rond half één tot één, maar goed, het is prettiger om het thuis te doenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:26 schreef rycemasta het volgende:
Mensen die er naar uitkijken om de hand aan zichzelf te slaan.
Sad
Uiteraard wel, maar niets is zo heerlijk om in je eigen huis veilig in knus achter je schermpje je jongeheer door je vuist te jagen.quote:
ja duuh, maar als je dan heeeeeeel geil bent zoals je beschrijft is het op dat moment toch priceless?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niets is zo heerlijk om in je eigen huis veilig in knus achter je schermpje je jongeheer door je vuist te jagen.
ah weer 1 die achter zijn pik aanloopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar niets is zo heerlijk om in je eigen huis veilig in knus achter je schermpje je jongeheer door je vuist te jagen.
Neuken?quote:
ook zo vaak overdag geil dan lieverd ?quote:
Nee, dat is juist heerlijk. Lekker slapenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Te moe zijn om geil te worden, dat is nog veel erger....
kinky, stiekem houd je ervan om kans-om-betrapt-te-worden-sex te doen.quote:
Met 'niet uitkomen' bedoel ik meer dat er niemand in de buurt is om te bespringenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
kinky, stiekem houd je ervan om kans-om-betrapt-te-worden-sex te doen.![]()
![]()
En dan loop je te huilen over mensen die Patrick Dempsy zeer aantrekkelijk vinden, terwijl jij surft naar onzedelijke plaatjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
Het gebeurt mij nog wel eens dat ik, meestal door een externe prikkel, overdag geil word. Als de kans zich dan even aandient, dan ga ik wat rondbrowsen op het internet naar vieze plaatjes. Ik word dan nog geiler. Maar ja, om op je werk nu het karwei af te maken, gaat wat ver
. In plaats daarvan verheug ik mij dan altijd op de avond. Dan denk ik, vanavond ga ik er eens lekker tegenaan
. Maar dan als het eenmaal avond is, is de geilheid weer verdwenen en ik heb dan eigenlijk geen zin meer om het met de nodige moeite weer op te wekken.
Klacht: overdag geil worden en dan 's avonds de geilheid weer kwijt zijn.
Kan je optyfen met je kleine lettersquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:07 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En dan loop je te huilen over mensen die Patrick Dempsy zeer aantrekkelijk vinden, terwijl jij surft naar onzedelijke plaatjes.
Jammer hoor.
Zoek een leven, vriend. Of moet je per se dingen willen lezen die niet boeien, zoals mijn post met kleine lettertjes?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan je optyfen met je kleine letters![]()
OT: Ruk gewoon een willekeurig wijf mee een steeg in
Je wil zoals elfzesendertig zijn ofzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zoek een leven, vriend. Of moet je per se dingen willen lezen die niet boeien, zoals mijn post met kleine lettertjes?
Waarom ga je er van uit dat ik huil over mensen die Dempsy zeer aantrekkelijk vinden? Ik huilde erover dat sommige mensen juist op hem afgeven in dat topicquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:07 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
En dan loop je te huilen over mensen die Patrick Dempsy zeer aantrekkelijk vinden, terwijl jij surft naar onzedelijke plaatjes.
Jammer hoor.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:04 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom ga je er van uit dat ik huil over mensen die Dempsy zeer aantrekkelijk vinden? Ik huilde erover dat sommige mensen juist op hem afgeven in dat topic.
En dit topic niet al te serieus nemen. Het is KLB.
No way dat ik een huillie wil zijn. Het is eerder andersom, vriend.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je wil zoals elfzesendertig zijn ofzo?
Aldus sprak godVolgens mij zit god nu ergens in Australië bij de hoeren
Ho ho ho, wees niet teleurgesteld in mij! Ik zou dat erg jammer vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:16 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik heb je verkeerd ingeschat.
ja en ook nog eens op de verkeerde plekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:26 schreef rycemasta het volgende:
Mensen die er naar uitkijken om de hand aan zichzelf te slaan.
Sad
Oh! My! God!quote:
He, ben jij niet die ene DJ?quote:
Omdat zij de enige is die nog niet teleurgesteld is in jou?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ho ho ho, wees niet teleurgesteld in mij! Ik zou dat erg jammer vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |