Aldus het AD..quote:NIJMEGEN - . De Nijmegenaren zijn daarmee definitief afgehaakt in de strijd om Ajacied Leonardo. De vraagprijs van Ajax was het struikelblok voor de club van Mario Been.
Ga je met een groep met de trein, kan ook erg gezellig zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:56 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik had me voorgenomen naar de uitwedstrijd te gaan. Jammer dat het dan Boekarest wordt. Sportief heb je misschien het meeste kans (al moet ik dat nog zien, spelers die het Europese avontuur mogelijk maakten zijn weg) maar voor de supporters is het wel klote.
Je moet bijna wel vliegen, en dat gaat je sowieso zo'n 250,- a 300,- euro kosten. Het kan al voor 140,- euro, maar dan moet je vertrekken vanaf Brussel en terugkeren op Dortmund, komen ook weer kosten bij kijken. Plus dat je dan van dinsdag tot vrijdag weg bent, kost een hoop vrijedagen. Met de bus is eigenlijk geen optie. 2100 Kilometer. Dan zit je dus zo'n 27 a 28 uur in de bus (als het niet meer is). Auto is 24 uur rijden. Ook niet echt lekker.
Ze moeten dus maar gewoon de groepsfase halen.
Ik geloof je gelijk, maar de week na de uitwedstrijd van NEC ga ik al 5 dagen naar Dublin met vrienden. En een maand erop ben ik ook alweer een lang weekend in Londen. Als jij me verteld bij welk tuincentrum ze een geldboom verkopen krijg je van mij een kratje bier voor de tip.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ga je met een groep met de trein, kan ook erg gezellig zijn.
Zie bijvoorbeeld deze bizarre treinreis
Vind het eigenlijk vooral jammer dat sommige mongolen hem nog steeds afrekenen op z'n verleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Rachid Bouaouzan bij NEC, hmm dat gaat niet goedkomen hoop ik.
Dat zwijn bij NEC, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hij was goed weggestopt in engeland.
Jammer erg jammer dat deze idioot weer voor een Nederlandse club uit mag komen.
ook jammer dat NEC zo'n mongool bij de selectie wilt hebben
Hou toch op man.... belachelijk dat ie iemands carriere omzeep helpt en iemand invalide schopt en hij gewoon door mag gaan en degene die hij het heeft aangedaan is voor zijn leven getekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk vooral jammer dat sommige mongolen hem nog steeds afrekenen op z'n verleden.
dit soort tackles worden elk weekend gemaakt.. alleen meestal weet het slachtoffer het voldoende te ontwijken waardoor er geen blessure komt en iedereen het snel vergeet. bij Kokmeijer was het wel raak (helaas) en is hij gelijk de boeman z'n hele leven lang.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hou toch op man.... belachelijk dat ie iemands carriere omzeep helpt en iemand invalide schopt en hij gewoon door mag gaan en degene die hij het heeft aangedaan is voor zijn leven getekend.
Idd chase him down like a dog. Opzouten met die gast.
Wat belachelijk is dat iedereen zoiets heeft van "ach tis gebeurd en klaar" wat een onzin.
Nee ik vind dat deze gast hetzelfde moet krijgen als Kokmeier, dus niet meer op de velden te zien.
Iig niet meer in NL....
Ik, wacht maar af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:04 schreef -J-D- het volgende:
Bron?
Van Eijden komt iig niet, die gaat naar Willem II
Pfffquote:
En terecht. Lijkt wel of je het enigszins goed probeert te praten. Sowieso van het argument 'dergelijke overtredingen, dan wel charges, worden wekelijks gemaakt' word ik een beetje moe. Dat klinkt namelijk plausibel, maar is het allerminst. Dan zou rijden onder invloed ook best ok zijn, want dat gebeurt ook wekelijks. Nee, Bouaouzan heeft een fout gemaakt (al dan niet in een blackout; kan niet in z'n hoofd kijken) en moet nu op de blaren zitten. Grote jongens dragen immers de verantwoordelijkheid van hun daden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dit soort tackles worden elk weekend gemaakt.. alleen meestal weet het slachtoffer het voldoende te ontwijken waardoor er geen blessure komt en iedereen het snel vergeet. bij Kokmeijer was het wel raak (helaas) en is hij gelijk de boeman z'n hele leven lang.
Exactly my thoughts. Ik kan er niet blij mee zijn, al snap ik dat het sportief gezien een aanwinst is. Maar ik vraag me serieus af of ik kan juichen als hij scoort.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:11 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Wel is het zo dat ie al geboet heeft voor z'n daad - hoewel de straf naar mijn mening niet in verhouding stond met hetgeen ie op z'n geweten heeft, maar dat is een andere discussie - dus verdient ook hij een tweede kans. Dat wil echter niet zeggen dat ie mijn respect heeft. Stond dan ook allerminst te springen toen ik het nieuws vanmiddag vernam, hoewel ik besef dat we nood hebben aan dergelijke versterkingen.
ik zal een gat in de lucht springen als hij scoortquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Ik kan er niet blij mee zijn, al snap ik dat het sportief gezien een aanwinst is. Maar ik vraag me serieus af of ik kan juichen als hij scoort.
Ben benieuwd. Zomer en dan toch Leonardo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:55 schreef -J-D- het volgende:
Gister sprak ik een "insider" van NEC (partner van medewerker daar) en die beweert dat er vandaag 2 spelers bijkomen. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |