abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:47:35 #151
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60939234
Arek Radomski speelt in ieder geval zo goed als zeker dit seizoen in Nijmegen.
pi_60939505
Leonardo voor Lens lijkt me dan mogelijk gezien Been en de situatie voor Leonardo bij Ajax, Pavlovic voor Bobson (Bobson was niet bijzonder toch?) moet dus nog gezien worden hoe zich dat ontwikkeld, maar hoe willen jullie spelen eigenlijk?

Want als Tim Janssen weer in vorm raakt heb je JVB en Janssen, dan zou Leonardo erbij als aanvaller kunnen, maar nog een winger? Dan zou Pavlovic als valse linkermiddenvelder samen met Davids wel goed zijn toch? Aangezien er twijfels waren over Pavlovic.

Radomski raak je niet kwijt zoals Vadoz, maargoed, je krijgt er weer ervaring voor terug en die lijkt me niet verkeerd.
pi_60939707
Wat dat betreft:

Vadoz ---> Radomski
Lens ---> Leonardo
Bobson ---> Pavlovic/Davids (laatsgenoemde ontwikkeld zich in de voorbereiding dus goed als linkermiddenvelder)

En dan krijg je er Janssen (blijf hem nog steeds veel potentie vinden hebben) voor terug aangezien die vorig jaar eigenlijk niet meetelde.

Ga je er niet eens op achteruit. Leonardo is een speler die je na 2 seizoenen verkoopt aan een middelmatige subtopper in het buitenland, Pavlovic weetje niet en mss kan JVB of Janssen ook ooit is met winst verkocht worden.
pi_60940179
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat zeggen jullie van de 2e POLL in mijn signature. Geen emotionele reacties graag

Junker gaat jullie niets aan

Kampioen van Gelderland, ik hoop dat NEC de groepsronde haalt en dan gaat Europees Voetbal tegen hun werken. Wij hebben sowieso een nieuwe, bredere en frissere selectie en ik denk dat het qua kwaliteit niet eens zoveel verschilt met bv vorig jaar, maar dat we qua organisatie en mentaliteit wel beter zijn geworden. We moeten niet ineens wonderen verwachten, maar een stabiele middenmoter/subtopper met uitschieters mogen we dit jaar toch wel verwachten.
Ik houd dan ff bij wie anders denken, hebben de NEE stemmers achteraf gelijk, krijgen ze een kratje pils
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 02:29:54 #155
191163 J-heronimus
pi_60941930
NEE uiteraard
pi_60942065
Krijg zeker niks van jou als ik gelijk heb?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 02:53:16 #157
191163 J-heronimus
pi_60942167
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Krijg zeker niks van jou als ik gelijk heb?
Kratje pils
pi_60942240
Deal

Je woont wel in Nijmegen neem ik aan?
pi_60946862
Barazite is verhuurd aan Derby County.
pi_60947460
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef DeVinger het volgende:
Leonardo voor Lens lijkt me dan mogelijk gezien Been en de situatie voor Leonardo bij Ajax, Pavlovic voor Bobson (Bobson was niet bijzonder toch?) moet dus nog gezien worden hoe zich dat ontwikkeld, maar hoe willen jullie spelen eigenlijk?
Lens speelde vanaf rechts en wordt dus mogelijk vervangen door Pavlovic.
Bobson speelde vanaf links en wordt dus mogelijk vervangen door Leo.
Beetje muggenziften, maar goed
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60948307
En DeVinger vergeet Schone, die zal het niveau gewoon prima aankunnen denk ik
Brett Holman
pi_60949993
Ws heb je zelfs binnenkort een avatar van hem
pi_60950154
Nee, Brett staat er al ruim 3 jaar prima op
Brett Holman
pi_60956374
En dan vergeten we ook nog Dani Fernandez ipv Muslu, ook een verbetering lijkt me..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_60957015
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En dan vergeten we ook nog Dani Fernandez ipv Muslu, ook een verbetering lijkt me..
Nouja, nu moeten we ook niet gaan overdrijven he. Als Dani echt beter was dan had hij er wel ingestaan ipv Muslu na de winterstop. Maar een echte vermindeing is het daarentegen zeker niet.
pi_60957224
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Greetings het volgende:

[..]

Nouja, nu moeten we ook niet gaan overdrijven he. Als Dani echt beter was dan had hij er wel ingestaan ipv Muslu na de winterstop. Maar een echte vermindeing is het daarentegen zeker niet.
Je hebt Dani's optredens gezien de laatste paar wedstrijden? Verdedigend is het iets minder, maar voetbaltechnisch is het een grote verbetering.

De reden dat Dani ernaast bleef was omdat Muslu goed stond te ballen, en Been z'n elftal niet wilde veranderen (organisatie etc.).
pi_60958024
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:31 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Lens speelde vanaf rechts en wordt dus mogelijk vervangen door Pavlovic.
Bobson speelde vanaf links en wordt dus mogelijk vervangen door Leo.
Beetje muggenziften, maar goed
Leo kan m.i. de Lens-rol prima kunnen vervullen en Pavlovic de Bobson-rol, alleen dan de flanken omgedraaid.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60958047
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strooper het volgende:

[..]

Leo kan m.i. de Lens-rol prima kunnen vervullen en Pavlovic de Bobson-rol, alleen dan de flanken omgedraaid.
Geheel mee eens.
pi_60958237
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:16 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Geheel mee eens.
Dat scheelt
Maar hoe zit het nou met het Olsson-naar-Hoffenheim-gerucht, is dat een beetje betrouwbaar?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60958266
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Strooper het volgende:

[..]

Dat scheelt
Maar hoe zit het nou met het Olsson-naar-Hoffenheim-gerucht, is dat een beetje betrouwbaar?
Ik kan je verzekeren dat Hoffenheim naar hem geinformeerd heeft.
Of het serieus is en of het haalbaar is, weet ik niet. Daarover hoop ik binnen een paar dagen goed nieuws over te horen. Van mij mag ie nog wel ff blijven
pi_60958911
Net als die twee spelers uit Honduras zeker.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:55:30 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60958927
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pst, Wormpje kopen?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_60958968
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:55 schreef Mark het volgende:
Pst, Wormpje kopen?
Seedorf is beter
pi_60966427
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Een, en die mocht niet eens op proef komen

God, wat een wedstrijd vanavond
Tot en met de 60e minuut amper een kans gezien voor NEC. Toch lief dat de la Peņa de rode kaart pakte na een domme actie richting Otten, terwijl er geen bal in de buurt was.
Het laatste half uur was wat beter.
Geen Sibum, El Ach, Schöne en Babos (de laatste drie ivm interlands).
Baart was de eerste helft heel slecht met drie blunders.
Radomski en Pavlovic hebben niet gespeeld, sterker nog: ze zaten niet op de bank. Schijnt dat Pavlovic nog met z'n visum bezig is?

Morgen tegen de Rhenense selectie :")
pi_60966457
Ai, dat was slecht vanavond. Nou deden Babos, Schöne, Sibum en El-Akchaoui ook niet mee, maartoch..

1-1 tegen Espanyol. Spanjaarden een stuk beter, kwamen ook op voorsprong. Na de rode kaart van De La Pena kreeg NEC meer overwicht, zonder echte kansen te creëren. Doelpunt van El Kabir viel letterlijk uit de lucht, intikker voor open goal.

Hopen dat Radomski de eerste competitiewedstrijd haalt, en die vleugelspelers al binnen zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')