Ik houd dan ff bij wie anders denken, hebben de NEE stemmers achteraf gelijk, krijgen ze een kratje pilsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef DeVinger het volgende:
Wat zeggen jullie van de 2e POLL in mijn signature. Geen emotionele reacties graag
Junkergaat jullie niets aan
Kampioen van Gelderland, ik hoop dat NEC de groepsronde haalt en dan gaat Europees Voetbal tegen hun werken. Wij hebben sowieso een nieuwe, bredere en frissere selectie en ik denk dat het qua kwaliteit niet eens zoveel verschilt met bv vorig jaar, maar dat we qua organisatie en mentaliteit wel beter zijn geworden. We moeten niet ineens wonderen verwachten, maar een stabiele middenmoter/subtopper met uitschieters mogen we dit jaar toch wel verwachten.
Kratje pilsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:42 schreef DeVinger het volgende:
Krijg zeker niks van jou als ik gelijk heb?
Lens speelde vanaf rechts en wordt dus mogelijk vervangen door Pavlovic.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:55 schreef DeVinger het volgende:
Leonardo voor Lens lijkt me dan mogelijk gezien Been en de situatie voor Leonardo bij Ajax, Pavlovic voor Bobson (Bobson was niet bijzonder toch?) moet dus nog gezien worden hoe zich dat ontwikkeld, maar hoe willen jullie spelen eigenlijk?
Nouja, nu moeten we ook niet gaan overdrijven he. Als Dani echt beter was dan had hij er wel ingestaan ipv Muslu na de winterstop. Maar een echte vermindeing is het daarentegen zeker niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En dan vergeten we ook nog Dani Fernandez ipv Muslu, ook een verbetering lijkt me..
Je hebt Dani's optredens gezien de laatste paar wedstrijden? Verdedigend is het iets minder, maar voetbaltechnisch is het een grote verbetering.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nouja, nu moeten we ook niet gaan overdrijven he. Als Dani echt beter was dan had hij er wel ingestaan ipv Muslu na de winterstop. Maar een echte vermindeing is het daarentegen zeker niet.
Leo kan m.i. de Lens-rol prima kunnen vervullen en Pavlovic de Bobson-rol, alleen dan de flanken omgedraaid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lens speelde vanaf rechts en wordt dus mogelijk vervangen door Pavlovic.
Bobson speelde vanaf links en wordt dus mogelijk vervangen door Leo.
Beetje muggenziften, maar goed
Geheel mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef Strooper het volgende:
[..]
Leo kan m.i. de Lens-rol prima kunnen vervullen en Pavlovic de Bobson-rol, alleen dan de flanken omgedraaid.
Dat scheeltquote:
Ik kan je verzekeren dat Hoffenheim naar hem geinformeerd heeft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Strooper het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Maar hoe zit het nou met het Olsson-naar-Hoffenheim-gerucht, is dat een beetje betrouwbaar?
Pst, Wormpje kopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Net als die twee spelers uit Honduras zeker.
Een, en die mocht niet eens op proef komenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Net als die twee spelers uit Honduras zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |