Junker ook, als hij zijn rendement met 200% verhoogtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Saidi is toch best een leuk voetballertje? Als zijn rendement dit seizoen eens omhoog gaat...
Junker heeft dan ook een kneuzenkermis om zich heen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Junker ook, als hij zijn rendement met 200% verhoogt
Hij is heel snel, kan zijn man voorbij, maar levert zelden een goede voorzet af.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Die Saidi is toch best een leuk voetballertje? Als zijn rendement dit seizoen eens omhoog gaat...
Ik heb vroeger op school geleerd dat het niet uitmaakt met hoeveel je nul vermenigvuldigt: het blijft nulquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Junker ook, als hij zijn rendement met 200% verhoogt
je onderschrift klopt nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Nummer 1 van Gelderland op dit moment
De kansloze ploeg had dus wel kansen, je spreekt jezelf tegen. En als ze zuiniger er mee om waren gegaan, dan had het nog wel eens heel moeilijk geworden kunnen zijn. We mogen blij zijn dat dat niet gebeurde.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
De Graafschap was gewoon kansloos. NEC verzuimde het in de eerste helft al af te maken. Door redelijk goed positiespel kwam de Graafschap er het eerste half uur gewoon niet aan te pas. Daarna kwamen ze er een paar keer uit, maarja, als je zķ met die kansen omgaat (domme passen, stom balverlies) dan kan je het natuurlijk wel vergeten.
Rennenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:00 schreef sjeppert het volgende:
indd paar goede kansen voor de graafschap gezien
kon zomaar gebeuren dat de graafschap op voorsprong kwam
saidi het racemonster...afwerking laat te wensen over
Assistquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Rennen![]()
![]()
Man voorbij![]()
Voorzet![]()
![]()
Doelpogingen![]()
![]()
Die je zelden bij hem.quote:
Ze hadden een paar kansjes ja, maar wat deden ze ermee? Ik heb echt zoveel dom balverlies gezien. Als NEC voorin scherper was geweest was de uitslag hoger uitgevallen dan 2-0.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:33 schreef Mark het volgende:
[..]
De kansloze ploeg had dus wel kansen, je spreekt jezelf tegen. En als ze zuiniger er mee om waren gegaan, dan had het nog wel eens heel moeilijk geworden kunnen zijn. We mogen blij zijn dat dat niet gebeurde.
Dat viel mij ook op ja. En op basis van het vorige seizoen slaat die uitspraak ook nergens op. Raar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef Serinde het volgende:
Mario noemt elke keer Tim Janssen in het rijtje "spelers die we nog wél hebben". Zo goed was hij gisteren weer niet. Ik wil in ieder geval Lens terug
Dat bestrijd ik ook niet, wel dat ze kansloos waren. Dat ze niets met die kansen deden is natuurlijk een ander verhaalquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:15 schreef Dutch_Courage het volgende:
Gewoon een terechte overwinning hoor.
Nog niks...quote:
Neuh Janssen werd als buitenspeler opgesteld, maar zonder echt alternatief.quote:Op maandag 1 september 2008 17:28 schreef Blawh het volgende:
Verrassende en goede aankoop inderdaad, maar dit is het einde van Janssen? John is namelijk inderdaad geen striker, meer een centrumspits.
Ben benieuwd of er nog een buitenspeler bij gaat komen bij jullie.
1 huur, 1 koopquote:Op maandag 1 september 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
2 goede aankopen!
2 goede versterkingen dan!quote:Op maandag 1 september 2008 17:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
1 huur, 1 koop
(Boua, John)
Verder daarvoor Zomer gehuurd en Schöne en Radomski gekocht.
quote:Lens: 'Opnieuw naar NEC is een optie'
Als Jeremain Lens in december geen basisplaats heeft bij AZ, wil hij opnieuw verhuurd worden aan NEC. "Door een blessure heb ik de hele voorbereiding gemist. Mocht in december blijken dat het niet lukt bij AZ, blijft NEC mijn eerste optie", aldus de jonge aanvaller tegenover De Gelderlander.
Vorig seizoen werd Lens ook al uitgeleend aan de ploeg van Mario Been. Met succes, want mede door de acties en doelpunten van de jeugdinternational plaatst NEC zich voor Europees voetbal. "Als het kan, kom ik dit seizoen naar de thuiswedstrijden van NEC", laat Lens zijn clubliefde voor de club uit Nijmegen blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |