abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60800042
Daar word ik ook niet gelukkig van hoor.. doe mij dan maar Obodai, dat is nou echt een speler die onder Been weer helemaal op kan bloeien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brett Holman
pi_60800083
Obodai is de afgelopen jaren allemaal maar in het nieuws gekomen door ruzie bij Sparta of een transfer. Over zijn voetbalkwaliteiten kan ik weinig zeggen.
Radomski vond ik geen verkeerde speler in zijn tijd in NL. Ben bang dat de tijd begint te dringen en dat we daar al blij mee mogen zijn.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60803896
Radomski lijkt me, mits fit, geen verkeerde. Transfervrij, veel (internationale) ervaring en hij spreekt Nederlands en kent het Nederlandse voetbal.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_60822159
Volgens De Trouwe Honden is de transfer van Pavlovic zo goed als rond..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_60822326
James Troisi is definitief afgevallen als kandidaat voor de linksbuiten­positie bij NEC. Samen met hoofd­scout Leen Looyen en assis­tent- coach Ron de Groot heeft Aal­bers de Australiër aan het werk ge­zien tijdens het olympisch voet­baltoernooi. Gedrieën kwamen zij tot het oordeel dat Troisi niet de speler is die NEC zoekt. Aalbers: „Dat staat los van het feit dat hij slecht speelde tegen Argentinië. Dat kan een keer gebeuren. Maar al snel tot de conclusie dat hij eer­der een aanvallende middenvelder is dan een linkerspits. Het heeft daarom geen zin om die jongen nog een keer naar Nijmegen te ha­len voor een proefperiode.'

Predrag Pavlovic staat nog wel op het kandidatenlijstje van NEC. Sterker nog, de Nijmeegse club heeft al overeenstemming bereikt met Napredak Kru¨evac, de werk­gever van de Servische aanvaller. „ Ook met de speler zelf zijn we er in principe uit”, aldus Aalbers. „Dat is maar goed ook, want intus­sen is er ook een grote club uit Ser­vië op het toneel verschenen. Maar de speler zelf heeft zijn zin­nen gezet op Nederland.”
„We hebben in China nogmaals met hem gesproken. Daarbij kregen we de bevestiging dat het een jongen is met een hele goede mentaliteit.”
pi_60822597
Nou wat gaat NEC dan wel kopen.... die moeten nog wat belangrijke spelers gaan vervangen lijkt me.
Of is het al in kannen en kruiken en lezen we het op 1 september op teletekst?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60823175
Radomski en Pavlovic komen vermoedelijk.
Dus één buitenspeler en een vervanger voor Vadocz zijn er dan.
Nog een buitenspeler en evt. een vervangende rechtsback zijn dan nog nodig.
pi_60833835
Ik weet 't niet met die Pavlovic hoor.. tis volgens mij geen pure winger, precies de reden waarom ze Troisi niet gehaald hebben..

Verder begin er er niet meer aan om spelers op voorhand af te schrijven, die fout heb ik vorig jaar al gemaakt bij Lens en Sibum
Brett Holman
pi_60839476
Bij Radomski heb ik wel een goed gevoel. Ervaring kunnen we goed gebruiken. Zo goed als Vadocz is hij niet, maar toch een acceptabele vervanger.

Leonardo zie ik ook nog steeds wel komen. Dan is het maar afwachten hoe dat gaat lopen, Leo - Van Beukering - Pavlovic.
pi_60846657
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef endr0me het volgende:
Ik weet 't niet met die Pavlovic hoor.. tis volgens mij geen pure winger, precies de reden waarom ze Troisi niet gehaald hebben..

Verder begin er er niet meer aan om spelers op voorhand af te schrijven, die fout heb ik vorig jaar al gemaakt bij Lens en Sibum
Ik heb een paar filmpjes op youtube gezien, en ik vind het een echte buitenspeler.
Ik ben best positief over zijn mogelijkheden.
pi_60847916
Overigens:
Er komt geen nieuwe linksbuiten. Davids doet het daar goed, aldus Been. Dus als ze geen echte verbetering vinden, komt die niet.
Radomski gaat zaterdag naar huis en speelt dan niet mee, aangezien hij een flinke conditionele achterstand heeft. Ondanks dat kan hij misschien toch een contract krijgen.
Er is een contract met Pavlovic en zijn club maar met een ontbindende voorwaarde. Ze gaan hem eerst nog een keer zien spelen, volgende week en dan wordt de knoop definitief doorgehakt.
quote:
In tegenstelling tot andere berichten in de media kan ForzaNEC.nl melden dat NEC Arek Radomski een contract gaat aanbieden. NEC-trainer Mario Been vertelt: ''Ondanks de conditionele achterstand die de Pool nog heeft wordt verwacht dat hij zich snel kan meten met de rest van de selectie. Daarnaast brengt hij een schat aan ervaring met zich mee.''

De voormalig middenvelder van BV Veendam, Heerenveen en Austria Wien speelde in Nederland al ruim 300 duels op het hoogste niveau. Daarnaast speelde hij 29 interlands en was hij in 2006 met zijn vaderland actief op het wereldkampioenschap in Duitsland.

Ook bevestigde Mario Been het akkoord met de club van Predrag Pavlovic. De Serviër wordt, hoogstwaarschijnlijk dit weekend, nog één keer bekeken in zijn thuisland voordat de knoop doorgehakt wordt.

James Troisi is op de Olympische Spelen inderdaad bekeken. Mario Been vertelde ForzaNEC echter dat NEC de speler zal blijven volgen maar vooralsnog niet goed beoordeeld kon worden. De aanwezige technische mensen konden in het uur voetbal dat Troisi speelde tegen Argentinië geen goed oordeel vellen.

De Ier Richie Byrne die op dit moment op proef is laat vooralsnog een goede indruk achter. De linksbenige verdediger kan zowel als linksback als links in de zone uit de voeten. Byrne is een tip van Jack de Gier, die zelf ook enkele jaren in Schotland actief was. Of de voormalig speler van Aberdeen een contract aangeboden krijgt wordt de komende weken duidelijk.

[ Bericht 61% gewijzigd door -J-D- op 15-08-2008 15:40:23 ]
pi_60865121
Het is dus rond met Radomski. Alleen nog een medische keuring geloof ik.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60865743
Das een goede speler. Aanwinst voor NEC! Goede aankoop, zien hoe het gaat lopen bij NEC. De eerste wedstrijden zijn altijd moeilijk als graadmeter.
Time wil tell.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60885696
tvp

morgen nog ff langs de open dag
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_60886139
Vandaag even wezen kijken in Nijkerk, was namelijk de dichtsbijzijnde oefenwedstrijd voor mij deze voorbereiding
Janssen was zowaar op dreef en testspeler Byrne leidde met een fout de 1-0 voor NSC in. Die zal dus wel afgekeurd worden.
pi_60886204
AREK

Die gaat een mooie ontvangst krijgen 21 september.
pi_60886307
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:33 schreef MaxPower het volgende:
AREK

Die gaat een mooie ontvangst krijgen 21 september.
Laat me raden: een TIFO-actie met het hoofd van Radomski en de clubkleuren van NEC eromheen
pi_60886625
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:38 schreef Strooper het volgende:

[..]

Laat me raden: een TIFO-actie met het hoofd van Radomski en de clubkleuren van NEC eromheen
sjit nu heb je het verklapt
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:20:23 #144
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_60913026
Mensen nog naar de open dag geweest?
pi_60915744
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef J-heronimus het volgende:
Nee, ga al jaren niet meer.
Is weinig te beleven.
pi_60915751
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee, ga al jaren niet meer.
Is weinig te beleven.
Hey, die man in jou avatar heb ik gister nog gezien
pi_60915801
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 08:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hey, die man in jou avatar heb ik gister nog gezien
Proficiat.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:38:11 #148
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_60917587
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef J-heronimus het volgende:
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_60930146
quote:
NEC heeft het geld beschikbaar om hem over te nemen van Ajax, maar Leonardo wil nog geen contract tekenen in Nijmegen. De Braziliaan blijft hopen op een tweede kans in Amsterdam.

"NEC wil en kan hem halen", zegt Leonardo's zaakwaarnemer Hans Coret tegen Sportweek. "Maar Leonardo wil nog één keer met Van Basten praten."

Diezelfde Van Basten vertelde Leonardo enkele weken geleden dat hij mag vertrekken bij Ajax. De oefenmeester geeft voor de vleugelposities de voorkeur aan Dario Cvitanich, Javier Martina, Luis Suarez en Miralem Sulejmani.

Naast Leonardo mag ook Kennedy Bakircioglu vertrekken bij Ajax. De Zweed stond in de belangstelling van Frederikstad FK, maar heeft deze interesse afgezegd. Hij zou Ajax alleen willen verlaten voor een club uit Spanje, Italië of Duitsland.
pi_60931662
Pavlovic is onderweg naar Nijmegen voor zijn proefperiode

en Leonardo wacht zijn laatste gesprek met Van Basten af voordat hij de beslissing neemt om al dan niet naar NEC te komen. NEC schijnt hem na de transfer van Vadocz te kunnen betalen..

[ Bericht 63% gewijzigd door endr0me op 18-08-2008 22:58:10 ]
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')