quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:14 schreef Triptamine het volgende:
Dat overkomt elke kutuser wel eens
Ja dat merk ik nu wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:20 schreef STING het volgende:
Kwetsbaar opstellen en Fok! = deadly combination
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:12 schreef Teunebeun het volgende:
Het is voor de gekke. Ik word steeds gepest door bepaalde FOK!ers. In R&P ook KLB valt wel mee. Soms denk ik krijg toch allemaal de kleren!
No way. Kloontje aan maken is kansloosquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:37 schreef Gierigesloeber het volgende:
Als je zulks topics gaat openen verdien je het gepest te worden. Maak nu maar een kloontje, nu ben je toch fucked.
h3eJz t3uNk3! @lLeWWsH g0eWdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
No way. Kloontje aan maken is kansloos
Ja, de tokkiefamilie die focking over de zeik ging en ruzie begon te maken. En dat van de drank ik kan er nu wel tegen!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:39 schreef reetveter het volgende:
WAS JIJ NIET DIEGENE MET DIE TOKKIEFAMILIE EN JE KON NIET TEGEN DRANK![]()
![]()
OjaJe had ook ooit zoeen sig over school maar die had je snel verwijderd
WOLLAH![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Zoals ik dit wel vaker in de spiegel zeg; Lieve hunk, je kunt gewoon niet tegen drank. Anderen moeten er maar mee leven dat je altijd dronken bentquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, de tokkiefamilie die focking over de zeik ging en ruzie begon te maken. En dat van de drank ik kan er nu wel tegen!
voor hulp bel je maar de kindertelefoonquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ik vraag gewoon serieus om help. Gaan ze mij bashen van loser dit en dat ga fappen etc.
Ja echt he, welke cancer kneus wilt jou nou zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja hij denkt dat hij mij kan zijn. Hij is uber jaloers!
Ik bel wel mijn tokkie familie misschien kunnen die wat handige tips geven...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
voor hulp bel je maar de kindertelefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Als ik jou naam lees krijg ik zin in een patat saté.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef zakpatat90 het volgende:
Echt, je topics worden steeds mooier!
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Placenta het volgende:
TS werd vroeger mishandeld, heeft geen vrienden, heeft een tokkiefamilie, woont in een pauperwijk, heeft net zijn vmbo gehaald, wordt later technisch netwerkingenieur en wordt afgewezen door chickiesEn: Is op zoek naar een villa in Duitsland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:47 schreef Placenta het volgende:
TS werd vroeger mishandeld, heeft geen vrienden, heeft een tokkiefamilie, woont in een pauperwijk, heeft net zijn vmbo gehaald, wordt later technisch netwerkingenieur en wordt afgewezen door chickiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Beroep Ik hoop later in de beveiliging te werken of cafébeheerder worden
Studierichting VMBO-T daarna hoop ik ict en horeca![]()
Jij bent dus die jongen die niets anders pakt dan friet saté.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik jou naam lees krijg ik zin in een patat saté.
Link plzquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef Inverted_World het volgende:
Misschien omdat je een huillie topic gaat aanmaken in R&P over hoe je een meisje moet versieren terwijl je eigelijk al weet dat het niet gaat lukken omdat je heel lelijk bent en zo (fobo). een g-star t-shirt helpt je daar niet bij..
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef reetveter het volgende:
TS hoopt op een goed leven dus pest hem niet zo
Beroep Ik hoop later in de beveiliging te werken of cafébeheerder worden
Studierichting VMBO-T daarna hoop ik ict en horeca![]()
frietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef Silaz het volgende:
Misschien dat een patatje met sate helpt?
Check die hendig sjieke G-Star truitjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef Inverted_World het volgende:
Misschien omdat je een huillie topic gaat aanmaken in R&P over hoe je een meisje moet versieren terwijl je eigelijk al weet dat het niet gaat lukken omdat je heel lelijk bent en zo (fobo). een g-star t-shirt helpt je daar niet bij..
Remunjquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:52 schreef reetveter het volgende:
ts welke plaats kwam je ook alweer vandaan
Lol, dat geluid maakte mijn vorige kat toen ie doodgingquote:
Gehehe maar dat is het nietquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lol, dat geluid maakte mijn vorige kat toen ie doodging
Kolere.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:46 schreef zarGon het volgende:
Is het kleren of klere?
Bedoelt u: een frietje pindasausquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:16 schreef Silaz het volgende:
Misschien dat een patatje met sate helpt?
Ga toch in je woordenboek zitten te neuzenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:11 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bedoelt u: een frietje pindasaus
Jequote:8. Beschrijf me in 3 woorden:
Met zo'n naam rol je natuurlijk direct van de set van The Soprano'squote:
quote:Liefde…
Liefde is soms een onbereikbaar doel
Soms is het ook een heel fijn gevoel
Het is een onweerstaanbaar iets
Liefde ontstaat helemaal uit het niets
Maar soms wil je het onbereikbare doel proberen te bereiken
Degene die er niets van wil probeert dat weer uit te wijken
Soms lukt het je toch om degene te bereiken
Dan ontstaat er een hemels gevoel
Je missie is geslaagd en je behaald het doel
Liefde is toch zo’n fijn gevoel.
Nopequote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:26 schreef reetveter het volgende:
TS die ene tokkie neef van je, heeft die ook hyves
Nu trekt ie zich terug, het mietje.quote:
Ja leuk toch STEEN!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:34 schreef reetveter het volgende:
passend nummer van TS op zijn hyves
://teunke7.hyves.nl/
Dat is hij jaquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:56 schreef Knevelt het volgende:
Ben jij niet die gast wat eerst die trieste foto's van z'n 'sixpack' in z'n fobo had staan?
Hij WIL gewoon gebashed wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:Steeds gebasht worden en er dan een topic over openen dat je steeds gebasht word.
Niet zo slim, TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op 06-06-2008 23:21 schreef Teunebeun
[..]
Ah het leven staat op zijn frisheid. Alles is vernieuwd. Mijn kledingstijl kapsel en zelfs mijn lichaam. Over 10 dagen word ik dan eindelijk 16 jaar.
Ik ben aan het wachten op het resultaat van het eindexamen of wel EE. Zo noem ik het altijd. Ik ben eindelijk van het EE af. Het was wel spannend na het EE want ik zit vol spanning af te wachten. Wat zal het resultaat zijn.
Ik hoop dat ik geen telefoontje krijg want dan baal ik als een stekker.
Vandaag hebben mijn vrienden mij in de steek gelaten. Ze zouden bellen om uit te gaan maar helaas heb ik geen telefoontje binnen gekregen dus dat is wel rot. Ben er een beetje deprie van maar ik ga weer ff verder kletsen met een chickie
Groetjes,
Teunebeun
quote:Haha wat grappig. Ik ben nooit blijven zitten. Ik ben een vroege leerling. En dat betekent dat ik zeer vroeg aan school ben begonnen. Ik zit nu al in het examenjaar. De hele klas is ouder dan mij
quote:Zo heej, zit jij nu al in het examenjaar? Gast, dit gesprek kan mij aan mijn reet roesten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
Kan iemand mijn KLB bash topic verwijderen
Ambitie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:50 schreef reetveter het volgende:
TS hoopt op een goed leven dus pest hem niet zo
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |