Ik zie niet alles hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee zulke OP's zijn veeeeel beter:
=====
Een scriptie schrijven is niet leuk.
En toch moet het.
Hij is bijna af, maar toch nog net niet, en het schiet niet op
Klacht: lijkt me duidelijk.
====
Dan zet je hem toch door naar ONZquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hou daar wel degelijk rekening mee. Neem Vuig persoon in de zaak als voorbeeld. De insteek is al om te huilen. We zijn geen mongooltjes, negers, rappers, skaters (dan doel ik op een eigen taaltje) of weet ik veel, maar we zijn normale mensen die een fatsoenlijke tekst willen lezen. De OP van het topic hierboven is al gedoemd te mislukken puur om taalgebruik.
Dat doe je alquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil best de Hitler uit gaan hangen hoor. Zucht
Waarom sloot je mijn topic danquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Biogarde het volgende:
In Sinterklaastaal;
User opent topic: Eij man, weettog!1111 Ik ging naar de supermarkt, jeweets. Spang rofltollie. -->> Fout, dat mag niet.
User opent topic: Ik heb me vandaag toch een kankerdag. Eerst heb ik een lekke band, kom te laat op m'n werk en ik werd ontslagen. -->> Goed, dat mag dus wel.
quote:
quote:
Gristenen etc, de insteek lokt one-liners uit (geen echte discussiewaarde). Dus bagger.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gok erop dat hij het gesloten heeft vanwege de hoge discussiewaarde die dat topic heeft. Pin me er niet op vast, ik waag zomaar een gokje.
mijn excuses ik probeerde alleen het karakter van de lemming geloofwaardig te maken,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hou daar wel degelijk rekening mee. Neem Vuig persoon in de zaak als voorbeeld. De insteek is al om te huilen. We zijn geen mongooltjes, negers, rappers, skaters (dan doel ik op een eigen taaltje) of weet ik veel, maar we zijn normale mensen die een fatsoenlijke tekst willen lezen. De OP van het topic hierboven is al gedoemd te mislukken puur om taalgebruik.
Haal ik al die flamers tenminste uit andere topics wegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Gristenen etc, de insteek lokt one-liners uit (geen echte discussiewaarde). Dus bagger.
Wil niet zeggen dat alles op een discussie uit hoeft te draaien, maar zie wel graag antwoorden van meer dan één woord. En zit hier lang genoeg het verloop van een topic te voorspellen.
Mijn opa en oma zijn gestorven aan kanker hoor!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:24 schreef Biogarde het volgende:
.
User opent topic: Ik heb me vandaag toch een kankerdag.
We zijn onderbezet. Latex.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haal ik al die flamers tenminste uit andere topics weg(ik houd al op
) gegroet
Nog wel, nog 2 dagen en dan is aspirant moderator de_boswachter er misschien bij om alles in goede banen te lijden.quote:
Gewoon stoppen met reageren, dan is de lol er snel vanaf!..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
Kan iemand mijn KLB bash topic verwijderen
Dan word ik wel beroemdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:34 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik pleit ervoor om je topic op de frontpage te zetten.
Dan open ik weer een nieuwe voor je dus dat heeft weinig zinquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:30 schreef Teunebeun het volgende:
Kan iemand mijn KLB bash topic verwijderen
Dan heb ik gelijk een naamtopicquote:Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan open ik weer een nieuwe voor je dus dat heeft weinig zin
Ik denk dat je daar net zo blij mee bent als je bash topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |