Kan iemand me even uitleggen waar dit precies om draait? De C-finale?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:21 schreef pullup het volgende:
Het is voor spek en bonen maar Sjoerd is onderweg voor zijn race om in de C finale te komen
Preciesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vind het mooi om te kijken dus wel ja, we doen gewoon even mee
Dan kan je nog 13e wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kan iemand me even uitleggen waar dit precies om draait? De C-finale?
Er zijn voorwedstrijden, kwartfinales en halve finales in dit nummer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Kan iemand me even uitleggen waar dit precies om draait? De C-finale?
Dat is aardig geluktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:27 schreef thewarrior82 het volgende:
even frustaties eruit trappen
Jazeker, beide 8'en en 4.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
Zijn er nog Nederlandse medaille kansen?
En de lichte dametjesquote:
Topprestatiequote:
Het is een kleine sympathieke ploeg die ook met de Nederlanders op trainingskamp waren en gecoached worden door een Nederlander. ik ken ze dus een beetjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Waarom ben je voor Belgen(gewoon uit nieuwschierigheid)?
Zodirect ja in de tweede halve finale . De eerste is al onderwegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef Marcoss het volgende:
Moet die vier zonder (de medaillekandidaat) vandaag ook nog?
Lol, merci ik zat me alweer te ergeren over de NOSquote:
Jij mag nooit meer radenquote:
3 voorlopig gaat het niet goedquote:
Jup.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef ShaoliN het volgende:
Dit waren medialle kansen???
Waardeloze race maar als je 2 x de wereldbeker wint en de afgelopen drie jaar met medailles terug komt van de Wk mag je wel iets meer hopenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:07 schreef knep het volgende:
En dat noemt zich een medaillekandidaat?
Vos was niet veel van verwacht huizinga ook niet maar hij kwam wel mooi eerste ronde door toen zat er meer in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:08 schreef marcodej het volgende:
Nu toch wel grote tegenvallers voor de NL'se ploeg... Vos, Huizinga, nu dit...
Eens over Vos (maar klassering is echt wel tegenvallend), maar voor Huizinga was die zwitser weldegelijk een gemiste kans, zeker als je het interview daarna hoorde, dus was ook een teleuurstelling uiteindelijk...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:10 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vos was niet veel van verwacht huizinga ook niet maar hij kwam wel mooi eerste ronde door toen zat er meer in.
Het zal voor deze jongens niet gebeuren helaas zal dit hun laatste race zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:10 schreef NFSU2 het volgende:
Compleet finaal weggeroeid. Jammer. Over 4 jaar beter dan maar.
Vier jaren geleden werd de Keniaan al omgedoopt tot slak en deze jongen is niet veel beterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:12 schreef spruud het volgende:
Lol @ F-finale in de skiff Kenia vs. Honduras
24 voor die jongen uit Honduras en de atleet uit Kenia trekt een sprintje in 28quote:
Mooi klote om er dan zo uit te vliegen zegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal voor deze jongens niet gebeuren helaas zal dit hun laatste race zijn.
Mag je niet meefietsen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:41 schreef pullup het volgende:
Fijne start van de meiden
Nopequote:
Is juist hartsitkke mooi, je ploeg bijelkaar houden, aangeven wanneer er een tandje bij moet, waar ze in het veld liggen en kleine technische aanwijzingen geven en ze de andere ploegen natuurlijk voorbij schreeuwenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me vreselijk om alleen maar in de boot te zitten om te coachen.
Ik zou gewoon met mn handen stiekem mee gaan peddelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt me vreselijk om alleen maar in de boot te zitten om te coachen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met mn handen stiekem mee gaan peddelen.
Je moet je handen wel bij het stuurtouwtje houden om af en toe een heel klein tikje bij te sturen anders vlieg je zo de baan uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met mn handen stiekem mee gaan peddelen.
Die dubbel 4 is echt onbegrijpelijk ja... zo goed roeien en dan op het moment supremequote:
Dat zou wel heel erg onverwachts zijn, maar tot nog toe heeft de lichte vier het hele jaar nog niet kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef cryforhelp het volgende:
Het is een vierzonder trouwens, dubbelvier is weer wat anders
Ik zet in op top2 voor de lichte dames 2x verder zou ik het bij god niet weten, misschien zijn de lichte pikken wel in vorm en halen ze de finale
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef marcodej het volgende:
ik gok alleen op de Kolk en Eupen als reeele en vrij zekere medaille. was erg sterk wat ze in de series deden.
Yep en ik hoor net dat het de lichte vier niet slecht uitkomt omdat ze drie zieken aan boord zouden hebben gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Wedstrijd afgelast onweer dag verplaatst naar morgen.
Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:41 schreef pullup het volgende:
Het roeien is uitgesteld wegens de weersomstandigheden. Ze zijn wat paniekerig hiermee in China
Klopt natuurlijk Ik ben zelf ook enorm voorzichtig om ploegen het water op te sturen bij onweer hoor,maar zowel zondag als nu waren ze er 1.5 uur van te voren bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...
Alleen in hun baan? Sabotage zeg ik je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
De dubbel 4 wijt hun falen aan 'rommel in het water'.
Een andere verklaring kunnen ze niet bedenken.
Wat een slecht excuus zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
De dubbel 4 wijt hun falen aan 'rommel in het water'.
Een andere verklaring kunnen ze niet bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |