abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60789276
Prima race van de dames.

Ik zou echt veel liever kapot gaan met het roeien thewarrior.
That's all folks!
pi_60789298
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef wokkkel het volgende:

[..]

Ik zou gewoon met mn handen stiekem mee gaan peddelen.
Je moet je handen wel bij het stuurtouwtje houden om af en toe een heel klein tikje bij te sturen anders vlieg je zo de baan uit
pi_60789420
Dat was wederom een goede start van de dames.
In het middengedeelte ( 500 - 1000) was het niet scherp en lang genoeg. Ik zie nog steeds mogelijkheden om als dat nog klopt dat ze voor een van de medailles gaan.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_60789531
Zondag finale dus voor vrouwen 8, om 11.10 .
............................
pi_60789945
Enorm jammer van de holland4 en goed van de dames .
Wel héél raar dat je met 4 jaar voorbereiding en consequent top 5 eindigen nou opeens niet meer mee kan doen om de knikkers
pi_60802338
Ik zet in op 2 keer brons voor de dubbel 2 en de vrouwen Acht, de mannen Acht zal wel 4e worden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 woensdag 13 augustus 2008 @ 19:38:59 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_60803010
Wat een deceptie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_60803153
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:38 schreef tong80 het volgende:
Wat een deceptie

Die dubbel 4 is echt onbegrijpelijk ja... zo goed roeien en dan op het moment supreme
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60808534
Het is een vierzonder trouwens, dubbelvier is weer wat anders

Ik zet in op top2 voor de lichte dames 2x verder zou ik het bij god niet weten, misschien zijn de lichte pikken wel in vorm en halen ze de finale
pi_60808757
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef cryforhelp het volgende:
Het is een vierzonder trouwens, dubbelvier is weer wat anders

Ik zet in op top2 voor de lichte dames 2x verder zou ik het bij god niet weten, misschien zijn de lichte pikken wel in vorm en halen ze de finale
Dat zou wel heel erg onverwachts zijn, maar tot nog toe heeft de lichte vier het hele jaar nog niet kunnen overtuigen.
Voor de medailles inderdaad Van Eupen & Van der Kolk en als ze een topdag hebben voor de dames 8
pi_60808832
ik gok alleen op de twee vrouwen als reeele en vrij zekere medaille. was erg sterk wat ze in de series deden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60808852
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef marcodej het volgende:
ik gok alleen op de Kolk en Eupen als reeele en vrij zekere medaille. was erg sterk wat ze in de series deden.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:09:13 #288
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60808893
slecht
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60817909
Het roeien is uitgesteld wegens de weersomstandigheden. Ze zijn wat paniekerig hiermee in China
pi_60818210
Goed ze zouden eerst met het hoofdprogramma doorgaan om 9.30 en dus met de halve finale van de lichte vrouwen dubbeltwee maar het schijnt nog steeds te onweren rond de baan.

Het slalomkanovaren op het baantje ernaast gaat wel door maar daar heb je alles sneller op het droge als het echt gevaarlijk dreigt te worden schat ik zo in

Edit: Ik hoor nu ook de donderslagen keihard op de stream
pi_60818678
Wedstrijd afgelast onweer dag verplaatst naar morgen.
pi_60818705
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Wedstrijd afgelast onweer dag verplaatst naar morgen.
Yep en ik hoor net dat het de lichte vier niet slecht uitkomt omdat ze drie zieken aan boord zouden hebben gehad.
pi_60818733
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:41 schreef pullup het volgende:
Het roeien is uitgesteld wegens de weersomstandigheden. Ze zijn wat paniekerig hiermee in China
Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:39:20 #294
11102 knep
Mountainfreak
pi_60818846
De dubbel 4 wijt hun falen aan 'rommel in het water' .
Een andere verklaring kunnen ze niet bedenken.
pi_60818884
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...
Klopt natuurlijk Ik ben zelf ook enorm voorzichtig om ploegen het water op te sturen bij onweer hoor,maar zowel zondag als nu waren ze er 1.5 uur van te voren bij.
Nu is het te begrijpen omdat ze toch niet het hele programma kunnen afwerken en ze duidelijk konden inschatten dat er een heftige bui aankwam zondag was er echter weinig aan de hand.

Maar goed ze hebben van te voren de vrijdag al gereserveerd om dit soort dingen op te vangen. Dus het is een goed besluit om het maar helemaal af te lasten.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:42:08 #296
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60818901
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
Alleen in hun baan? Sabotage zeg ik je.
pi_60819253
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
Wat een slecht excuus zeg.
pi_60819433
Nou ja... Als je gewoon goed in vorm bent als WB-winnaar en je komt in een relatief langzame race op ruime afstand binnen achter teams waarvan je nog nooit verloren hebt dan moet er wel iets aan de hand zijn geweest met de boot. Het zag er al uit alsof ze wel gewoon vol gingen maar niet vooruit kwamen...

"Het mysterie van Beijing"
pi_60845734
Zodirect om 9 uur Hamburger aan de start voor zijn C finale. Hij is het wel aan zijn stand verplicht om die te winnen. Dit is toch al zijn slechtste resultaat sinds hij internationaal aan het skiffen is.
pi_60845816
Er is nog steeds wat commotie over die waterplanten in de baan. Een van onze Olympisch kampioenen uit de Holland acht 96 zit in een commissie die allerlei zaken op de baan moet regelen.

Een van zijn taken is het uit het water vissen van plantjes uit het water
Hij schrijft er over in zijn weblog http://www.urvviking.nl/uitslagen/2008/beijing/

Ik zelf vind die jongens te goed gepresteerd hebben de afgelopen jaren om met zo'n verhaal opgezadeld te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')