Je moet je handen wel bij het stuurtouwtje houden om af en toe een heel klein tikje bij te sturen anders vlieg je zo de baan uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met mn handen stiekem mee gaan peddelen.
Die dubbel 4 is echt onbegrijpelijk ja... zo goed roeien en dan op het moment supremequote:
Dat zou wel heel erg onverwachts zijn, maar tot nog toe heeft de lichte vier het hele jaar nog niet kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef cryforhelp het volgende:
Het is een vierzonder trouwens, dubbelvier is weer wat anders
Ik zet in op top2 voor de lichte dames 2x verder zou ik het bij god niet weten, misschien zijn de lichte pikken wel in vorm en halen ze de finale
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:08 schreef marcodej het volgende:
ik gok alleen op de Kolk en Eupen als reeele en vrij zekere medaille. was erg sterk wat ze in de series deden.
Yep en ik hoor net dat het de lichte vier niet slecht uitkomt omdat ze drie zieken aan boord zouden hebben gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Wedstrijd afgelast onweer dag verplaatst naar morgen.
Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:41 schreef pullup het volgende:
Het roeien is uitgesteld wegens de weersomstandigheden. Ze zijn wat paniekerig hiermee in China
Klopt natuurlijk Ik ben zelf ook enorm voorzichtig om ploegen het water op te sturen bij onweer hoor,maar zowel zondag als nu waren ze er 1.5 uur van te voren bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, als er onweer in de lucht zit, kun je niet voorzichtig genoeg zijn. Zeker op open water...
Alleen in hun baan? Sabotage zeg ik je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
De dubbel 4 wijt hun falen aan 'rommel in het water'.
Een andere verklaring kunnen ze niet bedenken.
Wat een slecht excuus zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:39 schreef knep het volgende:
De dubbel 4 wijt hun falen aan 'rommel in het water'.
Een andere verklaring kunnen ze niet bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |