De resolutie van de CRT gaat natuurlijk maar tot PAL. DVD ziet er geweldig uit, maar alles dat beter is dan DVD, daar zie ik het verschil niet in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus 1080p ziet er op je Dell beter uit dan op je CRT?
Zijn leuke scriptjes om te maken, niet om te moeten onderhoudenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb op mijn site zoiets draaien dat van alle bezoekers tijd/datum/ip opslaat. En dat geeft ie dan weer op een pagina waarvan ik alleen de url weet. Maar dat heeft een maat van me gebouwd, die zit wel in de ict
Dus als je HD-content kijkt, ziet het op je Dell toch beter uit... Daarvoor kun je die dus het beste als tv gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De resolutie van de CRT gaat natuurlijk maar tot PAL. DVD ziet er geweldig uit, maar alles dat beter is dan DVD, daar zie ik het verschil niet in.
Op mijn Dell ziet alleen HD-content er goed uit, de rest vind ik niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:45 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als je HD-content kijkt, ziet het op je Dell toch beter uit... Daarvoor kun je die dus het beste als tv gebruiken
De database er achterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
Scripts onderhouden?
Paar maanden terug waren alle lampen bij de AH 50% korting, toen heb ik van alle soorten die ik heb branden een berg reserve's gehaaldquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Mijn laatste gloeilamp is kapot. En nu kan ik geen nieuwe kopen.
Tuurlijk wel, zolang het klein en schattig blijft hoeft dat niet echt het word wel nodig zodat het een stuk groter wordquote:
Goede keus, laat je vooral niet beinvloeden door XP fanboys.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat straks Vista installeren
Ik wil tóch maar eens ervaren hoe 't is; heb 't al gedraaid in virtuele omgeving maar dus nu maar over
Je draait het toch wel op fatsoenlijk hardware hequote:Op zondag 27 juli 2008 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat straks Vista installeren
Ik wil tóch maar eens ervaren hoe 't is; heb 't al gedraaid in virtuele omgeving maar dus nu maar over
Ik was een XP Fanboy, maar wil toch kijken of het bevalt, en of bv CoD4 netjes draait etc.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Goede keus, laat je vooral niet beinvloeden door XP fanboys.
Core2Duo e6750, 2GB, X800XL (oude graka, wordt vervangen binnenkort door een 4870) en hoop schijfruimtequote:Op zondag 27 juli 2008 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je draait het toch wel op fatsoenlijk hardware he.
Kijk, jij doet het goed. Je bent niet zo'n luser die op verouderde hardware Vista gaat draaien, om het vervolgens compleet af te kraken omdat het traag loopt.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Core2Duo e6750, 2GB, X800XL (oude graka, wordt vervangen binnenkort door een 4870) en hoop schijfruimte
Ik heb een 4.9 gekregen van Vista wat betreft mijn hardwareconfig. Op mijn laptop was het < 1, maar dat ding komt uit 2002 oidquote:Op zondag 27 juli 2008 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk, jij doet het goed. Je bent niet zo'n luser die op verouderde hardware Vista gaat draaien, om het vervolgens compleet af te kraken omdat het traag loopt.
Eerlijk is eerlijk, het is bizar hoeveel resources Vista soms nodig heeft.
Omschrijf het vastlopen eens. Blauw scherm? Spontaan opnieuw opstarten? Gewoon even niks kunnen doen?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb hier een PC staan die al de hele tijd vast loopt, het is nu zo erg dat achter die pc zitten geen doen is, dan binnen 5 min en dan binnen 1 uur..iemand enig idee?
mijn oude systeem scoorde een 3 komma zoveel... en zonder aero werkte het dan ook prima, al kon je wel merken dat XP een stuk meer geschikt was voor dat systeemquote:Op zondag 27 juli 2008 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb een 4.9 gekregen van Vista wat betreft mijn hardwareconfig. Op mijn laptop was het < 1, maar dat ding komt uit 2002 oid
Vast lopen is echt helemaal vast! Als of de pc gewoon in de vriezer ligt.. gewoon beetje werken en dan op een wilkeurig moment slaat gewoon alles vast en kan ik niets meer doen dan de pc een reset gaan geven. Het is iig een behoorlijk vervelend..quote:Op zondag 27 juli 2008 13:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omschrijf het vastlopen eens. Blauw scherm? Spontaan opnieuw opstarten? Gewoon even niks kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |