Jezus schat, zoveel mp3 spelers versletenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een hele hoop verschillende mp3 spelers gehad. Van die mp3 spelers zoals dat plaatje in je OP, nep Ipods van onbekende merken, wat bekendere merken.... Maar het was allemaal niks. Met allemaal kreeg ik vrij snel problemen (terwijl ik altijd erg zuinig op mijn spulletjes ben).
Nu ben ik toch voor een Ipod gegaan, en ik moet zeggen dat ik het echt heerlijk vind. Geen gezeur meer met opladen, oordopjes, batterijduur, nummers die maar half op je mp3 speler komen, tijdens het fietsen is het niet meer zo dat ik bij elke vluchtheuvel een hik in mijn muziek heb.... etc.
Nee 't Westland. Scheelt niet veelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Jezus schat, zoveel mp3 spelers versleten
met hikups over vluchtheuvels...waar woon jij dan?! Vlugtenkuttenburg?.
Ik heb een nepnano en die is niet kapot te krijgen..
4gig, dus wrs. niet interessant voor de TS.
Ik ben ook geen kenner hoor, maar het klonk naar mijn idee even alsof jij alle MP3's niet over de vluchtheuvels wist te krijgen...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:13 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee 't Westland. Scheelt niet veel
Maar dat was dan ook de slechte mp3 speler ooit, die hikte ook gewoon in je jaszak als je liep
Maar ik had wel altijd de goedkoopste mp3 speler die er te vinden was. Van die spelertjes van 512mb voor 30 euro. Dus ik vroeger zelf ook om op een gegeven moment
Maar heb ook een Creative Zen gehad, dat geluid vond ik absoluut niet mooi, en die liep op een gegeven moment (na een half jaar) ook vaak vast.
Hoe dan ook, ik blijf bij m'n Ipod vanaf nu
Ah, nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 02:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben ook geen kenner hoor, maar het klonk naar mijn idee even alsof jij alle MP3's niet over de vluchtheuvels wist te krijgen...
Apple is grafisch zo sterk en ik heb een nepnano en wil liever de echte vanwege het scrollen maar die neppert doet het veel te goed ook qua geluid.
Maar ik kan me absoluut voorstellen dat je in je nopjes bent met die mooie Ipod.:).
dat hij duurder zal zijn snap ik, maar b.v. de HTC touch, TyTn II. zien er erg goed uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 07:46 schreef Strychnine het volgende:
Ik houd zelf het liefst mijn telefoon en Ipod gescheiden. Ik heb wel een mp3 functie op mijn telefoon, maar vind een aparte mp3 speler zelf prettiger. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ik kan me voorstellen dat het handig is om alles tegelijk in 1 apparaat te hebben. Maar dan wil je waarschijnlijk wel eentje met goed geluid en opslag mogelijkheden, en dan kom je denk ik al snel uit bij een telefoon die duurder is dan een MP3 speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |