abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60354634
nadat ik nu al 3 jaar met zo'n:

ding rondloop wil ik eindelijk wel iets die ik gewoon aan m'n pc kan koppelen en kan laten laden, en geen gezeik meer hebben met batterijen..

de meest bekende is natuurlijk de Ipod
echter is de prijs voor een groot deel opgebouwd uit het merk "apple"
daarnaast zit je afaik vast aan het opgedrongen Itunes om em te vullen

ik heb de Creative Zen gezien, die is een slag goedkoper dan de ipod en lijkt ook goed te zijn.

iemand die mij hier wat zinnigs over kan vertellen?/advies kan geven waarom wel Ipod of juist niet (of datzelfde voor de creative zen)
ik denk dat 8GB voor mij voldoende is, 4GB kom ik eigen net niet mee uit als ik m'n volledige MP3 collectie erop kwijt wil (al is dat geen vereiste)
maar wat ik zo begreep van (iig de ipods) was het volgende:
nummers erop en van die nummers kan je playlists maken... (en tja dan is het verdomde handig om alles erop te hebben )

qua budget, opzich kan ik een ipod betalen, echter vind ik het wel te duur..
schermpje vind ik prettig omdat ik nogal vaak heen en weer wissel tussen tracks (ongeacht of ik het nou wel of niet goed indeel, op ten duur ga ik zelf verschillende nummers door elkaar heen draaien, ik laat hem niet vaak gewoon lopen...
pi_60354911
Ik heb een hele hoop verschillende mp3 spelers gehad. Van die mp3 spelers zoals dat plaatje in je OP, nep Ipods van onbekende merken, wat bekendere merken.... Maar het was allemaal niks. Met allemaal kreeg ik vrij snel problemen (terwijl ik altijd erg zuinig op mijn spulletjes ben).
Nu ben ik toch voor een Ipod gegaan, en ik moet zeggen dat ik het echt heerlijk vind. Geen gezeur meer met opladen, oordopjes, batterijduur, nummers die maar half op je mp3 speler komen, tijdens het fietsen is het niet meer zo dat ik bij elke vluchtheuvel een hik in mijn muziek heb.... etc.

Een Ipod is inderdaad een dure aanschaf, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. En als je er tweedehands eentje koopt of via een goedkope internetwinkel is de prijs op zich ook nog wel te doen.

Ik zou een B merk echt afraden. Je betaald niet alleen voor de naam Apple imho, maar ook voor de kwaliteit. Voor mij niks anders meer dan een Ipod, ik wou dat ik dit veel eerder gedaan had. Ook gaat hij langer mee dan de wat goedkopere merken. Ik heb mijn Ipod nog maar een paar maanden, maar mijn beste vriendin doet al 3 jaar met haar Ipod. De batterijduur is wel iets minder, maar alsnog wel een uurtje of 6, en hij werkt verder nog als een tierelier.

Edit: en een Ipod 8gb is helemaal wel goed te betalen hoor
Ik heb er een van 80gb, die was dan 200 euro, maar volgens mij heb je 8gb al voor rond de 130 euro.
Vivre
pi_60355184
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 01:43 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb een hele hoop verschillende mp3 spelers gehad. Van die mp3 spelers zoals dat plaatje in je OP, nep Ipods van onbekende merken, wat bekendere merken.... Maar het was allemaal niks. Met allemaal kreeg ik vrij snel problemen (terwijl ik altijd erg zuinig op mijn spulletjes ben).
Nu ben ik toch voor een Ipod gegaan, en ik moet zeggen dat ik het echt heerlijk vind. Geen gezeur meer met opladen, oordopjes, batterijduur, nummers die maar half op je mp3 speler komen, tijdens het fietsen is het niet meer zo dat ik bij elke vluchtheuvel een hik in mijn muziek heb.... etc.

Jezus schat, zoveel mp3 spelers versleten
met hikups over vluchtheuvels...waar woon jij dan?! Vlugtenkuttenburg? .

Ik heb een nepnano en die is niet kapot te krijgen. .
4gig, dus wrs. niet interessant voor de TS.
pi_60355217
Ik heb de Zen. Heel tevreden over. Voordeel is sowieso al het niet hoeven gebruiken van Itunes. Gewoon een heel irritant programma. Geluidskwaliteit is goed, menu is makkelijk. Tja, what can i say Voldoet prima iig.
pi_60355222
ik vind zelf de ipod van het merk creative wel oke.
pi_60355227
mgoed de sony ipods zijn ook wel mooi
pi_60355280
Heb zelf een Creative Zen 2 Gb en een goedkoop 8 GB SD kaartje erin gedaan
Goedkoop en werkt heerlijk, video's zijn ook in super kwaliteit * nee echt, gewoon haarfijn *
En je kunt er nog at losse dingetjes mee, radio luisteren, fotos, thema oppimpen etc.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60355306
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 02:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Jezus schat, zoveel mp3 spelers versleten
met hikups over vluchtheuvels...waar woon jij dan?! Vlugtenkuttenburg? .

Ik heb een nepnano en die is niet kapot te krijgen. .
4gig, dus wrs. niet interessant voor de TS.
Nee 't Westland. Scheelt niet veel
Maar dat was dan ook de slechte mp3 speler ooit, die hikte ook gewoon in je jaszak als je liep

Maar ik had wel altijd de goedkoopste mp3 speler die er te vinden was. Van die spelertjes van 512mb voor 30 euro. Dus ik vroeger zelf ook om op een gegeven moment

Maar heb ook een Creative Zen gehad, dat geluid vond ik absoluut niet mooi, en die liep op een gegeven moment (na een half jaar) ook vaak vast.
Hoe dan ook, ik blijf bij m'n Ipod vanaf nu
Vivre
pi_60355363
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 02:13 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Nee 't Westland. Scheelt niet veel
Maar dat was dan ook de slechte mp3 speler ooit, die hikte ook gewoon in je jaszak als je liep

Maar ik had wel altijd de goedkoopste mp3 speler die er te vinden was. Van die spelertjes van 512mb voor 30 euro. Dus ik vroeger zelf ook om op een gegeven moment

Maar heb ook een Creative Zen gehad, dat geluid vond ik absoluut niet mooi, en die liep op een gegeven moment (na een half jaar) ook vaak vast.
Hoe dan ook, ik blijf bij m'n Ipod vanaf nu
Ik ben ook geen kenner hoor, maar het klonk naar mijn idee even alsof jij alle MP3's niet over de vluchtheuvels wist te krijgen...

Apple is grafisch zo sterk en ik heb een nepnano en wil liever de echte vanwege het scrollen maar die neppert doet het veel te goed ook qua geluid.
Maar ik kan me absoluut voorstellen dat je in je nopjes bent met die mooie Ipod.:).
pi_60355400
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 02:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben ook geen kenner hoor, maar het klonk naar mijn idee even alsof jij alle MP3's niet over de vluchtheuvels wist te krijgen...

Apple is grafisch zo sterk en ik heb een nepnano en wil liever de echte vanwege het scrollen maar die neppert doet het veel te goed ook qua geluid.
Maar ik kan me absoluut voorstellen dat je in je nopjes bent met die mooie Ipod.:).
Ah, nee, gelukkig niet
Het was gewoon een random opsomming van problemen die ik met verschillende spelers heb ondervonden
Anders zou het wel heel erg zijn, als dit allemaal loos was met alle mp3 spelers

En er zijn vast ook genoeg goede nepperds hoor. As said, mijn neppers waren over het algemeen ook gelijk de meest goedkope nepperds, en dan weet je dat je niet voor de beste kwaliteit betaald. Al had ik ook niet verwacht dat het zó slecht zou zijn
Vivre
pi_60356460
hmm oke bedankt tot zo ver.
mocht ik toch voor ipod gaan zie ik dat de Nano de enige is met schermpje, ja de touch natuurlijk ook maar die is (volgens tweakers) ruim 100 euro duurder (en ik gok dat ik dat het niet waard vind )

als iemand nog wat ervaringen met de Creative zen zou kunnen posten, graag.
pi_60364087
zowel de Creative zen, Ipod nano en Ipod Classic geprobeerd in de media markt... ik weet het niet..alle 3 hebben ze hun voors en tegens...
is een hard disk (ipod classic, ¤180 in MM) overigens slim om te nemen, er van uit gaande dat hij soms best heen en weer geschud wordt?
pi_60411907
vorige vraag @ tweakers beantwoord, wat is e.v.t een telefoon die een uitgebreid scala aan media opties heeft? mits het een realistische vervanger is voor een mediaspeler
pi_60411914
Ik houd zelf het liefst mijn telefoon en Ipod gescheiden. Ik heb wel een mp3 functie op mijn telefoon, maar vind een aparte mp3 speler zelf prettiger. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ik kan me voorstellen dat het handig is om alles tegelijk in 1 apparaat te hebben. Maar dan wil je waarschijnlijk wel eentje met goed geluid en opslag mogelijkheden, en dan kom je denk ik al snel uit bij een telefoon die duurder is dan een MP3 speler.
Vivre
  Moderator dinsdag 29 juli 2008 @ 07:49:48 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_60411931
Ik heb zelf een Creative, niet zo een met een schermpje, een goedkopere versie, maar wat ik er zo fijn aan vind is dat er ook een radio in zit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60412083
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 07:46 schreef Strychnine het volgende:
Ik houd zelf het liefst mijn telefoon en Ipod gescheiden. Ik heb wel een mp3 functie op mijn telefoon, maar vind een aparte mp3 speler zelf prettiger. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ik kan me voorstellen dat het handig is om alles tegelijk in 1 apparaat te hebben. Maar dan wil je waarschijnlijk wel eentje met goed geluid en opslag mogelijkheden, en dan kom je denk ik al snel uit bij een telefoon die duurder is dan een MP3 speler.
dat hij duurder zal zijn snap ik, maar b.v. de HTC touch, TyTn II. zien er erg goed uit
pi_60434596
Creative Zen.

En dit zegt een iPod nano eigenaar
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:27:04 #18
50298 QM84
Het Orakel
pi_60436244
Iriver Clix².
Klein, superkwaliteit, speelt alles (incl. video) en doet lekker lang met een batterij.

Linkje
dat dus.
  woensdag 30 juli 2008 @ 17:12:39 #19
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60447723
Ik heb een iPod Classic 80gb, ben er opzich tevreden mee.
Maar iTunes is te omslachtig, ook ik zou nu kiezen voor een Creative Zen.
pi_60447927
Een mooie multimedia phone is wel de N95 8GB, precies genoeg opslag van muziek, erg goede camera erop en speelt ongeveer alle filmpjes af die je je maar kunt bedenken.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_60457089
N95 heb ik over zitten twijfelen, maar heb niet echt behoefte aan een nieuwe telefoon.. (en als ik er 1 wil, wil ik er een die Windows Mobile based is )

ik ga naar alle waarschijnlijkheid voor de 16GB versie omwille van het feit dat ik dan voorlopig m'n hele mp3 collectie erop kwijt kan, en 40 euro extra vind ik niet schokkend voor die extra 8GB (en het gemak m'n HELE mp3 collectie bij me te hebben )
bestel ik er ook gelijk 2x een Samsung F1 1TB schijf bij en ben ik rond de ¤370 kwijt
pi_60457875
Heb zelf de Creative Zen 2 gb gehad, maar had mij te weinig opslagruimte op een gegeven moment. Wel een prima ding verder, niets mis mee.

Heb nu de Samsung YP P2 8gb en dat is echt een supermooi ding. Haarscherp display, super geluid en goede functionaliteit + touchscreen. Wel aardig prijzig, maar het zeker waard.
Geen referral hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')