quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wist het.
Lekker belangrijk dit, we hoeven er 30 augustus pas te staan. Eerste week vol getraind, totaal geen wedstrijd in de benen tegen een hartstikke gemotiveerde tegenstander die al een wedstrijd heeft gespeeld tegen een prof-club.
Natuurlijk is lekkerder om met 10-0 te winnen, en 5 goals van Cvitanich, maar hier waarde aan gaan hechten, hou op man.
Er staat welgeteld één basisspeler in en die staat nog niet eens op zijn eigen positiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:43 schreef Darien het volgende:
Niets mis met deze verdediging, blijf het volhouden mensen!
Oi, waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zoek ze even voor je op.
Momentje.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gemiddelde besoeker daar heefd dan ook het intelekt van een half afgegeete koekie.
quote:Door: AFCA4LIFE | za, 19/07/2008 - 15:48.
JEZUS!!! WTF!!! Ik weet nog steeds niet hoe we het gaan doen in de eredivisie (we hebben goede spelers enzo hoor) maar ik weet nog steeds niet of marco van basten de geschikte coach is!!!
Tja srry.....
I rest my case.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
1994/1995
SC Genemuiden - Ajax 2-4
Zeeuwse Selectie - Ajax 0-1
VV Noordwijk - Ajax 1-4
Elk tegendoelpunt tegen amateurs is gewoon een blamage. En bij Ajax zijn zo vaak blessures dat je vaak genoeg met zo een verdediging zal spelen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er staat welgeteld één basisspeler in en die staat nog niet eens op zijn eigen positie.
Kom op zeg. Het zou mij een zorg zijn of we met 10-0 winnen of met 4-3. Dit gaat toch helemaal nergens om.
Ajax jaarboek voor mij iig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oi, waar haal je dat vandaan?!!!???
Maar tnx alvast.
Casper van Dam was de enige doelpuntenmaker tegen de Zeeuwse Selectiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I rest my case.
Dat jaar verloren we geen 1 wedstrijd (afgezien van de beker tegen kakkerlakken)
Check de post van Da_Sandman even. Dat seizoen speelden we toch niet echt slecht toch? Ondanks de twee tegengoals tegen SC Genemuidenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Darien het volgende:
[..]
Elk tegendoelpunt tegen amateurs is gewoon een blamage. En bij Ajax zijn zo vaak blessures dat je vaak genoeg met zo een verdediging zal spelen.
Kan jij daar posten? Post dat lijstje uitslagen van hierboven daar eens en zeg dat dit het team was wat de wereld veroverde.quote:
eigen doelpunt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Casper van Dam was de enige doelpuntenmaker tegen de Zeeuwse Selectie.
Absoluut niet, viel in de 46e minuut in voor John van de Brom. Werkelijk nog nooit van gehoord. Doelman die dag was Edmond Clausquote:
waarom 45 minutenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
1994/1995
SC Genemuiden - Ajax 2-4
RCS - Ajax 0-7
Zeeuwse Selectie - Ajax 0-1
VV Noordwijk - Ajax 1-4
FC Zwolle - Ajax 1-4
Haarlem - Ajax 0-7
Ajax - Anderlecht 2-3
Club Brugge - Ajax 3-3
Deportivo La Coruna - Ajax 1-1 (45 minuten)
Tenerife - Ajax 1-1 (45 minuten)
SS Lazio - Ajax 4-4
quote:
quote:
Da's wel een goeie. Die hield tenminste de nul. Gentenaar daarentegen tegen fucking Noordwijk. Waardeloos. Wat een kutzooi. Weer een verloren seizoenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Absoluut niet, viel in de 46e minuut in voor John van de Brom. Werkelijk nog nooit van gehoord. Doelman die dag was Edmond Claus.
hmmm raar misschien iemand die op proef was en niet goed genoeg wasquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Absoluut niet, viel in de 46e minuut in voor John van de Brom. Werkelijk nog nooit van gehoord. Doelman die dag was Edmond Claus.
Toernooi in Tenerife met wedstrijden van een helft.quote:
Zou kunnen. Tegen Noordwijk viel ene Patrick van Dam in.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
hmmm raar misschien iemand die op proef was en niet goed genoeg was
Waar zie je mij voor aan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan jij daar posten? Post dat lijstje uitslagen van hierboven daar eens en zeg dat dit het team was wat de wereld veroverde.
Verliezen van Anderlecht, 0-1 tegen Zeeuwse selectie, 2 tegengoals tegen Noordwijk.
Bla.
Mijn punt is iig gemaakt met dit lijstje. Dank je Sandman en Radegast. (waar vinden jullie die uitslagen?)
Net alsof 2 tegengoals krijgen tegen amateurs een garantie is voor een goed seizoen.. Sorry hoor maar seizoenen vergelijken op basis daaropquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Check de post van Da_Sandman even. Dat seizoen speelden we toch niet echt slecht toch? Ondanks de twee tegengoals tegen SC Genemuiden.
Kijk even naar de oefenuislagen van 94-95.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:52 schreef Darien het volgende:
[..]
Elk tegendoelpunt tegen amateurs is gewoon een blamage. En bij Ajax zijn zo vaak blessures dat je vaak genoeg met zo een verdediging zal spelen.
Nee maar je snapt het punt nu mag ik hopen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof 2 tegengoals krijgen tegen amateurs een garantie is voor een goed seizoen.. Sorry hoor maar seizoenen vergelijken op basis daarop
Nee, pannenkoek. Je mist het punt volledig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof 2 tegengoals krijgen tegen amateurs een garantie is voor een goed seizoen.. Sorry hoor maar seizoenen vergelijken op basis daarop
Nee, hij mist het echt volledig gezien z'n reply.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee maar je snapt het punt nu mag ik hopen?
Net of je aan de hand van deze wedstrijd conclusies kunt trekkenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wie?quote:Reserves: Martina, Donald, Ouwerkerk.
Mocht je nog wat willen weten, jaarboeken van 1992 tot en met 2007 voorhanden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx. Ik ben vaak op zoek naar dat soort nutteloze weetjes..
Die keeper, die maandag ook mee trainde.quote:
Seriously, Eric Viscaal?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het is dus Patrick van Dam, die van Haarlem overkwam om in Ajax 2 te gaan spelen.
Leuk weetje;
"Wanneer Ajax op 28 juli zijn derde oefenwedstrijd speelt, in Zierikzee tegen een Zeeuws-selectie elftal, verbazen de toeschouwers zich over een blonde aanvaller in de Ajax-gelederen".
In de volgende wedstrijd tegen Noordwijk scoort Eric Viscaal alle vier de doelpunten, maar besluit dat het beter is bij AA-Gent te blijven. Dag Champions League.
Leuke weetjes inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het is dus Patrick van Dam, die van Haarlem overkwam om in Ajax 2 te gaan spelen.
Leuk weetje;
"Wanneer Ajax op 28 juli zijn derde oefenwedstrijd speelt, in Zierikzee tegen een Zeeuws-selectie elftal, verbazen de toeschouwers zich over een blonde aanvaller in de Ajax-gelederen".
In de volgende wedstrijd tegen Noordwijk scoort Eric Viscaal alle vier de doelpunten, maar besluit dat het beter is bij AA-Gent te blijven. Dag Champions League.
De paniek schiet er wel erg snel in, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Net of je aan de hand van deze wedstrijd conclusies kunt trekken.
Maar goed, Sandman, Daggla, Bliksem, ik, ea kunnen het wel blijven zeggen, sommigen snappen het dus écht niet.
WE GAAN VERLIEZUH Snapppp je het dan niet ofzo onze verdediging is kut klote echt bagger ik heb ook gen vertrouwen meer in marco en dannyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Net of je aan de hand van deze wedstrijd conclusies kunt trekken.
Maar goed, Sandman, Daggla, Bliksem, ik, ea kunnen het wel blijven zeggen, sommigen snappen het dus écht niet.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:12 schreef El-Salvador het volgende:
El Matadorrrr GOOAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Leuk voor hemquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:12 schreef El-Salvador het volgende:
El Matadorrrr GOOAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |