Neuh, PSV is de topfavoriet. Ajax is outsider.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Transferperiode is voor de Ajax-fans veelbelovend lijkt me. Oleguer is een prima meevoetballende verdediger, m.i. heeft Ajax iets meer aan een type Boulahrouz. Neemt niet weg dat met name in aanvallend opzicht de selectie ijzersterk is.
Dé topfavoriet voor de titel, dat lijkt me duidelijk.
Het is even wennen, maar het heeft inderdaad wel wat, al had het natuurlijk het oude logo moeten zijn. Ik had alleen liever dat Adidas-logootje aan de linkerkant gezien ipv het midden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:38 schreef D.zire het volgende:
Het nieuwe shirt is zo mooi![]()
Ik kijk een video van een wedstrijd van vorig seizoen (ajax-az) en nu besef ik pas echt hoe veel mooier het nieuwe shirt is. Dat geborduurde ajax logo was zo gruwelijk lelijk.
Eens, niet zozeer om de selectie, maar uit realiteitszin. PSV is hoe dan ook de te kloppen ploeg als je kampioen wilt worden in Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, PSV is de topfavoriet. Ajax is outsider.
Jaja, dat zijn we elk jaar. Laat ons maar lekker een keer als underdog kampioen worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Zou één van de betere ervaren krachten van de laatste jaren zijn als Ajax hem weet te halen. Davids en Stam hebben redelijk gepresteerd, maar denk Oleguer het nog beter gaat doen. En hij is pas 28, dus hij kan zeker nog enkele seizoenen mee. Ik wil hem absoluut erbij hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer is inderdaad verre van een versterking voor de Eredivisieclub Ajax, ondanks dat hij in het seizoen dat Barcelona de CL won in de top zat qua speelminuten en in 33 wedstrijden PD waarvan grotendeels 90 minuten maar 1 gele kaart pakte.
Oja, en hij speelde de finale ook nog.
Of een stream die drie kijkers aan kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:00 schreef jna het volgende:
Heeft iemand al een plaatselijke radiozender gevonden die commentaar doet van de wedstrijd straks?
Geef je weinig kans, Noordwijk radio (NENS tegenwoordig) zendt het niet uit volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 om 12:00 schreef jna het volgende:
Heeft iemand al een plaatselijke radiozender gevonden die commentaar doet van de wedstrijd straks?
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies echt waarom, maar ik heb ook vertrouwen in Oleguer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou één van de betere ervaren krachten van de laatste jaren zijn als Ajax hem weet te halen. Davids en Stam hebben redelijk gepresteerd, maar denk Oleguer het nog beter gaat doen. En hij is pas 28, dus hij kan zeker nog enkele seizoenen mee. Ik wil hem absoluut erbij hebben.
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:14 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd naar het uitshirt.
25 juli. Grote kans dat die uitgelekte blauwe het wordt. Vooral ook als ik kijk naar die shirts waar de technische staf in loopt. Komt behoorlijk overeen.quote:
Maar dat hoeft er niet per se iets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
25 juli. Grote kans dat die uitgelekte blauwe het wordt. Vooral ook als ik kijk naar die shirts waar de technische staf in loopt. Komt behoorlijk overeen.
Als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, kan de club beter opgedoekt worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Je moet het even in het echt zien.quote:
Ik vind het geen porumquote:
Kwam ik tegen in Voetbalshirts #34quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bron van het uitshirt?
Zo kan je van elke speler wel een compilatie maken. Iedereen maakt foutenquote:
Onzin, als Ajax zijn we altijd favoriet, zeker met deze groep..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Al spelen we met de huidige selectie van feyenoord, dan nog zijn we de favoriet. Wij zijn immers Ajax!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Onzin, als Ajax zijn we altijd favoriet, zeker met deze groep..
Klopt, al hoop ik wel dat er zeker nog één of twee verdedigers bijkomen. Dat is toch altijd al onze achilleshiel geweest en nu Johnny weg is, is het er niet beter op geworden. Gewoon Boulah en Oleguer halen en we hebben een Europeese topselectie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Lijkt mij ook. Ajax is vooralsnog alleen maar sterker geworden, van PSV is dat maar zeer de vraag.
Nou Ray, jij als Barca volger moet toch kunnen beamen dat een slippertje van Oleguer geen uitzondering is?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo kan je van elke speler wel een compilatie maken. Iedereen maakt fouten.
Helemaal mee eens, maar dan moeten die 2 verdedigers (of waardige vervangers) wel komen. Ik vind één verdediger namelijk te weinig met het oog op blessures.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, al hoop ik wel dat er zeker nog één of twee verdedigers bijkomen. Dat is toch altijd al onze achilleshiel geweest en nu Johnny weg is, is het er niet beter op geworden. Gewoon Boulah en Oleguer halen en we hebben een Europeese topselectie.
Vind je? Sulejmani had ik ook nog wel voor zoveel geld kunnen kopen. Aissati is een buitenkansje dat zich voordeed, wat dat betreft goed en adequaat gehandeld. Verder wacht ik nog steeds op die verdediger(s).quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef kevin6188 het volgende:
Blind is zich wel ff aan het bewijzen op deze manier.
Dan heb je een Europese subtopselectie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, al hoop ik wel dat er zeker nog één of twee verdedigers bijkomen. Dat is toch altijd al onze achilleshiel geweest en nu Johnny weg is, is het er niet beter op geworden. Gewoon Boulah en Oleguer halen en we hebben een Europeese topselectie.
Ben ik het mee eens:quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dan moeten die 2 verdedigers (of waardige vervangers) wel komen. Ik vind één verdediger namelijk te weinig met het oog op blessures.
Vertonghen op LB bedoel je volgens mijquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens:
RB: Silva overduidelijk de nummer 1 op die positie. Ogararu is een goede back-up. Colin zou daar ook nog kunnen spelen, al heb ik dat liever niet
RCV: Aankoop gewenst (BOULAH!)! Van der Wiel is een meer dan goede back-up. Eventueel kan Colin ook daar uit de voeten.
LCV: Vermaelen, blessuregevoelig maar wel een nuttige verdediger. Vertonghen kan daar als back-up spelen, maar die zie ik liever op de back positie. Daar dus ook graag een aankoop (Oleguer?). Eventueel kan Lindgren daar ook, maar die zie ik het liefst als verdedigende middenvelder.
LB: Vermaelen duidelijk de nummer 1. Verder kan Urby daar als back-up spelen.
Twee verdedigers lijken me zeker noodzakelijk.
Aanvallend zijn we uiteraard veruit de beste van de eredivisie!
no shit sherlockquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef oYo het volgende:
Oleguer is een catalaan en erkent Spanje niet.
ben je niet echt populair buiten catalonie.
Ik heb doodangsten gehad als hij speeldequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou Ray, jij als Barca volger moet toch kunnen beamen dat een slippertje van Oleguer geen uitzondering is?
Nu weet ik wel, een groot deel van Spanje heeft een hekel aan de man vanwege zijn politieke uitingen, dus dat er wat van dit soort filmpjes over Oleguer verschijnen is opzich niet zo vreemd.. Maar we hebben vaak ons hart vastgehouden als het maar weer net goed ging, laten we eerlijk wezen..
Vermaelen moet op 2 posities tegelijk spelenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens:
RB: Silva overduidelijk de nummer 1 op die positie. Ogararu is een goede back-up. Colin zou daar ook nog kunnen spelen, al heb ik dat liever niet
RCV: Aankoop gewenst (BOULAH!)! Van der Wiel is een meer dan goede back-up. Eventueel kan Colin ook daar uit de voeten.
LCV: Vermaelen, blessuregevoelig maar wel een nuttige verdediger. Vertonghen kan daar als back-up spelen, maar die zie ik liever op de back positie. Daar dus ook graag een aankoop (Oleguer?). Eventueel kan Lindgren daar ook, maar die zie ik het liefst als verdedigende middenvelder.
LB: Vermaelen duidelijk de nummer 1. Verder kan Urby daar als back-up spelen.
Twee verdedigers lijken me zeker noodzakelijk.
Aanvallend zijn we uiteraard veruit de beste van de eredivisie!
Heb je gelijk in. Als het draait is het Europese top denk ik, maar het zal natuurlijk niet het hele seizoen goed draaien. Daar zijn we niet constant genoeg voor. Verder is het aanvallend allemaal goed voor elkaar, maar de verdediging blijft me zorgen baren. Maar goed, de transferperiode is nog lang. Gelukkig en helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan heb je een Europese subtopselectie.
Oleguer zie ik wel komen, ik denk dat het salaris van Boulahrouz te hoog is.
Als je Oleguer haalt en iemand kunt huren, bijvoorbeeld die Henrique of misschien Alex van Chelsea, dan ben je in februari al kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |