abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:33:48 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60205033

Zo maar even kijken of er nog wat te beleven valt in Noordwijk, jammer van die kutregen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60205060
Transferperiode is voor de Ajax-fans veelbelovend lijkt me. Oleguer is een prima meevoetballende verdediger, m.i. heeft Ajax iets meer aan een type Boulahrouz. Neemt niet weg dat met name in aanvallend opzicht de selectie ijzersterk is.

Dé topfavoriet voor de titel, dat lijkt me duidelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60205061
Het is toch mooi eigenlijk dat je principieel kan doen over een 'laag salaris' en dan toch gewoon 2 miljoen per jaar verdient.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:36:47 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60205073
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Transferperiode is voor de Ajax-fans veelbelovend lijkt me. Oleguer is een prima meevoetballende verdediger, m.i. heeft Ajax iets meer aan een type Boulahrouz. Neemt niet weg dat met name in aanvallend opzicht de selectie ijzersterk is.

Neuh, PSV is de topfavoriet. Ajax is outsider.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:38:05 #5
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60205093
Het nieuwe shirt is zo mooi
Ik kijk een video van een wedstrijd van vorig seizoen (ajax-az) en nu besef ik pas echt hoe veel mooier het nieuwe shirt is. Dat geborduurde ajax logo was zo gruwelijk lelijk.
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_60205124
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:38 schreef D.zire het volgende:
Het nieuwe shirt is zo mooi
Ik kijk een video van een wedstrijd van vorig seizoen (ajax-az) en nu besef ik pas echt hoe veel mooier het nieuwe shirt is. Dat geborduurde ajax logo was zo gruwelijk lelijk.
Het is even wennen, maar het heeft inderdaad wel wat, al had het natuurlijk het oude logo moeten zijn. Ik had alleen liever dat Adidas-logootje aan de linkerkant gezien ipv het midden.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:41:46 #7
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60205145
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eens, niet zozeer om de selectie, maar uit realiteitszin. PSV is hoe dan ook de te kloppen ploeg als je kampioen wilt worden in Nederland.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60205167
Oleguer is inderdaad verre van een versterking voor de Eredivisieclub Ajax, ondanks dat hij in het seizoen dat Barcelona de CL won in de top zat qua speelminuten en in 33 wedstrijden PD waarvan grotendeels 90 minuten maar 1 gele kaart pakte.

Oja, en hij speelde de finale ook nog.
pi_60205374
quote:

Jaja, dat zijn we elk jaar. Laat ons maar lekker een keer als underdog kampioen worden.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:00:10 #10
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_60205429
Heeft iemand al een plaatselijke radiozender gevonden die commentaar doet van de wedstrijd straks?
Jawel, je keek.
pi_60205440
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 11:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oleguer is inderdaad verre van een versterking voor de Eredivisieclub Ajax, ondanks dat hij in het seizoen dat Barcelona de CL won in de top zat qua speelminuten en in 33 wedstrijden PD waarvan grotendeels 90 minuten maar 1 gele kaart pakte.

Oja, en hij speelde de finale ook nog.
Zou één van de betere ervaren krachten van de laatste jaren zijn als Ajax hem weet te halen. Davids en Stam hebben redelijk gepresteerd, maar denk Oleguer het nog beter gaat doen. En hij is pas 28, dus hij kan zeker nog enkele seizoenen mee. Ik wil hem absoluut erbij hebben.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60205452
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:00 schreef jna het volgende:
Heeft iemand al een plaatselijke radiozender gevonden die commentaar doet van de wedstrijd straks?
Of een stream die drie kijkers aan kan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60205491
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 om 12:00 schreef jna het volgende:
Geef je weinig kans, Noordwijk radio (NENS tegenwoordig) zendt het niet uit volgens mij.
pi_60205517
quote:

[..]

Dat dus.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:08:18 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_60205545
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:00 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zou één van de betere ervaren krachten van de laatste jaren zijn als Ajax hem weet te halen. Davids en Stam hebben redelijk gepresteerd, maar denk Oleguer het nog beter gaat doen. En hij is pas 28, dus hij kan zeker nog enkele seizoenen mee. Ik wil hem absoluut erbij hebben.
Ik weet ook niet precies echt waarom, maar ik heb ook vertrouwen in Oleguer.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_60205608
Laat Oleguer maar komen hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:14:34 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60205624
Ik ben benieuwd naar het uitshirt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60205665
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:14 schreef Houniet het volgende:
Ik ben benieuwd naar het uitshirt.
Wanneer wordt dat bekend gemaakt?
pi_60205697
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wanneer wordt dat bekend gemaakt?
25 juli. Grote kans dat die uitgelekte blauwe het wordt. Vooral ook als ik kijk naar die shirts waar de technische staf in loopt. Komt behoorlijk overeen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60205739
AD meldt trouwens ook nog dat Ajax de hoop op Henrique nog niet heeft opgegeven zolang zijn overstap naar Leverkusen nog niet is afgerond. Blijkbaar is dat dus nog niet gebeurd.
pi_60205759
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:18 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

25 juli. Grote kans dat die uitgelekte blauwe het wordt. Vooral ook als ik kijk naar die shirts waar de technische staf in loopt. Komt behoorlijk overeen.
Maar dat hoeft er niet per se iets mee te maken hebben.

Ben benieuwd als Oleguer komt hoe hij het gaat doen.
Ik heb in ieder geval vertrouwen in hem en het geeft je gewoon extra mogelijkheden.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:22:53 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60205776

Dat broekje .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60205784

Ze mogen hem niet zo volgens mij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:28:32 #24
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60205863
quote:

Als Ajax dit jaar geen kampioen wordt, kan de club beter opgedoekt worden.
pi_60205868
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:22 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Dat broekje .
Je moet het even in het echt zien.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:32:16 #26
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60205919
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:28 schreef kevin6188 het volgende:
Je moet het even in het echt zien.
Ik vind het geen porum . Ik vind het mooier als het een geheel is.
pi_60205927
Bron van het uitshirt?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:34:33 #28
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60205949
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bron van het uitshirt?
Kwam ik tegen in Voetbalshirts #34 .
pi_60206014
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:23 schreef denthemen het volgende:

Ze mogen hem niet zo volgens mij
Zo kan je van elke speler wel een compilatie maken. Iedereen maakt fouten .

[ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 19-07-2008 12:45:12 ]
pi_60206077
quote:

[..]

Onzin, als Ajax zijn we altijd favoriet, zeker met deze groep..
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60206121
Ach, dat filmpje zegt niets. Maar toch, ik ben benieuwd wat het gaat worden met hem. Om nou te zeggen dat ik er heel erg veel vertrouwen in heb, nee dat niet.
pi_60206140
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Onzin, als Ajax zijn we altijd favoriet, zeker met deze groep..
Al spelen we met de huidige selectie van feyenoord, dan nog zijn we de favoriet. Wij zijn immers Ajax!
pi_60206153
Lijkt mij ook. Ajax is vooralsnog alleen maar sterker geworden, van PSV is dat maar zeer de vraag.
Wat een vrouw!
spits!
pi_60206189
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Lijkt mij ook. Ajax is vooralsnog alleen maar sterker geworden, van PSV is dat maar zeer de vraag.
Klopt, al hoop ik wel dat er zeker nog één of twee verdedigers bijkomen. Dat is toch altijd al onze achilleshiel geweest en nu Johnny weg is, is het er niet beter op geworden. Gewoon Boulah en Oleguer halen en we hebben een Europeese topselectie.
pi_60206202
Blind is zich wel ff aan het bewijzen op deze manier.
pi_60206213
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zo kan je van elke speler wel een compilatie maken. Iedereen maakt fouten .
Nou Ray, jij als Barca volger moet toch kunnen beamen dat een slippertje van Oleguer geen uitzondering is?

Nu weet ik wel, een groot deel van Spanje heeft een hekel aan de man vanwege zijn politieke uitingen, dus dat er wat van dit soort filmpjes over Oleguer verschijnen is opzich niet zo vreemd.. Maar we hebben vaak ons hart vastgehouden als het maar weer net goed ging, laten we eerlijk wezen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60206215
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt, al hoop ik wel dat er zeker nog één of twee verdedigers bijkomen. Dat is toch altijd al onze achilleshiel geweest en nu Johnny weg is, is het er niet beter op geworden. Gewoon Boulah en Oleguer halen en we hebben een Europeese topselectie.
Helemaal mee eens, maar dan moeten die 2 verdedigers (of waardige vervangers) wel komen. Ik vind één verdediger namelijk te weinig met het oog op blessures.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60206219
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef kevin6188 het volgende:
Blind is zich wel ff aan het bewijzen op deze manier.
Vind je? Sulejmani had ik ook nog wel voor zoveel geld kunnen kopen. Aissati is een buitenkansje dat zich voordeed, wat dat betreft goed en adequaat gehandeld. Verder wacht ik nog steeds op die verdediger(s).
pi_60206237
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan heb je een Europese subtopselectie.

Oleguer zie ik wel komen, ik denk dat het salaris van Boulahrouz te hoog is.

Als je Oleguer haalt en iemand kunt huren, bijvoorbeeld die Henrique of misschien Alex van Chelsea, dan ben je in februari al kampioen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_60206303
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef Breach het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar dan moeten die 2 verdedigers (of waardige vervangers) wel komen. Ik vind één verdediger namelijk te weinig met het oog op blessures.
Ben ik het mee eens:
RB: Silva overduidelijk de nummer 1 op die positie. Ogararu is een goede back-up. Colin zou daar ook nog kunnen spelen, al heb ik dat liever niet
RCV: Aankoop gewenst (BOULAH!)! Van der Wiel is een meer dan goede back-up. Eventueel kan Colin ook daar uit de voeten.
LCV: Vermaelen, blessuregevoelig maar wel een nuttige verdediger. Vertonghen kan daar als back-up spelen, maar die zie ik liever op de back positie. Daar dus ook graag een aankoop (Oleguer?). Eventueel kan Lindgren daar ook, maar die zie ik het liefst als verdedigende middenvelder.
LB: Vertonghen duidelijk de nummer 1. Verder kan Urby daar als back-up spelen.

Twee verdedigers lijken me zeker noodzakelijk.
Aanvallend zijn we uiteraard veruit de beste van de eredivisie!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:57:53 #41
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_60206338
Oleguer is een catalaan en erkent Spanje niet.
ben je niet echt populair buiten catalonie.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:58:02 #42
131729 jna
pi_60206342
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens:
RB: Silva overduidelijk de nummer 1 op die positie. Ogararu is een goede back-up. Colin zou daar ook nog kunnen spelen, al heb ik dat liever niet
RCV: Aankoop gewenst (BOULAH!)! Van der Wiel is een meer dan goede back-up. Eventueel kan Colin ook daar uit de voeten.
LCV: Vermaelen, blessuregevoelig maar wel een nuttige verdediger. Vertonghen kan daar als back-up spelen, maar die zie ik liever op de back positie. Daar dus ook graag een aankoop (Oleguer?). Eventueel kan Lindgren daar ook, maar die zie ik het liefst als verdedigende middenvelder.
LB: Vermaelen duidelijk de nummer 1. Verder kan Urby daar als back-up spelen.

Vertonghen op LB bedoel je volgens mij
Jawel, je keek.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:58:49 #43
131729 jna
pi_60206352
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef oYo het volgende:
Oleguer is een catalaan en erkent Spanje niet.
ben je niet echt populair buiten catalonie.
no shit sherlock
Jawel, je keek.
pi_60206363
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou Ray, jij als Barca volger moet toch kunnen beamen dat een slippertje van Oleguer geen uitzondering is?

Nu weet ik wel, een groot deel van Spanje heeft een hekel aan de man vanwege zijn politieke uitingen, dus dat er wat van dit soort filmpjes over Oleguer verschijnen is opzich niet zo vreemd.. Maar we hebben vaak ons hart vastgehouden als het maar weer net goed ging, laten we eerlijk wezen..
Ik heb doodangsten gehad als hij speelde . Maar er is wel een heel groot verschil tussen de Liga en de Eredivisie. Spelen tegen Van Nistelrooij, Villa of wie dan ook is natuurlijk wel heel anders dan de spitsen die Oleguer straks mogelijk treft in Nederland. Voor Ajax is Oleguer gewoon een toevoeging.
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 12:59:18 #45
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60206365
4.1 miljoen voor Aissati, bruto overigens dr.daggla kom er maar in...
pi_60206368
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens:
LB: Vermaelen duidelijk de nummer 1. Verder kan Urby daar als back-up spelen.

Vermaelen moet op 2 posities tegelijk spelen
pi_60206369
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dan heb je een Europese subtopselectie.

Oleguer zie ik wel komen, ik denk dat het salaris van Boulahrouz te hoog is.

Als je Oleguer haalt en iemand kunt huren, bijvoorbeeld die Henrique of misschien Alex van Chelsea, dan ben je in februari al kampioen.
Heb je gelijk in. Als het draait is het Europese top denk ik, maar het zal natuurlijk niet het hele seizoen goed draaien. Daar zijn we niet constant genoeg voor. Verder is het aanvallend allemaal goed voor elkaar, maar de verdediging blijft me zorgen baren. Maar goed, de transferperiode is nog lang. Gelukkig en helaas.
pi_60206388
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef jna het volgende:

[..]

Vertonghen op LB bedoel je volgens mij
Klopt .
Verbeterd. Kutbelgen ook .
pi_60206450
Ik weet het niet hoor, of je nog een verdediger moet halen. Je kan niet tot in den treure inspelen op schorsingen en blessures. Hoeveel wedstrijden zou Silva, Oleguer, Vermaelen en Vertonghen nu daadwerkelijk missen?

Ik denk dat wanneer je wil dat Van der Wiel zich ook nog goed doorontwikkeld je beter niemand behalve een echte defensieve basiskracht kan halen. Slijngaard en Van der Heijden zitten er ook nog achter, je kan nog zoveel schuiven onderling.

Wat mij betreft mag je het gewoon houden bij 1 echte versterking.
pi_60206451
Ik ken Oleguer niet goed genoeg om erover te oordelen, en kan alleen maar toejuichen dat Ajax een speler van naam wil halen.

Het enige waar ik me zorgen over maak, is dat ajax ondanks dat dit gerucht al 2 maanden rondwaard, nog geen enkele concurrentie heeft gekregen van andere clubs om hem in te lijven...
Als dit echt zo'n ontzettend buitenkansje is, waarom willen andere clubs buiten ajax hem dan niet. Zijn wij de enige club in europa die een CV zoekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')