Veel beter dan Aahikwordgay.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Burrrrrrrrrrrrrrrrp.
Apropos, geniaal!
Absoluut, maar kom er gerust voor uit, PJO is sindsdien ook te ruste gegaan.quote:
Hoe D66quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:49 schreef Picchia het volgende:
Hoewel Pechtold achter die idiote initiatieven stond.. -1
ben ik erg blij dat Pechtold het nogmaals wil overwegen. +1
Nee. Belastingen invoeren met als reden om gedrag te beinvloeden, zeker als het gaat om iets van plezier, heeft niets met realiteitszin te maken. Het spoort niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:49 schreef Picchia het volgende:
Dat toont toch wel enige realiteitszin, dat zie ik graag.
Extreem midden!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:52 schreef sneakypete het volgende:
Hoe D66
Nee, dat is Rita. Is die wiki alweer up?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:08 schreef sneakypete het volgende:
ze doen de naam eer aan, precies wat het volk (meerderheid van een of andere poll) wil.
Ik volg liever interessantere dingen dan rita, zoalsquote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat is Rita. Is die wiki alweer up?
Zeer eens. En een D66 dat opportunistisch meewaait met alle richtingen is typisch zeer midden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee. Belastingen invoeren met als reden om gedrag te beinvloeden, zeker als het gaat om iets van plezier, heeft niets met realiteitszin te maken. Het spoort niet.
Niet te geloven, waar haalt dat tuig het lef vandaan ?quote:GeenStijlgeneratie bedreigt erop los
Van onze verslaggeefster Sheila Sitalsing
In de eerste helft van 2008 turfde de politie Haaglanden al bijna evenveel bedreigingen als in heel 2007. ‘Bedreigen is kennelijk normaal geworden.’
DEN HAAG ‘Ik heb wel geschreven dat ik zijn kop eraf zou snijden, maar ik bedoelde het niet zo.’ Meer dan eens hoort Mariette Frencken, teamleider van het Team Bedreigde Politici, politiekorps Haaglanden, zo’n verklaring van een ‘bedreiger’.
Haar team is dan uitgerukt om de terrorist te grijpen die per e-mail een politicus een enkele reis naar de hel heeft toegewenst.
En wat treft haar team dan geregeld aan? Een schoolkind dat ‘gewoon even een mailtje’ wilde sturen aan een volksvertegenwoordiger die hem wat minder aanstaat.
‘Mensen vinden het tegenwoordig kennelijk normaal om iemand te bedreigen’, verzucht Frencken in de Korpskrant van de Politie Haaglanden.
Een grote leverancier van het sterk gegroeide aantal dreigementen dat ministers en Kamerleden ontvangen, is het schoolkinderencircuit van de ongeremde GeenStijlgeneratie, gewend als dat is primair te reageren op alles wat onwelgevallig is. In de eerste helft van 2008 waren er 225 aangiften – bijna evenveel als in heel 2007. In alle vormen komen ze binnen: kogel-, poeder- en scheldbrieven, dreigtelefoontjes, hate-raps en e-mails met doodsbedreigingen.
Na jaren van angst voor politieke moordenaars en Hofstadgroepers, extra beveiligingspoortjes en ministers die niet alleen mochten fietsen, is de terreurdreiging in Nederland nog steeds ‘substantieel’, stelde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding onlangs. Maar de omineuze boodschappen die het team bereiken zijn geregeld loos, in een moment van onbesuisdheid verstuurd. En opvallend vaak door minderjarigen.
Bekende bedreigde politici zijn Geert Wilders (PVV) – verreweg het vaakst dood gewenst – en Rita Verdonk. Daarnaast lopen over het Binnenhof veel ontvangers van onaangename post, die daarover onder geen beding willen praten.
Het team behandelt alle bedreigingen van landelijke politici, hoogwaardigheidsbekleders en leden van het Koninklijk Huis. Van de 267 aangiften uit 2007 (waaronder 60 dreigementen van dezelfde persoon), wist de politie tot dusver bijna 40 procent op te helderen. In de 225 zaken uit 2008 is in meer dan de helft van de gevallen een verdachte aangewezen.
Loos of niet, Frencken bepleit een harde aanpak. ‘Dreigementen hebben een enorme impact.
Geert Wilders heeft geen leven.’
In half jaar 225 kogel-, poeder- en dreigbrieven en -mails voor politici
Beetje kort door de bocht geschreven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Niet te geloven, waar haalt dat tuig het lef vandaan ?
Opdoeken die telegraafpropaganda, dit leidt regelrecht tot kristalnachtachtige proporties
LOL, enige journalistieke kritische houding ontbreekt inderdaad volledig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:29 schreef Boze_Appel het volgende:
En 60 van 1 persoon. Dat is een kwart door maar 1 persoon. Doet mij denken aan de klachten over geluidsoverlast bij schiphol waar 1 persoon duizenden klacht per jaar deed.
Geenstijlgeneratie. Hoeft natuurlijk niets met Geenstijl te maken te hebben. Dat is gewoon een nieuw woord voor TMF-generatie, MTV-generatie of patat-generatie.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Niet te geloven, waar haalt dat tuig het lef vandaan ?
Opdoeken die telegraafpropaganda, dit leidt regelrecht tot kristalnachtachtige proporties
File in de supermarkt, file op de weg, file voor de wc's langs de weg, file voor de camping, file voor het zwembad, file.. enfin sommige noemen het vakantie ik noem het afzienquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar heb ik toch dat heel erg geniale idee vandaan gehaald om op de eerste dag van de grote vakantie op zaterdag boodschappen te gaan doen?
Ik was helemaal blij van veronderstelling dat al dat gepeupel allang op de weg zou zitten naar hun camping in apekutteveen, maar helaas was ik vergeten dat er per gezin een paar ton frituurvet, mixhapjes, pata en voorgemaakte pannekoeken opgeslagen moesten worden.
Letterlijk een blauwtje gelopenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:30 schreef Nautilus het volgende:
Als het iemand iets interesseert: gisteren ben ik uit drinken gegaan. Er was daar een meisje dat sprekend op Yolanthe leek, ik sprak haar aan, het gesprek liep voorbeeldig. Ik wilde net mijn arm op haar schouder leggen toen ik opeens vol in het gezicht geslagen werd. Door haar vriend, die net terugkwam van een sanitaire stop.
Nu ik dit schrijf, realiseer ik me dat het overkomt als een aflevering van Melrose Place. Maar ik ben zo gelukkig dat ik dit cliché eindelijk zelf eens ervaren heb.
Ik heb helemaal geen problemen met drukte, tenzij die drukte dikke huisvrouwen en schreeuwende kutkinderen bevat.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Leuk he? Drukte.
En daarna kregen de vriend en "Yolanthe" ruzie?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:30 schreef Nautilus het volgende:
Als het iemand iets interesseert: gisteren ben ik uit drinken gegaan. Er was daar een meisje dat sprekend op Yolanthe leek, ik sprak haar aan, het gesprek liep voorbeeldig. Ik wilde net mijn arm op haar schouder leggen toen ik opeens vol in het gezicht geslagen werd. Door haar vriend, die net terugkwam van een sanitaire stop.
Nu ik dit schrijf, realiseer ik me dat het overkomt als een aflevering van Melrose Place. Maar ik ben zo gelukkig dat ik dit cliché eindelijk zelf eens ervaren heb.
Ik vroeg me al af ben je op vakantie want een zonnebril is hier niet nodigquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Vandaar dat ik me achter een zonnebril verschuil.
Nee, maar ik werd door de portier het café uitgezet, terwijl ik natuurlijk volledig onschuldig was.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En daarna kregen de vriend en "Yolanthe" ruzie?
Gelukkig, ik dacht dat ballen alleen in Leiden klappen kregen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:30 schreef Nautilus het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ballen alleen in Leiden klappen kregen.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:22 schreef Silmarwen het volgende:
Johan mijn god je bent een kakker![]()
(met krullen
)
Escape Venue, uiteraard.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ballen krijgen overal klappen. Waar heb je die klappen eigenlijk opgelopen Nautilus?
Mijn rechteroog. Toen ik het vanmorgen controleerde, zag ik dat het qua kleur wel meeviel. Er zit wel een wit puntje op de rand van m'n ooglid, dus ik hoop dat er geen ontsteking van komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ballen krijgen overal klappen. Waar heb je die klappen eigenlijk opgelopen Nautilus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |