Clipversie:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:08 schreef Blistering het volgende:
Er was eens zo'n nummer, waarin zo'n soortgelijke auto als uit de Dukes of Hazzard zat. Maar dan geel, met zwarte strepen dacht ik. En ik zou zweren dat de clip van Madonna was, maar nu ik erover na denk begin ik te twijfelen. iig reed er een chick in, en werd ze achtervolgd door een andere auto (dacht ik)
Klinkt allemaal heeeeel vaag, maar weet iemand welke clip ik bedoel?
Lol @ Dukes of Hazzard. Maar tis 'm wel. Hulde! Cheers.quote:
Ja, hm, nu heb je hetzelfde probleem als ik. Dit zuigtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.. Maar ik kan er niet op komen
anybody?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef Silaz het volgende:
Het doedelzak deuntje wat nu tijdens de binnenkomst van de lander op de OS wordt gedraait. zoek ik al eeuwen. iemand?
Iemand een idee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Saraja het volgende:
Hallo allemaal,
Weet iemand toevallig wie dit zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx alvast!
Dank u. Was Sarah Connor ft. Wyclef Jeanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Warren G & Rapsody & Sissel - Prince Igor
Sarah Connor ft. Wyclef Jean - One Nite Stand
en dus geen torrentz, daar is dit topic en dit hele forum niet voor bedoeld!quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik zoek een vrolijk liedje, waarin gezongen wordt van, 'It's a beautiful day in a beautiful way' (o.i.d.) en je hoort dan ook veel 'tu tudutudutudutudutudu, padadaaaaa'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |